Daar ging ik idd van uit idd, dat mn contract niet verlengd zou worden. Maar mn manager gaf aan dat ie daar best nog voor open staat. (Maar dan wel vertrouwen in mezelf en zo) Daarom voelt het als mijn keuze, alsof ik zelf opzeg dus. En mss zien ze dat straks ook wel zo. Krijg ik geen uitkering. Dan hebben we echt een probleem.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Moeilijk doen? je bewaakt je privacy, dat mag. Maar goed, je psycholoog zal niet uit de school klappen.
Je hoeft niet op te zeggen, ga er maar gewoon vanuit dat het niet verlengd wordt. Dat is kut als je de inkomsten nodig hebt, maar het zal niet anders zijn.
Als je contract niet verlengt wordt, dan heb je volgens mij gewoon recht op een uitkering. Als je zelf opzegt niet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:21 schreef -Spring het volgende:
[..]
Daar ging ik idd van uit idd, dat mn contract niet verlengd zou worden. Maar mn manager gaf aan dat ie daar best nog voor open staat. (Maar dan wel vertrouwen in mezelf en zo) Daarom voelt het als mijn keuze, alsof ik zelf opzeg dus. En mss zien ze dat straks ook wel zo. Krijg ik geen uitkering. Dan hebben we echt een probleem.
Maar goed, ik wil idd gewoon even met rust gelaten worden.
Dat is alleen maar zijn manier om veel druk op jou te leggen en zijn zin te krijgen. Hij moet winnen en als hij gewonnen heeft (jij terug bent) gaat hij jouw contract zeer waarschijnlijk niet verlengen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:21 schreef -Spring het volgende:
[..]
Daar ging ik idd van uit idd, dat mn contract niet verlengd zou worden. Maar mn manager gaf aan dat ie daar best nog voor open staat. (Maar dan wel vertrouwen in mezelf en zo) Daarom voelt het als mijn keuze, alsof ik zelf opzeg dus. En mss zien ze dat straks ook wel zo. Krijg ik geen uitkering. Dan hebben we echt een probleem.
best nog voor open staat? Hij denkt echt dat ie heaven-send is hè?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:21 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat heb ik laatst bij de rechter maar weer gemerktquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:04 schreef Luigi het volgende:
Nooit medelijden hebben met de baas als het er op aankomt. Hij zal dat 110% ook niet met jou hebben namelijk.
Deze man zeker niet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:04 schreef Luigi het volgende:
Nooit medelijden hebben met de baas als het er op aankomt. Hij zal dat 110% ook niet met jou hebben namelijk.
En zo is datquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:04 schreef Luigi het volgende:
Ik betwijfel dat echt heel erg. En die paar zijn zo'n uitzondering dat je er maar niet van uit moet gaan dat jij die net getroffen hebt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:13 schreef Ticootje het volgende:
Maar nooit medelij hebben met je werkgever ben ik het niet mee eens. Je hebt er heus goede tussen zitten, die wel degelijk begaan zijn met hun personeel.
Ach, mijn werkgever kwam gewoon ff biertje doen toen ik net in mn nieuwe huis zat na de scheiding.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:17 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat echt heel erg. En die paar zijn zo'n uitzondering dat je er maar niet van uit moet gaan dat jij die net getroffen hebt.
Dat is heel aardig, maar toen stond er geen belang van hem als werkgever op het spel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ach, mijn werkgever kwam gewoon ff biertje doen toen ik net in mn nieuwe huis zat na de scheiding.
Nou ja, daarbij ben ik ook 2x zwanger geweest en is ook toen gewoon mn contract verlengt en dergelijke.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:21 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat is heel aardig, maar toen stond er geen belang van hem als werkgever op het spel.
Als het gaat om de euro's zou ik me geen illusie's maken.
Vooral de deeg !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |