Liever gifs inderdaad.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:43 schreef GGMM het volgende:
Waarom staat het stadion van Sjachtar Donetsk in de OP?
Ja dat weet ik nou wel lelijke fluitketel.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij zat zeker op de Hogeschool voor Humor en Hilariteit.
De HHH.
HAHAHA
Als ik dit heugelijke feitje niet had vermeld had je dit nu niet gezegd.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:43 schreef GGMM het volgende:
Waarom staat het stadion van Sjachtar Donetsk in de OP?
Ik hoef het maar te zeggen en hij verschijnt. Ongelofelijk ouwe kamelenbeffer.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nou wel lelijke fluitketel.
Ik ken alleen GGG.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij zat zeker op de Hogeschool voor Humor en Hilariteit.
De HHH.
HAHAHA
dat zou heel verstandig zijnquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:44 schreef Mani89 het volgende:
Als ik hier nog 5 seconden langer naar moet kijken spring ik uit het raam.
Doei.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:44 schreef Mani89 het volgende:
Als ik hier nog 5 seconden langer naar moet kijken spring ik uit het raam.
Ik dacht over het leven van Mani89quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:45 schreef VMSDKR het volgende:
Nou, een geweldige voetbalwedstrijd. Zo goed dat ik heb besloten een film te gaan kijken.
De film heet 'This is the end' en gaat over 6 vrienden of iets dergelijks.
Gegroet.
GGZ dacht ik.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken alleen GGG.
Niet van harte.
Oh, daar heb ik een stuk van gezien, Wel leuk.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:45 schreef VMSDKR het volgende:
Nou, een geweldige voetbalwedstrijd. Zo goed dat ik heb besloten een film te gaan kijken.
Gegroet.
Ja, anders worden ze aan inflatie onderhevig.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:45 schreef Cavaliers het volgende:
Gaan ze nu ook al topshow gifs deleten? Man man man
Ze domineren.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:46 schreef Shreyas het volgende:
PSV is de betere ploeg in ieder geval.
Net het einde van Robinson gekeken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:45 schreef VMSDKR het volgende:
Gegroet.
Hele goede film want de Backstreet Boys spelen erin mee.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:45 schreef VMSDKR het volgende:
Gegroet.
Wat kinderachtig, godverdomme.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:45 schreef Cavaliers het volgende:
Gaan ze nu ook al topshow gifs deleten? Man man man
Rot op man, pass was dikke prima. Dat Jozefzoon niet snapt wat hij met z'n benen moet doen ligt niet aan Maher.quote:
Je hoort ze dan ook zingen. : 'Het is stil aan de overkant.'quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:46 schreef Shreyas het volgende:
PSV is de betere ploeg in ieder geval.
Te hard.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:47 schreef Ratelbak het volgende:
[..]
Rot op man, pass was dikke prima. Dat Jozefzoon niet snapt wat hij met z'n benen moet doen ligt niet aan Maher.
Dat horen we niet. Dat zouden we wel kunnen horen, zo stil is het.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hoort ze dan ook zingen. : 'Het is stil aan de overkant.'
Ik zit met toetertjes hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
Ook hier weer een lekker ouderwets Europa Cup sfeertje.
Kippenvel héquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
Ook hier weer een lekker ouderwets Europa Cup sfeertje.
Welk plaatje?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom dat plaatje niet in de OP is gezet?
Mij vroeg ze of ik een nieuwe bonuskaart wildequote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:49 schreef noodgang het volgende:
pf, het gesprek met de cassiere in de supermarkt was spannender dan dit en die vroeg alleen of ik het bonnetje wilde
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grote jongen, dat zijn idd gifjes.
Jij bent goed.
Ik vraag mij altijd af of ze niet helemaal gek worden van dat werk.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:49 schreef noodgang het volgende:
pf, het gesprek met de cassiere in de supermarkt was spannender dan dit en die vroeg alleen of ik het bonnetje wilde
hoogtepunt van de weekquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:49 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Mij vroeg ze of ik een nieuwe bonuskaart wilde
.gif format. Deletequote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is het echte stadion
[ afbeelding ]
Moet je die niet verwijderen, baas?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grote jongen, dat zijn idd gifjes.
Jij bent goed.
haha, ja want het zijn toch ook gifjes?? xD ik snap hum!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:50 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Moet je die niet verwijderen. baas?
Als je naar de gezichtsuitdrukking kijkt van de meeste cassieres kun je het wel radenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vraag mij altijd af of ze niet helemaal gek worden van dat werk.
Antwoorden die we nooit zullen weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De lichten van de auto van de trainer staan nog aan denk ik.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
De stadionspeaker roept wat.
Waarom in godsnaam?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Niets mis mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Martin Brozius : 'Schrik je rot.'quote:
Vooral dat laatstequote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:52 schreef _NZT_ het volgende:
Laat die jongens lekker gifjes plaatsen...dat is interessanter dan deze zaadpot, want:
Geen publiek
Europa League
Dinamo Zagreb
PSV________!
Wat ben je toch een gezellige jongen, GGMM.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
haha, ja want het zijn toch ook gifjes?? xD ik snap hum!
Ja, dan had je maar thuis van ze moeten winnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 24-10-2013 om 21:52:12Als PSV in alle opzichten een klein schepje er bovenop doet, dan pakt het 3 punten. Tegenstander is niet heel sterk reageer retweet
dat dustwitter:thijsslegers twitterde op donderdag 24-10-2013 om 21:53:16scherpte is niet optimaal, zeker niet in de defensieve omschakeling. Twee gevaarlijke overtalsituaties gezien reageer retweet
Pay-per-word-contract denk ik.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
De stadionspeaker roept wat.
Waarom in godsnaam?
Heeft er kijk op die Thijsquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:55 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 24-10-2013 om 21:52:12Als PSV in alle opzichten een klein schepje er bovenop doet, dan pakt het 3 punten. Tegenstander is niet heel sterk reageer retweet
dat dustwitter:thijsslegers twitterde op donderdag 24-10-2013 om 21:53:16scherpte is niet optimaal, zeker niet in de defensieve omschakeling. Twee gevaarlijke overtalsituaties gezien reageer retweet
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:54 schreef Shreyas het volgende:
Je kunt haten, maar Utrecht deed het wel slechter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:52 schreef _NZT_ het volgende:
Laat die jongens lekker gifjes plaatsen...dat is interessanter dan deze zaadpot, want:
Geen publiek
Europa League
Dinamo Zagreb
PSV________!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |