best zielig eigenlijkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:39 schreef Crack_ het volgende:
Haha ik moest zo lachen he, mn moeder stuurde me via de whatsapp van de week dit
"Komt een glazenwasser het raam van ons kantoor wassen. Dat is op de eerste etage. Ik zeg hallo en hij sodemieterd van de trap af. Pfff meteen een ambulance gebeld. Zag er niet goed uit!!!! Veel pijn aan heup, schouder en elleboog. En dán is het lang wachten tot de ambulance er is!! Maakt wel indruk!"
Moest zo hard lachen![]()
Dag lieverd.quote:
in amerika was je moeder nu aangeklaagdquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Kan wel kloppen want in azie hebben ze kleine piemeltjes
Nee want die meneer heeft gezegd dat het waarschijnlijk niet haar schuld was omdat ie mos onder zn schoenen hadquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in amerika was je moeder nu aangeklaagd
Amerikaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in amerika was je moeder nu aangeklaagd
ja, maar dat die dan niet gezegdquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee want die meneer heeft gezegd dat het waarschijnlijk niet haar schuld was omdat ie mos onder zn schoenen had.
Dan nog denk ik niet dat het zo werkt in Amerika hoorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dat die dan niet gezegd
geilquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:47 schreef Crack_ het volgende:
Ik wilde zo ook een keer douchen en toen ik de badkamer inliep stond er ook ineens een glazenwasser voor 't raam.
Heeft die glazenwasser ook wat te kijken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:47 schreef Crack_ het volgende:
Ik wilde zo ook een keer douchen en toen ik de badkamer inliep stond er ook ineens een glazenwasser voor 't raam.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:47 schreef Crack_ het volgende:
quote:
Ik had toen gewoon mn kleren aan he.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:48 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Heeft die glazenwasser ook wat te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |