Dat mensen zich daar druk over maken vind ik merkwaardig.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:03 schreef richolio het volgende:
De Pietitie gaat 10 likes per seconde.Al 1,2 miljoen likes
quote:
Ik heb vandaag bewust niet op smoelenboek gekeken omdat er alleen nog maar domme opmerkingen stonden over zwarte pieten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:03 schreef richolio het volgende:
De Pietitie gaat 10 likes per seconde.Al 1,2 miljoen likes
Dat deed niemand tot dit jaar. Dit jaar is het erger dan normaal en de Nederlanders zijn het dus ook zat en gaan er tegen in. Het is gewoon even klaar nu, met die pretverpesters.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat mensen zich daar druk over maken vind ik merkwaardig.
MED / Yvonne Awards 2013: De Winnaars!!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat houdt zo'n award per subform in dan?
Jij loopdquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het is toch ook niet: "Loopd altijd zo"
Bitterlemon
bby pls stahpquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij loopd
Ik loopd
Wij hebben geloopd
Klopt wel hoor el be
Het is wel erg hè..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb vandaag bewust niet op smoelenboek gekeken omdat er alleen nog maar domme opmerkingen stonden over zwarte pieten.
Het is maar waar je je druk om wilt maken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat deed niemand tot dit jaar. Dit jaar is het erger dan normaal en de Nederlanders zijn het dus ook zat en gaan er tegen in. Het is gewoon even klaar nu, met die pretverpesters.
Sommige mensen willen wèl graag hun tradities behouden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk om wilt maken.
Cooooolquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
MED / Yvonne Awards 2013: De Winnaars!!
Mods kiezen de leukste users per subforum.
"Dus in het buitenland mogen tradities wel maar in Nederland niet"quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:06 schreef richolio het volgende:
[..]
Het is wel erg hè..Bijna elk berichtje gaat over Zwarte Piet. Het heeft wel zin
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
"Dus in het buitenland mogen tradities wel maar in Nederland niet"
Was de domste die ik gister las.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat mensen zich daar druk over maken vind ik merkwaardig.
Ik ookquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik wil ook zo'n prestigeuze Yvonne award
LB awards ipv Yvonne awardsquote:
Dag schat.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:16 schreef xcachet het volgende:
"Wij zouden ons gediscrimineerd moeten voelen! Dat ze denken dat wij mensen met buitenlandse afkomst discrimineren!"
Pls
op mij ook niet denk ikquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:16 schreef Crack_ het volgende:
Er heeft nog nooit ergens iemand op mi jgestemd.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
LB awards ipv Yvonne awards![]()
Dat is niet best.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:18 schreef Tjacka het volgende:
oh ze hebben bijna ingebroken bij mijn moeders werk
mijn moeder had toevallig de deur op slot gedaan.quote:
+1 voor jouw moeder.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mijn moeder had toevallig de deur op slot gedaan.
maar nu is wel de hele deur aan stront
dat heb ik nog nooit iemand zien zeggenquote:
"Het Witte Huis kan dan ook echt niet meer, overschilderen die handel."quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wij moeten ons inderdaad gediscrimineerd voelen, waarom zouden blanke pieten geen hulpje van sinterklaas kunnen zijn
Nee, ik had het ook niet verwacht.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heb ik nog nooit iemand zien zeggen
quote:
maar waarom?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik had het ook niet verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |