Beetje onhandig alleen zat ik net te denken, maar inderdaad wel grappigquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
Wat een geinig tasje heeft die ene net bij GTST. Rubik Cube

Het zijn bitchesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik snap niet echt dat Geer en Goor zogenaamd zo vaak ruzie hebben want in het programma lopen ze alleen maar om elkaar te gieren.

Ditoquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:33 schreef Laysa het volgende:
Ow gowd de eerste zinnen foutloos kunnen mee zingen

Kan gebeuren na een paar wekenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:33 schreef Laysa het volgende:
Ow gowd de eerste zinnen foutloos kunnen mee zingen

Ik gok dat die geen sponsor zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:35 schreef CherryOnTop het volgende:
waarom gaan ze niet naar de lidl?

Ze gaan steeds naar een andere supermarkt volgens mij, om geen reclame te maken ofzo?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:35 schreef CherryOnTop het volgende:
waarom gaan ze niet naar de lidl?

Dacht dat ik ze steeds in de AH zag.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze gaan steeds naar een andere supermarkt volgens mij, om geen reclame te maken ofzo?

Oh ja want ze gingen vorige keer naar de Dirk. Dan zal mijn opmerking niet kloppen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze gaan steeds naar een andere supermarkt volgens mij, om geen reclame te maken ofzo?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |