Ja kan me voorstellenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:56 schreef Toto69 het volgende:
Ik mis de gezelligheid en rust van Lisboa, die ik hier nu al niet meer heb
Nooit last van gehadquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dan krijg je sneller strepen en ramen zemen met een felle zon gaat zo'n tyfus pijn doen aan je ogen.
Een tijdje terug waren portugezen kut, was het uitgaan kut en spraken ze portugees daar.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:56 schreef Toto69 het volgende:
Ik mis de gezelligheid en rust van Lisboa, die ik hier nu al niet meer heb
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik vind dat facebookicoontje van powned wel grappig
Ik bedoel alleen al in huis, mn huisgenoot was echt ontzettend chill, hier meteen weer tantoe veel gezeikquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een tijdje terug waren portugezen kut, was het uitgaan kut en spraken ze portugees daar.
Daarom ook een klb topic voor dit gezeik.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een tijdje terug waren portugezen kut, was het uitgaan kut en spraken ze portugees daar.
joh, geen hond hier kent mij echt dus ik zeik hier lekker zo veel ik wil.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daarom ook een klb topic voor dit gezeik.
Ja daar is klaagblaak dus voorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
joh, geen hond hier kent mij echt dus ik zeik hier lekker zo veel ik wil.
srslyquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
je staat wel 2 dagen op de wachtlijst dan ofzo
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
jaheb anderhalve dag moeten wachten ofzo op dat mailtje. maar is het helemaal waard
Live gezien.quote:
Mavericks.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:03 schreef xcachet het volgende:
Wat is er nou zo nieuw bij apple? Volg er helemaal niks van. Nieuwe programma's?
ipad air en OSX mavericksquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:03 schreef xcachet het volgende:
Wat is er nou zo nieuw bij apple? Volg er helemaal niks van. Nieuwe programma's?
iBooks, Maps, tags (Mavericks, gratis)quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:03 schreef xcachet het volgende:
Nieuwe OSquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |