wat ene gezeik is dat altijd he... maar goed, hoort er helaas bijquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Omnomnomnom wanneer kan ik mee eten
[..]
ja bleek dat m'n vorige infuus crap was, heb sinds gister nieuw infuus weer en gaat weer prima maar lichaam heeft dus flinke opdonder gehad van vorige infuuswas een andere dan ik normaal gebruik, want wou hem testen enzo, maar dat infuus is dus niet echt voor mij geschikt
dus nu weer terug naar m'n normale die ik gewoon de hele tijd gebruikte en dus ff een paar dozen bestellen vd week
Ermnerm burgersquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:20 schreef Molo het volgende:
[..]
wat ene gezeik is dat altijd he... maar goed, hoort er helaas bij
Hoop dat je snel beetje goed/redelijk ingeregeld bent!
En morgen misschien burgers eten als ik Koos zo ver krijg
Ik wil eigenlijk even iets leuks doen samen morgenavond, dus misschien even de stad in duiken en uit eten ofzo
na broodje döner voel ik me altijd misbruikt en vies ofzoquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:25 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ermnerm burgersik heb de neiging om een broodje doner te bestellen
en ja hoop dat het nu weer beter ga als ik dit infuus gebruik enzulks, merk ook dat ik qua humeur soms heel erg wissel en dan weet ik gelijk dat ik het kan koppelen aan suikers. vd week gewoon keihard zitten janken omdat ik dus op 26 zat en de wereld en het leven kut waren enz
ja ik ook maar heb er al 2 dagen zin inquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:29 schreef Molo het volgende:
[..]
na broodje döner voel ik me altijd misbruikt en vies ofzo
Ja kut zeg... hopen dat dat snel weg/minder is dan maar!
prima tijd wel toch?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja ik ook maar heb er al 2 dagen zin in
maar ik ga maar naar bed denk ik, zit als een malle te gapen
Groeien reden om heul niks te doen vandaagquote:
ik zit in m'n joggingbroek en nachthemd beneden met ontploft haar, prrrrrimaquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Groeien reden om heul niks te doen vandaag
Dus je hebt 1000 dozen kleding!quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:32 schreef Diconnected het volgende:
Hier wordt eindelijk de kledingkast gemaakt dus hoeven we straks niet meer uit 100 dozen te zoeken naar kledingmoet nog wel 90% van m'n kleding ophalen wel
quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dus je hebt 1000 dozen kleding!zoooooomg
zOMGquote:
ja eigenlijk is mijn huis 1 grote kartonnen doos met allemaal dozen erinquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dus je hebt 1000 dozen kleding!zoooooomg
nou ik snap de basis techniek nu wel, nu vormen makenquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
zOMG![]()
Moet ik nog een filmpje maken dan of lukt het nu wel?
Filmpje yes pleasequote:Op zondag 27 oktober 2013 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou ik snap de basis techniek nu wel, nu vormen makenmaar molo blieft misschien nog wel een filmpje?
Tof!quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ok, morgenochtend is het huis leeg, dan ga ik er ff voor zitten
tentamen niet gehaald?quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:45 schreef megamandy het volgende:
Ermahgerd nu hopen dat ik het deze keer wel haal. Boek is wel volledig volgens mij (duizend readers waar steeds iets anders in staat).
Zometeen lekker de stad in en dan even nergens aan denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |