Ik doe het altijd wel gewoon zo. Blokjes toevoegen, heet water erop en dan smelt dat vanzelf wel. Lui koken ftwquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Even voordat ik weer iets doms doe (wat sowieso wel gaat gebeuren, maar ik probeer de risico's te beperken)... Als er staat dat je bouillion moet toevoegen.. Kan je dan gewoon kokend water met een berg boullion-blokjes toevoegen? Of moet je dat eerst apart maken?
Dat was mijn logica ook, maar daar ga ik dus wel vaker mee foutquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik doe het altijd wel gewoon zo. Blokjes toevoegen, heet water erop en dan smelt dat vanzelf wel. Lui koken ftw
Ik vind ze wel tof!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat fijn puckzzz! Gefeliciteerd!
Deze laarzen, mooi of niet? Gezien het feit dat mijn schoenen plat, met ruimte voor steunzolen en met stevigheid bij de enkels moeten zijn..
[ afbeelding ]
leuk, maar HOE trek je die aan? De veters zijn maar voor de helft!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Deze laarzen, mooi of niet? Gezien het feit dat mijn schoenen plat, met ruimte voor steunzolen en met stevigheid bij de enkels moeten zijn..
[ afbeelding ]
geile batsaap!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind ze wel tof!
En ermahgerd, vannacht werken terwijl ik net bij Bobo vandaan kom. Dat zijn meestal niet de nachten waarin ik heel veel slaap.Straks nog maar even een dutje doen.
Zit een rits aan de binnenkantquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
leuk, maar HOE trek je die aan? De veters zijn maar voor de helft!
je stelt me niet teleur mevrouwtjequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Yo piemel, de hamburgerpost staat online
Leukquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
septembermeuk was dat toch?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bondi lakjes zijn nog niet geshipped. HET IS AL BIJNA NOVEMBER
whehehe, kansloosheid welquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
September en oktober ja![]()
Fucking mongolen.
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:09 schreef Diconnected het volgende:
zo ik ben ineens supermoe what are this
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |