SPOILER: The Voice of HollandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IV
----------------------------------------------------------------------------Team Marco Borsato
TAL / #teamMarco - Sarah van der Meer
TAL / #teamMarco - Julia van der ToornTeam Trijntje Oosterhuis
TAL / #teamTrijntje - Jermain van der Bogt / Wudstik
TAL / #teamTrijntje - Nikita DoornboschTeam Ilse deLange
TAL / #teamIlse - Lizzy OssevoortTeam Ali B
TAL / #teamAli - Jarno Ibarra Bent
TAL / #teamAli - Vince Irie
TAL / #teamAli - Collin de VriesBay of Plenty
Dan de ander maar door iddquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Jankt ze altijd bij tegenslag? Gezelligjes
Ja ze is nog jong. Beetje medeleven mensen!quote:
krijgt er een piempje vanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:41 schreef Sway- het volgende:
Dat lied zuigt echt hard, hoezo noemt Marco dat prachtig.
Hij houdt van gehuil?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:41 schreef Sway- het volgende:
De spetters plakken nog aan het scherm bij het kijken van de clip denk ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:41 schreef Sway- het volgende:
Helaas wel. Maar ik liet die jankbal toch echt in de ring achter hoorquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:42 schreef Rickario het volgende:
Huilmeisje heeft wel een meer eigenzinnige stem
jup voor zekerquote:
wat is daar mis meequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:42 schreef Cee het volgende:
Hoe komt Piemp in godesnaam op dit nummer. Gaat ie ook een 3-sterren-restaurant in en bestelt daar een schnitzel?
Ditquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:43 schreef Greys het volgende:
Beiden boeien me echt nul.
Don't care wie er door gaat.
NEXT.
vergelijk jij deze meiden nu met een drie sterren restaurant? Veel te veel eer.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:42 schreef Cee het volgende:
Hoe komt Piemp in godesnaam op dit nummer. Gaat ie ook een 3-sterren-restaurant in en bestelt daar een schnitzel?
Mwa, bij deze stemmen wel.quote:
is d'r iq. Voor het geval ze die vergeet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
Dat nummer op haar shirt is wel HEEL groot.
Kan je altijd nog functioneel in je oren proppen ook nogquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:44 schreef Pheno het volgende:
De kipsate van de euroshopper is lekkerder dan dit
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Kan je altijd nog functioneel in je oren proppen ook nog
Nee, meer met de mogelijkheden die je hebt, je kan uit allerlei nummers kiezen, hoogstaande nummers die uitdagen en dan kiest hij een middle of the road dingetje.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:43 schreef snellejelle het volgende:
[..]
vergelijk jij deze meiden nu met een drie sterren restaurant? Veel te veel eer.
[..]
wel met de saté eerstquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Gatverdamme man dat geperst restafval van kippen aan een stokje waar 5g kip in zit en 100g sate.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:44 schreef Pheno het volgende:
De kipsate van de euroshopper is lekkerder dan dit
Aan mezelf!quote:
Trotse papa-lookquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:45 schreef Greys het volgende:
Marco ziet er zo wakker en stralend en vrolijk uit, leuk
Het lijkt wel of hij drie weken geslapen heeft.
Hehe dan kan ze ook niet lezen denk ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
is d'r iq. Voor het geval ze die vergeet.
[..]
ok, gelukkig maarquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, meer met de mogelijkheden die je hebt, je kan uit allerlei nummers kiezen, hoogstaande nummers die uitdagen en dan kiest hij een middle of the road dingetje.
sbs heeft betere stylisten dan rtl..wie weet nou niet dat spijkerop spijker een no-no isquote:
verbaast me niets.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe dan kan ze ook niet lezen denk ik
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:46 schreef Starlie het volgende:
Die Jolanda heeft een gemene uitstraling
geil he?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:46 schreef Starlie het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jan rietman![]()
leeft die kerel nog?
Ze gaat gewoon jubelen dat haar gejank heeft geholpenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kan niet wachten tot ze gaat huilen zo
evilquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:46 schreef Starlie het volgende:
Nu pas, bedoel jequote:
Ilse wil een langequote:
Ik ook!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik luister altijd naar goede muziek tijdens reclame dingen bij de voice
Ik zap altijd naar VI al is het wel een flopshow vandaag.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
quote:
Does not compute...quote:
Drama, had het commentaar wel willen horen.quote:
Wist het.quote:
het is the voice, weten ze altijd wel een positieve draai aan te geven, ook al is het maar 'je bewoog goed over het podium'quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:51 schreef Sway- het volgende:
[..]
Drama, had het commentaar wel willen horen.
DAT wil ik........... NUquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:51 schreef Joooo-pi het volgende:
ik heb van die scholiertje-achtige koekjes van milka met witte chocolade![]()
[ afbeelding ]
Als je vergeten bent je raampje dicht te draaienquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:55 schreef Pheno het volgende:
Love hurtsEn dan zo hard meebleren in de auto dat automobilisten naar je gaan kijken
is lu niet overgenomen door milka? die choco moment zijn nu ook van milkaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:51 schreef Joooo-pi het volgende:
ik heb van die scholiertje-achtige koekjes van milka met witte chocolade![]()
[ afbeelding ]
Dat is nou een guilty pleasure.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:55 schreef Pheno het volgende:
Love hurtsEn dan zo hard meebleren in de auto dat automobilisten naar je gaan kijken
NIET!!! Alles is spontaan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:55 schreef Cee het volgende:
Had niet uitgemaakt wat bolhoed had gedaan, op basis van haar auditie was ze bij voorbaat al door.
Geen idee, maar die dingen zijn gruwelijk lekkerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:56 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
is lu niet overgenomen door milka? die choco moment zijn nu ook van milka
waarvan? Ik zie niks lekkers hoor.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:57 schreef Rickario het volgende:
Ik denk dat de dweilwagen straks weer door het topic moet
heerlijk nummerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
OwIk vind Love Hurts een guilty pleasure.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:57 schreef Rickario het volgende:
Nou nee hoor. Het is geen Dantijd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:57 schreef Rickario het volgende:
zo droog als de sahara hier hoorquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:57 schreef Rickario het volgende:
Dus dat. Danquote:
quote:
ik denk dat je eerder de luchtbevochtiger aan kan zetten want ik word er droger dan een meelkoekje vanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:57 schreef Rickario het volgende:
Valt wel mee denk ik, volgens mij zijn de meeste mannen in dit topic hetero.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:57 schreef Rickario het volgende:
Ik heb de foto nog, komt zijn hoofd bij mijn schouderquote:
juist niet,word moe van al de zon gebruinde mensen. vaak zijn de meer oranje dan bruinquote:
die miste ik netquote:
Van die halve Oompa Loompa'squote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
juist niet,word moe van al de zon gebruinde mensen. vaak zijn de meer oranje dan bruin
Wat? Jij hebt Dan ontmoet?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb de foto nog, komt zijn hoofd bij mijn schouderKleine doerak
vandaar wannebequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:00 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Haalt het absoluut niet bij jedward.
Jedward....schatjes
hij zit bij ajax hequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is Frank de Boer voetbaltrainer?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:01 schreef MissJ het volgende:
[..]
Wat? Jij hebt Dan ontmoet?
enne, maakt niet uit dat hij klein is, daar merk je horizontaal toch weinig van
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:02 schreef oLexie het volgende:
Drie keer raden wie Ilse gaat kiezen... Spannend hoor dit dat kind glijdt van d'r stoel af.
thank you!! eindelijk iemand die t zietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
Wat zit Ilse weer te overacten. met haar maniertjes.
Coolquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]Microsoft uitje. Met een hele zooi soppende huisvrouwen van de Libelle en zo. Mochten hem interviewen en onze afvaardiging was episch in een dance battle
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:01 schreef hexje het volgende:
Profiel van de zijkant is niet zo mooi...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:02 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
thank you!! eindelijk iemand die t ziet
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze smelten de kazen!
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]daar dacht ik ook aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heitieh
[..]HahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Juin uit Eigen Tuin!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het gaat niet om het zingen hoorden we net, dus dan zal het die lange wel worden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:03 schreef hunter2011 het volgende:
Die hanekam heeft een betere stem.
Die lange heeft een beter totaal-plaatje
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:04 schreef Rickario het volgende:
Even een rondje om de ring voor Ilsemaar goed dat ze weer zijn begonnen in HeerenveenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
ze wisten niet zeker of t na 22.00 op tv kwamquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:06 schreef MissJ het volgende:
en waarom zegt ze zo expliciet "ik ga voor het geluid van Roy"?
Wat ze eigenlijk bedoelt: ik kom klaar op Roy, dus daarom ga ik voor hem
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:07 schreef franklop het volgende:
[..]
ze wisten niet zeker of t na 22.00 op tv kwam
Toastjes bijna op, komt goed uitquote:
Terecht, hij was ook echt beter.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:08 schreef marcodej het volgende:
Oh, dit is zo'n knurft die zijn verlies niet accepteert.
Mooi dan kan ik zo naar bedquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Nu al de laatste battle? We zijn om kwart voor negen begonnen en nu al de laatste?
die was toch eerder ook al bij de voice? of een ander programma..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:09 schreef hunter2011 het volgende:
Nicole de psycho-killer met de uitpuilende ogen, jaaaa
x factorquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:09 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
die was toch eerder ook al bij de voice? of een ander programma..
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:10 schreef franklop het volgende:
Die nicole schijnt flosdraad te hebben die ze bij de titanic gebruikten als touw voor t anker
die kunnen ze wel gebruiken bij de volgende the exorcistquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:09 schreef IMVHI het volgende:
Doodsangsten, dat is wat ik ervaar als ik Nicole zie
Jupquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:10 schreef oLexie het volgende:
Oh jammer, werd blij bij Mary J. en toen dat nummer.. Deceptie.
Komt nog wel reclame tussendoorquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ook lullig voor al die kinderen die hun wekelijkse opblijfsessie hebben
ditquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:10 schreef tralalala het volgende:
Wat een flopaflevering met flopkoppels, kan alleen maar interessanter worden, dat dan weer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |