Ja, en dat is ook het nadeel. Ik zie haar geen show volmaken als ze zelf de hoofdact is...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:55 schreef Stickertje het volgende:
Is ze al buiten adem van naar het podium lopen?
Die dikke negerin van vorig jaar was ook goed, weet niet hoe ze heetquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, en dat is ook het nadeel. Ik zie haar geen show volmaken als ze zelf de hoofdact is...
Wat nou? Ze rende toch?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Een renpaard.... moehahahahahahaha
maar die was niet zó dik..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:00 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Die dikke negerin van vorig jaar was ook goed, weet niet hoe ze heet
Arrogant?quote:
Discobalquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:01 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
geloof dat een paard ietsje galanter rent, hoe ze uit de ring rende
Laurrhie? Die was ook tof, maar ook binnen no time buiten adem. Dat kan gewoon niet, als hoofdact...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:00 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Die dikke negerin van vorig jaar was ook goed, weet niet hoe ze heet
ze was er bij vorige edities al uitgeknikkerd omdat ze te arrogant overkwamquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Arrogant?
Ze zei al meteen dat ze het nooit ging halen tegen Shirma, wat is daar nou arrogant aan?
Nou, vroegah kon ze er wel wat van, toch?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Arrogant?
Ze zei al meteen dat ze het nooit ging halen tegen Shirma, wat is daar nou arrogant aan?
Dat was deze keer dan totaal niet het geval vind ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ze was er bij vorige edities al uitgeknikkerd omdat ze te arrogant overkwam
Blanke piet klaagt ook nuquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Piet mag niet maar moeilijk doen over een paar kg teveel mag wel? /dikke Piet
Iedereen kan veranderenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, vroegah kon ze er wel wat van, toch?
Het is dikke tegen de dunne avondquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:03 schreef Cee het volgende:
Hoi, kom net binnen vallen, wat gemist? Ik zag wel dat Sandy niet door is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |