Ga voor Jannes - Ik wil naar Griekenlandquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ga voor Jannes - Ik wil naar Griekenland
quote:
Karamelpiet volgens Bitterlemon.quote:
Nee een kinderhatende nep pietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Karamelpiet volgens Bitterlemon.
Dus? als mijn moeder/vader of wie dan ook irritant loopt te doen over de telefoon hang ik gewoon op. heb wel wat beters te doenquote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee een kinderhatende nep piet
Ik heb al 4 jaar opgehangen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dus? als mijn moeder/vader of wie dan ook irritant loopt te doen over de telefoon hang ik gewoon op. heb wel wat beters te doen
nee, zo doe ik echt niet tegen mn moeder. Ik zeg gewoon dat ze over iets anders moet pratenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dus? als mijn moeder/vader of wie dan ook irritant loopt te doen over de telefoon hang ik gewoon op. heb wel wat beters te doen
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, zo doe ik echt niet tegen mn moeder. Ik zeg gewoon dat ze over iets anders moet praten
quote:
ik ga volgende week naar nederland tegen griekenland telt dat ook?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
IK WIL NAAR GRIEKENLAND, IK WIL DE ZON WEER OP M'N HUID!
Beetje welquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga volgende week naar nederland tegen griekenland telt dat ook?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:39 schreef Crack_ het volgende:
Haha ik moest zo lachen he, mn moeder stuurde me via de whatsapp van de week dit
"Komt een glazenwasser het raam van ons kantoor wassen. Dat is op de eerste etage. Ik zeg hallo en hij sodemieterd van de trap af. Pfff meteen een ambulance gebeld. Zag er niet goed uit!!!! Veel pijn aan heup, schouder en elleboog. En dán is het lang wachten tot de ambulance er is!! Maakt wel indruk!"
Moest zo hard lachen![]()
Ik zie het ook echt voor me hoe dat moet zijn gegaanquote:
Zo zag ik het ook voor mequote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zie het ook echt voor me hoe dat moet zijn gegaan
'Hallo!![]()
"
- WAAAAAAAAAA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |