Nou het is net afgelopen. Dus downloadenquote:
Supertrampquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:57 schreef Bosbeetle het volgende:
Mensen die zich schuldig voelen over muziek die ze leuk vinden
quote:
Genotquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vond jij dat niet heel leuk?
Indd, marcodej mag best toegeven dat hij dance muziek helemaal magistraaljager vindt. Dat vindt god heus niet erg.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:57 schreef Bosbeetle het volgende:
Mensen die zich schuldig voelen over muziek die ze leuk vinden
Ik ook.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Het meisje achter Matthijs heeft ook een brilletje.
Ik heb eerst Jericho afgekeken, dat is nu klaar. Nu dan BB maar eens bekijkenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Nou het is net afgelopen. Dus downloaden
Absoluut de moeite waard. Wordt op NED3 uitgezonden maar daar zijn ze ergens in s2 denk ik/
10 Gold verwarren met SkyRadioquote:
Serieus?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:58 schreef Bosbeetle het volgende:
Alle guilty pleasures komen uit 87OP right said fred na
Domien heeft GP's die geen GP's zijn.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:59 schreef Pino112 het volgende:
Der Rudy had al Guilty Pleasures als onderdeel, lekker origineel weer.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:59 schreef SunChaser het volgende:
Waylon verpest t weer en snapt GP niet
Dit is het laatste item toch?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:00 schreef wdn het volgende:
Ik zap even naar tbbtGeef een gil als het ergens anders over gaat svp
Wat zijn de Guilty Pleasures van de Mart?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:00 schreef Slobeend het volgende:
Ze hadden ook 10 minuten langer met DeMart kunnen praten.
quote:
Jij, Maria Mena, ghehe.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Mijn notguilty pleasure is![]()
![]()
en ik ga over een maandje naar een maria mena concert
Maar ik voel me er niet schuldig over
Sowieso.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:01 schreef Paxcon het volgende:
Ik prefereer de versie van Danny Vera van dit nummer, maar dat geheel terzijde
Zij is best tof.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:01 schreef Bosbeetle het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:01 schreef Paxcon het volgende:
Omdat ie er geen hol van begrijpt. Met dit nummer werd ik volwassen.quote:
niet mee eensquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:01 schreef Karina het volgende:
Gaat hij dat nummer nog verpesten ook.
Bedankt voor je input.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat ie er geen hol van begrijpt. Met dit nummer werd ik volwassen.
Die is wel ok jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:01 schreef Paxcon het volgende:
Ja, de Backalley Boys deel 4, die DVD heb ik ook. Geil hoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:01 schreef Mani89 het volgende:
Backstreet Boys, dat is een guilty pleasure al zeg ik het zelf
Maria Mena is een eindbazinquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:01 schreef Bosbeetle het volgende:
![]()
Maria Mena zou ik wel geven ja.quote:
Het was niet oerend hard.quote:
Kun je niet met afwijkende meninkjes omgaan ja?quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:01 schreef Bosbeetle het volgende:
![]()
Ik aan alle modellen die ik naakt geschilderd heb.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:03 schreef Mani89 het volgende:
Dit nummer doet me denken aan al de meisjes die ik heb aangerand.
Claudia Pechstein.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat zijn de Guilty Pleasures van de Mart?
Ria Visser?
Franse meisjesquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik aan alle modellen die ik naakt geschilderd heb.
carismequote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:04 schreef cobain1994 het volgende:
Zwart scheerschuim... bestaat dat?
Die is leuk jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:04 schreef Martinello het volgende:
Ik hou van Pour que tu m'aimes encore.
In dat filmpje figureer jij toch ook?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een schitterend Aad de Mos filmpje op youtube van mijn hand heeft ook Celine muziek.
Dacht ik ookquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beter dan het origineel.
Ook niet lastig met zo'n kutlied.
Nu moet ik reageren metquote:
Ik kijkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:05 schreef Cavaliers het volgende:
VBL / [NOS] CL Real Madrid - Juventus #1
Oke.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nu moet ik reageren met, maar dat doe ik niet.
Je moet toch wat om de views omhoog te krijgen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In dat filmpje figureer jij toch ook?
Dat leidt de aandacht van haar haar af.quote:
Watte?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hey erik kun je ook zo genieten van Jolene?
quote:
Ja, zoiets stelde ik me ook voor.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Een guilty pleasure is toch gewoon een fout en liefst ook slecht nummer (al is dat relatief) dat jij stiekem mooi vindt, maar niet durft toe te geven aan je vrienden, alleen soms als je heel dronken bent?
Zo stelde MvN het zich volgens mij ook voor, maar de gitarist ging met de definitie aan de haal en maakte er een lied van wat mensen totaal niet bij je verwachten. Je zag Matthijs ook kijken van: oh, volgens mij heb je het niet helemaal begrepen...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Een guilty pleasure is toch gewoon een fout en liefst ook slecht nummer (al is dat relatief) dat jij stiekem mooi vindt, maar niet durft toe te geven aan je vrienden, alleen soms als je heel dronken bent?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een rare interpretatie van Guilty Pleasure vanavond. Een guilty pleasure is toch gewoon een fout en liefst ook slecht nummer (al is dat relatief) dat jij stiekem mooi vindt, maar niet durft toe te geven aan je vrienden, alleen soms als je heel dronken bent?
Nu gaan ze ineens redelijk normale liedjes verkachten. Ik snap het niet?
Dit is mijn guilty pleasure:
En die irritante Johan Fretz is tafelheer.quote:Zlatan vs Ronaldo - 24-10-2013
De komende zomer zal tijdens het WK voetbal in Brazilië één van de allerbeste spitsen er niet bij zijn. Zlatan Ibrahimovich of Ronaldo blijft thuis, want Zweden en Portugal zullen in november in een onderlinge play-off uitmaken wie er naar het WK gaat. Gisteravond waren beide spitsen in topvorm met Zlatan die vier keer scoorde tegen Anderlecht en Ronaldo die twee goals maakte namens Real Madrid tegen Juventus. Wie van de twee moet volgende jaar naar Brazilië? Aan tafel twee voorstanders van Ronaldo: journalist en sportschrijver Auke Kok en commentator Jan Roelfs én twee voorstanders van Zlatan: Algemeen Dagblad voetbaljournalist Sjoerd Mossou en onze eigen Erik Dijkstra.
Documentaire: Een man weet niet wat hij mist’ - 24-10-2013
Volgende week dinsdag wordt door de VPRO de documentaire ‘Een man weet niet wat hij mist’ uitgezonden, waarin de makers Tim den Besten en Nicolaas Veul op zoek gaan naar de grenzen van hun eigen seksualiteit.
Ze zijn alletwee homo, maar waren benieuwd of hun geaardheid echt zo vast ligt als ze zelf denken. Ze besloten tot een experiment: Tim zou voor het eerst in zijn leven seks hebben met een vrouw. Nicolaas filmt alles. Hij brengt de twijfels bij Tim in beeld en een bezoek aan een sekscoach. Uiteindelijk vinden ze in Parijs een meisje dat met hen het experiment wil aangaan. Zijn de etiketten bi, homo en hetero eigenlijk nog houdbaar?
Holland Doc: Een man weet niet wat hij mist: dinsdag 29 oktober, 23:05, Nederland 3.
Welkom bij de Kamara’s - 24-10-2013
Aanstaande zaterdag start het nieuwe programma ‘Welkom bij de Kamara’s’ op SBS 6. Daarin wordt een aantal BN’ers gevolgd tijdens hun verblijf bij een stam in Namibië. Wat de BN’ers echter niet weten is dat er zes Nederlandse acteurs aan de ‘stam’ zijn toegevoegd en ze onderdeel uitmaken van de grootste candid camera grap op de Nederlandse televisie. Bananasplit goes Africa!
Aan tafel de zes acteurs die zich wekenlang hebben voorgedaan als volbloed rimboebewoners: Dennis Rudge (Stamhoofd), Rogier Komproe (Zoon van het stamhoofd), Jenifer st. Jago (Vrouw van stamhoofd), Rachella Kingswijk (dochter van het stamhoofd), Michiel Blankwaardt (sterkste krijger) en Maikel van Hetten (medicijnman).
Ik zat er op te wachten.quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:35 schreef Karina het volgende:
[..]
En ik wist dat je er op zat te wachtenAlles is voorspelbaar hier.
Jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:38 schreef OProg het volgende:
[..]
Dan gaan we zo eerst maar weer Spangas kijken en het topic vullen met '' smilies en dan hier weer door.
Ja, dat snap ik en ik neem aan dat jij die beelden lekker vindt. Maar dat zie ik dus niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja het gaat o.a. over hem, dus ik ga ervan uit dat ze ook wel beelden gaan laten zien.
Oh bedoel je het zoquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:02 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik en ik neem aan dat jij die beelden lekker vindt. Maar dat zie ik dus niet.
Helemaal van de waps, met Zlatan in het vooruitzicht....quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh bedoel je het zoZie je, ik ben al helemaal in de war.
Dweiltje klaar en allesquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Helemaal van de waps, met Zlatan in het vooruitzicht....
quote:
Haha die vind ik dan weer niks. Zlatan vind ik al leuk sinds hij bij Ajax speelde en dat is al heel lang geleden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:07 schreef Uccie het volgende:
[..]ik snap het wel...ik heb dat met Messi
Ja is een heel ander type, beetje saaiig, ik houd daar wel vanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha die vind ik dan weer niks. Zlatan vind ik al leuk sinds hij bij Ajax speelde en dat is al heel lang geleden.
Ja dat heb ik ook wel met Messi, beetje bescheiden enzo.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja is een heel ander type, beetje saaiig, ik houd daar wel van
Omdat ie ook 1.16m is.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:07 schreef Uccie het volgende:
[..]ik snap het wel...ik heb dat met Messi
Die heeft wel iets guitigs maar echt aantrekkelijk vind ik die dan weer niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:02 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel met Messi, beetje bescheiden enzo.Stiekem vind ik Balotelli het leukst.
Ja, ik wil samen met Messi in een paddenstoelquote:
Zo in de aankondiging "Johan Fretz, de toekomstig minister president van Nederland".quote:
BN'ers uit het C-segment (en dan ben ik héél positief) die in de zeik genomen worden, ik ga dat een kans geven.quote:
Er moeten weer verlanglijstjes gemaakt wordenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:27 schreef Stickertje het volgende:
tering.. wat is met al de speelgoed reclames
Ik vind ze leuk, ik zag gisteren een reclame voor nep-ijsjes maken, leek me ook wel grappig.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:27 schreef Stickertje het volgende:
tering.. wat is met al de speelgoed reclames
Daarom ga ik dit programma ook een kans gevenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
BN'ers uit het C-segment (en dan ben ik héél positief) die in de zeik genomen worden, ik ga dat een kans geven.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er vanavond nog een leuke gast?
quote:
Over dwdd te posten?quote:
Laat!quote:
Echt hequote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:31 schreef tralalala het volgende:
Die neger hebben ze tactisch neergezet in het publiek
De neger omdat het moet was misschien ook wel racistisch.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:31 schreef tralalala het volgende:
Jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:31 schreef tralalala het volgende:
Mag jij Wim zeggen?quote:
vast welquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mag jij Wim zeggen?
Of mogen wij dat ook?
Hoe kan dat nou? Fretzquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:33 schreef Stickertje het volgende:
Ik kan me die gast niet herinneren
Die hebben Grinder (of zo).quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:33 schreef Gramulanion het volgende:
Racistisch tegenover homoseksuelen.
Iedereen!!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mag jij Wim zeggen?
Of mogen wij dat ook?
Hij zag er voor de zomer anders uit.....denk ik.quote:
Beetje zoals facebook begonnen is.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
Dat is dus gewoon een vleesmarkt dat Tinder.
Heb ik ook niet. Ik loop 100 jaar achter wat dat betreft.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Beetje zoals facebook begonnen is.
Hoi Wim.quote:
Ik snap er geen flikker van wat 'ie bedoelt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
we hebben hier te maken met een tinder professional?
Dat sowieso!quote:
Ik eis wel te weten wat uw voornaam isquote:
Ironisch he.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Zo'n breedlachende foto bij het holocaust monument is wel een beetje een twijfelachtige keuze voor zo'n profiel.
Ik ook niet hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik ook niet. Ik loop 100 jaar achter wat dat betreft.
Dan neem ik het weer terugquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik eis wel te weten wat uw voornaam is
ik wil ZLATAN op het WK. Fuck Ronaldo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |