omdat het kanquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
WAAROM HEEFT FOK EEN ZWARTE PIET-BANNER?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn favo communicatie termquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:56 schreef SpaceInvaders het volgende: [..] Cognitieve dissonantie fml.
aboquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
WAAROM HEEFT FOK EEN ZWARTE PIET-BANNER?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
komt door Geert Wildersquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die hoeren hebben m weer een paar euro duurder gemaaktwat de neuk
en de negersquote:
en de Polenquote:
nee man, die kijk ik toch niet regelmatigquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hadden jullie gezien dat Klau een blogpost geplaatst had?![]()
heeft 'ie rare onregelmatige bulten?quote:
Maar hij was zoooo baasquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:14 schreef Molo het volgende:
[..]
nee man, die kijk ik toch niet regelmatig
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:14 schreef Molo het volgende:
[..]
heeft 'ie rare onregelmatige bulten?
das een pro zwarte piet zak kloepoek man!quote:
Ik dacht dat ze een '3' op haar voet, pols EN been had. Maar toen kwam ik erachter dat ze gewoon geen leestekens gebruiktquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://pinklipsarealifest(...)-dinsdag-23-10-2013/![]()
weer een nieuwen blog ja?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik dacht hetzelfdequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze een '3' op haar voet, pols EN been had. Maar toen kwam ik erachter dat ze gewoon geen leestekens gebruikt
das serieus haar enige blogpost?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hihi, in die eerste zit korianderquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:16 schreef Molo het volgende:
Schaar:
http://www.jamieoliver.co(...)read-and-almond-soup
http://www.splendidtable.org/recipes/garlic-soup
En op deze bladzijde staat een makkelijke manier met foto's hoe je knoflook kunt poffen/roosteren
http://fxcuisine.com/Defa(...)=151&resolution=high
Doe er wel iets knapperigs in zoals broodcroutons en iets beetje zurigs/fris als citroen of groene kruiden ofzo, wat in die recepten zit verwerkt, anders wordt het een laf soepje.
Zijn wel makkelijk toch?
quote:
Ja ik maak vaak recepten waar koriander in zou moeten maar NO FUCKING WAY dat ik dat ga doen natuurlijkquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hihi, in die eerste zit koriander![]()
Die makkelijk weg te laten is hoor, maar ik moest lachen omdat onze gezamenlijke afkeer![]()
Ik ga die eerste proberen denk ik.
Maar je gooit dus brood in de soep en dan stukjes ciabatta en dan gooi je er een staafmixer doorheen? (aangezien ik geen food processor heb)
godsamme, why ??? Waarom ging je het proberen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:24 schreef Stormqueen het volgende:
Kankerkroepoek eten is niet handig
Afhankelijk van mijn bui en brakheid morgen ga ik een poging wagenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik maak vaak recepten waar koriander in zou moeten maar NO FUCKING WAY dat ik dat ga doen natuurlijk
Voor de bite zou ik het vervangen door peterselie, liefst blad peterselie, die is lekkerder.
En yep, gewoon erin mikken en dan met de staafmixer in de hoespoeier mixen
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:24 schreef Stormqueen het volgende:
Kankerkroepoek eten is niet handig
hehehehehehe, goed planquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Afhankelijk van mijn bui en brakheid morgen ga ik een poging wagen
Check, sterretje en vlindersquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een infinity EN een sterretje.
Spaar alle faaltattoos
godsamme, jullie zijn ergquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Check, sterretje en vlinders
quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(omdat het kan)
ik weet het niet meerquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Spees heeft toch ook een zelfgemaakte tattoo? Waar we toen een vis van hadden gemaakt?
Oh waitquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:31 schreef Molo het volgende:
[..]
godsamme, jullie zijn erg![]()
Ik heb een zelfgezette mislukte take that tattoo die je bijna niet meer ziet
ist dass auch so gut wie im engliesh?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:34 schreef megamandy het volgende:
Jamie Oliver heeft zijn website ook in het Duits
omdat het konquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:26 schreef Molo het volgende:
[..]
godsamme, why ??? Waarom ging je het proberen?
Aber naturlich! Knoblauchcremesuppe mit brot und mandeln, jah!!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:35 schreef Molo het volgende:
[..]
ist dass auch so gut wie im engliesh?
dass ist nicht so schön ja!!!!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Aber naturlich! Knoblauchcremesuppe mit brot und mandeln, jah!!
Vandaag werd ik door de manager ook ingezet als Duits expertAlleen was de klant er minder blij mee
:v
huhwatquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:38 schreef Molo het volgende:
Ik gok dat SQ als een waren Miley Cyrus rond liep/loopt
Gister waren ook twee Asians in de winkel die waren omgebouwdquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
godverdomme, i kzit op een site waar voor en na foto's op staan van vrouw naar man operatie
Niet als je de link levertquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moest keihard lachen om 1 zo'n foto, ga ik nu naar de hel?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Gister waren ook twee Asians in de winkel die waren omgebouwdbest fascinerend bij die mensen
Dan krijg ik een banquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Niet als je de link levert
wat SQ zegt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
je moet googlen op
trans.se.xua.l p.en.is
en dan is het de link van beverly hills gary alter
jij mag niet meer met maisnon lunchenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
je moet googlen op
trans.se.xua.l p.en.is
en dan is het de link van beverly hills gary alter
Het was diner!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij mag niet meer met maisnon lunchen
Ik ga de uitdaging aanquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:42 schreef Molo het volgende:
[..]
wat SQ zegt.
Ik ben sinds ongeveer 6 uur op, dat ga ik nu niet kunnen computen man wat jij schrijft
ik wil het zien, of moet ik gewoon daar op googlen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kijk vooral ook even naar de buried penis foto'szomg
Op facebook staat een link.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:43 schreef Molo het volgende:
[..]
ik wil het zien, of moet ik gewoon daar op googlen?
dank uquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
er zit al een voorproefje in je DM molo
Zit daar nou een blank man bij met een negerpiemel?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kijk vooral ook even naar de buried penis foto'szomg
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:45 schreef megamandy het volgende:
Ik moest giechelen bij de buried penis foto's
had Brum open laten staan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoe de fuck kom je op die sait?
Ik googlede wat ik net zeiquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoe de fuck kom je op die sait?
Wss aangeboren? Net zoals je tongweb oid dat dat gewoon groter is dan normaal?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die Penoscrotal Webbing, dat zijn dus piemels die vergroeit zijn met de balzak.. dafuq
ze hebben bijna allemaal wel beheurlijk overgewicht, ook die op jonge leeftijd. Snap niet zo goed dat die vent die kinderen opereert maar goedquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zouden die mannen met een buried penis een vrouw hebben?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
zomg voor 4 posts foto's uitgezocht :v
godver, kwart over 2quote:
Owquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:16 schreef Molo het volgende:
[..]
godver, kwart over 2
Ik ga maar eens slapen!
Dude! Slaap lekker danquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:50 schreef Mss het volgende:
Ik ga net slapen![]()
Maar het was een toffe nacht
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
Dat je aan je man vraagt of je outfit 'kan', qua lichaam enzo.
Dat hij dan zegt "mmmjjaaaa,.... Het kán op zich wel...."
Dat ie dan verbaasd is dat je het subiet uit trekt
Mannenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
Dat je aan je man vraagt of je outfit 'kan', qua lichaam enzo.
Dat hij dan zegt "mmmjjaaaa,.... Het kán op zich wel...."
Dat ie dan verbaasd is dat je het subiet uit trekt
Overzichtelijke recepten zijn altijd welkomquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:49 schreef Puckzzz het volgende:
Schaar Ik las dat je knoflooksoep wilde gaan maken. Ik moet ergens nog een recept van mezelf hebben voor knoflooksoep met knolselderij. Heel erg lekker.
Zeggen dat het gewoon gaat maken, hij mee kan eten en anders een boterham kan smeren?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Overzichtelijke recepten zijn altijd welkom![]()
Weet alleen nog niet of ik het vandaag ga doen, want toen ik het idee opperde bij Fred zat hij zo van "meh.. weet niet of ik dat lekker vind meh miep miep" dus nu heb ik nog even zoiets van "ga dan zelf maar koken![]()
![]()
![]()
"
Maar dat vind ik juist zo irritant.. Dat ik daar m'n best sta te doen om daadwerkelijk eens serieus te koken en dat hij zo zit van "jah.. is wel aardig"..quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zeggen dat het gewoon gaat maken, hij mee kan eten en anders een boterham kan smeren?
Als je heel graag wil dat hij het ook waardeert, dan is het wel lullig als hij bij voorbaat zo reageert ja..quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar dat vind ik juist zo irritant.. Dat ik daar m'n best sta te doen om daadwerkelijk eens serieus te koken en dat hij zo zit van "jah.. is wel aardig"..
En dat komt omdat wij een compleet andere smaak hebben, maar dan heb ik dus gelijk al geen zin meer. Zeker niet als hij bij voorbaat al begint te miepen
Wie wat waar?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
Mensen die ineens allemaal niet meer naar een meet komen, zo irritant
Huh?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
Welke meet?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
Jonge algehele paniek hier voor de spellenmeetquote:
Hmm idd vervelend... En het is serieus zo'n lekker weer vandaag ookquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
wat fijn voor je!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:57 schreef Puckzzz het volgende:
Have fun Priem!
Ik sta een beetje te stuiteren en moest serieus een beetje huilen toen Pinda thuiskwam en ik het nieuws vertelde.
Ik heb goedkeuring van het ziekenfonds voor mijn operatie
kan niet, er komen zo mensen met wie we vanavond op sjouw gaan.quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:57 schreef Puckzzz het volgende:
Have fun Priem!
Ik sta een beetje te stuiteren en moest serieus een beetje huilen toen Pinda thuiskwam en ik het nieuws vertelde.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:57 schreef Puckzzz het volgende:
Have fun Priem!
Wat fijn Puckziequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:57 schreef Puckzzz het volgende:
Have fun Priem!
Neinz, horrormarathonquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nachtdienst gehad Mss? Slaapze!
Lijkt me dat dat apart moetquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Even voordat ik weer iets doms doe (wat sowieso wel gaat gebeuren, maar ik probeer de risico's te beperken)... Als er staat dat je bouillion moet toevoegen.. Kan je dan gewoon kokend water met een berg boullion-blokjes toevoegen? Of moet je dat eerst apart maken?
Ik doe het altijd wel gewoon zo. Blokjes toevoegen, heet water erop en dan smelt dat vanzelf wel. Lui koken ftwquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Even voordat ik weer iets doms doe (wat sowieso wel gaat gebeuren, maar ik probeer de risico's te beperken)... Als er staat dat je bouillion moet toevoegen.. Kan je dan gewoon kokend water met een berg boullion-blokjes toevoegen? Of moet je dat eerst apart maken?
Dat was mijn logica ook, maar daar ga ik dus wel vaker mee foutquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik doe het altijd wel gewoon zo. Blokjes toevoegen, heet water erop en dan smelt dat vanzelf wel. Lui koken ftw
Ik vind ze wel tof!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat fijn puckzzz! Gefeliciteerd!
Deze laarzen, mooi of niet? Gezien het feit dat mijn schoenen plat, met ruimte voor steunzolen en met stevigheid bij de enkels moeten zijn..
[ afbeelding ]
leuk, maar HOE trek je die aan? De veters zijn maar voor de helft!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Deze laarzen, mooi of niet? Gezien het feit dat mijn schoenen plat, met ruimte voor steunzolen en met stevigheid bij de enkels moeten zijn..
[ afbeelding ]
geile batsaap!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind ze wel tof!
En ermahgerd, vannacht werken terwijl ik net bij Bobo vandaan kom. Dat zijn meestal niet de nachten waarin ik heel veel slaap.Straks nog maar even een dutje doen.
Zit een rits aan de binnenkantquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
leuk, maar HOE trek je die aan? De veters zijn maar voor de helft!
je stelt me niet teleur mevrouwtjequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Yo piemel, de hamburgerpost staat online
Leukquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
septembermeuk was dat toch?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bondi lakjes zijn nog niet geshipped. HET IS AL BIJNA NOVEMBER
whehehe, kansloosheid welquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
September en oktober ja![]()
Fucking mongolen.
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:09 schreef Diconnected het volgende:
zo ik ben ineens supermoe what are this
pomp moet dus nog goed instellen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
scumbag body wel met flippende suikers
Omnomnomnom wanneer kan ik mee etenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:12 schreef Molo het volgende:
Ik ga een dezer dagen Guinness beef stew maken, ermnermnerm!
Maar nu k dit typ heb ik zin in hamburgers door Spees d'r post
ja bleek dat m'n vorige infuus crap was, heb sinds gister nieuw infuus weer en gaat weer prima maar lichaam heeft dus flinke opdonder gehad van vorige infuusquote:
wat ene gezeik is dat altijd he... maar goed, hoort er helaas bijquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Omnomnomnom wanneer kan ik mee eten
[..]
ja bleek dat m'n vorige infuus crap was, heb sinds gister nieuw infuus weer en gaat weer prima maar lichaam heeft dus flinke opdonder gehad van vorige infuuswas een andere dan ik normaal gebruik, want wou hem testen enzo, maar dat infuus is dus niet echt voor mij geschikt
dus nu weer terug naar m'n normale die ik gewoon de hele tijd gebruikte en dus ff een paar dozen bestellen vd week
Ermnerm burgersquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:20 schreef Molo het volgende:
[..]
wat ene gezeik is dat altijd he... maar goed, hoort er helaas bij
Hoop dat je snel beetje goed/redelijk ingeregeld bent!
En morgen misschien burgers eten als ik Koos zo ver krijg
Ik wil eigenlijk even iets leuks doen samen morgenavond, dus misschien even de stad in duiken en uit eten ofzo
na broodje döner voel ik me altijd misbruikt en vies ofzoquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:25 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ermnerm burgersik heb de neiging om een broodje doner te bestellen
en ja hoop dat het nu weer beter ga als ik dit infuus gebruik enzulks, merk ook dat ik qua humeur soms heel erg wissel en dan weet ik gelijk dat ik het kan koppelen aan suikers. vd week gewoon keihard zitten janken omdat ik dus op 26 zat en de wereld en het leven kut waren enz
ja ik ook maar heb er al 2 dagen zin inquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:29 schreef Molo het volgende:
[..]
na broodje döner voel ik me altijd misbruikt en vies ofzo
Ja kut zeg... hopen dat dat snel weg/minder is dan maar!
prima tijd wel toch?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja ik ook maar heb er al 2 dagen zin in
maar ik ga maar naar bed denk ik, zit als een malle te gapen
Groeien reden om heul niks te doen vandaagquote:
ik zit in m'n joggingbroek en nachthemd beneden met ontploft haar, prrrrrimaquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Groeien reden om heul niks te doen vandaag
Dus je hebt 1000 dozen kleding!quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:32 schreef Diconnected het volgende:
Hier wordt eindelijk de kledingkast gemaakt dus hoeven we straks niet meer uit 100 dozen te zoeken naar kledingmoet nog wel 90% van m'n kleding ophalen wel
quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dus je hebt 1000 dozen kleding!zoooooomg
zOMGquote:
ja eigenlijk is mijn huis 1 grote kartonnen doos met allemaal dozen erinquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dus je hebt 1000 dozen kleding!zoooooomg
nou ik snap de basis techniek nu wel, nu vormen makenquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
zOMG![]()
Moet ik nog een filmpje maken dan of lukt het nu wel?
Filmpje yes pleasequote:Op zondag 27 oktober 2013 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou ik snap de basis techniek nu wel, nu vormen makenmaar molo blieft misschien nog wel een filmpje?
Tof!quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ok, morgenochtend is het huis leeg, dan ga ik er ff voor zitten
tentamen niet gehaald?quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:45 schreef megamandy het volgende:
Ermahgerd nu hopen dat ik het deze keer wel haal. Boek is wel volledig volgens mij (duizend readers waar steeds iets anders in staat).
Zometeen lekker de stad in en dan even nergens aan denken
Ik had 54%, dus ik moet nog even iets meer leren om FUCK IT te kunnen zeggen tegen dingenquote:There are ten questions, and each question receives a score out of ten, so you will end up with a total score out of 100 and that will be your F**k It State as a percentage. For example, you might be 78% F**k It.
If you’re 100% F**k It, you probably won’t care anyway.
If you do care, here’s a quick guide to what those percentages could mean:
0–20%: Well, if you’re interested in leading a more relaxed and carefree life, there’s a great opportunity by using ‘F**k It’ in your life more. Check out the books on Amazon. Come to one of our F**k It Retreats.
This is an urgent matter and MUST NOT BE IGNORED.
20–40%: Well, to look on the bright side: you’re going to notice some amazing changes in your life if you start to say F**k It. Enjoy the ride.
40–60%: We’re getting there: this all rings a bell doesn’t it, but you’re still feeling stuck. Keep reading and keep saying the magic words until your score improves.
60–80%: Well done, you’re pretty close. Just some tweaking required: caring less a little here, going for it a little more there, and the F**k It jackpot will soon be yours.
80–100%: You’ve been on a F**k It Retreat, haven’t you? Enjoy that lovely smug feeling of knowing that you’re already there.
misschien is ze stiekem gekrompen/gegroeid?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit de databank uit te checken maar meeegaamaaanddyy uit vanlooeee is heul geen 1.70 hoordie is even groot als ik.
Die van mij?quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:56 schreef Molo het volgende:
Ik krijg overal op internet als suggestie die (met verzendkosten) extreem dure krullencreme
Niemand had ze, een eentje vroeg me om te mailen en die hebben nooit geantwoordquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:26 schreef Molo het volgende:
Had je nog andere negershops gebeld of opgegeven?
balen wel...quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Niemand had ze, een eentje vroeg me om te mailen en die hebben nooit geantwoord.
Maar bij een shop zei een (verrassend ABN klinkend) meisje dat hij gediscontinued was, dus dat kan het een en ander verklaren.
Ja precies, dat was bij die groothandel op dat industrieterrein, dus dat gaat 'm soberso niet wordenquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:28 schreef Molo het volgende:
[..]
balen wel...
Dat "mail maar" en dan nooit antwoorden heb ik ook echt al zoooo vaak gehad met allerlei lui, zooo irritant. Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt om te kijken of moeite te doen, dat scheelt mij ook weer energie en moeite en velen ergernis
vraag of ze wat van haar spul in een potje squirt voor jequote:Op zondag 27 oktober 2013 19:31 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja precies, dat was bij die groothandel op dat industrieterrein, dus dat gaat 'm soberso niet worden.
Maar dat vriendinnetje van me zei dat ik ook dat andere spul van dat merk kan proberen, omdat alles eigenlijk wel bazenspul is. Dus binnenkort een keertje langsgaan om me te laten adviseren denk ik.
Nee me in die negerwinkel laten adviserenquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:34 schreef Molo het volgende:
[..]
vraag of ze wat van haar spul in een potje squirt voor je
das minder leuk dan squirtenquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee me in die negerwinkel laten adviseren
kammetjes, haarmayo, glow-olie, speldjes en al zulks een meukquote:
I haz a proudquote:
Ik vind de haarmayo nog steeds briljant. Kom net onder de douche vandaan en haartjes weer lekker gewassenquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:39 schreef Molo het volgende:
[..]
kammetjes, haarmayo, glow-olie, speldjes en al zulks een meuk
goeie, mijn haar is touw door stof en gruis, straks ook maar even mijn haar na het douchen mee invettenquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind de haarmayo nog steeds briljant. Kom net onder de douche vandaan en haartjes weer lekker gewassen
Ja ik wel want mijne is bijna opquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:44 schreef Mss het volgende:
Ik heb nog een pot negermayo voor iemand in de aanbieding trouwens. Iemand die naar de spellenmeet komt en hem wil overnemen?
Ik gebruik het meer als een masker. Dus ik spoel het wel weer uit.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:45 schreef Molo het volgende:
[..]
goeie, mijn haar is touw door stof en gruis, straks ook maar even mijn haar na het douchen mee invetten
Oh prima, neem ik hem voor je mee. Hij is nog helemaal nieuw en dicht en alles. Had laatst twee potten gekocht maar ik heb intussen ander spul gevonden wat beter werkt.quote:
ja ik ook hoor, maar bij zulk teringtouw is het wel handig het gewoon tot morgen in te laten trekken en dan pas uit te spoelenquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik gebruik het meer als een masker. Dus ik spoel het wel weer uit.
hoe ziet dat eruit?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Twijfelen of ik 24 euro wil uitgeven voor een herringbone cowl met alpacagaren
Dus niet eens kans op jouw aids?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh prima, neem ik hem voor je mee. Hij is nog helemaal nieuw en dicht en alles. Had laatst twee potten gekocht maar ik heb intussen ander spul gevonden wat beter werkt.
Nee maar ik wil er ter plekke wel even voor je in huilenquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dus niet eens kans op jouw aids?
is prima! Hoe duur is het nog maar weer?
Ja! Want hij is supermooi, en met alpaca lekker zachtquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Twijfelen of ik 24 euro wil uitgeven voor een herringbone cowl met alpacagaren
Kloptquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee maar ik wil er ter plekke wel even voor je in huilen
Ik geloof dat ze ¤4,99 zijn. Iemand die dat kan bevestigen?
Ohhh mooi!quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(van die 24 euro is dan 2.95 verzendkosten en 7.90 voor de rondbreinaald)
garen in de kleuren
[ afbeelding ]
(bezwaar van deze kleur is dat hij mss lijkt op die armgebreide cowl)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(bezwaar van deze kleur is dat het unicolor is, dus niet een mix garen wat meer diepte heeft)
ik heb een zwarte jas
Die 3e kleurquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(van die 24 euro is dan 2.95 verzendkosten en 7.90 voor de rondbreinaald)
garen in de kleuren
[ afbeelding ]
(bezwaar van deze kleur is dat hij mss lijkt op die armgebreide cowl)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(bezwaar van deze kleur is dat het unicolor is, dus niet een mix garen wat meer diepte heeft)
ik heb een zwarte jas
Ja volgens mij ook hoor.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee maar ik wil er ter plekke wel even voor je in huilen
Ik geloof dat ze ¤4,99 zijn. Iemand die dat kan bevestigen?
Wat ga je eigenlijk doen qua maat Puckzzz? Zelfde maat terug erin of kleiner?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook hoor.
Dan mag je nog even op mijn grote tetters huilen voordat ze in de revisie gaan
Hij is gewoon mooi!quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik bestel het wel onder het motto TREAT YO SELF en dan is het weer klaar met 'onzinnige dingen' kopen voor deze maand. Ook al is mijn maand net begonnen qua geld hihaho![]()
Nu nog bedenken welke kleur
Er komt een EXTREME WINTER aan dus ik vind dat het magquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik bestel het wel onder het motto TREAT YO SELF en dan is het weer klaar met 'onzinnige dingen' kopen voor deze maand. Ook al is mijn maand net begonnen qua geld hihaho![]()
Nu nog bedenken welke kleur
Ohnee zéker niet zo groot. Een mooie C. Zoiets als Sjaanquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat ga je eigenlijk doen qua maat Puckzzz? Zelfde maat terug erin of kleiner?
Maatje Lolo Ferrariquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat ga je eigenlijk doen qua maat Puckzzz? Zelfde maat terug erin of kleiner?
Sjaan heeft toch geen C cup joh?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ohnee zéker niet zo groot. Een mooie C. Zoiets als SjaanIk wilde nog even wat goede voorbeelden zoeken maar ben ff bezig met kralen
Goeden dealquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook hoor.
Dan mag je nog even op mijn grote tetters huilen voordat ze in de revisie gaan
Is dat geen C?quote:
ik gok op een Equote:Op zondag 27 oktober 2013 20:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Is dat geen C?
Ik kan dat toch niet inschatten joh...wat is het dan?
Ja maar dan in de verhouding met dat smalle borstkastje natuurlijk. 70E ofzo?quote:
Emahgerd wat een briljant plan. Hebben we geen asperge die dat kan maken voor ons?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:04 schreef Mss het volgende:
Het zou echt rete-handig zijn als we een soort van databank hadden waar alle cupmaten in staan, gewoon een simpele sheet met naam, cupmaat en alles.
Alleen jammer dat dat zo'n gevoelige informatie is
bezwaar voor die is of het mooi is met een zwarte jas /zeikerdquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die 3e kleurniet zo flets en wel wat textuur erin, mooi
.
Nee dat denk ik niet hoor.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
en zou die steek niet wegvallen door dat geel, huuu
Ik vind dat het alleen hoeft te combineren met mijn jas (zwart) want je doet hem binnen meestal toch af.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet hoor.
Maar okergeel is een lastige kleur om te combineren.
Die neutrale past overal bij, is juist een supermooie/makkelijke kleur volgens mij.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind dat het alleen hoeft te combineren met mijn jas (zwart) want je doet hem binnen meestal toch af.
en jullie kennen mijn kledingkastzwart/grijs.
MAAR ik twijfel want ik wil m wel over een tijd nog leuk vinden
quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:08 schreef Mss het volgende:
Ik wil nog altijd een neon roze sjaal. Heb er jarenlang een gehad met die is nu echt niet meer warm, zonde want het is echt een bazenkleur
Ja dat denk ik ook iddquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die neutrale past overal bij, is juist een supermooie/makkelijke kleur volgens mij.
Ik had m gemaakt en aan jou verpatstquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:10 schreef Diconnected het volgende:
Ik krijg ook een bazensjaal van Spees![]()
Of naja die heeft hem voor mij gemaakt
Ik krijg er een.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:08 schreef Mss het volgende:
Ik wil nog altijd een neon roze sjaal. Heb er jarenlang een gehad met die is nu echt niet meer warm, zonde want het is echt een bazenkleur
Ja het heeft idd wel Dico kleurtjesquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had m gemaakt en aan jou verpatst![]()
Hij is niet special made voor jou, HOEwel ik bij de kleur meteen aan jou moest denken. En unf ook![]()
Ik brei nooit dus ik ben velen benieuwd. Als ik iets kut vind dan maak ik het over het algemeen niet nog een keerquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:19 schreef Debsterr het volgende:
Spees ik ben wel heel benieuwd naar die herringbone col als 'ie af is, die wil ik dan misschien ook wel 1 bestellen.
Haha dan hoop ik dat het meevaltquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik brei nooit dus ik ben velen benieuwd. Als ik iets kut vind dan maak ik het over het algemeen niet nog een keer![]()
bwhehehe, ja, zeker met dit weer, dan gaan hele families erhen als "leuk" uitjequote:Op zondag 27 oktober 2013 20:22 schreef Diconnected het volgende:
En vandaag zijn we naar de Ikea geweest. Ik ga echt NOOIT meer op een zondag. Tering jantje wat een drukte, voelde me gewoon een kuddedier dat achter de menigte aanliep
2equote:Op zondag 27 oktober 2013 20:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
LALALALA
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |