Ja ik wel want mijne is bijna opquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:44 schreef Mss het volgende:
Ik heb nog een pot negermayo voor iemand in de aanbieding trouwens. Iemand die naar de spellenmeet komt en hem wil overnemen?
Ik gebruik het meer als een masker. Dus ik spoel het wel weer uit.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:45 schreef Molo het volgende:
[..]
goeie, mijn haar is touw door stof en gruis, straks ook maar even mijn haar na het douchen mee invetten
Oh prima, neem ik hem voor je mee. Hij is nog helemaal nieuw en dicht en alles. Had laatst twee potten gekocht maar ik heb intussen ander spul gevonden wat beter werkt.quote:
ja ik ook hoor, maar bij zulk teringtouw is het wel handig het gewoon tot morgen in te laten trekken en dan pas uit te spoelenquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik gebruik het meer als een masker. Dus ik spoel het wel weer uit.
hoe ziet dat eruit?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Twijfelen of ik 24 euro wil uitgeven voor een herringbone cowl met alpacagaren
Dus niet eens kans op jouw aids?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh prima, neem ik hem voor je mee. Hij is nog helemaal nieuw en dicht en alles. Had laatst twee potten gekocht maar ik heb intussen ander spul gevonden wat beter werkt.
Nee maar ik wil er ter plekke wel even voor je in huilenquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dus niet eens kans op jouw aids?
is prima! Hoe duur is het nog maar weer?
Ja! Want hij is supermooi, en met alpaca lekker zachtquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Twijfelen of ik 24 euro wil uitgeven voor een herringbone cowl met alpacagaren
Kloptquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee maar ik wil er ter plekke wel even voor je in huilen
Ik geloof dat ze ¤4,99 zijn. Iemand die dat kan bevestigen?
Ohhh mooi!quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(van die 24 euro is dan 2.95 verzendkosten en 7.90 voor de rondbreinaald)
garen in de kleuren
[ afbeelding ]
(bezwaar van deze kleur is dat hij mss lijkt op die armgebreide cowl)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(bezwaar van deze kleur is dat het unicolor is, dus niet een mix garen wat meer diepte heeft)
ik heb een zwarte jas
Die 3e kleurquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(van die 24 euro is dan 2.95 verzendkosten en 7.90 voor de rondbreinaald)
garen in de kleuren
[ afbeelding ]
(bezwaar van deze kleur is dat hij mss lijkt op die armgebreide cowl)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(bezwaar van deze kleur is dat het unicolor is, dus niet een mix garen wat meer diepte heeft)
ik heb een zwarte jas
Ja volgens mij ook hoor.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee maar ik wil er ter plekke wel even voor je in huilen
Ik geloof dat ze ¤4,99 zijn. Iemand die dat kan bevestigen?
Wat ga je eigenlijk doen qua maat Puckzzz? Zelfde maat terug erin of kleiner?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook hoor.
Dan mag je nog even op mijn grote tetters huilen voordat ze in de revisie gaan
Hij is gewoon mooi!quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik bestel het wel onder het motto TREAT YO SELF en dan is het weer klaar met 'onzinnige dingen' kopen voor deze maand. Ook al is mijn maand net begonnen qua geld hihaho![]()
Nu nog bedenken welke kleur
Er komt een EXTREME WINTER aan dus ik vind dat het magquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik bestel het wel onder het motto TREAT YO SELF en dan is het weer klaar met 'onzinnige dingen' kopen voor deze maand. Ook al is mijn maand net begonnen qua geld hihaho![]()
Nu nog bedenken welke kleur
Ohnee zéker niet zo groot. Een mooie C. Zoiets als Sjaanquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat ga je eigenlijk doen qua maat Puckzzz? Zelfde maat terug erin of kleiner?
Maatje Lolo Ferrariquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat ga je eigenlijk doen qua maat Puckzzz? Zelfde maat terug erin of kleiner?
Sjaan heeft toch geen C cup joh?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ohnee zéker niet zo groot. Een mooie C. Zoiets als SjaanIk wilde nog even wat goede voorbeelden zoeken maar ben ff bezig met kralen
Goeden dealquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook hoor.
Dan mag je nog even op mijn grote tetters huilen voordat ze in de revisie gaan
Is dat geen C?quote:
ik gok op een Equote:Op zondag 27 oktober 2013 20:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Is dat geen C?
Ik kan dat toch niet inschatten joh...wat is het dan?
Ja maar dan in de verhouding met dat smalle borstkastje natuurlijk. 70E ofzo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |