Ohhh mooi!quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(van die 24 euro is dan 2.95 verzendkosten en 7.90 voor de rondbreinaald)
garen in de kleuren
[ afbeelding ]
(bezwaar van deze kleur is dat hij mss lijkt op die armgebreide cowl)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(bezwaar van deze kleur is dat het unicolor is, dus niet een mix garen wat meer diepte heeft)
ik heb een zwarte jas
Die 3e kleurquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(van die 24 euro is dan 2.95 verzendkosten en 7.90 voor de rondbreinaald)
garen in de kleuren
[ afbeelding ]
(bezwaar van deze kleur is dat hij mss lijkt op die armgebreide cowl)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(bezwaar van deze kleur is dat het unicolor is, dus niet een mix garen wat meer diepte heeft)
ik heb een zwarte jas
Ja volgens mij ook hoor.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee maar ik wil er ter plekke wel even voor je in huilen
Ik geloof dat ze ¤4,99 zijn. Iemand die dat kan bevestigen?
Wat ga je eigenlijk doen qua maat Puckzzz? Zelfde maat terug erin of kleiner?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook hoor.
Dan mag je nog even op mijn grote tetters huilen voordat ze in de revisie gaan
Hij is gewoon mooi!quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik bestel het wel onder het motto TREAT YO SELF en dan is het weer klaar met 'onzinnige dingen' kopen voor deze maand. Ook al is mijn maand net begonnen qua geld hihaho![]()
Nu nog bedenken welke kleur
Er komt een EXTREME WINTER aan dus ik vind dat het magquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik bestel het wel onder het motto TREAT YO SELF en dan is het weer klaar met 'onzinnige dingen' kopen voor deze maand. Ook al is mijn maand net begonnen qua geld hihaho![]()
Nu nog bedenken welke kleur
Ohnee zéker niet zo groot. Een mooie C. Zoiets als Sjaanquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat ga je eigenlijk doen qua maat Puckzzz? Zelfde maat terug erin of kleiner?
Maatje Lolo Ferrariquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat ga je eigenlijk doen qua maat Puckzzz? Zelfde maat terug erin of kleiner?
Sjaan heeft toch geen C cup joh?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ohnee zéker niet zo groot. Een mooie C. Zoiets als SjaanIk wilde nog even wat goede voorbeelden zoeken maar ben ff bezig met kralen
Goeden dealquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook hoor.
Dan mag je nog even op mijn grote tetters huilen voordat ze in de revisie gaan
Is dat geen C?quote:
ik gok op een Equote:Op zondag 27 oktober 2013 20:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Is dat geen C?
Ik kan dat toch niet inschatten joh...wat is het dan?
Ja maar dan in de verhouding met dat smalle borstkastje natuurlijk. 70E ofzo?quote:
Emahgerd wat een briljant plan. Hebben we geen asperge die dat kan maken voor ons?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:04 schreef Mss het volgende:
Het zou echt rete-handig zijn als we een soort van databank hadden waar alle cupmaten in staan, gewoon een simpele sheet met naam, cupmaat en alles.
Alleen jammer dat dat zo'n gevoelige informatie is
bezwaar voor die is of het mooi is met een zwarte jas /zeikerdquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die 3e kleurniet zo flets en wel wat textuur erin, mooi
.
Nee dat denk ik niet hoor.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
en zou die steek niet wegvallen door dat geel, huuu
Ik vind dat het alleen hoeft te combineren met mijn jas (zwart) want je doet hem binnen meestal toch af.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet hoor.
Maar okergeel is een lastige kleur om te combineren.
Die neutrale past overal bij, is juist een supermooie/makkelijke kleur volgens mij.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind dat het alleen hoeft te combineren met mijn jas (zwart) want je doet hem binnen meestal toch af.
en jullie kennen mijn kledingkastzwart/grijs.
MAAR ik twijfel want ik wil m wel over een tijd nog leuk vinden
quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:08 schreef Mss het volgende:
Ik wil nog altijd een neon roze sjaal. Heb er jarenlang een gehad met die is nu echt niet meer warm, zonde want het is echt een bazenkleur
Ja dat denk ik ook iddquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die neutrale past overal bij, is juist een supermooie/makkelijke kleur volgens mij.
Ik had m gemaakt en aan jou verpatstquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:10 schreef Diconnected het volgende:
Ik krijg ook een bazensjaal van Spees![]()
Of naja die heeft hem voor mij gemaakt
Ik krijg er een.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:08 schreef Mss het volgende:
Ik wil nog altijd een neon roze sjaal. Heb er jarenlang een gehad met die is nu echt niet meer warm, zonde want het is echt een bazenkleur
Ja het heeft idd wel Dico kleurtjesquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had m gemaakt en aan jou verpatst![]()
Hij is niet special made voor jou, HOEwel ik bij de kleur meteen aan jou moest denken. En unf ook![]()
Ik brei nooit dus ik ben velen benieuwd. Als ik iets kut vind dan maak ik het over het algemeen niet nog een keerquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:19 schreef Debsterr het volgende:
Spees ik ben wel heel benieuwd naar die herringbone col als 'ie af is, die wil ik dan misschien ook wel 1 bestellen.
Haha dan hoop ik dat het meevaltquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik brei nooit dus ik ben velen benieuwd. Als ik iets kut vind dan maak ik het over het algemeen niet nog een keer![]()
bwhehehe, ja, zeker met dit weer, dan gaan hele families erhen als "leuk" uitjequote:Op zondag 27 oktober 2013 20:22 schreef Diconnected het volgende:
En vandaag zijn we naar de Ikea geweest. Ik ga echt NOOIT meer op een zondag. Tering jantje wat een drukte, voelde me gewoon een kuddedier dat achter de menigte aanliep
2equote:Op zondag 27 oktober 2013 20:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
LALALALA
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |