Bij mij werkt hij primaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:52 schreef Stuart het volgende:
Overigens heb ik mijn iPhone 4 (ja, al 3 jaar oud) nog niet naar iOS 7 durven updaten. Ik heb het idee dat mijn telefoon te oud/te traag is. Wat zijn de ervaringen van mensen met een iPhone 4
Dat klinkt wel goed. Misschien moet ik het dan maar 'gewoon' doenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:02 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Bij mij werkt hij primaTuurlijk, zo nu en dan een kleine hapering maar niet meer dan bij iOS 6. Ik vind het iig de moeite waard! (iPhone 4 8GB)
Dat kan ik onderschrijven, heb ook geen enkel probleem met iOS7 op mijn 4.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:46 schreef Q. het volgende:
iOS 7 gaat prima op de iPhone 4, voelt sneller aan dan onder 6.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:30 schreef Borizzz het volgende:
@J.Appleseed; om even terug te kopen op het Mailprobleempje van gisteren. Het is nu opgelost
Gewoon even terugzetten en klaar.
Doe maar niet, hakkelige bedoeningquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goed. Misschien moet ik het dan maar 'gewoon' doen
Die staan standaard toch al uit op een 4?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:16 schreef Luigi het volgende:
Twee dagen geleden de 4 van de vrouw ge-update naar ios 7 en zeker met die maffe animaties uit is het prima werken.
Dan gebruik jij je creditcard. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:47 schreef Shogo het volgende:
Wtf is dat voor onzin dat er niet gelijk iTunes tegoed gebruikt kan worden voor iTunes Match. Moet je eerst creditcard gegevens of een click&buy account (die ik juist eruit heb gepleurd) invoeren.
Die heb ik niet. Maar goed dan maar niet. Was een beetje verbaasd dat dit niet zo mogelijk is.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:16 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dan gebruik jij je creditcard. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Anno 2013 nog geen creditcard hebben is een bietje vreemd. Maar goed, jij zal er vast een goede reden voor hebben.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:17 schreef Shogo het volgende:
[..]
Die heb ik niet. Maar goed dan maar niet. Was een beetje verbaasd dat dit niet zo mogelijk is.
Ik vind een creditcard toch een beetje 'eng'... Ik heb wel rood staan op mijn rekening maar een creditcard aanvragen voelt als een stapje te ver, terwijl dat eigenlijk 'beter' is dan rood staanquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:20 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Anno 2013 nog geen creditcard hebben is een bietje vreemd. Maar goed, jij zal er vast een goede reden voor hebben.
Als je het bezit van een creditcard al eng vindquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:32 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Ik vind een creditcard toch een beetje 'eng'... Ik heb wel rood staan op mijn rekening maar een creditcard aanvragen voelt als een stapje te ver, terwijl dat eigenlijk 'beter' is dan rood staan![]()
Maar je moet natuurlijk niet vergeten dat niet iedereen 18+ is, of een ouder met cc heeftOf het dus net zoals ik een beetje eng vind
Nooit behoefte aan gehad. Dat is alles. Maar het is inderdaad wel een keer een overweging waard in de nabije toekomst wil ik ook naar Amerika dus dan is het helemaal wel handig.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:20 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Anno 2013 nog geen creditcard hebben is een bietje vreemd. Maar goed, jij zal er vast een goede reden voor hebben.
Ik ben 18, kom op dan mag het nogquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je het bezit van een creditcard al eng vind
En dan met je helm in de trein je iPhone unlocken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:05 schreef Studiotje het volgende:
Neus ingesteld bij Touch ID!!
* Studiotje doet broek uit
Dat moet lukken
Eng niet zozeer, maar ik word volgend jaar 18 en dan heb ik waarschijnlijk niet eens een creditcard nodig.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:36 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Ik ben 18, kom op dan mag het nog
Lekker vlekken rond de homeknopquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:11 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
En dan met je helm in de trein je iPhone unlocken.
Je hebt ook prepaid creditcards. Rete handig en minder schade door fraude.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:47 schreef Shogo het volgende:
Wtf is dat voor onzin dat er niet gelijk iTunes tegoed gebruikt kan worden voor iTunes Match. Moet je eerst creditcard gegevens of een click&buy account (die ik juist eruit heb gepleurd) invoeren.
Match is een abonnementservice. Na 1 jaar moeten ze weer geld kunnen afschrijven. Dus daarom niet mogelijk te betalen met alleen iTunescard. Hoewel ik denk dat van je tegoed wordt afgeschreven.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:47 schreef Shogo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |