Hahahahaaaaaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:40 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ik heb officieren mee zien doen aan wie laat de smerigste scheet in de tank met je soep
Heb een keer met Couzy aan tafel gezeten... Weinig etiquette te vinden...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:40 schreef Pumatje het volgende:
[..]
'
Ik dacht ook man, wat lul je nou met je soep![]()
Ik heb officieren mee zien doen aan wie laat de smerigste scheetwel iets meer maar is niet slim om te melden in de tank met je soep
Ach natuurlijkquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Opleidingscentrum Infanterie...
Jij bedoelt OCOSD...
Zou toch nog een stukje komen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:43 schreef BredeBroeder het volgende:
Jaa, is het nu alweer afgelopenKut bloemen
Ik heb het begin gemistquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zou toch nog een stukje komen?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:50 schreef Cobra4 het volgende:
Weer een schietpartij op een Amerikaanse basis.
http://usnews.nbcnews.com(...)-at-tennessee-armoryquote:The incident did not take place on the base, the Naval Support Activity Midsouth in Millington, but at the armory, which is on Navy property.
Beekse Bergen was al geboekt?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:55 schreef Pumatje het volgende:
Luchtmobiel heeft trouwens goed naast de pot gepist met Mali heb ik het idee.
Die hebben de afgelopen jaren non stop in Afrika geoefend en ge pr't.
Proest.....quote:
Ze hebben al een trainingsprogramma opgesteld met de grijze wolvenquote:
Inclusief baret uitreiking en bevorderingen wegens fair play zeker...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:03 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ze hebben al een trainingsprogramma opgesteld met de grijze wolven
Zo zo, nog extreemrechts ook.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:54 schreef Pumatje het volgende:
Wij stoppen nooit, zelfs zonder kleren blijven we met plastic op elkaar schieten, of doen we alsof.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Inclusief baret uitreiking en bevorderingen wegens fair play zeker...
Bewonder je altijd airsofters?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:44 schreef Pumatje het volgende:
Ik kan maar niet met het stoppen van het bewonderen van die linker pannekoek op deze foto![]()
[ afbeelding ]
In welk tasje zit zijn ruggegraat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |