Waarom nou niet?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb hem gezien!In een flits dat wel
ik herkende hem aan zijn stem en hij liep met twee
medewerkers van de Mediamarkt, Goor liep er niet bij, was zuiver toeval, ik ben hem niet achterna
gegaan voor een handtekening

Mijn Griek moest me tegenhoudenquote:
 nee dat dan weer niet
  nee dat dan weer niet   maar ik stond wel stokstijf
  maar ik stond wel stokstijf 

zie hij
  zie hij   dus dat deed ik toen maar
  dus dat deed ik toen maar    

Hij merkt natuurlijk wel wanneer iemand geen van het eerste uur is.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mijn Griek moest me tegenhoudennee dat dan weer niet
stil en ik zei dat is Gerard Joling

Ja loop nou maar doorzie hij
dus dat deed ik toen maar

Maar dat ben ik welquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij merkt natuurlijk wel wanneer iemand geen van het eerste uur is.

Gordon was een tijdje terug in mijn stamtent. Durfde ook ineens niks te zeggenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mijn Griek moest me tegenhoudennee dat dan weer niet
stil en ik zei dat is Gerard Joling

Ja loop nou maar doorzie hij
dus dat deed ik toen maar oO
 Hij was wel heel aardig tegen iedereen en gul voor de mensen die er aan het werk waren.
  Hij was wel heel aardig tegen iedereen en gul voor de mensen die er aan het werk waren.

quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:11 schreef Ole het volgende:
[..]
Gordon was een tijdje terug in mijn stamtent. Durfde ook ineens niks te zeggenHij was wel heel aardig tegen iedereen en gul voor de mensen die er aan het werk waren.
 voor Goor zou ik mijn nek dan weer niet verdraaien
  voor Goor zou ik mijn nek dan weer niet verdraaien   

Dus even samengevat: de Mediamarkt gooit er een hele 6.000 ¤ (100 x 60 ¤) tegenaan om een paar minuten ongegeneerd reclame voor z'n handeltje te maken.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gordon en Gerard Joling hebben woensdag 100 vrijwilligers van het Ouderenfonds verrast. Ze wachtten hen op in een jacuzzi in de Media Markt in Amsterdam Noord en daar kregen ze een retourtje naar Spanje overhandigd.
De vrijwilligers werden in het zonnetje gezet in het kader van de Gekkenhuis-actie die woensdagmiddag van start is gegaan bij Media Markt. Als onderdeel hiervan verkopen ze onder meer, in samenwerking met Vueling, 10.000 retourtjes naar Spanje voor bijna 60 euro per ticket.

En vergeet de gages voor Geer en Goor niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:42 schreef Cynix ® het volgende:
Dus even samengevat: de Mediamarkt gooit er een hele 6.000 ¤ (100 x 60 ¤) tegenaan om een paar minuten ongegeneerd reclame voor z'n handeltje te maken.
Nou, genereus hoor. Topactie.

Ja, het is de moderne versie van iemand een strippenkaart voor de bus cadeau doen en dan prettige vakantie wensen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:45 schreef Karina het volgende:
Ik wil niet zuur doen, maar wat moet je met een retourtje Spanje, je moet nog wel een hotel betalen en eten en drinken...

Dat is waar. Staat tegenover dat die kaartjes MM zelf inkoop geen 60 ¤ kosten, dat is de verkoopprijs.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
En vergeet de gages voor Geer en Goor niet.

Of in de bus. Twintig uur lang.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:49 schreef Cynix ® het volgende:
Is het nog te hopen dat er geen 'interessante productdemonstratie' bij zit op een afgelegen vliegveldje.

Ja idd ... Zou daar aan gedacht zijn?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:45 schreef Karina het volgende:
Ik wil niet zuur doen, maar wat moet je met een retourtje Spanje, je moet nog wel een hotel betalen en eten en drinken...

Er is vast een bevriend hotel wat toevallig korting kan gevenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja idd ... Zou daar aan gedacht zijn?

Ballenbak heb ik ook gemistquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:45 schreef Greys het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)en_samen_door__.html
Klein filmpje.
Goor is in elk geval niet oneerlijk over geld

Ja ik ga ook meteen na Geer & Goor naar Ned. 3 zappen, ben ook wel benieuwd naar zijn Profiel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:27 schreef Ties02 het volgende:
Profiel? Van Gordon? Dat moet ik zien

Hele dag Fonsie in je huis, zwaar dagie hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:27 schreef Ties02 het volgende:
Profiel? Van Gordon? Dat moet ik zien

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |