Liever gifs inderdaad.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:43 schreef GGMM het volgende:
Waarom staat het stadion van Sjachtar Donetsk in de OP?
Ja dat weet ik nou wel lelijke fluitketel.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij zat zeker op de Hogeschool voor Humor en Hilariteit.
De HHH.
HAHAHA
Als ik dit heugelijke feitje niet had vermeld had je dit nu niet gezegd.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:43 schreef GGMM het volgende:
Waarom staat het stadion van Sjachtar Donetsk in de OP?
Ik hoef het maar te zeggen en hij verschijnt. Ongelofelijk ouwe kamelenbeffer.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nou wel lelijke fluitketel.
Ik ken alleen GGG.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij zat zeker op de Hogeschool voor Humor en Hilariteit.
De HHH.
HAHAHA
dat zou heel verstandig zijnquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:44 schreef Mani89 het volgende:
Als ik hier nog 5 seconden langer naar moet kijken spring ik uit het raam.
Doei.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:44 schreef Mani89 het volgende:
Als ik hier nog 5 seconden langer naar moet kijken spring ik uit het raam.
Ik dacht over het leven van Mani89quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:45 schreef VMSDKR het volgende:
Nou, een geweldige voetbalwedstrijd. Zo goed dat ik heb besloten een film te gaan kijken.
De film heet 'This is the end' en gaat over 6 vrienden of iets dergelijks.
Gegroet.
GGZ dacht ik.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken alleen GGG.
Niet van harte.
Oh, daar heb ik een stuk van gezien, Wel leuk.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:45 schreef VMSDKR het volgende:
Nou, een geweldige voetbalwedstrijd. Zo goed dat ik heb besloten een film te gaan kijken.
Gegroet.
Ja, anders worden ze aan inflatie onderhevig.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:45 schreef Cavaliers het volgende:
Gaan ze nu ook al topshow gifs deleten? Man man man
Ze domineren.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:46 schreef Shreyas het volgende:
PSV is de betere ploeg in ieder geval.
Net het einde van Robinson gekeken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:45 schreef VMSDKR het volgende:
Gegroet.
Hele goede film want de Backstreet Boys spelen erin mee.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:45 schreef VMSDKR het volgende:
Gegroet.
Wat kinderachtig, godverdomme.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:45 schreef Cavaliers het volgende:
Gaan ze nu ook al topshow gifs deleten? Man man man
Rot op man, pass was dikke prima. Dat Jozefzoon niet snapt wat hij met z'n benen moet doen ligt niet aan Maher.quote:
Je hoort ze dan ook zingen. : 'Het is stil aan de overkant.'quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:46 schreef Shreyas het volgende:
PSV is de betere ploeg in ieder geval.
Te hard.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:47 schreef Ratelbak het volgende:
[..]
Rot op man, pass was dikke prima. Dat Jozefzoon niet snapt wat hij met z'n benen moet doen ligt niet aan Maher.
Dat horen we niet. Dat zouden we wel kunnen horen, zo stil is het.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hoort ze dan ook zingen. : 'Het is stil aan de overkant.'
Ik zit met toetertjes hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
Ook hier weer een lekker ouderwets Europa Cup sfeertje.
Kippenvel héquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
Ook hier weer een lekker ouderwets Europa Cup sfeertje.
Welk plaatje?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom dat plaatje niet in de OP is gezet?
Mij vroeg ze of ik een nieuwe bonuskaart wildequote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:49 schreef noodgang het volgende:
pf, het gesprek met de cassiere in de supermarkt was spannender dan dit en die vroeg alleen of ik het bonnetje wilde
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grote jongen, dat zijn idd gifjes.
Jij bent goed.
Ik vraag mij altijd af of ze niet helemaal gek worden van dat werk.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:49 schreef noodgang het volgende:
pf, het gesprek met de cassiere in de supermarkt was spannender dan dit en die vroeg alleen of ik het bonnetje wilde
hoogtepunt van de weekquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:49 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Mij vroeg ze of ik een nieuwe bonuskaart wilde
.gif format. Deletequote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is het echte stadion
[ afbeelding ]
Moet je die niet verwijderen, baas?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grote jongen, dat zijn idd gifjes.
Jij bent goed.
haha, ja want het zijn toch ook gifjes?? xD ik snap hum!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:50 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Moet je die niet verwijderen. baas?
Als je naar de gezichtsuitdrukking kijkt van de meeste cassieres kun je het wel radenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vraag mij altijd af of ze niet helemaal gek worden van dat werk.
Antwoorden die we nooit zullen weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De lichten van de auto van de trainer staan nog aan denk ik.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
De stadionspeaker roept wat.
Waarom in godsnaam?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Niets mis mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Martin Brozius : 'Schrik je rot.'quote:
Vooral dat laatstequote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:52 schreef _NZT_ het volgende:
Laat die jongens lekker gifjes plaatsen...dat is interessanter dan deze zaadpot, want:
Geen publiek
Europa League
Dinamo Zagreb
PSV________!
Wat ben je toch een gezellige jongen, GGMM.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
haha, ja want het zijn toch ook gifjes?? xD ik snap hum!
Ja, dan had je maar thuis van ze moeten winnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 24-10-2013 om 21:52:12Als PSV in alle opzichten een klein schepje er bovenop doet, dan pakt het 3 punten. Tegenstander is niet heel sterk reageer retweet
dat dustwitter:thijsslegers twitterde op donderdag 24-10-2013 om 21:53:16scherpte is niet optimaal, zeker niet in de defensieve omschakeling. Twee gevaarlijke overtalsituaties gezien reageer retweet
Pay-per-word-contract denk ik.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
De stadionspeaker roept wat.
Waarom in godsnaam?
Heeft er kijk op die Thijsquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:55 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 24-10-2013 om 21:52:12Als PSV in alle opzichten een klein schepje er bovenop doet, dan pakt het 3 punten. Tegenstander is niet heel sterk reageer retweet
dat dustwitter:thijsslegers twitterde op donderdag 24-10-2013 om 21:53:16scherpte is niet optimaal, zeker niet in de defensieve omschakeling. Twee gevaarlijke overtalsituaties gezien reageer retweet
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:54 schreef Shreyas het volgende:
Je kunt haten, maar Utrecht deed het wel slechter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:52 schreef _NZT_ het volgende:
Laat die jongens lekker gifjes plaatsen...dat is interessanter dan deze zaadpot, want:
Geen publiek
Europa League
Dinamo Zagreb
PSV________!
Ga je daar toch lekker naar kijken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:56 schreef TLC het volgende:
Kijk, Valencia doet gewoon zo als het hoort
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat je niet verplicht bent om te kijken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:52 schreef _NZT_ het volgende:
Geen publiek
Europa League
Dinamo Zagreb
PSV________!
Utrecht is niet de nummer 2 van Nederlandquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je kunt haten, maar Utrecht deed het wel slechter.
Hee, ik hoop op een doelpunt voor Dinamo...kan het nog leuk worden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat je niet verplicht bent om te kijken.
Het is maar waar je je plezier uit haalt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:59 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Hee, ik hoop op een doelpunt voor Dinamo...kan het nog leuk worden.
Zou best triest zijn als je daarop hoopt en je avond aan besteed.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:59 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Hee, ik hoop op een doelpunt voor Dinamo...kan het nog leuk worden.
Als je geen leven hebt moet je watquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is maar waar je je plezier uit haalt.
Dat zijn een hoop verjaardagen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:59 schreef Cavaliers het volgende:
Ja ga lekker 19 jarigen verwijten dat ze niet constant goed presteren.
Moet je eens in het CL topic kijken als Ajax speelt... allemaal PSV'ers die juichen als de tegenstander scoort. Ik juich als PSV achterkomtquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou best triest zijn als je daarop hoopt en je avond aan besteed.
Ik snap wel dat jullie ons uitlachen, niet dat jullie erom juichen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:01 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Moet je eens in het CL topic kijken als Ajax speelt... allemaal PSV'ers die juichen als de tegenstander scoort. Ik juich als PSV achterkomt
*besteedtquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Presentator van Studio Voetbal op Net 5
Ik hoop bovenal op een leuke wedstrijd.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nee dat heb ik niet, als een Nederlandse club speelt ben ik sowieso voor hen.
Godverquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat is wel grappig. Net als die mensen die vooraf in koor roepen dat het een kutpot wordt, maar toch massaal kijken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kun je beter je hoop door de plee spoelen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoop bovenal op een leuke wedstrijd.
Dat heb ik net ook even gedaan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je beter je hoop door de plee spoelen.
idd, nadat de eerst 2 wedstrijden al kut waren blijven ze kijken. PSV blijft toch altijd iets interessantsquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is wel grappig. Net als die mensen die vooraf in koor roepen dat het een kutpot wordt, maar toch massaal kijken.
Ja dat natuurlijk ook.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoop bovenal op een leuke wedstrijd.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deel 1 vond ik wel lek.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deel 1 en 'Avengers' waren extreem kut.
Geo4kant
De eerste helft was een grote reclame spot voor Videolandquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
Wat stom die Videolandreclame nog even snel.
Slim van ze, want tijdens de volgende wedstrijd van PSV kan je beter een filmpje huren.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie al dat deze pot mede mogelijk gemaakt wordt door videoland?
daarom is de pot zo saai, wordt een film huren ineens een stuk interessanterquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie al dat deze pot mede mogelijk gemaakt wordt door videoland?
Tjaptjoepquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Laat ze maar eens voetballen met zo'n rugbybal, zou tenminste nog vermaak opleveren.
Of je download gewoon....quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan nu digitaal soort Netflixachtig iets.
Ik heb dat gemist, kan je dat plaatje nog een keer posten? Havik knijpt wel een oogje toe.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tjaptjoeps rugbybal is wel legendarisch
Niet opgeslagen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb dat gemist, kan je dat plaatje nog een keer posten? Havik knijpt wel een oogje toe.
Jammer ja. Mooie herinneringen aan. De eerste keer in een ander land.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:09 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Online ja. Videoland heeft geen echte winkels meer.
ahquote:
Wees blij dat je dat gemist hebt...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb dat gemist, kan je dat plaatje nog een keer posten? Havik knijpt wel een oogje toe.
Iedereen zit aan de paardenmelk met alcohol.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:11 schreef AFCNiels het volgende:
Kijkt er nog iemand naar de wedstrijd eigenlijk?
Wordt er gevoetbald vanavond?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:11 schreef AFCNiels het volgende:
niet echtquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wordt er gevoetbald vanavond?
Dat gaat een rage worden, samen met andere lokale paardenvleesgerechten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen zit aan de paardenmelk met alcohol.
De reclameborden zijn interessanterquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:11 schreef AFCNiels het volgende:
Een rugbybal in een poes.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan iemand het omschrijven? Een Rugbybal, en dan?
Er zijn nog steeds mensen die dat niet begrijpen.quote:
Danku. Ik wist niet hoe ik het netjes kon omschrijvenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een rugbybal in een poes.
En die zegt kiekeboe.
Enge mensen idd, tegen de muur ermee.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:13 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds mensen die dat niet begrijpen.
Dat is hetzelfde als betalen voor RTL XL. Er zijn debielen die dat doen.
Zou je wel willen heaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:13 schreef eight het volgende:
Zojuist begonnen met kijken... Wordt de wedstrijd in de arena gespeeld?
Nee, in Donetskquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:13 schreef eight het volgende:
Zojuist begonnen met kijken... Wordt de wedstrijd in de arena gespeeld?
Geyl zegquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een rugbybal in een poes.
En die zegt kiekeboe.
enormquote:
Dan haalt de beveiliging hem weg.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:13 schreef tong80 het volgende:
Straks wordt de trainer naar de tribune gezonden.
ja dat zei ik net ook al.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er staat heel groot "Pik" op zo'n bord.
Je krijgt dalijk een contract aangeboden als tweede keeper bij Ajax.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
Sjongejonge die bal had ik nog wel gevangen.
Nice. Lekker dichtbij ookquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je krijgt dalijk een contract aangeboden als tweede keeper bij Ajax.
Jii moet vaker posten in livetopicsquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:16 schreef tong80 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA een schot op doel !
En een geweldige ingooi Tong.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:16 schreef tong80 het volgende:
Je zei dat Memphis moest schieten.quote:
Gek he?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij ziet dat soort dingen eerder dan ik.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:16 schreef tong80 het volgende:
Depay staat idd bekend om zijn slechte vrije trappen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zei dat Memphis moest schieten.
Al is het nu wel veilig om te oefenen natuurlijk, mensen zal hij niet raken.
Leuk dat je het zelf ook inzietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Depay staat idd bekend om zijn slechte vrije trappen.
True, en z'n gare afstandsschoten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Depay staat idd bekend om zijn slechte vrije trappen.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuk dat je het zelf ook inziet
[/GGMM]
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[/GGMM]
jelly?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[/GGMM]
Wie zijn eigenlijk die drie grappige mannen waar je het over had? Jij zeker en GGMM en wie is nummer 3?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[/GGMM]
De drie grappige mannen zijnquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie zijn eigenlijk die drie grappige mannen waar je het over had? Jij zeker en GGMM en wie is nummer 3?
davy.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie zijn eigenlijk die drie grappige mannen waar je het over had? Jij zeker en GGMM en wie is nummer 3?
Inb4: Mexicanobakkerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Twee zitten er trouwens vast. Ze hadden Sinas zonder rietje gedronken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:19 schreef Grifte het volgende:
Die 19 PSV-fans zullen wel diep teleurgesteld dat ze dit spektakelstuk hebben moeten missen.
Dat dacht ik helemaal niet, aangezien je jezelf laatst nog als mijn vader presenteerde.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik een grappige vrouw was?
Bovenstaande opmerking is grappig.
Hopelijk mogen ze de komende 30 jaar niet meer van hun kamer af.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Twee zitten er trouwens vast. Ze hadden Sinas zonder rietje gedronken.
Dat is je kraslot.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:21 schreef Ratelbak het volgende:
Sta gewoon op 't punt om m'n ogen uit m'n kop te krassen..
GGSM meester.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:22 schreef DeHovenier het volgende:
GGMM is meester van de subtiele humor.
Dan wasje er wel bij.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:23 schreef opperkleurder het volgende:
Zelfs het kijken naar een draaiende wasmachine is boeiender dan deze wedstrijd.
Weer mif, zei de man met hazenlip.quote:
Dat zegt de Eurokok ook altijd.quote:
Je moet niet zo'n grote muil hebben, dwaas.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
hou jij je er gewoon lekker buiten idioot
Wel een groot stadion heeft jouw lokale voetbalvereniging.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:26 schreef Maoist het volgende:
Lijkt wel of ik een wedstrijd bij de lokale voetbalvereniging aan het kijken ben
Timmersmansoogquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:26 schreef tong80 het volgende:
Wilde bijna 'Jezus' roepen maar het is Josefszoon.
dat bepaal ik lekker zelf wel gastquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet niet zo'n grote muil hebben, dwaas.
Timmer hier en daar wat aan de wegquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:26 schreef tong80 het volgende:
Davy vindt jou niet aardig.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
dat bepaal ik lekker zelf wel gast
met die ranzige vla van je
Dat is mijn grote voorbeeld, ik hem mijzelf naar hem gemodeleerd.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zegt de Eurokok ook altijd.
Dan spelen jullie wel erg laag.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:26 schreef Maoist het volgende:
Lijkt wel of ik een wedstrijd bij de lokale voetbalvereniging aan het kijken ben
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:27 schreef Ratelbak het volgende:
For crying out loud. Het is dat 't geen -1 | -1 kan worden
Heb jij ook een vliegend kunstgebit?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is mijn grote voorbeeld, ik hem mijzelf naar hem gemodeleerd.
wiequote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy vindt jou niet aardig.
Zo, dat is er uit.
Dat is wel een baasquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zegt de Eurokok ook altijd.
En een rollator.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb jij ook een vliegend kunstgebit?
Lamp, qua Philips.quote:
Moet je niet eerst je handen wassen, Johannes?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee vuil onder je nagels dat in het gehakt verdwijnt, je moet het wel goed quoten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is wel een baasLekker gehakt onder je nagels.
Oh ja bedankt voor de correctiequote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee vuil onder je nagels dat in het gehakt verdwijnt, je moet het wel goed quoten.
Dat komt omdat ik geen spullen heb. In de rimboe moet je ook wel eens eten uit een bananenblad waar een aap net in heeft zitten schijten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Moet je niet eerst je handen wassen, Johannes?
hahahahahhahahquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:26 schreef tong80 het volgende:
Gisteren maakte hij weer fantastische saté naar eigen recept, met gebakken ei erboven opquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |