quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dus je hebt 1000 dozen kleding!zoooooomg
zOMGquote:
ja eigenlijk is mijn huis 1 grote kartonnen doos met allemaal dozen erinquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dus je hebt 1000 dozen kleding!zoooooomg
nou ik snap de basis techniek nu wel, nu vormen makenquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
zOMG![]()
Moet ik nog een filmpje maken dan of lukt het nu wel?
Filmpje yes pleasequote:Op zondag 27 oktober 2013 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou ik snap de basis techniek nu wel, nu vormen makenmaar molo blieft misschien nog wel een filmpje?
Tof!quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ok, morgenochtend is het huis leeg, dan ga ik er ff voor zitten
tentamen niet gehaald?quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:45 schreef megamandy het volgende:
Ermahgerd nu hopen dat ik het deze keer wel haal. Boek is wel volledig volgens mij (duizend readers waar steeds iets anders in staat).
Zometeen lekker de stad in en dan even nergens aan denken
Ik had 54%, dus ik moet nog even iets meer leren om FUCK IT te kunnen zeggen tegen dingenquote:There are ten questions, and each question receives a score out of ten, so you will end up with a total score out of 100 and that will be your F**k It State as a percentage. For example, you might be 78% F**k It.
If you’re 100% F**k It, you probably won’t care anyway.
If you do care, here’s a quick guide to what those percentages could mean:
0–20%: Well, if you’re interested in leading a more relaxed and carefree life, there’s a great opportunity by using ‘F**k It’ in your life more. Check out the books on Amazon. Come to one of our F**k It Retreats.
This is an urgent matter and MUST NOT BE IGNORED.
20–40%: Well, to look on the bright side: you’re going to notice some amazing changes in your life if you start to say F**k It. Enjoy the ride.
40–60%: We’re getting there: this all rings a bell doesn’t it, but you’re still feeling stuck. Keep reading and keep saying the magic words until your score improves.
60–80%: Well done, you’re pretty close. Just some tweaking required: caring less a little here, going for it a little more there, and the F**k It jackpot will soon be yours.
80–100%: You’ve been on a F**k It Retreat, haven’t you? Enjoy that lovely smug feeling of knowing that you’re already there.
misschien is ze stiekem gekrompen/gegroeid?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit de databank uit te checken maar meeegaamaaanddyy uit vanlooeee is heul geen 1.70 hoordie is even groot als ik.
Die van mij?quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:56 schreef Molo het volgende:
Ik krijg overal op internet als suggestie die (met verzendkosten) extreem dure krullencreme
Niemand had ze, een eentje vroeg me om te mailen en die hebben nooit geantwoordquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:26 schreef Molo het volgende:
Had je nog andere negershops gebeld of opgegeven?
balen wel...quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Niemand had ze, een eentje vroeg me om te mailen en die hebben nooit geantwoord.
Maar bij een shop zei een (verrassend ABN klinkend) meisje dat hij gediscontinued was, dus dat kan het een en ander verklaren.
Ja precies, dat was bij die groothandel op dat industrieterrein, dus dat gaat 'm soberso niet wordenquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:28 schreef Molo het volgende:
[..]
balen wel...
Dat "mail maar" en dan nooit antwoorden heb ik ook echt al zoooo vaak gehad met allerlei lui, zooo irritant. Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt om te kijken of moeite te doen, dat scheelt mij ook weer energie en moeite en velen ergernis
vraag of ze wat van haar spul in een potje squirt voor jequote:Op zondag 27 oktober 2013 19:31 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja precies, dat was bij die groothandel op dat industrieterrein, dus dat gaat 'm soberso niet worden.
Maar dat vriendinnetje van me zei dat ik ook dat andere spul van dat merk kan proberen, omdat alles eigenlijk wel bazenspul is. Dus binnenkort een keertje langsgaan om me te laten adviseren denk ik.
Nee me in die negerwinkel laten adviserenquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:34 schreef Molo het volgende:
[..]
vraag of ze wat van haar spul in een potje squirt voor je
das minder leuk dan squirtenquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee me in die negerwinkel laten adviseren
kammetjes, haarmayo, glow-olie, speldjes en al zulks een meukquote:
I haz a proudquote:
Ik vind de haarmayo nog steeds briljant. Kom net onder de douche vandaan en haartjes weer lekker gewassenquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:39 schreef Molo het volgende:
[..]
kammetjes, haarmayo, glow-olie, speldjes en al zulks een meuk
goeie, mijn haar is touw door stof en gruis, straks ook maar even mijn haar na het douchen mee invettenquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind de haarmayo nog steeds briljant. Kom net onder de douche vandaan en haartjes weer lekker gewassen
Ja ik wel want mijne is bijna opquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:44 schreef Mss het volgende:
Ik heb nog een pot negermayo voor iemand in de aanbieding trouwens. Iemand die naar de spellenmeet komt en hem wil overnemen?
Ik gebruik het meer als een masker. Dus ik spoel het wel weer uit.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:45 schreef Molo het volgende:
[..]
goeie, mijn haar is touw door stof en gruis, straks ook maar even mijn haar na het douchen mee invetten
Oh prima, neem ik hem voor je mee. Hij is nog helemaal nieuw en dicht en alles. Had laatst twee potten gekocht maar ik heb intussen ander spul gevonden wat beter werkt.quote:
ja ik ook hoor, maar bij zulk teringtouw is het wel handig het gewoon tot morgen in te laten trekken en dan pas uit te spoelenquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik gebruik het meer als een masker. Dus ik spoel het wel weer uit.
hoe ziet dat eruit?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Twijfelen of ik 24 euro wil uitgeven voor een herringbone cowl met alpacagaren
Dus niet eens kans op jouw aids?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh prima, neem ik hem voor je mee. Hij is nog helemaal nieuw en dicht en alles. Had laatst twee potten gekocht maar ik heb intussen ander spul gevonden wat beter werkt.
Nee maar ik wil er ter plekke wel even voor je in huilenquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dus niet eens kans op jouw aids?
is prima! Hoe duur is het nog maar weer?
Ja! Want hij is supermooi, en met alpaca lekker zachtquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Twijfelen of ik 24 euro wil uitgeven voor een herringbone cowl met alpacagaren
Kloptquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee maar ik wil er ter plekke wel even voor je in huilen
Ik geloof dat ze ¤4,99 zijn. Iemand die dat kan bevestigen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |