Je gaat douchen met kleren aan? Oke dit is nieuw voor mij.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik had toen gewoon mn kleren aan he.
slapperd gewordenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik had toen gewoon mn kleren aan he.
Ik liep de badkamer in zei ikquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:49 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Je gaat douchen met kleren aan? Oke dit is nieuw voor mij.
Best wel eng want het broertje van mijn oma is gister van de ladder gevallen en heeft ook zijn ribben gebroken en elleboog verbrijzeld.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee want die meneer heeft gezegd dat het waarschijnlijk niet haar schuld was omdat ie mos onder zn schoenen had.
Ja, ik denk dat er nog tientallen mensen zijn in Nederland die van de ladder zijn gedonderd. Ik moest gisteren ook bij twee adressen de ramen zemenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Best wel eng want het broertje van mijn oma is gister van de ladder gevallen en heeft ook zijn ribben gebroken en elleboog verbrijzeld.
Dat is niet fijn.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Best wel eng want het broertje van mijn oma is gister van de ladder gevallen en heeft ook zijn ribben gebroken en elleboog verbrijzeld.
Waarom?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat er nog tientallen mensen zijn in Nederland die van de ladder zijn gedonderd. Ik moest gisteren ook bij twee adressen de ramen zemen.
Ja het is perfect weer daarvoorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom?
Mijn moeder whatsappte mij ook vandaag of ik dat even wilde doen. Dahaaaag
Gewoon in de zomer in bikini tochquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja het is perfect weer daarvoor.
Niet te koud en niet te warm en de zon schijnt niet hard
Primaire levensbehoefte gaan altijd voor.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja het is perfect weer daarvoor.
Niet te koud en niet te warm en de zon schijnt niet hard
Verstandigquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:52 schreef LittleBrownie het volgende:
IK VERVEEL ME KAPOT.
Ik ga wel leren
kom pingenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:52 schreef LittleBrownie het volgende:
IK VERVEEL ME KAPOT.
Ik ga wel leren
Nee, dan krijg je sneller strepen en ramen zemen met een felle zon gaat zo'n tyfus pijn doen aan je ogenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gewoon in de zomer in bikini toch
quote:
Dan ga je terug.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:56 schreef Toto69 het volgende:
Ik mis de gezelligheid en rust van Lisboa, die ik hier nu al niet meer heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |