En wenst me elke dag welterusten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, ik ben hier een vette badboy enzo.
maar eigenlijk ben ik vet lief, en knuffel elke avond mijn moeder.
jij weet.
quote:
en goedemorgenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En wenst me elke dag welterusten.
quote:
Tjacka vindt de zwartepietendiscussie debiel en xcachet is een lekkerding.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:45 schreef xcachet het volgende:
De tt is te lang om op mijn mobiel te lezen. Wat staat er?
Ia dat niet te lang voor de TT?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:46 schreef Xeor het volgende:
[..]
Tjacka vindt de zwartepietendiscussie debiel en xcachet is een lekkerding.
Danny Blind gespotquote:
Dat meen je nietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit is zijn dochter
en die zit nog op hyves
Moet je nog veel?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga vanavond na mijn werk, net zo lang aan mijn verslag werken tot ie af is.
Dat zou wel een stunt zijn trouwens, de dochter van FdB hosselenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:51 schreef Tjacka het volgende:
de dochters van frankie en ronald zijn knapper
hij zal daarom wel niet meer bij ajax werken denk ik
een vriend van mij zat bij haar op school, en sprak er wel eens.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat zou wel een stunt zijn trouwens, de dochter van FdB hosselen
huhquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:54 schreef Tjacka het volgende:
maar de dochter van alex pastoor heeft pelle gepijpt.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:54 schreef Tjacka het volgende:
maar de dochter van alex pastoor heeft pelle gepijpt.
Die zijn geen beste vriendinnen als die zulke dingen over elkaar lullenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
echt dat hoorde ik van de beste vriendin van die dochter
leuk woordgrapje xcachetquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die zijn geen beste vriendinnen als die zulke dingen over elkaar lullen
Gebeurd echt altijdquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die zijn geen beste vriendinnen als die zulke dingen over elkaar lullen
quote:
Gebeurd?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gebeurd echt altijd
Die dingen gaan gelijk over de tong
Zulke wijfenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gebeurd echt altijd
Heeft er hier niet mee te maken.quote:
Van mond tot mond zul je bedoelenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gebeurd echt altijd
Awards per subforum.quote:
welquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heeft er hier niet mee te maken.
Bitterlemon
Dat mensen zich daar druk over maken vind ik merkwaardig.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:03 schreef richolio het volgende:
De Pietitie gaat 10 likes per seconde.Al 1,2 miljoen likes
quote:
Ik heb vandaag bewust niet op smoelenboek gekeken omdat er alleen nog maar domme opmerkingen stonden over zwarte pieten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:03 schreef richolio het volgende:
De Pietitie gaat 10 likes per seconde.Al 1,2 miljoen likes
Dat deed niemand tot dit jaar. Dit jaar is het erger dan normaal en de Nederlanders zijn het dus ook zat en gaan er tegen in. Het is gewoon even klaar nu, met die pretverpesters.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat mensen zich daar druk over maken vind ik merkwaardig.
MED / Yvonne Awards 2013: De Winnaars!!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat houdt zo'n award per subform in dan?
Jij loopdquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het is toch ook niet: "Loopd altijd zo"
Bitterlemon
bby pls stahpquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij loopd
Ik loopd
Wij hebben geloopd
Klopt wel hoor el be
Het is wel erg hè..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb vandaag bewust niet op smoelenboek gekeken omdat er alleen nog maar domme opmerkingen stonden over zwarte pieten.
Het is maar waar je je druk om wilt maken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat deed niemand tot dit jaar. Dit jaar is het erger dan normaal en de Nederlanders zijn het dus ook zat en gaan er tegen in. Het is gewoon even klaar nu, met die pretverpesters.
Sommige mensen willen wèl graag hun tradities behouden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk om wilt maken.
Cooooolquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
MED / Yvonne Awards 2013: De Winnaars!!
Mods kiezen de leukste users per subforum.
"Dus in het buitenland mogen tradities wel maar in Nederland niet"quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:06 schreef richolio het volgende:
[..]
Het is wel erg hè..Bijna elk berichtje gaat over Zwarte Piet. Het heeft wel zin
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
"Dus in het buitenland mogen tradities wel maar in Nederland niet"
Was de domste die ik gister las.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat mensen zich daar druk over maken vind ik merkwaardig.
Ik ookquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik wil ook zo'n prestigeuze Yvonne award
LB awards ipv Yvonne awardsquote:
Dag schat.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:16 schreef xcachet het volgende:
"Wij zouden ons gediscrimineerd moeten voelen! Dat ze denken dat wij mensen met buitenlandse afkomst discrimineren!"
Pls
op mij ook niet denk ikquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:16 schreef Crack_ het volgende:
Er heeft nog nooit ergens iemand op mi jgestemd.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
LB awards ipv Yvonne awards![]()
Dat is niet best.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:18 schreef Tjacka het volgende:
oh ze hebben bijna ingebroken bij mijn moeders werk
mijn moeder had toevallig de deur op slot gedaan.quote:
+1 voor jouw moeder.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mijn moeder had toevallig de deur op slot gedaan.
maar nu is wel de hele deur aan stront
dat heb ik nog nooit iemand zien zeggenquote:
"Het Witte Huis kan dan ook echt niet meer, overschilderen die handel."quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wij moeten ons inderdaad gediscrimineerd voelen, waarom zouden blanke pieten geen hulpje van sinterklaas kunnen zijn
Nee, ik had het ook niet verwacht.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heb ik nog nooit iemand zien zeggen
quote:
maar waarom?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik had het ook niet verwacht.
zou mij een kanker schelenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:22 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
En daarom moet zwarte piet blijven.
goed nummerquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:22 schreef xcachet het volgende:
"Het wordt tijd dat de VN in de zak mee naar Spanje gaat."![]()
ik ookquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:23 schreef Tjacka het volgende:
ik heb echt een lekker nummertje nu op
ik ookquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:23 schreef Tjacka het volgende:
ik heb echt een lekker nummertje nu op
Ik heb geen BBM.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:23 schreef hamerhaaitje het volgende:
Nee maar ff serieus lb kom pingen
Nieuw seizoen?!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik kijk nu de klusjesmannen, briljant gewoon
Neen, gewoon deleted scenesquote:
Kapot.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:25 schreef Tjacka het volgende:
<iframe data-src="https://embed.spotify.com/?uri=spotify:track:0MLZgxAe28WhMLIepQ48f9" style="visibility:hidden;" width="300" height="380" frameborder="0" allowtransparency="true"></iframe>
#teamAssadquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:24 schreef Tjacka het volgende:
maar serieus amerika staat aan de rand van de afgrond, nog steeds heisa in syrie maar mensen maken zich druk of andere mensen zich op een bepaalde datum zwart mogen schminken wel raar
Ik kan me gewoon nu al verheugen op het nieuwe seizoenquote:
HTTP-linkquote:
Komt die wel?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon nu al verheugen op het nieuwe seizoen
Is dat met Sander en Ramon?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon nu al verheugen op het nieuwe seizoen
quote:
Het zijn gewoon allebei uberbazenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:28 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Sander is wel goed, vind die Ramon maar een flikker.
Dat kusje doorgeven vind ik wel beetje achterhaald.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het zijn gewoon allebei uberbazen
Ja ach , ik blijf het gewoon geniaal vindenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:29 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Dat kusje doorgeven vind ik wel beetje achterhaald.
Mehquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:31 schreef Crack_ het volgende:
Mijngod, mn moeder belt me om verder te zeiken over zwarte piet
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:31 schreef Crack_ het volgende:
Nummer blokkerenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:31 schreef Crack_ het volgende:
Ha zeurt jou moeder daar ook al overquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:31 schreef Crack_ het volgende:
Jouw*quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ha zeurt jou moeder daar ook al over
Ja mag ik snotverdikkie geen tiepfoutem neer maaken?quote:
Ekstraweekend is wel het luisteren waard.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
Hou niet zo van commerciële/top40 muziek
#hamerhipster
Nee.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja mag ik snotverdikkie geen tiepfoutem neer maaken?
Ja of ik ga gewoon chillen op vrijdagavondquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:32 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Ekstraweekend is wel het luisteren waard.
quote:
Doe het toch, lekk0r puhquote:
quote:
Heb deze week kerstinkopen gedaan met schoonmoeder lol.quote:
Zet een wachtmuziek op!quote:
Ga voor Jannes - Ik wil naar Griekenlandquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ga voor Jannes - Ik wil naar Griekenland
quote:
Karamelpiet volgens Bitterlemon.quote:
Nee een kinderhatende nep pietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Karamelpiet volgens Bitterlemon.
Dus? als mijn moeder/vader of wie dan ook irritant loopt te doen over de telefoon hang ik gewoon op. heb wel wat beters te doenquote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee een kinderhatende nep piet
Ik heb al 4 jaar opgehangen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dus? als mijn moeder/vader of wie dan ook irritant loopt te doen over de telefoon hang ik gewoon op. heb wel wat beters te doen
nee, zo doe ik echt niet tegen mn moeder. Ik zeg gewoon dat ze over iets anders moet pratenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dus? als mijn moeder/vader of wie dan ook irritant loopt te doen over de telefoon hang ik gewoon op. heb wel wat beters te doen
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, zo doe ik echt niet tegen mn moeder. Ik zeg gewoon dat ze over iets anders moet praten
quote:
ik ga volgende week naar nederland tegen griekenland telt dat ook?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
IK WIL NAAR GRIEKENLAND, IK WIL DE ZON WEER OP M'N HUID!
Beetje welquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga volgende week naar nederland tegen griekenland telt dat ook?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:39 schreef Crack_ het volgende:
Haha ik moest zo lachen he, mn moeder stuurde me via de whatsapp van de week dit
"Komt een glazenwasser het raam van ons kantoor wassen. Dat is op de eerste etage. Ik zeg hallo en hij sodemieterd van de trap af. Pfff meteen een ambulance gebeld. Zag er niet goed uit!!!! Veel pijn aan heup, schouder en elleboog. En dán is het lang wachten tot de ambulance er is!! Maakt wel indruk!"
Moest zo hard lachen![]()
Ik zie het ook echt voor me hoe dat moet zijn gegaanquote:
Zo zag ik het ook voor mequote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zie het ook echt voor me hoe dat moet zijn gegaan
'Hallo!![]()
"
- WAAAAAAAAAA
best zielig eigenlijkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:39 schreef Crack_ het volgende:
Haha ik moest zo lachen he, mn moeder stuurde me via de whatsapp van de week dit
"Komt een glazenwasser het raam van ons kantoor wassen. Dat is op de eerste etage. Ik zeg hallo en hij sodemieterd van de trap af. Pfff meteen een ambulance gebeld. Zag er niet goed uit!!!! Veel pijn aan heup, schouder en elleboog. En dán is het lang wachten tot de ambulance er is!! Maakt wel indruk!"
Moest zo hard lachen![]()
Dag lieverd.quote:
in amerika was je moeder nu aangeklaagdquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Kan wel kloppen want in azie hebben ze kleine piemeltjes
Nee want die meneer heeft gezegd dat het waarschijnlijk niet haar schuld was omdat ie mos onder zn schoenen hadquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in amerika was je moeder nu aangeklaagd
Amerikaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in amerika was je moeder nu aangeklaagd
ja, maar dat die dan niet gezegdquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee want die meneer heeft gezegd dat het waarschijnlijk niet haar schuld was omdat ie mos onder zn schoenen had.
Dan nog denk ik niet dat het zo werkt in Amerika hoorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dat die dan niet gezegd
geilquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:47 schreef Crack_ het volgende:
Ik wilde zo ook een keer douchen en toen ik de badkamer inliep stond er ook ineens een glazenwasser voor 't raam.
Heeft die glazenwasser ook wat te kijken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:47 schreef Crack_ het volgende:
Ik wilde zo ook een keer douchen en toen ik de badkamer inliep stond er ook ineens een glazenwasser voor 't raam.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:47 schreef Crack_ het volgende:
quote:
Ik had toen gewoon mn kleren aan he.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:48 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Heeft die glazenwasser ook wat te kijken.
Je gaat douchen met kleren aan? Oke dit is nieuw voor mij.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik had toen gewoon mn kleren aan he.
slapperd gewordenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik had toen gewoon mn kleren aan he.
Ik liep de badkamer in zei ikquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:49 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Je gaat douchen met kleren aan? Oke dit is nieuw voor mij.
Best wel eng want het broertje van mijn oma is gister van de ladder gevallen en heeft ook zijn ribben gebroken en elleboog verbrijzeld.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee want die meneer heeft gezegd dat het waarschijnlijk niet haar schuld was omdat ie mos onder zn schoenen had.
Ja, ik denk dat er nog tientallen mensen zijn in Nederland die van de ladder zijn gedonderd. Ik moest gisteren ook bij twee adressen de ramen zemenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Best wel eng want het broertje van mijn oma is gister van de ladder gevallen en heeft ook zijn ribben gebroken en elleboog verbrijzeld.
Dat is niet fijn.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Best wel eng want het broertje van mijn oma is gister van de ladder gevallen en heeft ook zijn ribben gebroken en elleboog verbrijzeld.
Waarom?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat er nog tientallen mensen zijn in Nederland die van de ladder zijn gedonderd. Ik moest gisteren ook bij twee adressen de ramen zemen.
Ja het is perfect weer daarvoorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom?
Mijn moeder whatsappte mij ook vandaag of ik dat even wilde doen. Dahaaaag
Gewoon in de zomer in bikini tochquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja het is perfect weer daarvoor.
Niet te koud en niet te warm en de zon schijnt niet hard
Primaire levensbehoefte gaan altijd voor.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja het is perfect weer daarvoor.
Niet te koud en niet te warm en de zon schijnt niet hard
Verstandigquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:52 schreef LittleBrownie het volgende:
IK VERVEEL ME KAPOT.
Ik ga wel leren
kom pingenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:52 schreef LittleBrownie het volgende:
IK VERVEEL ME KAPOT.
Ik ga wel leren
Nee, dan krijg je sneller strepen en ramen zemen met een felle zon gaat zo'n tyfus pijn doen aan je ogenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gewoon in de zomer in bikini toch
quote:
Dan ga je terug.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:56 schreef Toto69 het volgende:
Ik mis de gezelligheid en rust van Lisboa, die ik hier nu al niet meer heb
Ja kan me voorstellenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:56 schreef Toto69 het volgende:
Nooit last van gehadquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dan krijg je sneller strepen en ramen zemen met een felle zon gaat zo'n tyfus pijn doen aan je ogen.
Een tijdje terug waren portugezen kut, was het uitgaan kut en spraken ze portugees daar.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:56 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik vind dat facebookicoontje van powned wel grappig
Ik bedoel alleen al in huis, mn huisgenoot was echt ontzettend chill, hier meteen weer tantoe veel gezeikquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een tijdje terug waren portugezen kut, was het uitgaan kut en spraken ze portugees daar.
Daarom ook een klb topic voor dit gezeik.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een tijdje terug waren portugezen kut, was het uitgaan kut en spraken ze portugees daar.
joh, geen hond hier kent mij echt dus ik zeik hier lekker zo veel ik wil.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daarom ook een klb topic voor dit gezeik.
Ja daar is klaagblaak dus voorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
joh, geen hond hier kent mij echt dus ik zeik hier lekker zo veel ik wil.
srslyquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
je staat wel 2 dagen op de wachtlijst dan ofzo
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
jaheb anderhalve dag moeten wachten ofzo op dat mailtje. maar is het helemaal waard
Live gezien.quote:
Mavericks.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:03 schreef xcachet het volgende:
Wat is er nou zo nieuw bij apple? Volg er helemaal niks van. Nieuwe programma's?
ipad air en OSX mavericksquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:03 schreef xcachet het volgende:
Wat is er nou zo nieuw bij apple? Volg er helemaal niks van. Nieuwe programma's?
iBooks, Maps, tags (Mavericks, gratis)quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:03 schreef xcachet het volgende:
Nieuwe OSquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:07 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Dan druk je op downloaden en installeren. Tot zover mijn instructies.
Goede verbetering als ik het zo zie.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:05 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Lees dit maar even: https://www.apple.com/nl/osx/
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:07 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Dan druk je op downloaden en installeren. Tot zover mijn instructies.
Hoiquote:
Is echt kut indd, mja het mot maar.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Las het op FB, wist het totaal niet. Balen man.
[..]
Nog niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |