abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 oktober 2013 @ 22:00:39 #251
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_132674880
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2013 21:53 schreef -Spring het volgende:
Ik hink heel erg op twee benen nu. Want ik blijk dus toch niet zo belabberd gefunctioneerd te hebben als ik altijd dacht. Hij doet niet voor niets die moeite. Het voelt daardoor alleen nóg minder gelegitimeerd om thuis te zitten. Aanstelleritus.

En die rust, die heb ik dus nog geen seconde gevonden. Ik kan niet ophouden met malen en piekeren. Er lijkt een steen van tien kilo op mn maag te liggen.
het is ook niet van 1 2 3rust gevonden was het maar zo simpel,dan voelde iedereen zich top.

eer ik terug rust in me zelf had was ik echt maanden verder.

ik zou maar dat ben ik volledig afstand nemen van je werk en alleen maar contact houden met bedrijfsarts en je eigen psycholoog.
Anders blijf je je rot voelen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Moderator maandag 28 oktober 2013 @ 22:13:00 #252
5428 crew  miss_sly
pi_132675502
quote:
Ik hink heel erg op twee benen nu. Want ik blijk dus toch niet zo belabberd gefunctioneerd te hebben als ik altijd dacht. Hij doet niet voor niets die moeite. Het voelt daardoor alleen nóg minder gelegitimeerd om thuis te zitten. Aanstelleritus.

En die rust, die heb ik dus nog geen seconde gevonden. Ik kan niet ophouden met malen en piekeren. Er lijkt een steen van tien kilo op mn maag te liggen.
Niet om lullig te doen en ook maar iets te zeggen over je functioneren, want daar weet ik uiteraard niets van, maar hij doet die moeite maar om één reden: hij wil niet verliezen en zolang jij thuis zit, zal hij de strijd aangaan om je aan het werk te krijgen, zodat hij gewonnen heeft. Zegt niets over je functioneren, denk ik, maar over de machtsstrijd die hij aangaat.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_132675793
Een machtsstrijd idd. Zo begint het te voelen. Da's ook precies hoe hij in elkaar zit. Hij verliest nooit, daar zorgt ie wel voor. Hij is zo onwijs doordacht en strategisch ook.

Het zou alleen allemaal zoveel makkelijker zijn als hij vond dat ik er niets van bakte. Daar ging ik ook van uit. Dat ie blij zou zijn dat ie van me af was en ik nooit meer iets van m zou horen.
  Moderator maandag 28 oktober 2013 @ 22:22:34 #254
5428 crew  miss_sly
pi_132675991
Ik ga er niet vanuit dat je er niets van bakte. Zo ben je niet. Maar ik denk dat het voor hem geen reet uitmaakt of je het wel of niet goed deed. Jij bent weg zonder dat hij daar toestemming voor gegeven heeft, en dus moet je terugkomen.
  † In Memoriam † maandag 28 oktober 2013 @ 22:22:46 #255
7074 moussy
kuttekop
pi_132675997
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2013 21:33 schreef -Spring het volgende:

[..]

Oef. Da's kut. Heeft je vader niets?

Telefoontje van mn werk net. Secretaresse van mn manager. Ze vroeg hoe het met me gaat en zo, hoe het is gekomen en gaf aan dat ze nooit wat aan me gemerkt heeft. En nog wat werkvragen. Maar ook wat ik nu hele dagen thuis doe. En hoe ik het dan doe met L en of dat goed gaat.
En ze gaf nog aan dat mn manager haar had gevraagd om mij te vragen mn gemaakte afspraken na te komen. Een gesprek met mn psycholoog dus. Maar dat zei ze niet want ze wist er verder niets van, gaf ze aan. Ik zou genoeg weten als ze me dit zou vragen.

Ik vind het zo rot. Voel me enerzijds ontzettend schuldig (hij neemt tóch de moeite om me achter mn broek te zitten) en anderzijds voel ik me enorm in een hoek gedreven. En ik schijt zeven kleuren voor mn gesprek met de bedrijfsarts vrijdag. Wat als hij me ook niet gelooft? Van de gedachte dat ik terug moet alleen al krijg ik een gierende hartklep.

/dagboek
:o dit mag toch helemaal niet?!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_132676088
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 22:22 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga er niet vanuit dat je er niets van bakte. Zo ben je niet. Maar ik denk dat het voor hem geen reet uitmaakt of je het wel of niet goed deed. Jij bent weg zonder dat hij daar toestemming voor gegeven heeft, en dus moet je terugkomen.
Verrek. Daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben.

Dank je, Bar!
  maandag 28 oktober 2013 @ 22:28:36 #257
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_132676254
Wat een schrik amaranta! :o

Spring, dit klinkt als een ontzettende rotzakkige baas zeg, bah! :{
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 28 oktober 2013 @ 22:32:37 #258
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_132676441
Wat is dit toch een klotesituatie, Spring. Je uitzendbureau zou toch een mail naar hem sturen, dat zij de begeleiding doen?

[ Bericht 7% gewijzigd door debuurvrouw op 28-10-2013 22:53:37 ]
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_132676581
Jup. Maar ik had kunnen weten dat m dat koud laat. Als die mail überhaupt al verstuurd is.

Wil je de naam van het uitzendbureau ff weghalen? :)
  maandag 28 oktober 2013 @ 22:58:59 #261
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_132677637
quote:
(..)
Meid, dat hij niet ziet dat het niet goed met jou ging/gaat, zegt meer over hem dan over jou! Jij weet hoe jij voelt, hebt zelfs het idee dat dat ook op het werk te merken was. Maar hij ziet niets. Omdat hij de signalen niet oppikt (en dat kan diverse oorzaken hebben, bijv. desinteresse van zijn kant, onduidelijke signalen van jouw kant en zo valt er nog wel meer te bedenken). Dat zegt niets over hoe het met je gaat.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  maandag 28 oktober 2013 @ 22:59:43 #262
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_132677682
Heb ik even gedaan. Voor de privacy. Je lichaam staat op stress-stand. Dat duurt echt wel even voor al die adrenaline uit je lijf is. Die man voegt nog ff stress toe. Dat is hem aan te rekenen. Hij pakt je nu je zwak bent. Je hebt je ingezet. Natuurlijk heb je goed gefunctioneerd. Zo steek je in elkaar. Je hebt alleen een te vol hoofd nu. En dan zie je door de 'troep' het niet meer helder. Eerst tijd voor opruimen. En dan zie je t vast weer.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_132677892
Dat volle hoofd klopt wel ja. :') mn hersenen zitten vol watten lijkt. Alsof ik in zo'n glazen sneeuwbolletje zit en kilometers onder water. Zelfs mn oren suizen ervan. Het lijkt bijna wel of er een deel van mn bewustzijn uitgeschakeld is.
  maandag 28 oktober 2013 @ 23:18:31 #264
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_132678498
De spaarstand.pas je goed op jezelf? Asjeblieft? Baas preekt alleen voor eigen parochie he. Die heeft alweer iemand stuk gemaakt. Als ie je terugpraat valt de schade mee.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 07:34:40 #265
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_132682008
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2013 23:04 schreef -Spring het volgende:
Dat volle hoofd klopt wel ja. :') mn hersenen zitten vol watten lijkt. Alsof ik in zo'n glazen sneeuwbolletje zit en kilometers onder water. Zelfs mn oren suizen ervan. Het lijkt bijna wel of er een deel van mn bewustzijn uitgeschakeld is.
spring dit zegt toch al genoeg! Je bent er nog helemaal niet klaar voor om terug te gaan werken.

denk eerst aan jezelf!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 08:03:25 #266
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132682215
Die secretaresse is trouwens ook achterlijk dat ze zich voor zijn karretje laat spannen! :o Het komt op die manier ook niet over alsof zij spontaan uit zichzelf bedacht dat ze jou ging bellen, maar meer alsof hij haar daar opdracht toe gegeven heeft.
[aanvulling] Ik lees het nog eens terug en ze stelt ook wel vage vragen als 'hoe het zo gekomen is'. Zit je zelf wel te wachten op dit soort telefoontjes? Ook al zou het wel belangstellend zijn? Of wil je gewoon helemaal geen contact? Dat kan ik me namelijk goed voorstellen en dat zou ik ze dan ook heel goed duidelijk maken.

Ik zou dit overigens gelijk melden aan de arboarts en je uitzendbureau, ik vind het echt niet kunnen. :{

[ Bericht 12% gewijzigd door BE op 29-10-2013 08:16:05 ]
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 08:09:31 #267
35189 Troel
scherp en bot
pi_132682260
Spring, ga het alsjeblieft melden. Hoe hij zich nu opstelt staat jouw gezondheid nu in de weg, maar het zorgt ook dat je uiteindelijk langer ziek bent, omdat je nu de rust niet kunt pakken!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_132682361
Spontaan was het inderdaad niet. Dr vragen leken ook geoefend. :')

En ik heb eigenlijk helemaal geen behoefte aan contact. Dat voelt alleen zo als tegenwerken. Alsof ik daarmee sowieso mn eigen glazen ingooi.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 08:29:38 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132682420
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 08:21 schreef -Spring het volgende:
Spontaan was het inderdaad niet. Dr vragen leken ook geoefend. :')

En ik heb eigenlijk helemaal geen behoefte aan contact. Dat voelt alleen zo als tegenwerken. Alsof ik daarmee sowieso mn eigen glazen ingooi.
Maar dat is helemaal niet zo. :* Welke glazen trouwens? Je bent ziek, oa. door je werk. En de beste remedie daartegen is even helemaal geen contact.

Ik zou denk ik gewoon een kort briefje (of mss zelfs een e-mailtje) eraan wagen waarin je aangeeft dat je bedankt voor het telefoontje van X maar dat je het op prijs zou stellen als ze geen contact meer zoeken en dat je voorlopig het contact via de arbodienst en het uitzendbureau wil laten verlopen.
Echt doen hoor! Want door dit soort gepook van ze gaat het allemaal echt niet beter worden, sterker nog, de druk wordt voor jou op die manier nog meer opgevoerd en het herstel gaat alleen maar langer duren.
pi_132683098
Ik knap er niet van op idd. :') Maar een briefje vind ik lastig. Ik bespreek het vrijdag met de bedrijfsarts. In de tussentijd krijgt ie het mailadres van mn psycholoog. Kan ie haar lekker achter de broek zitten.

En ik heb het over de glazen van een eventuele terugkomst. Dat ik dat op m'n buik kan schrijven als ik niet meewerk. (Hoewel ik dat eigenlijk niet eens wil.) Komt denk ik ook omdat mn manager daar zo op hamerde tijdens ons gesprek. Dat ik een andere houding moest aannemen en hem het vertrouwen moest geven om mn contract te verlengen straks. Híj had dat vertrouwen nl wel, maar wat moest ie nou met iemand die zo weinig vertrouwen in zichzelf heeft. En toen vroeg ie: ' Wat wil je dan? Dat ik je laat vallen nu? Je nog een trap na geef?'

Het voelt atm alsof ik mn eigen graf aan het graven ben. Een keuze heb gemaakt en een houding heb aangenomen die verwijtbaar en voor niemand handig zijn. Dat anderen hun best doen om me op de been te krijgen maar ik dat zelf saboteer.

[ Bericht 7% gewijzigd door -Spring op 29-10-2013 09:27:09 ]
  Moderator dinsdag 29 oktober 2013 @ 09:44:41 #271
5428 crew  miss_sly
pi_132683563
Waarom geef je het e-mailadres van je psycholoog? Nog afgezien dat zij er niets mee zal doen, vind ik dat je gewoon moet kunnen zeggen dat hij dat niet krijgt, dat hij daar niets mee te maken heeft.

En wat de rest betreft: het zal nu nog niet tot je doordringen, maar dit heb je niet aan jezelf te danken, het is niet verwijtbaar en je saboteert niets. Als er iemand is die het saboteert dat je weer op de been komt, is het je manager. Zijn intimiderende aanpak kan niet tot iets goed leiden, dat is onmogelijk. Het feit dat jij nu nog gelooft dat er wellicht wel waarheid zit in wat hij zegt, laat al zien dat je jezelf niet bent.

En je contract...tja. Wat is er mis mee om aan jezelf toe te geven dat je hier niet meer wil werken en dat je daar dus ook geen moeite meer in gaat stoppen? Dat contract kunnen ze ergens stoppen waar de zon niet schijnt en jij gaat zonder daar verder aan te denken aan jezelf werken en zorgen dat je weer op de been komt.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 09:44:45 #272
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_132683564
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 09:19 schreef -Spring het volgende:
Ik knap er niet van op idd. :') Maar een briefje vind ik lastig. Ik bespreek het vrijdag met de bedrijfsarts. In de tussentijd krijgt ie het mailadres van mn psycholoog. Kan ie haar lekker achter de broek zitten.

En ik heb het over de glazen van een eventuele terugkomst. Dat ik dat op m'n buik kan schrijven als ik niet meewerk. (Hoewel ik dat eigenlijk niet eens wil.) Komt denk ik ook omdat mn manager daar zo op hamerde tijdens ons gesprek. Dat ik een andere houding moest aannemen en hem het vertrouwen moest geven om mn contract te verlengen straks. Híj had dat vertrouwen nl wel, maar wat moest ie nou met iemand die zo weinig vertrouwen in zichzelf heeft. En toen vroeg ie: ' Wat wil je dan? Dat ik je laat vallen nu? Je nog een trap na geef?'

Het voelt atm alsof ik mn eigen graf aan het graven ben. Een keuze heb gemaakt en een houding heb aangenomen die verwijtbaar en voor niemand handig zijn. Dat anderen hun best doen om me op de been te krijgen maar ik dat zelf saboteer.

Nou, zo lees ik dat helemaal niet! Hij zegt dat hij dat vertrouwen wel heeft? Dan mag hij dat wel eens laten blijken. De rest van wat hij zegt is onzin.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_132683587
je hebt het gevoel dat je je eigen graf aan het graven bent omdat hij je dat gevoel geeft.

Je bent ziek.. klaar! Hij heeft het maar gewoon te accepteren.
Ik zou ook doen wat BE zegt.. mailtje opstellen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_132683847
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 09:44 schreef miss_sly het volgende:
Waarom geef je het e-mailadres van je psycholoog? Nog afgezien dat zij er niets mee zal doen, vind ik dat je gewoon moet kunnen zeggen dat hij dat niet krijgt, dat hij daar niets mee te maken heeft.

En wat de rest betreft: het zal nu nog niet tot je doordringen, maar dit heb je niet aan jezelf te danken, het is niet verwijtbaar en je saboteert niets. Als er iemand is die het saboteert dat je weer op de been komt, is het je manager. Zijn intimiderende aanpak kan niet tot iets goed leiden, dat is onmogelijk. Het feit dat jij nu nog gelooft dat er wellicht wel waarheid zit in wat hij zegt, laat al zien dat je jezelf niet bent.

En je contract...tja. Wat is er mis mee om aan jezelf toe te geven dat je hier niet meer wil werken en dat je daar dus ook geen moeite meer in gaat stoppen? Dat contract kunnen ze ergens stoppen waar de zon niet schijnt en jij gaat zonder daar verder aan te denken aan jezelf werken en zorgen dat je weer op de been komt.
Omdat ik me niet in de positie voel om moeilijk te doen. Ik heb het al gedaan trouwens. Heb er wel bijgezet dat ik graag op de hoogte blijf van hun mailwisselingen. En weet je, ik vind het ook wel fijn dat zij nu merkt wat voor een kerel het is.

En dat contact... We kunnen echt niet zonder mijn inkomsten helaas. Ik kan dat dus niet zomaar zelf opzeggen. Dan is het maar de vraag of ik wat anders vind.
  Moderator dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:04:20 #275
5428 crew  miss_sly
pi_132683919
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 09:59 schreef -Spring het volgende:

[..]

Omdat ik me niet in de positie voel om moeilijk te doen. Ik heb het al gedaan trouwens. Heb er wel bijgezet dat ik graag op de hoogte blijf van hun mailwisselingen. En weet je, ik vind het ook wel fijn dat zij nu merkt wat voor een kerel het is.

En dat contact... We kunnen echt niet zonder mijn inkomsten helaas. Ik kan dat dus niet zomaar zelf opzeggen. Dan is het maar de vraag of ik wat anders vind.
Moeilijk doen? je bewaakt je privacy, dat mag. Maar goed, je psycholoog zal niet uit de school klappen.

Je hoeft niet op te zeggen, ga er maar gewoon vanuit dat het niet verlengd wordt. Dat is kut als je de inkomsten nodig hebt, maar het zal niet anders zijn.
pi_132684243
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 10:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Moeilijk doen? je bewaakt je privacy, dat mag. Maar goed, je psycholoog zal niet uit de school klappen.

Je hoeft niet op te zeggen, ga er maar gewoon vanuit dat het niet verlengd wordt. Dat is kut als je de inkomsten nodig hebt, maar het zal niet anders zijn.
Daar ging ik idd van uit idd, dat mn contract niet verlengd zou worden. Maar mn manager gaf aan dat ie daar best nog voor open staat. (Maar dan wel vertrouwen in mezelf en zo) Daarom voelt het als mijn keuze, alsof ik zelf opzeg dus. En mss zien ze dat straks ook wel zo. Krijg ik geen uitkering. Dan hebben we echt een probleem.

Maar goed, ik wil idd gewoon even met rust gelaten worden.
pi_132684299
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 10:21 schreef -Spring het volgende:

[..]

Daar ging ik idd van uit idd, dat mn contract niet verlengd zou worden. Maar mn manager gaf aan dat ie daar best nog voor open staat. (Maar dan wel vertrouwen in mezelf en zo) Daarom voelt het als mijn keuze, alsof ik zelf opzeg dus. En mss zien ze dat straks ook wel zo. Krijg ik geen uitkering. Dan hebben we echt een probleem.

Als je contract niet verlengt wordt, dan heb je volgens mij gewoon recht op een uitkering. Als je zelf opzegt niet.

Maar wie zegt dat het geen spelletje is van hem om je te krijgen waar hij wilt. Hij houdt je nu voor om je contract te verlengen als je jezelf bij elkaar raapt en het liefst morgen weer op je plek zit. Zou het niet zo kunnen zijn dat hij door dit al zo geïrriteerd is dat hij überhaupt niet gaat verlengen? Of dat een verlenging er al niet inzat afgezien van de ontstane situatie?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Moderator dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:25:28 #278
5428 crew  miss_sly
pi_132684311
quote:

[..]

Dat is alleen maar zijn manier om veel druk op jou te leggen en zijn zin te krijgen. Hij moet winnen en als hij gewonnen heeft (jij terug bent) gaat hij jouw contract zeer waarschijnlijk niet verlengen.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:27:56 #279
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_132685885
quote:

[..]

best nog voor open staat? Hij denkt echt dat ie heaven-send is hè?
Je zegt niet op. Je bent ziek. Op. Leeg. En dat mág. Dat is geen falen, dat is je niet aan te rekenen, dat maakt je geen minder mens. Dat maakt je misschien wel meer mens.
En het is geen keuze. Dat doorbikkelen van altijd dat breekt je op. Het is tijd om de rotzooi op te ruimen.

En het verbaast mij niks dat deze baas nu al twee overspannen medewerkers heeft.
Als hij echt zo'n vertrouwen in je heeft verlengt hij je contract sowieso. Want dit zegt niks over je functioneren. Het zegt niks over je kwaliteiten. Het zegt dat je bepaalde mechanismes moet gaan aanpakken. En daarna zie je wel. Echt.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:58:29 #280
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_132686568
Spring ik heb ook in zo'n soort gelijke situatie gezeten. Nooit zelf opzeggen! Je hebt recht op ziektewet en daar doet die baas het dan maar mee.
En neem gewoon je tijd om te herstellen, je mag 2 jaar in de ziektewet blijven (nou hoop ik natuurlijk voor je dat het niet zolang duurt) maar het geeft je misschien rust dat je de tijd kunt nemen!
:*
Rayen 2½ jaar!
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:04:42 #281
37295 Luigi
mario pls
pi_132686703
Nooit medelijden hebben met de baas als het er op aankomt. Hij zal dat 110% ook niet met jou hebben namelijk.
pi_132686898
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 12:04 schreef Luigi het volgende:
Nooit medelijden hebben met de baas als het er op aankomt. Hij zal dat 110% ook niet met jou hebben namelijk.
Dat heb ik laatst bij de rechter maar weer gemerkt :(
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_132686912
quote:
Deze man zeker niet.

Maar nooit medelij hebben met je werkgever ben ik het niet mee eens. Je hebt er heus goede tussen zitten, die wel degelijk begaan zijn met hun personeel.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:21:11 #284
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_132687064
quote:
En zo is dat ^O^

En die enkeling die wel begaan is met zijn personeel, die pik je er dan wel zo uit. Want die stellen zich heel anders op. Daar hoort deze baas van Spring absoluut niet bij :N
Rayen 2½ jaar!
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:25:19 #285
11682 Moonah
Jolie femme
pi_132687160
Bijgelezen.
Luister maar goed naar alle wijze woorden hier Spring. :*

Karin, well done!!!! Ik ben benieuwd!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  † In Memoriam † dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:53:31 #286
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_132687858
Spring, die manager van je is alleen maar bezig met hoe híj overkomt. Laat hem in z''n sop gaarkoken, jij hebt wat er aan energie is nodig om te verwerken wat jóu overkomt.
Ik zag van de week College Tour met Ruby Wax. Zij had het over de schaamte die bij een depressie (en ook een burn-out) hoort. Het is iets waardoor mensen er vaak nog harder tegen aan gaan met werken, om vooral maar niet te laten zien hoe slecht het eigenlijk gaat. Zo verbazingwekkend is het dus niet dat mensen van buitenaf niet konden zien hoe het bij jou van binnen is.
Mocht je het programma willen zien, zakdoek er bij. Maar het is ook helder en humoristisch. http://gemi.st/NPS_1230351
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:17:37 #287
37295 Luigi
mario pls
pi_132688382
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 12:13 schreef Ticootje het volgende:

Maar nooit medelij hebben met je werkgever ben ik het niet mee eens. Je hebt er heus goede tussen zitten, die wel degelijk begaan zijn met hun personeel.
Ik betwijfel dat echt heel erg. En die paar zijn zo'n uitzondering dat je er maar niet van uit moet gaan dat jij die net getroffen hebt.
pi_132688459
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 13:17 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ik betwijfel dat echt heel erg. En die paar zijn zo'n uitzondering dat je er maar niet van uit moet gaan dat jij die net getroffen hebt.
Ach, mijn werkgever kwam gewoon ff biertje doen toen ik net in mn nieuwe huis zat na de scheiding.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:21:35 #289
37295 Luigi
mario pls
pi_132688485
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 13:20 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ach, mijn werkgever kwam gewoon ff biertje doen toen ik net in mn nieuwe huis zat na de scheiding.
Dat is heel aardig, maar toen stond er geen belang van hem als werkgever op het spel.
Als het gaat om de euro's zou ik me geen illusie's maken.
pi_132688536
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 13:21 schreef Luigi het volgende:

[..]

Dat is heel aardig, maar toen stond er geen belang van hem als werkgever op het spel.
Als het gaat om de euro's zou ik me geen illusie's maken.
Nou ja, daarbij ben ik ook 2x zwanger geweest en is ook toen gewoon mn contract verlengt en dergelijke.
Ik zou me ook niet kunnen indenken dat ik hier in conflict kom om centen...
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:04:52 #292
37150 livelink
pi_132694729
Spuuglokje, ik vertelde Job dat ik iemand kende die een minecraft-taart had gemaakt. Dat was jij toch? Heb je de foto nog, want Job is nu heel nieuwsgierig.
pi_132695626
Ik ben niet spuug maar volgens mij staat het ergens hier: CUL / Taarten en cupcakes decoreren #30
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:08:22 #294
37150 livelink
pi_132696511
Ja, dat was hem. Oh, jullie hadden de reactie van Job eens moeten zien. Helemaal springen en roepen: "Super Creeperhoofd" :D

Spuug, alsnog dus heel veel eer van een kenner.
pi_132700181
:D

Het ziet er dan ook prachtig uit idd.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:35:26 #296
37150 livelink
pi_132702759
Ja. Lijkt me geweldig als je dat kunt. Dat je iets in je hoofd kunt hebben en dat je het vervolgens ook nog kunt maken.
pi_132704283
Lijkt mij ook geweldig. Ik heb vaak dingen in mijn hoofd maar de uitwerking he? Die laat vaak te wensen over. :')
Zo knap als iemand dat wél kan. *jaloers*
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_132704373
Ik weet net aan hoe je cake maakt.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 21:11:15 #299
35189 Troel
scherp en bot
pi_132704470
Cake kan ook erg lekker zijn :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_132704579
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 21:11 schreef Troel het volgende:
Cake kan ook erg lekker zijn :P
Vooral de deeg !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')