Wss aangeboren? Net zoals je tongweb oid dat dat gewoon groter is dan normaal?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die Penoscrotal Webbing, dat zijn dus piemels die vergroeit zijn met de balzak.. dafuq
ze hebben bijna allemaal wel beheurlijk overgewicht, ook die op jonge leeftijd. Snap niet zo goed dat die vent die kinderen opereert maar goedquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zouden die mannen met een buried penis een vrouw hebben?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
zomg voor 4 posts foto's uitgezocht :v
godver, kwart over 2quote:
Owquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:16 schreef Molo het volgende:
[..]
godver, kwart over 2
Ik ga maar eens slapen!
Dude! Slaap lekker danquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:50 schreef Mss het volgende:
Ik ga net slapen![]()
Maar het was een toffe nacht
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
Dat je aan je man vraagt of je outfit 'kan', qua lichaam enzo.
Dat hij dan zegt "mmmjjaaaa,.... Het kán op zich wel...."
Dat ie dan verbaasd is dat je het subiet uit trekt
Mannenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
Dat je aan je man vraagt of je outfit 'kan', qua lichaam enzo.
Dat hij dan zegt "mmmjjaaaa,.... Het kán op zich wel...."
Dat ie dan verbaasd is dat je het subiet uit trekt
Overzichtelijke recepten zijn altijd welkomquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:49 schreef Puckzzz het volgende:
Schaar Ik las dat je knoflooksoep wilde gaan maken. Ik moet ergens nog een recept van mezelf hebben voor knoflooksoep met knolselderij. Heel erg lekker.
Zeggen dat het gewoon gaat maken, hij mee kan eten en anders een boterham kan smeren?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Overzichtelijke recepten zijn altijd welkom![]()
Weet alleen nog niet of ik het vandaag ga doen, want toen ik het idee opperde bij Fred zat hij zo van "meh.. weet niet of ik dat lekker vind meh miep miep" dus nu heb ik nog even zoiets van "ga dan zelf maar koken![]()
![]()
![]()
"
Maar dat vind ik juist zo irritant.. Dat ik daar m'n best sta te doen om daadwerkelijk eens serieus te koken en dat hij zo zit van "jah.. is wel aardig"..quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zeggen dat het gewoon gaat maken, hij mee kan eten en anders een boterham kan smeren?
Als je heel graag wil dat hij het ook waardeert, dan is het wel lullig als hij bij voorbaat zo reageert ja..quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar dat vind ik juist zo irritant.. Dat ik daar m'n best sta te doen om daadwerkelijk eens serieus te koken en dat hij zo zit van "jah.. is wel aardig"..
En dat komt omdat wij een compleet andere smaak hebben, maar dan heb ik dus gelijk al geen zin meer. Zeker niet als hij bij voorbaat al begint te miepen
Wie wat waar?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
Mensen die ineens allemaal niet meer naar een meet komen, zo irritant
Huh?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
Welke meet?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
Jonge algehele paniek hier voor de spellenmeetquote:
Hmm idd vervelend... En het is serieus zo'n lekker weer vandaag ookquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
wat fijn voor je!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:57 schreef Puckzzz het volgende:
Have fun Priem!
Ik sta een beetje te stuiteren en moest serieus een beetje huilen toen Pinda thuiskwam en ik het nieuws vertelde.
Ik heb goedkeuring van het ziekenfonds voor mijn operatie
kan niet, er komen zo mensen met wie we vanavond op sjouw gaan.quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:57 schreef Puckzzz het volgende:
Have fun Priem!
Ik sta een beetje te stuiteren en moest serieus een beetje huilen toen Pinda thuiskwam en ik het nieuws vertelde.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:57 schreef Puckzzz het volgende:
Have fun Priem!
Wat fijn Puckziequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:57 schreef Puckzzz het volgende:
Have fun Priem!
Neinz, horrormarathonquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nachtdienst gehad Mss? Slaapze!
Lijkt me dat dat apart moetquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Even voordat ik weer iets doms doe (wat sowieso wel gaat gebeuren, maar ik probeer de risico's te beperken)... Als er staat dat je bouillion moet toevoegen.. Kan je dan gewoon kokend water met een berg boullion-blokjes toevoegen? Of moet je dat eerst apart maken?
Ik doe het altijd wel gewoon zo. Blokjes toevoegen, heet water erop en dan smelt dat vanzelf wel. Lui koken ftwquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Even voordat ik weer iets doms doe (wat sowieso wel gaat gebeuren, maar ik probeer de risico's te beperken)... Als er staat dat je bouillion moet toevoegen.. Kan je dan gewoon kokend water met een berg boullion-blokjes toevoegen? Of moet je dat eerst apart maken?
Dat was mijn logica ook, maar daar ga ik dus wel vaker mee foutquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik doe het altijd wel gewoon zo. Blokjes toevoegen, heet water erop en dan smelt dat vanzelf wel. Lui koken ftw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |