Waarom nou niet?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb hem gezien!In een flits dat wel
ik herkende hem aan zijn stem en hij liep met twee
medewerkers van de Mediamarkt, Goor liep er niet bij, was zuiver toeval, ik ben hem niet achterna
gegaan voor een handtekening
Mijn Griek moest me tegenhoudenquote:
Hij merkt natuurlijk wel wanneer iemand geen van het eerste uur is.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mijn Griek moest me tegenhoudennee dat dan weer niet
maar ik stond wel stokstijf
stil en ik zei dat is Gerard Joling![]()
![]()
![]()
![]()
Ja loop nou maar doorzie hij
dus dat deed ik toen maar
Maar dat ben ik welquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij merkt natuurlijk wel wanneer iemand geen van het eerste uur is.
Gordon was een tijdje terug in mijn stamtent. Durfde ook ineens niks te zeggenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mijn Griek moest me tegenhoudennee dat dan weer niet
maar ik stond wel stokstijf
stil en ik zei dat is Gerard Joling![]()
![]()
![]()
![]()
Ja loop nou maar doorzie hij
dus dat deed ik toen maar oO
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:11 schreef Ole het volgende:
[..]
Gordon was een tijdje terug in mijn stamtent. Durfde ook ineens niks te zeggenHij was wel heel aardig tegen iedereen en gul voor de mensen die er aan het werk waren.
Dus even samengevat: de Mediamarkt gooit er een hele 6.000 ¤ (100 x 60 ¤) tegenaan om een paar minuten ongegeneerd reclame voor z'n handeltje te maken.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gordon en Gerard Joling hebben woensdag 100 vrijwilligers van het Ouderenfonds verrast. Ze wachtten hen op in een jacuzzi in de Media Markt in Amsterdam Noord en daar kregen ze een retourtje naar Spanje overhandigd.
De vrijwilligers werden in het zonnetje gezet in het kader van de Gekkenhuis-actie die woensdagmiddag van start is gegaan bij Media Markt. Als onderdeel hiervan verkopen ze onder meer, in samenwerking met Vueling, 10.000 retourtjes naar Spanje voor bijna 60 euro per ticket.
En vergeet de gages voor Geer en Goor niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:42 schreef Cynix ® het volgende:
Dus even samengevat: de Mediamarkt gooit er een hele 6.000 ¤ (100 x 60 ¤) tegenaan om een paar minuten ongegeneerd reclame voor z'n handeltje te maken.
Nou, genereus hoor. Topactie.
Ja, het is de moderne versie van iemand een strippenkaart voor de bus cadeau doen en dan prettige vakantie wensen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:45 schreef Karina het volgende:
Ik wil niet zuur doen, maar wat moet je met een retourtje Spanje, je moet nog wel een hotel betalen en eten en drinken...
Dat is waar. Staat tegenover dat die kaartjes MM zelf inkoop geen 60 ¤ kosten, dat is de verkoopprijs.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
En vergeet de gages voor Geer en Goor niet.
Of in de bus. Twintig uur lang.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:49 schreef Cynix ® het volgende:
Is het nog te hopen dat er geen 'interessante productdemonstratie' bij zit op een afgelegen vliegveldje.
Ja idd ... Zou daar aan gedacht zijn?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:45 schreef Karina het volgende:
Ik wil niet zuur doen, maar wat moet je met een retourtje Spanje, je moet nog wel een hotel betalen en eten en drinken...
Er is vast een bevriend hotel wat toevallig korting kan gevenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja idd ... Zou daar aan gedacht zijn?
Ballenbak heb ik ook gemistquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:45 schreef Greys het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)en_samen_door__.html
Klein filmpje.
Goor is in elk geval niet oneerlijk over geld
Ja ik ga ook meteen na Geer & Goor naar Ned. 3 zappen, ben ook wel benieuwd naar zijn Profiel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:27 schreef Ties02 het volgende:
Profiel? Van Gordon? Dat moet ik zien
Hele dag Fonsie in je huis, zwaar dagie hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:27 schreef Ties02 het volgende:
Profiel? Van Gordon? Dat moet ik zien
Beetje onhandig alleen zat ik net te denken, maar inderdaad wel grappigquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
Wat een geinig tasje heeft die ene net bij GTST. Rubik Cube
Het zijn bitchesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik snap niet echt dat Geer en Goor zogenaamd zo vaak ruzie hebben want in het programma lopen ze alleen maar om elkaar te gieren.
Ditoquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:33 schreef Laysa het volgende:
Ow gowd de eerste zinnen foutloos kunnen mee zingen![]()
Kan gebeuren na een paar wekenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:33 schreef Laysa het volgende:
Ow gowd de eerste zinnen foutloos kunnen mee zingen![]()
Ik gok dat die geen sponsor zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:35 schreef CherryOnTop het volgende:
waarom gaan ze niet naar de lidl?
Ze gaan steeds naar een andere supermarkt volgens mij, om geen reclame te maken ofzo?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:35 schreef CherryOnTop het volgende:
waarom gaan ze niet naar de lidl?
Dacht dat ik ze steeds in de AH zag.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze gaan steeds naar een andere supermarkt volgens mij, om geen reclame te maken ofzo?
Oh ja want ze gingen vorige keer naar de Dirk. Dan zal mijn opmerking niet kloppen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze gaan steeds naar een andere supermarkt volgens mij, om geen reclame te maken ofzo?
Ze stonden ook al een keer in de eh... ik weet het niet meer, maar geen appiequote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:36 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dacht dat ik ze steeds in de AH zag.
AH basic hequote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:37 schreef Paxcon het volgende:
Euroshopper is nog steeds goedkoper dan die in de bonus
Dat is ook megaveelquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:38 schreef CherryOnTop het volgende:
400 euro voor 2,5 week? Dat vind ik eigenlijk nog wel aardig veel.
Die lui kunnen dat gewoon helemaal niet inschatten.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:38 schreef CherryOnTop het volgende:
400 euro voor 2,5 week? Dat vind ik eigenlijk nog wel aardig veel.
Nee idd, ze hebben echt geen flauw idee, vooral Gerard niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die lui kunnen dat gewoon helemaal niet inschatten.
Gerard schijnt een butler te hebben.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:39 schreef alors het volgende:
[..]
Nee idd, ze hebben echt geen flauw idee, vooral Gerard niet.
Ze hoeven niet 8 keer op en neer naar Groningen hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:39 schreef Greys het volgende:
Als ze voor die 400 euro nog 8 keer moeten tanken enzo dan is het weer weinig
Geer is iig kelner geweest.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gordon had toch ook een culinaire opleiding gedaan (eventjes)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |