Ik denk eigenlijk altijd na voor ik een beslissing maak. Ik begeef me normaal gesproken nooit over 1 nacht ijsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:14 schreef Elvi het volgende:
Pfff mannen zijn gemeen. Jullie zijn allemaal flapdrollen!![]()
Maar serieus denken jullie nooit na voordat er een (stomme) beslissing gemaakt wordt?
Geef eens een voorbeeld?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:14 schreef Elvi het volgende:
denken jullie nooit na voordat er een (stomme) beslissing gemaakt wordt?
Wat heb ik nu weer gedaan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:14 schreef Elvi het volgende:
Maar serieus denken jullie nooit na voordat er een (stomme) beslissing gemaakt wordt?
Je treft de verkeerde denk ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:14 schreef Elvi het volgende:
Alleen jij loopt altijd vast tijdens je denkprocesquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:17 schreef Miniem het volgende:
[..]
Je treft de verkeerde denk ik
Ik denk ook altijd na voor ik iets doe.
Ik denk dat je al te ver door denkt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:20 schreef Elvi het volgende:
Meh ik zit nog steeds met die stomme actie van die vriend in mn hoofd. Hoe kan iemand nou niet bedenken om even vrienden te emailen of op facebook te zetten dat je telefoon stuk is... Zorgen gemaakt om niks. Is dat nou mannen eigen? Dat je dan niet bedenkt wat voor effect het op anderen kan hebben? Of ben ik gewoon onbelangrijk en schatte ik de vriendschap verkeerd in?
Ook niet als je telefoon al een maand stuk is?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je al te ver door denkt.
Als mijn telefoon kapot gaat ga ik ook echt niet mijn vrienden mailen ofzo.
Neenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:20 schreef Elvi het volgende:
Meh ik zit nog steeds met die stomme actie van die vriend in mn hoofd. Hoe kan iemand nou niet bedenken om even vrienden te emailen of op facebook te zetten dat je telefoon stuk is... Zorgen gemaakt om niks. Is dat nou mannen eigen? Dat je dan niet bedenkt wat voor effect het op anderen kan hebben? Of ben ik gewoon onbelangrijk en schatte ik de vriendschap verkeerd in?
Ja dat is wel heel lang ja.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ook niet als je telefoon al een maand stuk is?
Noem je mij nu een vrouw!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Neen
Edit: Dat je je dan zorgen gaat maken enzo is trouwens vrouw eigen
Edit2: Elvi, je ondertitel!
Ja ik maak me erg snel zorgen jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Neen
Edit: Dat je je dan zorgen gaat maken enzo is trouwens vrouw eigen
Edit2: Elvi, je ondertitel!
Ik heb niks tegen vrouwen, maar ook geen behoefte om er zelf 1 te zijn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iets mis mee om vrouw te zijn dan?
Waarom niet? Altijd borsten bij de handquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen vrouwen, maar ook geen behoefte om er zelf 1 te zijn.
Ja dat zijn wel 2 pluspunten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Waarom niet? Altijd borsten bij de hand
Doet me ineens denken aan die film waarin de man (hoofdpersoon) ineens als vrouw wakker werd, om de 1 of andere reden vond ik die film wel leuk gek genoeg.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen vrouwen, maar ook geen behoefte om er zelf 1 te zijn.
Elk voordeel hep ze nadeelquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Waarom niet? Altijd borsten bij de hand
Huh?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen jij loopt altijd vast tijdens je denkproces
Geef dan als antwoord: "Z'n gangetje"quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:43 schreef Elvi het volgende:
Wat zeg je als iemand vraagt "hoe gaat het?". Ze verwachten natuurlijk het standaard 'goed', maar ja dat gaat m niet worden
Dat is een optiequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geef dan als antwoord: "Z'n gangetje"
Ik weet niet wie van dit forum jou kunnen bereiken, maar je kunt je gedachtes natuurlijk altijd op dit forum kwijt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat is een optie
Maar aan de ene kant heb ik steun van vrienden nodig en wil ik ook zeggen dat het niet lekker loopt (ik heb geen steun van familie namelijk), maar aan de andere kant heb ik al 2 vriendinnen verloren (wilden beiden alleen bevriend zijn in goede periodes) en durf ik het bijna niet meer te zeggen tegen de anderen uit angst dat ook zij me laten gaan
![]()
En ik ben ook een beetje boos omdat ik ook een tijd niet online was en niks van me heb laten horen toen maar niemand die even bij mij checkte of ik nog leefde
Héél herkenbaar. Denk dat je je van die vriendinnen moet afvragen of ze wel echte vriendinnen zijn (geweest). In goede en slechte tijden, nietwaar? Zou een mooie boel worden, als we alleen maar met elkaar om gingen in goede tijden. Niet dat ik het me niet net zo goed zit af te vragen van die 'vriend' die eigenlijk niet achter m'n behandeling staatquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat is een optie
Maar aan de ene kant heb ik steun van vrienden nodig en wil ik ook zeggen dat het niet lekker loopt (ik heb geen steun van familie namelijk), maar aan de andere kant heb ik al 2 vriendinnen verloren (wilden beiden alleen bevriend zijn in goede periodes) en durf ik het bijna niet meer te zeggen tegen de anderen uit angst dat ook zij me laten gaan
![]()
En ik ben ook een beetje boos omdat ik ook een tijd niet online was en niks van me heb laten horen toen maar niemand die even bij mij checkte of ik nog leefde
Goffer!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat zijn wel 2 pluspunten.
Maar ik ben ook erg tevreden met mijn penis.
Eigenlijk moet ik zeggen dat ik altijd mijn (negatieve) gedachtes voor me hield, ik vertelde -niemand- hoe ik me -echt- voelde, vrienden niet, familie niet (maar goed, ik had dan sowieso een zwaar verstoorde relatie met mijn familiequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:58 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Héél herkenbaar. Denk dat je je van die vriendinnen moet afvragen of ze wel echte vriendinnen zijn (geweest). In goede en slechte tijden, nietwaar? Zou een mooie boel worden, als we alleen maar met elkaar om gingen in goede tijden. Niet dat ik het me niet net zo goed zit af te vragen van die 'vriend' die eigenlijk niet achter m'n behandeling staat
Dat lijkt me zo in de weg zitten. Net als borsten. Ik ben liever androgyn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat zijn wel 2 pluspunten.
Maar ik ben ook erg tevreden met mijn penis.
Snap ik helemaal. Hopelijk is het nu wel goed gegaan en zal het afbouwen goed gaan!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
OT:
Volgende week ga ik (als de medicatie dit keer goed gegaan is, 3x is scheepsrecht dan maar) weer een stapje lager met mijn medicatie. Ben benieuwd of de depressie dan ook nog weg blijft en (nog belangrijker misschien) of ik dan nog meer voel dan ik nu al voel.
Meer voelen is dan ook 1 van m'n belangrijkste drijfveren om af te bouwen.
Ik wil gewoon zoveel mogelijk mezelf zijn/worden, das heeel belangrijk voor mij!
Ze vinden nu eenmaal allemaal wat anders, ze hebben ook niet altijd gelijk. Kan me voorstellen dat het moeilijk is om zelf een keuze te maken. Waarom heeft die psychiater medicatie afgeraden dan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Goffer!![]()
OT: komende maandag voor de tweede keer kletsen met m'n psychiater, zij heeft me een aantal weken geleden afgeraden aan medicatie te gaan beginnen. M'n psycholoog zei een week of twee geleden dat ik het toch eens zou kunnen overwegen omdat het voor rust in m'n hoofd kan zorgen en m'n angsten kan verminderen. Dubdubdub...
Herkenbaar, herkenbaar. Ik laat wat dat betreft helemaal niets los en je moet me echt héél goed kennen om toch net die subtiele verandering in mijn lichaamstaal of blik op te merken. En dan volgt een bijna cliché-gesprek: "Is er iets?" Nee. "Weet je het zeker?" Ja hoor!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik zeggen dat ik altijd mijn (negatieve) gedachtes voor me hield, ik vertelde -niemand- hoe ik me -echt- voelde, vrienden niet, familie niet (maar goed, ik had dan sowieso een zwaar verstoorde relatie met mijn familie). Eigenlijk vertel ik het alleen aan mijn hulpverleners, maar mijn vrienden en familie zagen wel mijn "eigenaardige" gedrag. Ze stelden wel vragen (mijn vrienden dan, mijn fam,ilie deed in die tijd geen moer voor me), maar ik gaf daarop altijd vage antwoorden omdat ikzelf niet doorhad dat ik depressief was. Ik vertelde -niemand- over mijn suicidale gedachtes.
Maar dat zit ook in mijn karakter verankerd, ik wil namelijk ook niemand tot last zijn.
Is gewoon proberen een optie?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Goffer!![]()
OT: komende maandag voor de tweede keer kletsen met m'n psychiater, zij heeft me een aantal weken geleden afgeraden aan medicatie te gaan beginnen. M'n psycholoog zei een week of twee geleden dat ik het toch eens zou kunnen overwegen omdat het voor rust in m'n hoofd kan zorgen en m'n angsten kan verminderen. Dubdubdub...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |