SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wedstrijden kapotfluitenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb maar even gekeken (naja, als achtergrondgeluid aangezet) en had Engels commentaar. Wat deed Wiedemeijer zoal?
Schandalig slecht van Heerenveen, dat wel
Willem II doet mij ook denken aan NEC. Dan liever Spartaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:54 schreef alors het volgende:
NEC moet gewoon lekker degraderen en dan Willem 2 terug.
Gedraag je even. NEC is episch. Lelijk stadion, lelijk voetbal, lelijke coach, tal van cultspelers. Dan is RKC een stuk nietszeggender.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:54 schreef alors het volgende:
NEC moet gewoon lekker degraderen en dan Willem 2 terug.
Ja Sparta is ook goed.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willem II doet mij ook denken aan NEC. Dan liever Sparta
NEC gaat degraderen. Butthurt?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:55 schreef Crisisstudent het volgende:
Iedereen butthurt. Eindelijk ziet NEC eens de andere kant van het butthurt-spectrum.
Twee jaar lang seizoenskaart gehad.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij ziet ze duidelijk nooit voetballen.
Gehad. Slechtst voetballende ploeg in de Eredivisie samen met ADO.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Twee jaar lang seizoenskaart gehad.![]()
Koolwijk werd lang gemist en dat is echt een fijne voetballer.
Ik ga nog steeds geregeld en ken de selectie een beetje. Degradatie gaat echt niet gebeuren.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gehad. Slechtst voetballende ploeg in de Eredivisie samen met ADO.
Je zit met je rug naar het veld of zo?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds geregeld en ken de selectie een beetje. Degradatie gaat echt niet gebeuren.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je zit met je rug naar het veld of zo?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je zit met je rug naar het veld of zo?
Waar zat jij in het stadionquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:01 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
Specsavers.nl
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/livewidget/
Dat is net als met die bende van Roda JC, je ziet ze afglijden naar de nacompetitie en alles wijst erop dat ze er uit gaan vliegen en toch blijven ze erin.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij ziet ze duidelijk nooit voetballen.
quote:Van Basten pakt sterspeler aan: ‘De manier waarop oogt arrogant’
Alfred Finnbogason scoorde in zijn laatste acht competitieduels voor sc Heerenveen steeds. De IJslandse aanvaller was behoorlijk op dreef, maar vrijdagavond werd zijn goede reeks doorbroken in Nijmegen. Uit tegen NEC kwam hij niet tot scoren en noteerde hij één goede kans, voor rust: na een mislukte één-twee met Luciano Slagveer won hij de bal bij toeval terug en mikte hij naast. Marco van Basten baalde flink van de verrichtingen van ’s lands topscorer.
In een reactie bij Voetbal International zegt de trainer van sc Heerenveen dat het allemaal veel te makkelijk oogde bij Finnbogason. “En de manier waarop hij het wil doen zelfs arrogant. Dat heb ik hem ook gezegd, maar hij dacht er het zijne van”, aldus Van Basten. Hij vond het vervelend dat zijn spits er niet welwillend uitzag in de ontmoeting met hekkensluiter NEC.
Bijkomend punt van zorg vindt Van Basten dat de Scandinaviër ook tegen Vitesse het vizier niet zo erg op scherp had staan. Hij scoorde eenmaal, maar Heerenveen verloor thuis met 2-3. “Ik begrijp wel dat hij wil scoren, maar dat doe je niet zo. Vorige week heeft hij een hoop kansen gemist en vandaag had hij met twee grote mogelijkheden weer beslissend moeten zijn. Alfred heeft een status waaraan hij moet voldoen. Doet hij dat niet, dan lijdt de ploeg daar onder.”
Zonder Finnbogason stond Heerenveen nu misschien wel bij de onderste 5 plekken, dus deze reactie van van Basten is wel wat overdreven.quote:
Oke.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
ik kijk via een stream naar el clasico. Heb ADO-TWE ook aanstaan. Maar heb geen zin in haperingen en heb soms internet uit.
Dat doet mij deugd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Al zal ik me gezellig opstellen hier.
Om GGMM blij te stemmen.
wil er niet dood gevonden wordenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh oh Den Haag,mooie
stad achter de duinen
Maurice Steyn is erachter gekomen dat dit zogenaamde 'toptalent' van Feyenoord er in feite helemaal niets van kan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:49 schreef Pedroso het volgende:
Speelt Cabral nog wel is bij ADO ? Of is ie geblesseerd ?
Beide toch wel aardig fysieke ploegen, kan leuk worden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:55 schreef Cavaliers het volgende:
Higler mag zo Cambuur - Utrecht kapot fluiten.
Ah altijd leuk Higler..quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:55 schreef Cavaliers het volgende:
Higler mag zo Cambuur - Utrecht kapot fluiten.
Waarom niet Tadic op links en mokthar op rechts? was toch ook toen beide spelers bij hun voorgaande club spelen? Vind ik altijd zo raar.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Gvd haat die linkspoten op rechts en andersom op de vleugels. Mokthar die steeds naar binnen probeert te komen.
Geen flauw idee. Waarschijnlijk om supporters te irriteren of zo.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom niet Tadic op links en mokthar op rechts? was toch ook toen beide spelers bij hun voorgaande club spelen? Vind ik altijd zo raar.
Gelijk maar een vraagje naar onze analisten gestuurdquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Waarschijnlijk om supporters te irriteren of zo.
twitter:HenkAlbers1970 twitterde op zaterdag 26-10-2013 om 18:29:25basiself #CAMBUUR (vlnr)Nienhuis,Bijker,VdLaan,Leeuwin,Droste,Ritzmaier,ElMakrini,Bakker,Brands,Hemmen,Lukoki #CAMUTR #FCUtrecht reageer retweet
Was deze hoekschop voor ADO dan? Of bedoel je dat ze uit die hoekschop counteren?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:05 schreef GGMM het volgende:
Als ADO uit deze hoekschop scoort neem ik een week lang een ADO-UI.
Nee.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was deze hoekschop voor ADO dan?
Overkomt de beste.quote:
Dit is hetzelfde kunstgrasveld als Dordrecht dat heeftquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Dat veld ook...Lijkt wel of er stroop op het veld ligt. Die bal rolt ook voor geen meter.
Die gozer is gewoon scheler dan quasimodo's schoonmoeder.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:13 schreef Saekerhett het volgende:
Het ergste is: die lul gokt maar wat. Andersom als je niet vlagt voor wel buitenspel kun je het niet gezien hebben. Maar in dit geval kun je niet hebben geconstateerd dat het buitenspel is.
Klopt, het ligt vooral aan de scheidsrechter dat Twente zo belabberd voetbalt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Zaadpot tot nu toe. Is ook moeilijk hier wat van te maken met zo'n scheids..
Dat Twente 2 grote kansen is ontnomen ligt aan de scheidsrechter ja.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, het ligt vooral aan de scheidsrechter dat Twente zo belabberd voetbalt.
Nu verdraai je het een en ander.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat Twente 2 grote kansen is ontnomen ligt aan de scheidsrechter ja.
Zal het veld zijn aangezien die bal voor geen meter wil rollen. Maar ja, het ligt aan de scheids ja. Nogal moeilijk kansen te creëren als de scheids alles af fluit.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, het ligt vooral aan de scheidsrechter dat Twente zo belabberd voetbalt.
Van mij mogen ze kunstgras wel verbieden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zal het veld zijn aangezien die bal voor geen meter wil rollen. Maar ja, het ligt aan de scheids ja. Nogal moeilijk kansen te creëren als de scheids alles af fluit.
Verwacht je niet bij ADO supporters.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dan ben je echt zwakzinnig als je dat doet.
Loop een keer met een Ajaxshirt rond in Den Haag en je wordt er doodgeknuppeldquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Verwacht je niet bij ADO supporters.
Nee, ze staan normaal bekend als zeer nette mensen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Verwacht je niet bij ADO supporters.
*houdtquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:21 schreef TwenteFC het volgende:
Die scheidsrechter houd een leuk bedragje over als Ado wint.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:21 schreef TwenteFC het volgende:
Die scheidsrechter houd een leuk bedragje over als Ado wint.
quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twentefans zijn nog steeds bezig met goed assimileren in onze samenleving
[/adosupporter]
Hij heeft gelijk, dit was overduidelijk een overtreding.quote:
Oke dan..quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twentefans zijn nog steeds bezig met goed assimileren in onze samenleving
[/adosupporter]
Die Bengtsson komt wel goed weg met geel, aldus Theoquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zag het toen ik op enter drukte, dacht er mee weg te komen.
Theo moet gewoon samen met de arbitrage met pensioen...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die Bengtsson komt wel goed weg met geel, aldus Theo![]()
![]()
Zelf zou ik rood wel overdreven hebben gevonden.
Had naar Utreg moeten gaanquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:28 schreef Cavaliers het volgende:
Van Duinen verdient een stap hogerop.
Laat het Littlerabbit niet horen.,quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:29 schreef Ties02 het volgende:
Die lui in den haag hebben echt het IQ van een baksteen
Terwijl ADO bagger zit qua financiënquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
ADO wilde hem niet laten gaan, wel een leuke spits.
Schöne rechtsback?quote:
Die kerel met dat bier.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Lambiek begon vooraf de wedstrijd ook weer over Corona
quote:
quote:
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 26-10-2013 om 19:44:29Oerwoudgeluiden bij #ADO - #Twente in Den Haag en 500 mensen die in dezelfde stad protesteren voor behoud van Zwarte Piet. Wat een wereld. reageer retweet
De liefhebbers die geen Barcelona - Real kijken?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:45 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn de liefhebbers.
Lekker op je donkere rukbunker zie ik?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:45 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn de liefhebbers.
Donker is het niet, in tegendeel. Even speciaal uitgezet voor deze gelegenheid.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Lekker op je donkere rukbunker zie ik?
Klopt, dat is namelijk een zaadpot.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:46 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
De liefhebbers die geen Barcelona - Real kijken?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Klopt, dat is namelijk een zaadpot.
tweede helft niet? mooie gol alexis en mooie dolactie van alves bij cr7quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb de eerste helft gezien, vreselijke wedstrijd.
Tweede helft is leuk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb de eerste helft gezien, vreselijke wedstrijd.
Nationaliseren tot Fries.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:49 schreef Cavaliers het volgende:
Bijker verdient wel een stap hogerop, naar Heerenveen bijvoorbeeld. Uitstekende back.
Lambiek fapt zich volgens mij elke avond in slaap terwijl 'ie aan Corona denktquote:
Dit meen je niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:53 schreef Gramulanion het volgende:
In de seconde dat ik inschakelde werd er gescoord.
Het ontloopt elkaar allemaal geen bips.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:52 schreef GGMM het volgende:
Twente wordt nooit kampioen natuurlijk, wat een matig elftal zeg.
Graag meer inschakelenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:53 schreef Gramulanion het volgende:
In de seconde dat ik inschakelde werd er gescoord.
Oh jawel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het ontloopt elkaar allemaal geen bips.
Ja de andere teams spelen erg goed.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:52 schreef GGMM het volgende:
Twente wordt nooit kampioen natuurlijk, wat een matig elftal zeg.
Nou ik zie wel eens vaker iets waarvan ik denk 'joh, wat een toeval zeg', maar dit slaat werkelijk alles.quote:
PSV vind ik gelijkwaardig aan Twente.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax en PSV zijn minder slecht dan Twente. Sowieso.
Jouw mening. Weinig mensen die die delen waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, in theorie. Maar als puntje bij paaltje komt zijn ze allemaal heel erg matig.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mag.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Jouw mening. Weinig mensen die die delen waarschijnlijk.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Man man man man man... ik ga wat anders doen.
Successupporter.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Matig van je.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Breien?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mad?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:58 schreef Breekfast het volgende:
Competitievervalsing dit, op kunstgras voetballen
"het lag aan het grasquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:58 schreef Breekfast het volgende:
Mad?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:58 schreef Breekfast het volgende:
Ajax wordt kampioenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:59 schreef TLC het volgende:
Noem me 1 reden waarom een club als PEC Zwolle in deze competitie geen landskampioen kan worden
Omdat ze veel minder kwaliteit hebben dan Ajax en PSV, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:59 schreef TLC het volgende:
Noem me 1 reden waarom een club als PEC Zwolle in deze competitie geen landskampioen kan worden
Onervaren/.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:59 schreef TLC het volgende:
en ADO heeft veel minder kwaliteit dan Twente...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ze veel minder kwaliteit hebben dan Ajax en PSV, bijvoorbeeld.
Man, en dan afsluiten met de San José Earthquakes tegen FC Dallas. Het kan niet op vanavond.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:00 schreef Kopsterk het volgende:
Straks Ajax. Zo bouwt de avond zich qua niveau toch op. Effe inkomen met Barca-Real net. Was niet veel.
Uh, oke.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:02 schreef TLC het volgende:
[..]
en ADO heeft veel minder kwaliteit dan Twente...
het zegt allemaal niks meer
ADO heeft natuurlijk enorm op z'n flikker gehad na PEC, dus die knallen er tenminste fatsoenlijk in. Twente denkt het even op 50% te doen, net als de vorige 2 seizoenenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:02 schreef TLC het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:02 schreef TLC het volgende:
[..]
Het ligt puur aan de instelling idd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
ADO heeft natuurlijk enorm op z'n flikker gehad na PEC, dus die knallen er tenminste fatsoenlijk in. Twente denkt het even op 50% te doen, net als de vorige 2 seizoenen
Ja, dat zei je net ook.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:03 schreef Cavaliers het volgende:
O Liwwadde, de MI Side. Dit is de club waar het allemaal om draait. Het geel en blauw, zit in m'n bloed. Dit is de club waar je 't allemaal voor doet!
Haha, ja, ze willen het niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
ADO heeft natuurlijk enorm op z'n flikker gehad na PEC, dus die knallen er tenminste fatsoenlijk in. Twente denkt het even op 50% te doen, net als de vorige 2 seizoenen
Had Eghan maar in de basis laten staan. Die maakt misschien wel fouten, maar die kleunt er elke keer met volle overtuiging inquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het ligt puur aan de instelling idd.
Misschien nu tot Ajax nog even een stukje Hoogstraten -White Star Bruxelles meepakken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Man, en dan afsluiten met de San José Earthquakes tegen FC Dallas. Het kan niet op vanavond.
Twente speelt nu gewoon op 100%quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Twente speelt nu gewoon op 100%
hihahoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |