Tsja er is nog helemaal geen besluit van de VN. En zelfs als er een besluit komt, hoeft Nederland zich er niet aan de houdenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:08 schreef IntensiveGary het volgende:
Het NOS journaal vindt het allemaal niet zo schokkend. Topic nummer 4 en er is nog niets over gezegd
Het gaat ook niet om hier, maar het hele plaatje.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:43 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het valt hier wel mee. Af en toe wat figuren die raar lullen, maar het is geen NuJij of zo.
Het heeft allebei vaak met iets bruins te maken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, racisme en discriminatie van homo's liggen niet zo ver uit elkaar hoor.
Nee, daar ga ik niet van uit, maar ik kan me wel voorstellen dat sommige mensen dat zo ervaren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:43 schreef Danny het volgende:
[..]
daarbij ga je er vanuit dat het sinterklaasfeest racistisch is. als je dat werkelijk zo voelt ligt dat meer aan jou dan aan IEDEREEN die eraan mee werkt.
Er zijn inderdaad genoeg allochtonen die graag in de slachtofferrol duiken met onterecht 'racisme'-gejank. Zoals ik eerder in dit topic al zei, is dit echter enigszins vergelijkbaar met bepaalde autochtonen, die bij het minste geringste in de slachtofferol duiken onder het mom van 'als blanke mag ik niks zeggen', terwijl ze ondertussen gewoon ongestoord hun mening kunnen geven en er hooguit soms 1 huilie, maar vaak ook niet, met een 'racisme'-opmerking komt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:37 schreef Danny het volgende:
[..]
Top toch? Dat was daarvoor ook al zo hoor. Er zijn maar weinig allochtonen, nieuwe nederlanders etc die hier daadwerkelijk hinder ondervinden van racisme. Maar wat er niet is moet dan maar krampachtig verzonnen worden blijkbaar.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:44 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het heeft allebei vaak met iets bruins te maken.
Google Danny. Zijn zoveel onderzoeken naar gedaan. Maar goed, off-topic.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:41 schreef Danny het volgende:
[..]
Jij noemt het een feit dat ze moeten oprotten? Dat vind ik knap racistisch vriend.
[..]
bron?
[..]
Ja, homo's zijn flink gekwetst door de Gaypridequote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:45 schreef remlof het volgende:
Stel je voor dat al die pieten in roze jurkjes liepen en zich overdreven als homo voor zouden doen, zou je je dan kunnen voorstellen dat bepaalde homo's zich gekwetst zouden voelen?
Ik denk dat alle homo's in een deuk zouden liggen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, daar ga ik niet van uit, maar ik kan me wel voorstellen dat sommige mensen dat zo ervaren.
Stel je voor dat al die pieten in roze jurkjes liepen en zich overdreven als homo voor zouden doen, zou je je dan kunnen voorstellen dat bepaalde homo's zich gekwetst zouden voelen?
[..]
Ik ga die bullshitreacties op de FP en NuJij niet eens lezen. Ik kijk wel link uit.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:44 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om hier, maar het hele plaatje.
Ik weet zeker van niet. Terecht ook.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:46 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Ik denk dat alle homo's in een deuk zouden liggen.
ohhhhhquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:47 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ik weet zeker van niet. Terecht ook.
Slippery slope.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:46 schreef Danny het volgende:
overigens betekent nu toegeven aan deze groep dat volgend jaar de moslims klagen over gay pride. ook maar aanpassen dan.
Vervolgens valt er iemand over drankgebruik, dus krijg je een zwarte cross waar ze alleen wicky aardbei en chocolademelk schenken. ook leuk.
Dan storen niet katholieken zich aan carnaval en moet dat ook maar verdwijnen, want je wilt niemand beledigen natuurlijk.
Daarna is het natuurlijk asociaal dat joden en moslims in de supermarkt worden geconfronteerd met haram en niet kosjer voedsel. Dus dat moet verdwijnen.
Dan krijgt wakker dier 7000 mensen op de been om te protesteren tegen vlees in het algemeen en vreten we alleen nog maar sla, uit respect voor anderen.
en als dit zogenaamd weer belachelijke voorbeelden zijn, waarom? Waarom zou je toegeven aan de huidige groep die zich beledigd voelt door zwarte piet, maar niet door de volgende groep die zich beledigd voelt om iets anders?
misschien is dat voor een tijdje ook wel goed. we gaan richting de feestdagen en dan wil je geen crisis aan je kop hebben. Ook geen mogelijk eind aan een traditie die mijn grootouders nog hebben meegemaakt, maar ja, dat is iets waar sommigen nu eenmaal op azen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:44 schreef Zienswijze het volgende:
Lijkt wel alsof men de crisis even vergeten is.
Het is me allemaal wat, mensen die de draak met je steken. Potverdorrie, daar moet tegen opgetreden worden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:47 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ik weet zeker van niet. Terecht ook.
Ik begrijp je punt. Maar je denkt toch niet dat de Nederlandse cultuur verdwijnt?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:46 schreef Danny het volgende:
overigens betekent nu toegeven aan deze groep dat volgend jaar de moslims klagen over gay pride. ook maar aanpassen dan.
Vervolgens valt er iemand over drankgebruik, dus krijg je een zwarte cross waar ze alleen wicky aardbei en chocolademelk schenken. ook leuk.
Dan storen niet katholieken zich aan carnaval en moet dat ook maar verdwijnen, want je wilt niemand beledigen natuurlijk.
Daarna is het natuurlijk asociaal dat joden en moslims in de supermarkt worden geconfronteerd met haram en niet kosjer voedsel. Dus dat moet verdwijnen.
Dan krijgt wakker dier 7000 mensen op de been om te protesteren tegen vlees in het algemeen en vreten we alleen nog maar sla, uit respect voor anderen.
en als dit zogenaamd weer belachelijke voorbeelden zijn, waarom? Waarom zou je toegeven aan de huidige groep die zich beledigd voelt door zwarte piet, maar niet door de volgende groep die zich beledigd voelt om iets anders?
Het zijn belachelijke voorbeelden omdat ze gebaseerd zijn op domme stereotyperingen Danny. Je weet wel, net als de typering die jij dan weer verwerpt dat Zwarte Piet een slaaf zou zijn..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:46 schreef Danny het volgende:
En de suiker patiënten die zich ergeren aan het suikerfeest.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:46 schreef Danny het volgende:
Dit ben ik wel met je eens. Maar er gaat helemaal niets verboden worden, er gaat alleen een VN-commissie naar kijken. En de conclusie zal ook echt wel zijn dat je een eeuwenoud traditioneel feest niet zomaar kan verbieden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:46 schreef Danny het volgende:
"Ja maar jullie deden het vroeger ook"quote:
Ik als suikerpatiënt niet hoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:48 schreef BlaZ het volgende:
[..]
En de suiker patiënten die zich ergeren aan het suikerfeest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |