Bij mij werkt hij primaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:52 schreef Stuart het volgende:
Overigens heb ik mijn iPhone 4 (ja, al 3 jaar oud) nog niet naar iOS 7 durven updaten. Ik heb het idee dat mijn telefoon te oud/te traag is. Wat zijn de ervaringen van mensen met een iPhone 4
Dat klinkt wel goed. Misschien moet ik het dan maar 'gewoon' doenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:02 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Bij mij werkt hij primaTuurlijk, zo nu en dan een kleine hapering maar niet meer dan bij iOS 6. Ik vind het iig de moeite waard! (iPhone 4 8GB)
Dat kan ik onderschrijven, heb ook geen enkel probleem met iOS7 op mijn 4.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:46 schreef Q. het volgende:
iOS 7 gaat prima op de iPhone 4, voelt sneller aan dan onder 6.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:30 schreef Borizzz het volgende:
@J.Appleseed; om even terug te kopen op het Mailprobleempje van gisteren. Het is nu opgelost
Gewoon even terugzetten en klaar.
Doe maar niet, hakkelige bedoeningquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goed. Misschien moet ik het dan maar 'gewoon' doen
Die staan standaard toch al uit op een 4?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:16 schreef Luigi het volgende:
Twee dagen geleden de 4 van de vrouw ge-update naar ios 7 en zeker met die maffe animaties uit is het prima werken.
Dan gebruik jij je creditcard. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:47 schreef Shogo het volgende:
Wtf is dat voor onzin dat er niet gelijk iTunes tegoed gebruikt kan worden voor iTunes Match. Moet je eerst creditcard gegevens of een click&buy account (die ik juist eruit heb gepleurd) invoeren.
Die heb ik niet. Maar goed dan maar niet. Was een beetje verbaasd dat dit niet zo mogelijk is.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:16 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dan gebruik jij je creditcard. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Anno 2013 nog geen creditcard hebben is een bietje vreemd. Maar goed, jij zal er vast een goede reden voor hebben.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:17 schreef Shogo het volgende:
[..]
Die heb ik niet. Maar goed dan maar niet. Was een beetje verbaasd dat dit niet zo mogelijk is.
Ik vind een creditcard toch een beetje 'eng'... Ik heb wel rood staan op mijn rekening maar een creditcard aanvragen voelt als een stapje te ver, terwijl dat eigenlijk 'beter' is dan rood staanquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:20 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Anno 2013 nog geen creditcard hebben is een bietje vreemd. Maar goed, jij zal er vast een goede reden voor hebben.
Als je het bezit van een creditcard al eng vindquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:32 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Ik vind een creditcard toch een beetje 'eng'... Ik heb wel rood staan op mijn rekening maar een creditcard aanvragen voelt als een stapje te ver, terwijl dat eigenlijk 'beter' is dan rood staan![]()
Maar je moet natuurlijk niet vergeten dat niet iedereen 18+ is, of een ouder met cc heeftOf het dus net zoals ik een beetje eng vind
Nooit behoefte aan gehad. Dat is alles. Maar het is inderdaad wel een keer een overweging waard in de nabije toekomst wil ik ook naar Amerika dus dan is het helemaal wel handig.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:20 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Anno 2013 nog geen creditcard hebben is een bietje vreemd. Maar goed, jij zal er vast een goede reden voor hebben.
Ik ben 18, kom op dan mag het nogquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je het bezit van een creditcard al eng vind
En dan met je helm in de trein je iPhone unlocken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:05 schreef Studiotje het volgende:
Neus ingesteld bij Touch ID!!
* Studiotje doet broek uit
Dat moet lukken
Eng niet zozeer, maar ik word volgend jaar 18 en dan heb ik waarschijnlijk niet eens een creditcard nodig.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:36 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Ik ben 18, kom op dan mag het nog
Lekker vlekken rond de homeknopquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:11 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
En dan met je helm in de trein je iPhone unlocken.
Je hebt ook prepaid creditcards. Rete handig en minder schade door fraude.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:47 schreef Shogo het volgende:
Wtf is dat voor onzin dat er niet gelijk iTunes tegoed gebruikt kan worden voor iTunes Match. Moet je eerst creditcard gegevens of een click&buy account (die ik juist eruit heb gepleurd) invoeren.
Match is een abonnementservice. Na 1 jaar moeten ze weer geld kunnen afschrijven. Dus daarom niet mogelijk te betalen met alleen iTunescard. Hoewel ik denk dat van je tegoed wordt afgeschreven.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:47 schreef Shogo het volgende:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:05 schreef Studiotje het volgende:
Neus ingesteld bij Touch ID!!
* Studiotje doet broek uit
Dat moet lukken
Ja zat ik ook al naar te kijken. Maar dan moet ik die weer eerst aanschaffen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:52 schreef freud het volgende:
[..]
Je hebt ook prepaid creditcards. Rete handig en minder schade door fraude.
Ja dat begrijp dan nog zou het leuk zijn als je gewoon niet betaalgegevens hoeft in te voeren en het gewoon met iTunes tegoed kan doen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:56 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Match is een abonnementservice. Na 1 jaar moeten ze weer geld kunnen afschrijven. Dus daarom niet mogelijk te betalen met alleen iTunescard. Hoewel ik denk dat van je tegoed wordt afgeschreven.
Je hebt nooit schade door fraude bij een CC, gewoon betaling betwisten. Overigens betaal ik al 10 jaar van alles en nog wat met cc op internet en heb uberhaupt nog nooit een probleem gehad.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:52 schreef freud het volgende:
[..]
Je hebt ook prepaid creditcards. Rete handig en minder schade door fraude.
Ben het helemaal met je eens hoor.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:01 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ja zat ik ook al naar te kijken. Maar dan moet ik die weer eerst aanschaffen.
[..]
Ja dat begrijp dan nog zou het leuk zijn als je gewoon niet betaalgegevens hoeft in te voeren en het gewoon met iTunes tegoed kan doen.
Niet perse eng maar het is toch een heel andere manier dan betalen met je pinpas, eerder onbekend denk ik? Ik weet niet, maar ik vind het zo zonder cc primaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eng niet zozeer, maar ik word volgend jaar 18 en dan heb ik waarschijnlijk niet eens een creditcard nodig.
Same here, maar een prepaid cc staat ook niet op je naam. Daarnaast blijft het altijd moeite kosten om fraude en identity theft af te handelen...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je hebt nooit schade door fraude bij een CC, gewoon betaling betwisten. Overigens betaal ik al 10 jaar van alles en nog wat met cc op internet en heb uberhaupt nog nooit een probleem gehad.
Wat een onzin! Ik heb 3 VISA debit cards en zie geen enkele reden om een credit card te hebbenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:20 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat in NL werkt maar hier staan de prepaid credit cards gewoon op naam hoorquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:11 schreef freud het volgende:
[..]
Same here, maar een prepaid cc staat ook niet op je naam. Daarnaast blijft het altijd moeite kosten om fraude en identity theft af te handelen...
Mijne staat gewoon op m'n naam hoor. Maar ja, die ik heb werkt niet met de appstore (itt. de Play store die wel werkt)quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:11 schreef freud het volgende:
[..]
Same here, maar een prepaid cc staat ook niet op je naam. Daarnaast blijft het altijd moeite kosten om fraude en identity theft af te handelen...
http://osxdaily.com/2007/(...)roubleshooting-tips/quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Mijn Spotlight vindt helemaal niks meer, weet iemand waar dit aan kan liggen?
Mjah, das toch niet echt nieuws?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:24 schreef Pino112 het volgende:
http://www.onemorething.n(...)en-niet-te-upgraden/
Euh, is niks nieuws hoor. Daarnaast zijn de rMBP's helemaal niet nog lichter en dunner.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:24 schreef Pino112 het volgende:
http://www.onemorething.n(...)en-niet-te-upgraden/
Mjah ik wist van de MBA wel dát het moeilijk zou zijn qua upgraden enzo, maar niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah, das toch niet echt nieuws?
De reden waarom ik hem full spec heb aangeschaft.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mjah ik wist van de MBA wel dát het moeilijk zou zijn qua upgraden enzo, maar niet zo moeilijk.
Dat is dan wel slim jaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De reden waarom ik hem full spec heb aangeschaft.
De 13 inch is zeker wel dunner.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Euh, is niks nieuws hoor. Daarnaast zijn de rMBP's helemaal niet nog lichter en dunner.
Bron?quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De 13 inch is zeker wel dunner.
Dankje!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://osxdaily.com/2007/(...)roubleshooting-tips/
[..]
Mjah, das toch niet echt nieuws?
Ja.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:51 schreef Federer-fan het volgende:
Kun je in een iPod nano 16 GB shuffelen op afspeellijstniveau? Ik vind het niks om in een afspeellijst met aangeschafte muziek alles in een vaste volgorde te horen.
Bedankt. Kennelijk kun je dat inderdaad doen bij instellingen onder 'Shuffle nummers'.quote:
iPhone bij groupon.... Steve draait zich nog eens om in zijn graf.quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:09 schreef egelhond het volgende:
http://www.groupon.nl/dea(...)CRM_1_0_0_300&a=1646
Iphone 5C bij groupon voor 499 euro voor degene die interesse hebben.
Ja, want dat is natuurlijk een rechtstreekse deal met apple.quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:15 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
iPhone bij groupon.... Steve draait zich nog eens om in zijn graf.
Steve is allang weggerot.quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:15 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
iPhone bij groupon.... Steve draait zich nog eens om in zijn graf.
Tuurlijk niet. Maar het feit dat ze bij de launche al direct onder de prijs via een Groupon site aangeboden wordt zegt natuurlijk genoeg. Er is gewoonweg geen vraag naar.quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, want dat is natuurlijk een rechtstreekse deal met apple.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:31 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Maar het feit dat ze bij de launche al direct onder de prijs via een Groupon site aangeboden wordt zegt natuurlijk genoeg. Er is gewoonweg geen vraag naar.
Volgens mij snap jij het concept van zo'n uitschot bedrijf als Groupon niet. Die hebben met een ander bedrijf (dus niet Apple) een deal gemaakt dat ze voor een mooie prijs die 5C hebben kunnen inkopen. Waarom zou zo'n bedrijf met Groupon in zee gaan als ze de 5C zelf makkelijk kwijt kunnen voor de normale prijs? Er is gewoon geen vraag naar die 5C anders beland hij niet op Groupon.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Waar baseer je dat in godsnaam op? Groupon staat nou niet bekend om hun hoge marge beleid.
Volgens mij snap jij het niet helemaal. Er zijn ALTIJD handelaren die een partij snel willen verkopen en daarvoor een lagere prijs accepteren. Groupon accepteert vervolgens dat ze er geen marge op maken omdat ze simpelweg aan klanten binding willen doen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:36 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij het concept van zo'n uitschot bedrijf als Groupon niet. Die hebben met een ander bedrijf (dus niet Apple) een deal gemaakt dat ze voor een mooie prijs die 5C hebben kunnen inkopen. Waarom zou zo'n bedrijf met Groupon in zee gaan als ze de 5C zelf makkelijk kwijt kunnen voor de normale prijs? Er is gewoon geen vraag naar die 5C anders beland hij niet op Groupon.
Dat klopt. Maar de iPhone is toch wel het paradepaardje. En dat het na direct na de launche er al gestunt wordt met de prijs op een site als Groupon zegt mij genoeg. De 5C gaat hem niet worden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:39 schreef Swetsenegger het volgende:
En zelfs ALS er geen vraag naar is, wat dan nog? Het is niet alsof in de afgelopen 15 jaar alles een succes was bij apple
http://nl.wikipedia.org/wiki/Power_Mac_G4_Cube
http://nl.wikipedia.org/wiki/IPod_Hi-Fi
Als er vraag voor zou zijn dan is die handelaar handelaar genoeg om hem niet onder de verkoopprijs te verkopen. Schaarste heet dat. Les 1, economie, middelbare schoolquote:Op zondag 27 oktober 2013 10:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij het niet helemaal. Er zijn ALTIJD handelaren die een partij snel willen verkopen en daarvoor een lagere prijs accepteren. Groupon accepteert vervolgens dat ze er geen marge op maken omdat ze simpelweg aan klanten binding willen doen.
Vooralsnog wijzen cijfers erop dat er meer 5c's worden verkocht dan vorig jaar 4S na de introductie van de 5.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:41 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar de iPhone is toch wel het paradepaardje. En dat het na direct na de launche er al gestunt wordt met de prijs op een site als Groupon zegt mij genoeg. De 5C gaat hem niet worden.
Ja want in 1 keer een partij van 1000 stuks verkopen voor een iets lagere marge kan natuurlijk NOOIT aantrekkelijk zijn. Bij les 2 leren ze je iets over voorraadkosten.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:42 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Als er vraag voor zou zijn dan is die handelaar handelaar genoeg om hem niet onder de verkoopprijs te verkopen. Schaarste heet dat. Les 1, economie, middelbare school
Voorraadkosten voor een product dat normaal gesproken als ware broodjes over de toonbank gaat? Waar normaal gesproken een wachtlijst voor is? Zie mijn post hierboven. De iPhone 5C loopt niet zoals verwacht.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja want in 1 keer een partij van 1000 stuks verkopen voor een iets lagere marge kan natuurlijk NOOIT aantrekkelijk zijn. Bij les 2 leren ze je iets over voorraadkosten.
De 5c heeft niet eerder bestaan dus hoe kan die eerder als warme broodjes zijn gegaan? Je kan het hooguit vergelijken met de 4S vorig jaar, en die verkocht minder dan de 5c nu.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:47 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Voorraadkosten voor een product dat normaal gesproken als ware broodjes over de toonbank gaat? Waar normaal gesproken een wachtlijst voor is? Zie mijn post hierboven. De iPhone 5C loopt niet zoals verwacht.
Ja, heb je ook eventuele andere verklaringen gelezen? Productie terugbrengen betekent niet per definitie dat er niet genoeg verkocht worden. Kan ook gewoon volgens programma zijn. De 5c is makkelijker om te produceren dan de 5s dus zodra er voldoende voorraad is kan de productie teruggeschroefd worden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:45 schreef Sunri5e het volgende:
Ah kijk aan
http://www.gsmpedia.nl/ni(...)vallende-resultaten/
Wachttijd? Voor de 4s was ook geen wachttijd toen de 5 werd geïntroduceerd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:47 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Voorraadkosten voor een product dat normaal gesproken als ware broodjes over de toonbank gaat? Waar normaal gesproken een wachtlijst voor is? Zie mijn post hierboven. De iPhone 5C loopt niet zoals verwacht.
Ik heb het over de iPhone in het algemeen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:50 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
De 5c heeft niet eerder bestaan dus hoe kan die eerder als warme broodjes zijn gegaan? Je kan het hooguit vergelijken met de 4S vorig jaar, en die verkocht minder dan de 5c nu.
Nee tuurlijk niet. De 4S was toen de 5 op de markt kwam al een jaar uit.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wachttijd? Voor de 4s was ook geen wachttijd toen de 5 werd geïntroduceerd.
Ja en de 5c staat tot de 5s als de 4s tot de 5. Begin je het te snappen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. De 4S was toen de 5 op de markt kwam al een jaar uit.
Waarom baseer je je op dat soort vage bronnen? Baseer je liever op keiharde cijfers, zoals dat er 9 miljoen iPhones zijn verkocht in het eerste weekend t.o.v. 5 miljoen vorig jaar, bijna twee keer zoveel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:51 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik heb het over de iPhone in het algemeen.
De 5c is een 5 in een ander jasje.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. De 4S was toen de 5 op de markt kwam al een jaar uit.
Huh?? Verkoopt volgens jou nu opeens de volledige iphone lijn slecht??quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:51 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik heb het over de iPhone in het algemeen.
Nee, je leest niet goed.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Huh?? Verkoopt volgens jou nu opeens de volledige iphone lijn slecht??
Je zegt "ik heb het over de iPhone in het algemeen". Wat valt daar verkeerd aan te lezen? Je hebt toch gewoon over de iPhone in het algemeen en niet specifiek over de 5C?quote:
De enige conclusie die je kan trekken is dat handelaren de vraag naar de 5C ernstig overschat hebben en dat ze nu met de gebakken peren zitten.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:42 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Als er vraag voor zou zijn dan is die handelaar handelaar genoeg om hem niet onder de verkoopprijs te verkopen. Schaarste heet dat. Les 1, economie, middelbare school
Juist ja. Al is de verhouding tussen de 4S en 5 wel anders als tussen de 5C en 5S.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:01 schreef retorbrapi het volgende:
Hij bedoelt denk ik, de iPhone in het algemeen gaat als warme broodjes en heeft wachtrijen. En daarom moet de 5c dat ook allemaal hebben. Waarbij hij natuurlijk over het hoofd ziet dat de 5c de plek van de 4S opvult.
Omdat het een nieuw type is moet hij in jouw opinie opeens net zo snel verkopen als het topmodel? Dat JIJ het overschat betekent nog niet dat apple het overschat heeft. Zoals gezegd verkoopt de 5c als instap model beter dan de 4s vorig jaar als instap model van de 5.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:05 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Juist ja. Al is de verhouding tussen de 4S en 5 wel anders als tussen de 5C en 5S.
Toen de 5 uit kwam was de 4S er al een jaar. Nu de komen de 5C en 5S tegelijk uit. Ook al is de 5C een 5, het is toch een nieuw type.
Dat klopt. Maar Apple had dat beter in moeten schatten. De iPhone was toch altijd de high end telefoon waar altijd veel om te doen was rondom de launche. Mensen keken er altijd maanden naar uit tot er een nieuw type uit kwam. Als ik dan zie dat een nieuw type dan direct op zo'n uitschot site als Groupon staat dan moet dat wel een beetje pijn doen voor een bedrijf als Apple.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
De enige conclusie die je kan trekken is dat handelaren de vraag naar de 5C ernstig overschat hebben en dat ze nu met de gebakken peren zitten.
Echter, dat zij de vraag overschatten wil niet zeggen dat Apple dat ook heeft gedaan.
Wat had Apple in godsnaam beter moeten inschatten? De 5c verkoopt beter dan de 4S met hogere marges dus voor hun is het een succes. En iPhones en iPads staan al sinds jaar en dag op Groupon.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:07 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar Apple had dat beter in moeten schatten. De iPhone was toch altijd de high end telefoon waar altijd veel om te doen was rondom de launche. Mensen keken er altijd maanden naar uit tot er een nieuw type uit kwam. Als ik dan zie dat een nieuw type dan direct op zo'n uitschot site als Groupon staat dan moet dat wel een beetje pijn doen voor een bedrijf als Apple.
Interessant.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:22 schreef JoelBaka het volgende:
Wauw! Enorme pricedrop van de iPhone 5 op marktplaatsEr staan er nu bergen voor ¤350,-
Apple heeft het perfect ingeschat hoor, make no mistake.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:07 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar Apple had dat beter in moeten schatten. De iPhone was toch altijd de high end telefoon waar altijd veel om te doen was rondom de launche. Mensen keken er altijd maanden naar uit tot er een nieuw type uit kwam. Als ik dan zie dat een nieuw type dan direct op zo'n uitschot site als Groupon staat dan moet dat wel een beetje pijn doen voor een bedrijf als Apple.
Dat de 5c beter verkoopt wil niet zeggen dat ze een verkeerde inschatting hebben gemaakt. Ze hadden waarschijnlijk verwacht er nog meer te verkopen dan nu het geval is.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:34 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Wat had Apple in godsnaam beter moeten inschatten? De 5c verkoopt beter dan de 4S met hogere marges dus voor hun is het een succes. En iPhones en iPads staan al sinds jaar en dag op Groupon.
Link me maar dan, zie er bijna geen voor 350quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:22 schreef JoelBaka het volgende:
Wauw! Enorme pricedrop van de iPhone 5 op marktplaatsEr staan er nu bergen voor ¤350,-
http://www.marktplaats.nl(...)sortOrder=increasingquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Link me maar dan, zie er bijna geen voor 350
Waar baseer je dat op?quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:50 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat de 5c beter verkoopt wil niet zeggen dat ze een verkeerde inschatting hebben gemaakt. Ze hadden waarschijnlijk verwacht er nog meer te verkopen dan nu het geval is.
Dat een of andere handelaar uit Spanje de 5c op Groupon aanbiedt betekent niet dat de verkopen van de 5c in het algemeen tegenvallen.quote:Ik heb nog nooit gezien dat enkele dagen na de release er nieuwe iPads en iPhones voor lage prijzen op Groupon staat.
Zal wel aan mij liggen, alles is 400+quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:54 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)sortOrder=increasing
Ik weet niet of de link werkt maar een aantal voor 350 en 400, die gewoon nog mooi zijn. Een tijdje terug begon het met beschadigde voor 450... (Toen stonden er überhaupt geen voor 350)
Wat raar o.o Hier wat directe links:quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen, alles is 400+
Jammer, voor 350 had ik nog wel een iPhone 5 gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:04 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Wat raar o.o Hier wat directe links:Echt vaag, ik kreeg die niet te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hartstikke bedankt!Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:04 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Wat raar o.o Hier wat directe links:HeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt. Kennelijk kun je dat inderdaad doen bij instellingen onder 'Shuffle nummers'.
Hoe kan ik zien welke generatie het is?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:00 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]Bij mijn iPod nano vierde en zesde generatie staat dat gewoon onder de playlist zelf...
Hoe ziet 'ie eruit?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe kan ik zien welke generatie het is?
Klopt, ja. Tot de vijfde generatie redelijk gelijk gebleven (op de wat bredere form factor van de derde generatie na) maar de zesde en zevende wijken erg af van de algemene trend.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:11 schreef Khadgar het volgende:
Wel het product waar het uiterlijk het vaakst echt van veranderd is zeg
Hoezo dat? iTunes match is gewoon van m'n iTunes tegoed afgeschreven.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:47 schreef Shogo het volgende:
2G.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:09 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hoe ziet 'ie eruit?
[ afbeelding ]
Het gekke is dat hij wel shuffelt op afspeellijstniveau.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:20 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Aha. Dan zal de oudere software dat niet ondersteunen zoals de wat nieuwere versies.
Dat wel, maar dus niet die optie om dat direct te doen zoals dit?quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het gekke is dat hij wel shuffelt op afspeellijstniveau.
Nee, klopt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:47 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dat wel, maar dus niet die optie om dat direct te doen zoals dit?
[ afbeelding ]
Ja, maar dan shuffelt hij alles wat erop staat.quote:Ondersteunt de tweede generatie iPod nano trouwens niet "shake to shuffle"? Zo kan het namelijk ook.
Hmm, apart. Ook als je in een afspeellijst staat (alsof je er dus een liedje uit wil aanklikken)? Want zo doet mijn vierde generatie het namelijk wel gewoon.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar dan shuffelt hij alles wat erop staat.
Fijn dat je me er even op wijst. Miste al zoiets inderdaadquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:56 schreef Pino112 het volgende:
Find my iPhone, maar dan voor Samsung.
http://findmymobile.samsung.com/login.do
Ik zal het straks even proberen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:53 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hmm, apart. Ook als je in een afspeellijst staat (alsof je er dus een liedje uit wil aanklikken)? Want zo doet mijn vierde generatie het namelijk wel gewoon.
Hoe is die nieuwste iPod nano? Die heb ik nog nergens gezien. Hoe lang is die al uit?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:09 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hoe ziet 'ie eruit?
[ afbeelding ]
Die is toch al een jaar uit... op zich geen verkeerd apparaat, maar erg 'nano' issie niet meer.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe is die nieuwste iPod nano? Die heb ik nog nergens gezien. Hoe lang is die al uit?
Ik heb er werkelijk nog niemand mee gezien. Wat is er mis met het scherm?quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:13 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Die is toch al een jaar uit... op zich geen verkeerd apparaat, maar erg 'nano' issie niet meer.
Als ze de 6e generatie nu hadden voorzien van Bluetooth en een wat beter scherm (misschien smartwatch-mogelijkheden?) was het wat mij betreft een geslaagde update.
Ik heb het over het scherm van de 6e generatie; hoewel dit dezelfde pixeldichtheid heeft als de iPhone 4/4S ("Retina") is de kwaliteit ervan niet geweldig. De kijkhoeken zijn wel oke, maar zouden bijvoorbeeld beter kunnen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb er werkelijk nog niemand mee gezien. Wat is er mis met het scherm?
Ja, die 'bedachte' dingen waren eerst wel leuk maar als je geen inspiratie hebt doe het dan gewoon niet.quote:
dit is echtquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, die 'bedachte' dingen waren eerst wel leuk maar als je geen inspiratie hebt doe het dan gewoon niet.
Naar mijn weten kan dat gewoon. Heb je het Help-menu al eens geprobeerd?quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:57 schreef Saninl het volgende:
Kan je bij Pages geen literatuurlijst/bibliografie toevoegen? Dit is wel een gemis![]()
Moet ik dan toch weer Word gaan gebruiken? Of is er wel een mogelijkheid?
Ha! handig. Dank voor de tip.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:58 schreef J.Appleseed het volgende:
Fijn dat je me er even op wijst. Miste al zoiets inderdaad
Hey, bedankt voor het zoekenquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:06 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Naar mijn weten kan dat gewoon. Heb je het Help-menu al eens geprobeerd?
Daar vond ik dit - blijkbaar kan dat dus alleen met Endnote (maar de meest recente versie kan ik via mijn universiteit gratis downloaden - jij dus waarschijnlijk ook).
Jammer dat je het niet handmatig in bepaalde sjablonen kan invoeren, maar daar is Word 2013 ook niet zo goed in. Misschien werkt dit beter; dat ga ik eens bekijken
[ afbeelding ]
Heb je Endnote en de bijhorende plugin geïnstalleerd?quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:08 schreef Saninl het volgende:
[..]
Hey, bedankt voor het zoekenMaar dit gedeelte had ik al gevonden, maar hoe kan je de bibliotheek "managen" zeg maar? Zoals bij Word kan je dan boeken/wetenschappelijke artikelen toevoegen.
Maar als ik op die APA klik bijvoorbeeld gebeurd er niets (waarschijnlijk omdat er geen bronnen zijn ingevoerd zeg maar...)
Nu aan het regelenquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:24 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Heb je Endnote en de bijhorende plugin geïnstalleerd?
Dit is inderdaad omslachtiger dan in Word (hoewel Word voor mij ook niet werkt). Je zou via Endnote wetenschappelijke bronnen kunnen opzoeken (je uni kan daar een introductieles voor geven, mijne i.i.g. maandelijks) en zo kun je daarmee leren werkenquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:20 schreef Saninl het volgende:
[..]
Nu aan het regelen
Maar betekend dit dat ik de bronnen moet toevoegen in een apart programma en ze daarna aan te vinken in Pages om vervolgens een bibliography te maken?
Mis ik iets of is dit omslachtiger dan in Word?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:22 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dit is inderdaad omslachtiger dan in Word (hoewel Word voor mij ook niet werkt). Je zou via Endnote wetenschappelijke bronnen kunnen opzoeken (je uni kan daar een introductieles voor geven, mijne i.i.g. maandelijks) en zo kun je daarmee leren werken
De plugin heb je wel geïnstalleerd?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:28 schreef Saninl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uhm, waarom doet hij het nou niet?
Deze functies zijn zeg maar na het installeren van Endnote nog niet bruikbaar?
Ah, ik moet nog even afwachten merk ikquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:43 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
De plugin heb je wel geïnstalleerd?
Ik had bovendien eerst nog de oude plugin geïnstalleerd. Je moet echter versie 2.0 hebben, daarmee doet 'ie het wel.
Frappant is dat ik deze niet meer kan vindener zijn ook heel veel negatieve geluiden m.b.t. Mavericks, Pages 5.0 en Endnote X7 i.c.m. de Pages plug-in. Waarschijnlijk hebben ze de plugin offline gehaald of zo.
Ah, je hebt X5. Dat verklaart 'tquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:21 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ah, ik moet nog even afwachten merk ik
In deze thread meer mensen met een probleem met X5...
https://discussions.apple.com/message/23485462#23485462
Jaa, nu netjes via de site een demo van X7 aangevraagd (en voor 30 dagen gekregen)quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:22 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ah, je hebt X5. Dat verklaart 't
Toch erop dus!twitter:RogerWCheng twitterde op maandag 28-10-2013 om 21:33:53Apple's results are strong, topping expectations in profit, revenue, and sales of iPads and iPhones. reageer retweet
Knap dat ze de Q4 results al weten.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Q4 results #Apple: omzet $37,5 mld, winst $7,5 mld. 33,8 mln iPhones, 14,1 mln iPads en 4,6 mln Macs verkocht.
Volledige kwartaalbericht: http://goo.gl/BWp6yH
belasting Q4 en zo.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:51 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Knap dat ze de Q4 results al weten.
Office werkt nog prima, en m'n Canon MX420 (Wireless) werkt ook nog steeds prima onder Mavericks, niks hoeven aanpassen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:47 schreef Funkel het volgende:
Hoe weet ik of mn Canon MP540 pribter het blijft doen met Mavericks? En blijft mn office (volgens mij 2009) het nog doen? Durf nog niet te updaten...
Gebroken boekjaar.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:51 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Knap dat ze de Q4 results al weten.
Meh, ¤100,- + betalen voor taxi gaat ook weer te ver.. Van dat geld kan ik net zo goed hier een hotel zoekenquote:
Apple is doomed zonder Steve. Het einde is in zicht.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:37 schreef Gramulanion het volgende:
Toch erop dus!twitter:RogerWCheng twitterde op maandag 28-10-2013 om 21:33:53Apple's results are strong, topping expectations in profit, revenue, and sales of iPads and iPhones. reageer retweet
Eronder dus.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:49 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Apple is doomed zonder Steve. Het einde is in zicht.
Minder groei. Maar da's altijd in kwartaal vóór holiday season. En zeker omdat ze afgelopen kwartaal geen nieuw model iPad hebben aangekondigd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:15 schreef Pino112 het volgende:
Raar dat elke site negatief over de cijfers bericht (qua titel iig).
Beste zet ook om er zo'n Airport ac router bij te halen, dat blaast me daar een stuk harder dan m'n oude.quote:
Vind het weer balen dat die moet staan en niet kan hangen. Nou ja hij kan wel hangen maar dan blokkeert een paal m'n trapgat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:41 schreef nietzman het volgende:
[..]
Beste zet ook om er zo'n Airport ac router bij te halen, dat blaast me daar een stuk harder dan m'n oude.
How to Fix a Stuck Pixel on an LCD Monitorquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:45 schreef Scrummie het volgende:
Paar topics geleden melde ik hier dat ik een rooie lijn pixels van boven naar onder had. Kosten om te maken was 600 euro zo'n beetje. Maar; nu word die lijn steeds minder zichtbaar. Bij normaal gebruik is ie nauwelijks nog te zien, kleur is ook niet meer rood. Soms word de lijn even weer wat feller, om dan heel langzaam weer af te zwakken. Bijzonder vind ik het!
Doet er eigenlijk ook niet toe, het is vanaf volgende week m'n back-up laptop, want dan komt m'n rMBP binnen
Wel relaxed inderdaad dat je overal terecht kan en je niet hoeft te melden bij de verkopende partijquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:56 schreef J.Appleseed het volgende:
Hmm, mijn MacBook Pro wilde vanmiddag niet meer klikken. Had 'm een uur ervoor nog zonder problemen gebruikt
Naar de lokale Apple boer geweest, waar bleek dat het trackpad kapot was - ik had echter nog mijn SSD en geüpgraded RAM er in zitten, dus afgesproken dat ik hem één dezer dagen langs breng.
Toen ik thuis kwam en het ding nogmaals aanzette deed het trackpad het ineens weer; ging ik naar boven weer niet, nogmaals naar beneden weer wel. Ik denk dat het dus een los contact is of zo, wat door beweging verbroken wordt.
Ik laat 'm wel alsnog repareren, dus we moeten het de komende dagen maar doen met een MacBook Air - gelukkig is Mavericks er in dit geval. Zal mijn rug ook wel fijn vinden
Op zo'n momenten ben ik trouwens wel blij dat ik AppleCare heb en me niet hoef te houden aan het aankooppunt van de Mac (Media Markt). Ik kan gewoon elke reseller binnenlopen en dan word ik geholpen.
Ah, thanksquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:27 schreef Junkie het volgende:
[..]
How to Fix a Stuck Pixel on an LCD Monitor
Hoop niet dat je epileptisch bent, maar je kan dit filmpje (in fullscreen modus) ook een tijdje draaien.
Dan moet je xcode installeren.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:10 schreef Ener-G het volgende:
Net m'n macbook binnen gekregen, eerder dan verwacht. Na het booten netjes alle apps geinstalleerd, en na 10 minuten freezed mn toetsenbord en touchpad. Harde reboot was de fix. Zo te lezen ben ik niet de enige met deze issue, hopelijk fixen ze het snel
Verder werkt het terminal commando niet om uit te vinden of er een LG of Samsung paneel in zit, daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Ze staan heel te koop vanaf 500 euro. Ik denk 300 euro.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:59 schreef Scrummie het volgende:
Is een Macbook Air 13" uit mid 2011, 256gig SSD, 4gb ram, met een defect in het scherm (lijn pixels) nog iets waard eigenlijk? Iemand een idee?
Thanks! Toch maar 's over nadenken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:05 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ze staan heel te koop vanaf 500 euro. Ik denk 300 euro.
Als je hem gaat verkopen heb ik evt wel interesse.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Thanks! Toch maar 's over nadenken.
Laat ik je volgende week even wetenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:49 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als je hem gaat verkopen heb ik evt wel interesse.
Duurt toch ook 2 tot 3 wekenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Nog steeds m'n iphone 5s niet onderweg vanuit de apple online store
500 euro voor een MBA uit 2011 met 256 SSD lijkt mij erg weinigquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:05 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ze staan heel te koop vanaf 500 euro. Ik denk 300 euro.
Tja, er was verwachting dat dat in de loop van de week wel bijgesteld zou worden. Het is natuurlijk bizar dat er gewoon geen enkele voorraad blijkt te zijn.quote:
Hier (London) is het eigenlijk nog steeds hetzelfde verhaal en hier is hij al veel langer te koop. Ook hier is de online levertijd 2 tot 3 weken. Ik ben het met je eens dat het bizar isquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, er was verwachting dat dat in de loop van de week wel bijgesteld zou worden. Het is natuurlijk bizar dat er gewoon geen enkele voorraad blijkt te zijn.
Het verschil is dat je daar op launchday WEL binnen een week je iphone binnen had via de online store. Hier gewoon niet. Ik heb 4 minuten nadat hij te bestellen was mijn bestelling geplaatst en zit met 3 weken levertijd. Dat vind ik redelijk asociaal eigenlijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier (London) is het eigenlijk nog steeds hetzelfde verhaal en hier is hij al veel langer te koop. Ook hier is de online levertijd 2 tot 3 weken. Ik ben het met je eens dat het bizar is
Ik begrijp uberhaupt Haarlem niet. Waarom ze niet voor Rotterdam, Utrecht of bijvoorbeeld Groningen of Maastricht hebben gekozen ipv Haarlem ontgaat me volledig (en de laatste 2 dan voornamelijk voor de geografische ligging)quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:11 schreef TC03 het volgende:
Het wordt tijd dat Apple een stuk of 10 Apple Stores er in Nederland bij opent. Dan kan je gewoon af en toe even langs gaan. Nu is die luxe alleen aan Amsterdammers voorbehouden.
In de VS, Spanje en Duitsland zitten heel vaak Apple Stores gewoon op winkelcentra. Waarom doet Apple dat hier niet? Alexandrium in Rotterdam is een groot druk bezocht winkelcentrum dat daar prima voor geschikt zou zijn.
Dat ben ik met je eensquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het verschil is dat je daar op launchday WEL binnen een week je iphone binnen had via de online store. Hier gewoon niet. Ik heb 4 minuten nadat hij te bestellen was mijn bestelling geplaatst en zit met 3 weken levertijd. Dat vind ik redelijk asociaal eigenlijk.
De mijne is vandaag verzonden. Besteld via Typhone. Met een abbo. Dat wel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Nog steeds m'n iphone 5s niet onderweg vanuit de apple online store
Ik heb dit al vaker gezegd en dat zou gewoon perfect zijn: wat Rotterdam betreft zou een Apple Store in het oude postkantoor naast het stadhuis of een van de panden zoals het VVV/City Lens bij metrostation Beurs (waar er weer nog een McDonalds komt...) zeker niet misstaan. Maar Alexandrium?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:11 schreef TC03 het volgende:
Het wordt tijd dat Apple een stuk of 10 Apple Stores er in Nederland bij opent. Dan kan je gewoon af en toe even langs gaan. Nu is die luxe alleen aan Amsterdammers voorbehouden.
In de VS, Spanje en Duitsland zitten heel vaak Apple Stores gewoon op winkelcentra. Waarom doet Apple dat hier niet? Alexandrium in Rotterdam is een groot druk bezocht winkelcentrum dat daar prima voor geschikt zou zijn.
City lensquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:49 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik heb dit al vaker gezegd en dat zou gewoon perfect zijn: wat Rotterdam betreft zou een Apple Store in het oude postkantoor naast het stadhuis of een van de panden zoals het VVV/City Lens bij metrostation Beurs (waar er weer nog een McDonalds komt...) zeker niet misstaan. Maar Alexandrium?Dat winkelcentrum zit een beetje op het niveau Zuidplein voor mij en daar zie ik voor geen goud een Apple Store staan.
Heb je City Lens recent nog na de verbouwing gezien? Lekker futuristisch zo met al dat glas en dat grote scherm gericht op het Churchillpleinquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
City lensDie jaren 70/80 afbraak meuk blokkendozen. Dan is het Alexandrium, zeker na de recente verbouwing, ongeveer 10 keer chiquer. Oude postkantoor ben ik met je eens. Mooie centrale locatie en een prachtig pand. Zou zo snel geen ander goed pand in de loop van grote winkelstraten weten.
Apple Stores zitten óf op mooie bijzonder locaties of op drukke winkelcentra. Alexandrium is bij gebrek aan beschikbare toplocatie een prima alternatief.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:49 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik heb dit al vaker gezegd en dat zou gewoon perfect zijn: wat Rotterdam betreft zou een Apple Store in het oude postkantoor naast het stadhuis of een van de panden zoals het VVV/City Lens bij metrostation Beurs (waar er weer nog een McDonalds komt...) zeker niet misstaan. Maar Alexandrium?Dat winkelcentrum zit een beetje op het niveau Zuidplein voor mij en daar zie ik voor geen goud een Apple Store staan.
Is het oude postkantoor eigendom van de gemeente? Alexander zit veel te ver weg trouwens. Ik vind de Oude Binnenweg of de City Plaza tussen het Schouwburgplein en Centraal een beter alternatief door de ligging, en beide zijn absoluut geen lelijke/rustige locaties. Vooral sinds de verbouwing van de City Plaza zou de huisstijl van Apple er prima bij passen (en kunnen de hipsters gaan eten bij de Vapiano als ze iets niet kunnen betalenquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Apple Stores zitten óf op mooie bijzonder locaties of op drukke winkelcentra. Alexandrium is bij gebrek aan beschikbare toplocatie een prima alternatief.
Tja daf zijn voor jou goede locaties.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:22 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Is het oude postkantoor eigendom van de gemeente? Alexander zit veel te ver weg trouwens. Ik vind de Oude Binnenweg of de City Plaza tussen het Schouwburgplein en Centraal een beter alternatief door de ligging, en beide zijn absoluut geen lelijke/rustige locaties. Vooral sinds de verbouwing van de City Plaza zou de huisstijl van Apple er prima bij passen (en kunnen de hipsters gaan eten bij de Vapiano als ze iets niet kunnen betalen).
Op de A20 en voldoende parkeergelegenheden na gelden die punten ook voor het centrum van Rotterdam (zelfs meer qua OV, openingstijden en drukte vergeleken met het Oosterhof). Ben toch reuze benieuwd waar ze het gaan openen. Maar wat zeg ik, al zouden ze het in Hillegersberg openen zou ik al blij zijn met een Apple Store binnen de stadsgrenzenquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tja daf zijn voor jou goede locaties.Alexandrium is echter goed bereikbaar met OV (metro+intercitystation+busstation), voldoende parkeerruimte, vlakbij de A20, elke zondag open en drukbezocht. Ideale locatie.
Een hoesje weggeven?quote:Op vrijdag 1 november 2013 07:06 schreef Funkel het volgende:
Mn vriendin wil een ipad mini 2, ik een ipad air. Stel we gaan naar diverse winkels, doen twijfelend over welke we zullen nemen en ik zeg tegen die verkoper: 'wat kun je voor ons betekenen als we ze allebei nemen?' Wat kunnen we dan verwachten? Ik weet dat op ipads weinig marge zit, maar een hoesje kunnen we toch wel verwachten?Iemand die in zo'n winkel werkt die weet wat ze mogen en wat ze niet mogen doen?
Haarlem en Den Haag gaan binnenkort open. Logische plekken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:11 schreef TC03 het volgende:
Leg eens uit wat er logisch is aan Haarlem?quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Haarlem en Den Haag gaan binnenkort open. Logische plekken.
Kan je beter eerst uitleggen wat er logisch aan Rotterdam is. Daar kunnen ze beter een Aldi shop openen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Leg eens uit wat er logisch is aan Haarlem?
Wat er logisch aan is is dat je meer spreiding van de shops krijgt. Naast het feit dat Rotterdam een van de 4 grote steden in Nederland is.quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan je beter eerst uitleggen wat er logisch aan Rotterdam is. Daar kunnen ze beter een Aldi shop openen.
Misschien moet je Apple even bellen om te vertellen dat ze het verkeerd doen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat er logisch aan is is dat je meer spreiding van de shops krijgt. Naast het feit dat Rotterdam een van de 4 grote steden in Nederland is.
Je blijft maar in grappige oneliners nietszeggende antwoorden geven. Leg nou eens uit wat er logisch is aan Haarlem?quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien moet je Apple even bellen om te vertellen dat ze het verkeerd doen.
Ik denk dat Apple uiteindelijk wel een gespreide dekking wil hebben, maar dat ze ook afhankelijk zijn van de beschikbaarheid van geschikte/speciale gebouwen. Nu doen zich blijkbaar in het westen wat kansen voor. Hopelijk snel ook wat in het zuiden/oosten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat er logisch aan is is dat je meer spreiding van de shops krijgt. Naast het feit dat Rotterdam een van de 4 grote steden in Nederland is.
Dan nog steeds snap ik Haarlem niet. Nog geen 25KM van Amsterdam. Je maakt mij niet wijs dat er nergens in Nederland in 1 van de grote steden in Oost of Zuid geen pand te vinden was.quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk dat Apple uiteindelijk wel een gespreide dekking wil hebben, maar dat ze ook afhankelijk zijn van de beschikbaarheid van geschikte/speciale gebouwen. Nu doen zich blijkbaar in het westen wat kansen voor. Hopelijk snel ook wat in het zuiden/oosten.
Verzendklaar betekent toch dat hij dáárna pas verzonden wordt? Dus vandaag besteld, 24 uur later (waarbij ik aanneem dat dat voor werkdagen geldt) zit je al op maandag. Maandag weg, dinsdag in huis.quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Blijf dat overigens raar vinden. Als die iPad binnen 24 uur verzendklaar is, kan ie toch morgen of uiterlijk maandag geleverd worden? En niet dinsdag. Of staan ze toch morgen voor de deur?
Hmja, ik zou zeggen dat dat een dag sneller zou kunnen. Kwestie van adressticker erop en gáán. Die dingen zijn toch al in Nederland? Mycom belooft ook dat ze morgen leveren...quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Verzendklaar betekent toch dat hij dáárna pas verzonden wordt? Dus vandaag besteld, 24 uur later (waarbij ik aanneem dat dat voor werkdagen geldt) zit je al op maandag. Maandag weg, dinsdag in huis.
Haarlem blijf ik ook vreemd vinden hoorquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan nog steeds snap ik Haarlem niet. Nog geen 25KM van Amsterdam. Je maakt mij niet wijs dat er nergens in Nederland in 1 van de grote steden in Oost of Zuid geen pand te vinden was.
Ja lijkt mij ook, maar ik probeer die dinsdag te beredenerenquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, ik zou zeggen dat dat een dag sneller zou kunnen. Kwestie van adressticker erop en gáán. Die dingen zijn toch al in Nederland? Mycom belooft ook dat ze morgen leveren...
Nouja, uiteindelijk komt ie
Werk ik bij Apple? Heb ik die keuze gemaakt? Heb ik zin in zinloze gesprekken waarvan niemand hier de inhoud kent?quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je blijft maar in grappige oneliners nietszeggende antwoorden geven. Leg nou eens uit wat er logisch is aan Haarlem?
Eh JIJ roeptquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Werk ik bij Apple? Heb ik die keuze gemaakt? Heb ik zin in zinloze gesprekken waarvan niemand hier de inhoud kent?
Neuh....
Wat is er dan vreemd aan mijn vraagquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Haarlem en Den Haag gaan binnenkort open. Logische plekken.
Waarom neem je dan uberhaupt de moeite er iets over te zeggen?quote:Punt was dat ze bezig zijn met uitbreiding.
Persoonlijk zal het mij aan mijn reet roesten en gaan ze dicht want ik vind het verschrikkelijke winkels.
Dat je hapt als een Maanvisquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat is er dan vreemd aan mijn vraag
[..]
Wellicht op Zuid dat er iets gaat komen. Maar kijk ook eens naar de plekken waar de 'rijke' mensen wonen. Amsterdam -> grachtengordel, oud zuid. Haarlem -> Bloemendaal o.a. Den Haag -> Wassenaar. Ik verwacht eerder in 't Gooi in Hilversum een store, in het oude postkantoor daar bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Lol, je kan niks verwachten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 07:06 schreef Funkel het volgende:
Mn vriendin wil een ipad mini 2, ik een ipad air. Stel we gaan naar diverse winkels, doen twijfelend over welke we zullen nemen en ik zeg tegen die verkoper: 'wat kun je voor ons betekenen als we ze allebei nemen?' Wat kunnen we dan verwachten? Ik weet dat op ipads weinig marge zit, maar een hoesje kunnen we toch wel verwachten?Iemand die in zo'n winkel werkt die weet wat ze mogen en wat ze niet mogen doen?
Als je niets zinnigs toe te voegen hebt kan je wellicht beter jezelf onthouden van posten in dit topicquote:
De drie Red abonnementen van vodafone zijn al met 4Gquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:11 schreef Funkel het volgende:
Zijn er al prijzen icm 4G abo bekend? Kon vanmorgen op de site van vodafone en kpn nog niets vinden..
Euh, het is een Apple Store hè, geen Bentley showroom.quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:59 schreef Ener-G het volgende:
Wellicht op Zuid dat er iets gaat komen. Maar kijk ook eens naar de plekken waar de 'rijke' mensen wonen. Amsterdam -> grachtengordel, oud zuid. Haarlem -> Bloemendaal o.a. Den Haag -> Wassenaar. Ik verwacht eerder in 't Gooi in Hilversum een store, in het oude postkantoor daar bijvoorbeeld.
Dat is echt totaal afhankelijk van de winkel. Bij Dixons kan je het vergeten, Mediamarkt ook, maar bij iCentre heb ik 2 jaar geleden een gratis hoes en 20% korting op Magic Mouse en Keyboard gehad bij aanschaf van m'n Macbook, buiten de studentenkorting die ik kreeg.quote:Op vrijdag 1 november 2013 07:06 schreef Funkel het volgende:
Blijft tenenkrommendquote:
Als ik vooraan in de rij zou staan zou ik echt wachten tot ze normaal gaan doen. Flikker op man.quote:
Wat is je vraagprijs? Niet dat ik interesse heb, maar ben benieuwd waarom je hem niet verkocht krijgt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:03 schreef Vlaggenroof het volgende:
http://store.apple.com/nl/ipad
hij is er.
maar ik wil hem zo graag he, maar ik krijg mijn iPad 3 gewoon niet verkocht
Handbrakequote:Op vrijdag 1 november 2013 09:53 schreef SosuaCafe het volgende:
Wat is een goed programma (win8) om videobestanden om te zetten, zodat ze geschikt zijn voor appletv/itunes?
Dus *.mkv *.avi etc.
HandBrakequote:Op vrijdag 1 november 2013 09:53 schreef SosuaCafe het volgende:
Wat is een goed programma (win8) om videobestanden om te zetten, zodat ze geschikt zijn voor appletv/itunes?
Dus *.mkv *.avi etc.
Bedenk wel dat jan pietje zn ipodje en ipad ook gewoon bij een van de honderden 'gewone' winkels kan kopen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Euh, het is een Apple Store hè, geen Bentley showroom.
Het enige logische antwoord is dat Apple kritisch is op de beschikbare panden, en dat ze daarom een goed pand verkiezen boven een goede geografische locatie. Alhoewel Apple duur is, zijn er in absolute zin in de grote steden natuurlijk veel meer mensen die het zich kunnen veroorloven dan in Bloemendaal of Haarlem o.i.d. Ook al zijn er procentueel gezien in Haarlem en omgeving twee keer zoveel 'Apple-gegadigden', er wonen daar maar iets van 200.000 mensen, terwijl alleen het stedelijke gebied van Rotterdam al meer dan 2.000.000 mensen telt. Stel dat in Haarlem 30% in aanmerking komt en in Rotterdam 15%, dan zijn dat in Haarlem 60.000 mensen en in Rotterdam 300.000 mensen, 5x zoveel dus.
Apple kiest dus absoluut niet voor Haarlem vanwege de geografische ligging, maar ik vermoed dat ze daar gewoon een pand hebben gevonden wat aan hun eisen voldoet.
Dat weet ik. Wat is je punt? Is een Genius Bar aantrekkelijk voor mensen uit Bloemendaal dan mensen uit Barendrecht ofzo? Wat wil je zeggen? Of zitten er in Spijkenisse meer Dixons dan in Haarlem? Wat heeft dit te maken met verschil in geografische locatie?quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:07 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Bedenk wel dat jan pietje zn ipodje en ipad ook gewoon bij een van de honderden 'gewone' winkels kan kopen.
Verder is zo'n store meer dan alleen een winkel, er zit een genius bar in voor als ie stuk is en er worden ook trainingen gegeven en dan vooral met de imacs/macbooks.
Alsof je 'zomaar' even in Utrecht terecht kan. Er moeten wel daadwerkelijk panden beschikbaar zijn hè. Ik gok dat ze vast wel een winkel in Utrecht gaan openen als ze een goed pand hebben gevonden.quote:Ik heb het verder ook niet bedacht hoor, maar volgens mij zit er wel meer achter dan alleen maar kiezen voor een hip pand. Anders kan je in elke willekeurige binnenstad wel terecht. Utrecht zou dan logischer zijn, door de centrale ligging.
En meer:quote:
Ik bied 5 euro.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:02 schreef OverRated het volgende:
Wat zou ik ongeveer kunnen vragen voor een iPad 2 16 GB wifi zonder krassen en zo? Iets van ¤230 dacht ik. Marktplaats staat er helaas vol mee nu..
Dat snap ik, maar hoe meer inwoners hoe meer er van die dingen verkocht worden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:28 schreef Ener-G het volgende:
Dat de kans groter is dat mensen support en trainingen voor hun imac willen dan een ipod, en dan is het handiger als de toko ook staat waar veel van die (dure) dingen verkocht worden. Nogmaals ik heb het ook niet zo bedacht. Blijkbaar veel mensen met lange tenen hier zeg, pff.
Dat denk ik ook inderdaad.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:14 schreef ook_gek het volgende:
Betreft panden. Zal het niet zo zijn dat apple op meerdere locaties al panden op het oog heeft en aan het onderhandelen is voor vergunningen, uitkopen enz. En met toeval ging het in haarlem snel en komt daar dus een store. Het heeft ook jaren geduurd voor Amsterdam en den haag het zelfde verhaal. Een verbouwing van apple is zeer groot binnen in het pand wat vaak monumentaal is. Tevens vereisen ze een bepaalde groote en om die te behalen moeten er soms panden naast bij gekocht worden met als gevolg dat winkels uitgekocht moeten worden ( zie den haag ) tevens is er nog een veel belangrijker punt naar mijn mening waar ik niemand over hoor in deze discussie. 95% van de winkelpanden zijn huur panden. En deze huurpanden kan je niet zomaar kopen. Het zijn in het geval van Apple alleen maar A locaties. Eigenaren zullen dat soort panden zelden van de hand doen.
Tot hier mijn punt
Eens, dat is wat ik eigenlijk ook zei.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:14 schreef ook_gek het volgende:
Betreft panden. Zal het niet zo zijn dat apple op meerdere locaties al panden op het oog heeft en aan het onderhandelen is voor vergunningen, uitkopen enz. En met toeval ging het in haarlem snel en komt daar dus een store. Het heeft ook jaren geduurd voor Amsterdam en den haag het zelfde verhaal. Een verbouwing van apple is zeer groot binnen in het pand wat vaak monumentaal is. Tevens vereisen ze een bepaalde groote en om die te behalen moeten er soms panden naast bij gekocht worden met als gevolg dat winkels uitgekocht moeten worden ( zie den haag ) tevens is er nog een veel belangrijker punt naar mijn mening waar ik niemand over hoor in deze discussie. 95% van de winkelpanden zijn huur panden. En deze huurpanden kan je niet zomaar kopen. Het zijn in het geval van Apple alleen maar A locaties. Eigenaren zullen dat soort panden zelden van de hand doen.
Tot hier mijn punt
Er zou een winkelpromenade komen, maar de website http://www.postrotterdam.com is ondertussen van mooie sfeerbeelden en informatie naar 'under construction' gegaan.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:07 schreef Ener-G het volgende:
Dan zou het prima zo in het oude postkantoor aan de Coolsingel kunnen, of is dat pand inmiddels alweer opgekocht?
Rotterdam is natuurlijk bij uitstek wel een plek voor een supermoderne glasconstructie applestore ja. Ik zat zelf ook al aan midden op de binnenrotte te denken.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:12 schreef Arquero het volgende:
Ze zijn nu toch aan het bouwen aan de markthal bij Blaak. Gooi er meteen een mooi pand bij
quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Rotterdam is natuurlijk bij uitstek wel een plek voor een supermoderne glasconstructie applestore ja. Ik zat zelf ook al aan midden op de binnenrotte te denken.
Het plusje zet de website op je Reading List, het pijltje is voor bookmarks.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:59 schreef fliert het volgende:
In de nieuwe safari, als ik een pagina in een bookmark map wil zetten, zie ik niet waar het heengaat?
Op het plusje klikken, zoals ik gewend was, geeft me geen keuze mogelijkheden meer. Wat mis ik?
Na de Genius Bar naar een echte bar aan de Meent/Oude Haven.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Rotterdam is natuurlijk bij uitstek wel een plek voor een supermoderne glasconstructie applestore ja. Ik zat zelf ook al aan midden op de binnenrotte te denken.
Dank!quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:18 schreef OverRated het volgende:
[..]
Het plusje zet de website op je Reading List, het pijltje is voor bookmarks.
[ afbeelding ]
Neuhquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Doe gewoon niet zo idioot en ga ergens anders heen.
Dat eten heb je toch helemaal niet nodig?quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:20 schreef Luigi het volgende:
iPad Air staat enorm hoog op mijn wishlist als vervanging voor mijn iPad 1. Maar ff andere prioriteiten dus ik vermijd de Apple winkels maar ff.
Ehm nee.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:23 schreef Arquero het volgende:
"Wilt u een stuk Dudok appeltaart terwijl uw iphone gerepareerd word?"
Appeltaart ja, maar niet Dudok appeltaartquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:54 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ehm nee.Doe maar een glas echte bubbels en vers gesneden sushi.
Appeltaart en zo verwacht ik bij een winkel van Dell..
Afhankelijk van hoe oud 'ie is en uiterlijke staat toch zeker wel 300 euquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat is een reële prijs voor een iPad 2 3G 64GB? Heb potentiële koper voor die van mij..
Het is duidelijk dat je nog nooit een punt dudok's appeltaart op heb.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:54 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ehm nee.Doe maar een glas echte bubbels en vers gesneden sushi.
Appeltaart en zo verwacht ik bij een winkel van Dell..
Gelukkig is er maar 1 in Nederland.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:20 schreef Luigi het volgende:
iPad Air staat enorm hoog op mijn wishlist als vervanging voor mijn iPad 1. Maar ff andere prioriteiten dus ik vermijd de Apple winkels maar ff.
Kwestie van Amsterdam ontwijken. Lukt over het algemeen prima!quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gelukkig is er maar 1 in Nederland.
475 voor de duurste versie. Is nog binnen garantie, bon heb ik nog, incl. hoesje en 1 hoekje is licht beschadigd, verder 100 % kras vrij.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat is je vraagprijs? Niet dat ik interesse heb, maar ben benieuwd waarom je hem niet verkocht krijgt.
Die dude stond er vanaf donderdagmiddag. Juist omdat hij die aandacht voor de eerste wildequote:Op vrijdag 1 november 2013 09:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als ik vooraan in de rij zou staan zou ik echt wachten tot ze normaal gaan doen. Flikker op man.
Wel leuk dat Huell uit Breaking Bad een cameo maakt (rechtsonder in beeld als beveiliger vanaf het begin).
Zat ook in die richting te denken. Is familie dus ik ben enigszins coulantquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoe oud 'ie is en uiterlijke staat toch zeker wel 300 eu
Ik zat al te denken of het nou echt zo oncomfortabel zou zijn met maar 1 nier bijv?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat eten heb je toch helemaal niet nodig?
quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:56 schreef Luigi het volgende:
Tweetbot ftwvooral icm de osx client heerlijk.
Dat over uiterlijk een leeftijd wat hij zei ging niet over de mogelijke koopster hequote:Op vrijdag 1 november 2013 21:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zat ook in die richting te denken. Is familie dus ik ben enigszins coulant.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:19 schreef Rickario het volgende:
[..]
Dat over uiterlijk een leeftijd wat hij zei ging niet over de mogelijke koopster he
Tot een week geleden hadden alle winkels hier nog voorraadproblemen. Ik kan alleen maar voor je hopen dat ze dat nu niet meer hebben. Covent Garden is de grootste inderdaad en daarna Regent Street. Westfield en Brent Cross zijn klein en zou ik vermijden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:57 schreef o.us2.0 het volgende:
Volgende week naar London om o.a. de 5S te halen zonder voorraadproblemen. Ik vraag mij alleen af waar het minste druk zal zijn. Ik zat te denken aan de Covent Garden Apple Store. Wil het wel bij een Apple Store halen.
Ik was ook van plan om het alleen bij Covent Garden en Regent Street te houden. Ik wist dat zij ook voorraadsproblemen hebben maar gelukkig niet zo erg/lang als in de Amsterdamse Apple Store / Nederlandse Online Apple Store. Met 2 tot 3 weken levertijdquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tot een week geleden hadden alle winkels hier nog voorraadproblemen. Ik kan alleen maar voor je hopen dat ze dat nu niet meer hebben. Covent Garden is de grootste inderdaad en daarna Regent Street. Westfield en Brent Cross zijn klein en zou ik vermijden.
Dit. Beide OSX en iOS.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:56 schreef Luigi het volgende:
De Online Apple Store hier heeft nog steeds een levertijd van 2 tot 3 weken!quote:Op zaterdag 2 november 2013 10:03 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik was ook van plan om het alleen bij Covent Garden en Regent Street te houden. Ik wist dat zij ook voorraadsproblemen hebben maar gelukkig niet zo erg/lang als in de Amsterdamse Apple Store / Nederlandse Online Apple Store. Met 2 tot 3 weken levertijd.
Ik snap sowieso niet wat mensen fijn vinden aan het dock links/rechts, maar vooruit.quote:Op zaterdag 2 november 2013 09:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Zo, na 3 maanden eindelijk weer eens een fatsoenlijke internetverbinding, dus maar meteen geupgrade naar Mavericks. Bevalt over het algemeen, alleen die nieuwe side-dock is véél te licht. Het heeft nauwelijks contrast met de blauwe mappen. Wie dat bedacht heeft mogen ze van mij kielhalen.
[ afbeelding ]
Ik ook niet. Maar ik heb ook maar een dockje met standaard 5 dingen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:33 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat mensen fijn vinden aan het dock links/rechts, maar vooruit.
Kijk,die kende ik dus nog niet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:56 schreef Luigi het volgende:
Simpel. Mijn MBP heeft een 13" scherm met een resolutie van maar 1280x800. Verticale ruimte kom ik meer tekort dan horizontale ruimte.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:33 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat mensen fijn vinden aan het dock links/rechts, maar vooruit.
Dat! Bovendien vind ik het er nog lelijk uit zien ookquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:33 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Ik heb een MB 13", ben wel benieuwdquote:Op zaterdag 2 november 2013 15:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Simpel. Mijn MBP heeft een 13" scherm met een resolutie van maar 1280x800. Verticale ruimte kom ik meer tekort dan horizontale ruimte.
Bij browsen snap ik het nog wel, dan heb je niet de gehele breedte nodigquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:33 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Ik heb een MB 13", ben wel benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |