Zo goed ben ik niet, als een topic te snel gaat verlies ik de motivatie om een scherpe oneliner te posten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 03:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
VI kijken, dijenkletsers op FOK! posten.
Kan ik tegelijk.
Bier erbij drinken en nog wat nootjes happen ook nog.
Vier taken tegelijkertijd.

niet te tof hequote:

Ze neemt ze ook niet aan want hard 2 cut.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 03:01 schreef sp3c het volgende:
beter worden de complimenten niet vrees ik

Zoals nu bijvoorbeeld. Ja, de aandacht verslapt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 03:01 schreef Latert het volgende:
[..]
Zo goed ben ik niet, als een topic te snel gaat verlies ik de motivatie om een scherpe oneliner te posten.

Bij P en W kan het wel want dat gaat toch nooit ergens over behalve de Megalomaan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 03:01 schreef Latert het volgende:
[..]
Zo goed ben ik niet, als een topic te snel gaat verlies ik de motivatie om een scherpe oneliner te posten.

Ik kan dit nog net bijbenen gelukkig.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 03:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zoals nu bijvoorbeeld. Ja, de aandacht verslapt.

Iets over Corrie geloof ik.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 03:02 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik kan dit nog net bijbenen gelukkig.

Niet interessant dusquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 03:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iets over Corrie geloof ik.

Ja klopt, maar dat gaat reflexmatig dus ik kan ondertussen gewoon blijven luisteren.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 03:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij P en W kan het wel want dat gaat toch nooit ergens over behalve de Megalomaan.

Ja, dan draait mijn brein overuren.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 03:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij P en W kan het wel want dat gaat toch nooit ergens over behalve de Megalomaan.

Daarom. Dus houd je mond er maar over.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 03:04 schreef Specularium het volgende:
Ik ga ze niet geven natuurlijk maar toch.

Frank Lammers begint steeds meer op Erica Terpstra te lijken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 03:05 schreef Latert het volgende:
Margriet begint trouwens een beetje op Frank Lammers te lijken.

De jazz is bij mij allerminst aanwezig.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 03:06 schreef Karina het volgende:
Die sigarettenrook klopt in ieder geval.

quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 03:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Corrie de Movie
[ afbeelding ]

Er wordt altijd zo elitair over gedaan omdat het veel verschillende maatsoorten bevat.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 03:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eens. Iets meer beat is gewenst.

Ik denk dan altijd aan een fluitspeler met een epileptische aanval, terwijl er een drummer naar zijn telefoon kijkt terwijl hij ongeïnteresseerd een snaredrum aan het aaien is, onderwijl de saxofonist in zijn eigen wereldje Candy Dulfer probeert te versieren.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 03:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er wordt altijd zo elitair over gedaan omdat het veel verschillende maatsoorten bevat.
Uiteindelijk blijft het gewoon een hoopje nerveuze ellende.

Kan d'r nog best mee doorquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 03:16 schreef sp3c het volgende:
Candy Dulfer vond ik vroeger wel hot stuff, is dat eigenlijk nog wat?

Jazz, trip hop. Ik hou van Jazz.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 03:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als er een film wordt gemaakt over dit gesprek zitten we gehuld in zware sigarettenrook met onheilspellende jazz muziek.

Die moet ik ook nog een keer kijken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 03:54 schreef Drugshond het volgende:
ghe ... nee (deze keer niks van xhamster.com)
TV / Tweede Wereldoorlog - Unsere Mütter, unsere Väter

hmzquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 03:54 schreef Drugshond het volgende:
ghe ... nee (deze keer niks van xhamster.com)
TV / Tweede Wereldoorlog - Unsere Mütter, unsere Väter

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

http://sport.fok.nlquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:35 schreef Specularium het volgende:
Pienjo, waar kan ik sportstukjes van jouw kant lezen?

Was het Pino?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:52 schreef Specularium het volgende:
Probeert hier net een duif naar binnen te vliegen maar hij paste niet.
Volgens mij is ie weer weggevlogen.
Ik ga weer even liggen.

Dat zou je wel willen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wanneer begint jouw theatershow?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |