Liever gifs inderdaad.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:43 schreef GGMM het volgende:
Waarom staat het stadion van Sjachtar Donetsk in de OP?
Ja dat weet ik nou wel lelijke fluitketel.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij zat zeker op de Hogeschool voor Humor en Hilariteit.
De HHH.
HAHAHA
Als ik dit heugelijke feitje niet had vermeld had je dit nu niet gezegd.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:43 schreef GGMM het volgende:
Waarom staat het stadion van Sjachtar Donetsk in de OP?
Ik hoef het maar te zeggen en hij verschijnt. Ongelofelijk ouwe kamelenbeffer.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nou wel lelijke fluitketel.
Ik ken alleen GGG.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij zat zeker op de Hogeschool voor Humor en Hilariteit.
De HHH.
HAHAHA
dat zou heel verstandig zijnquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:44 schreef Mani89 het volgende:
Als ik hier nog 5 seconden langer naar moet kijken spring ik uit het raam.
Doei.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:44 schreef Mani89 het volgende:
Als ik hier nog 5 seconden langer naar moet kijken spring ik uit het raam.
Ik dacht over het leven van Mani89quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:45 schreef VMSDKR het volgende:
Nou, een geweldige voetbalwedstrijd. Zo goed dat ik heb besloten een film te gaan kijken.
De film heet 'This is the end' en gaat over 6 vrienden of iets dergelijks.
Gegroet.
GGZ dacht ik.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken alleen GGG.
Niet van harte.
Oh, daar heb ik een stuk van gezien, Wel leuk.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:45 schreef VMSDKR het volgende:
Nou, een geweldige voetbalwedstrijd. Zo goed dat ik heb besloten een film te gaan kijken.
Gegroet.
Ja, anders worden ze aan inflatie onderhevig.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:45 schreef Cavaliers het volgende:
Gaan ze nu ook al topshow gifs deleten? Man man man
Ze domineren.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:46 schreef Shreyas het volgende:
PSV is de betere ploeg in ieder geval.
Net het einde van Robinson gekeken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:45 schreef VMSDKR het volgende:
Gegroet.
Hele goede film want de Backstreet Boys spelen erin mee.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:45 schreef VMSDKR het volgende:
Gegroet.
Wat kinderachtig, godverdomme.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:45 schreef Cavaliers het volgende:
Gaan ze nu ook al topshow gifs deleten? Man man man
Rot op man, pass was dikke prima. Dat Jozefzoon niet snapt wat hij met z'n benen moet doen ligt niet aan Maher.quote:
Je hoort ze dan ook zingen. : 'Het is stil aan de overkant.'quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:46 schreef Shreyas het volgende:
PSV is de betere ploeg in ieder geval.
Te hard.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:47 schreef Ratelbak het volgende:
[..]
Rot op man, pass was dikke prima. Dat Jozefzoon niet snapt wat hij met z'n benen moet doen ligt niet aan Maher.
Dat horen we niet. Dat zouden we wel kunnen horen, zo stil is het.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hoort ze dan ook zingen. : 'Het is stil aan de overkant.'
Ik zit met toetertjes hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
Ook hier weer een lekker ouderwets Europa Cup sfeertje.
Kippenvel héquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
Ook hier weer een lekker ouderwets Europa Cup sfeertje.
Welk plaatje?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom dat plaatje niet in de OP is gezet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |