Tevens tetten.boobies tietjesquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Heul nie!quote:
jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heul nie!
Nja die bovenste wel maar die mag nog wel een rondje mee.
Ik moest snel zijn en de lapo veilig stellen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
jawant liev.
2e, hm, ik heb je beter zien kiezen.
Winrarquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik moest snel zijn en de lapo veilig stellen.
Nu wel even weer de google een slinger geven.
quote:
Schelequote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik moest snel zijn en de lapo veilig stellen.
Nu wel even weer de google een slinger geven.
waar danquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:03 schreef Monopoly het volgende:
Bijna deel 500 jongens.
Tijd voor een nieuwe meet.
Daar waar het het best uitkomt en het makkelijkst isquote:
Je kan er maar niet over ophouden hequote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:05 schreef Murdera het volgende:
Zou wel kijken hoe ze een mixed grill schaal opeet.
Was gofferdomme goed eten. Ik wil er weer heen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je kan er maar niet over ophouden he
Godverdegodgloeiende stel kieskeurige zolderkamer fapperts.... Zo beter? Keuze uit 2 en 1 meisje voor de lief.quote:
Gezellig weer naar het 'Argentijnse' (quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was gofferdomme goed eten. Ik wil er weer heen.Ik heb honger.
Jammer van dat 1e foutje.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:06 schreef Monopoly het volgende:
Mixed Grill![]()
Zeker wanneer je drank op hebt en geen zin hebt in standaard kapsalon of broodje döner.
Decadent met echt bestek eten in de lokale Turkse vreetschuur midden in de nacht
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gezellig weer naar het 'Argentijnse' (![]()
) restaurant.
Nee nog steeds niet sorry.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Godverdegodgloeiende stel kieskeurige zolderkamer fapperts.... Zo beter? Keuze uit 2 en 1 meisje voor de lief.
Ja jonge ga jij maar lekker steak eten in je Argentijnse restaurantquote:
Kom nu naar me toe en ik wine and dine je.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat kon ik niet weten
Samen een keer romantisch uit eten midden in de nacht dan ?![]()
u jelly.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja jonge ga jij maar lekker steak eten in je Argentijnse restaurant![]()
Van jou kan ik het me voorstellen sinds je over mij droomde gisternacht.quote:
Morgenochtend begravenis in de tuin, en vanavond een nachtwake met drank en wiet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kom nu naar me toe en ik wine and dine je.
[..]
u jelly.
Eh eh eh, niet zo he.quote:
Want jij bent een vrouw? Ok.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Van jou kan ik het me voorstellen sinds je over mij droomde gisternacht.![]()
Nu wil je nooit meer wat anders.
Mag niet want...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van dit soort opmerkingen begin ik altijd wel een beetje bang te worden. Zou wiet dan echt hersencellen wegvreten of weet je niet beter?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eh eh eh, niet zo he.
[..]
Want jij bent een vrouw? Ok.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mag niet want...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie koos er voor om daar maar gewoon te kijken wat ze hadden?
Ik.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:13 schreef Murdera het volgende:
[..]Wie koos er voor om daar maar gewoon te kijken wat ze hadden?
Hoe denk je dat ze in die situatie terecht is gekomen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:13 schreef OllieWilliams het volgende:
vind de bovenste in de onderste foto er echt uit zien als een wijf dat nog niet tot 3 kan tellen
Moet een traantje wegpinken als ik weer terugdenk aan die mooie nachtquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:14 schreef Monopoly het volgende:
Vas heeft mij ooit eens meegenomen naar de discotheek. Nadat ze mij 10 shots absinth had gegeven wilde ze dat ik op zoek ging naar de schat in het Vondelpark.
Na een uur graven vonden wij een kist met daar in een half miljoen in cash.
Zelfde avond is dat nog op gegaan aan drank, drugs, hoeren, strippers, hotel, eten en een hitman.
Het was prachtig.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet een traantje wegpinken als ik weer terugdenk aan die mooie nacht
Ja de rest van de dagen zaten we FOK!kend in dat kleine kuthuisje van hem, hij op de computer en ik op de laptop.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:18 schreef Sardu het volgende:
Telkens als het om Mur en Vas gaat dan komt er maar 1 avond ter sprake, die van de scary movie en mixed grill. Jullie zijn maar 1 avond uit geweest samen?
ahquote:
waarom niet?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:18 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
ben zelf geen fan van chili con carne
ik?quote:
We proberen jullie de drank drugs en gruwelijke seksverhalen te besparen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:18 schreef Sardu het volgende:
Telkens als het om Mur en Vas gaat dan komt er maar 1 avond ter sprake, die van de scary movie en mixed grill. Jullie zijn maar 1 avond uit geweest samen?
stoer manquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
We proberen jullie de drank drugs en gruwelijke seksverhalen te besparen.
Klinkt wel vrij monogaam.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja de rest van de dagen zaten we FOK!kend in dat kleine kuthuisje van hem, hij op de computer en ik op de laptop.
Wil sowieso nog een keer naar Zuid-Amerika. Maar dan het liefst een half jaar oid, en eerst Spaans (en Portugees) lerenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:19 schreef Monopoly het volgende:
Wil wel nog een keer road trippen in Chili. Van noord naar zuid ofzo. Lijkt me echt epic
dos cervezas por favor.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:21 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wil sowieso nog een keer naar Zuid-Amerika. Maar dan het liefst een half jaar oid, en eerst Spaans (en Portugees) leren
Pics/tapes oder nicht passiert.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
We proberen jullie de drank drugs en gruwelijke seksverhalen te besparen.
Hehequote:
quote:
Ik vond spaans klote om te leren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:23 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hehealleen spreken de dames (uberhaupt de mensen daar maar enkel de dames zijn belangrijk uiteraard) geen engels
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:21 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wil sowieso nog een keer naar Zuid-Amerika. Maar dan het liefst een half jaar oid, en eerst Spaans (en Portugees) leren
"Tiene un bueno culo."quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:23 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hehealleen spreken de dames (uberhaupt de mensen daar maar enkel de dames zijn belangrijk uiteraard) geen engels
Ajoh, spaans is nog best te doen. Ik vorder niet zo rap, maar moeilijk is het ook niet echt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
We hebben wel een keer elkaars hand vastgehouden.
[..]
Ik vond spaans klote om te leren.geen aanrader.
Ik stroomde ook het 2e jaar pas in, dus het ging niet echt lekker.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ajoh, spaans is nog best te doen. Ik vorder niet zo rap, maar moeilijk is het ook niet echt.
Schijnbaar is Pools het lastigst om te leren voor een niet-Pool, moeilijker nog dan chineesquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
We hebben wel een keer elkaars hand vastgehouden.
[..]
Ik vond spaans klote om te leren.geen aanrader.
Mjah ik krijg van mijn spaanse pool les in ruil tegen engels lessen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik stroomde ook het 2e jaar pas in, dus het ging niet echt lekker.
is dat niet voor elk land anders eigenlijk? misschien vind een chinees juist duits weer veel moeilijker ofzo?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:26 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Schijnbaar is Pools het lastigst om te leren voor een niet-Pool, moeilijker nog dan chinees
Oh, ook nog eens door de regen blijkbaarquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:22 schreef Moira. het volgende:
wheee kutje, over half uurtje de deur uit voor huisarts. zo'n pokke eind weg en niet bereikbaar met ov
Regiotaxi bellenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh, ook nog eens door de regen blijkbaarMatig
Dit klinkt meer waarschijnlijk. Ik ken genoeg nederlanders die pools hebben leren spreken en nu ook gesprekken kunnen voeren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
is dat niet voor elk land anders eigenlijk? misschien vind een chinees juist duits weer veel moeilijker ofzo?
Tot zooooquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:30 schreef Monopoly het volgende:
Stap zo uit op Amersfoort en dan over op zo'n kak trein zonder internet_!
Laters![]()
Ze zullen je wel mogen daar.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dit klinkt meer waarschijnlijk. Ik ken genoeg nederlanders die pools hebben leren spreken en nu ook gesprekken kunnen voeren.
Ik kom niet verder dan alsjeblieft, dankjewel, proost, bier en peuken.
Oh en 'geen probleem'
Use your googles ma'am. Als ik alles voor moest kauwen was ik wel vogel geworden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat heeft monogamie te maken met lol
Een rare.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:32 schreef Sardu het volgende:
Als ik alles voor moest kauwen was ik wel vogel geworden.
zou best kunnen, heb eens gelezen hier of daar dat Pools het lastigst wasquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
is dat niet voor elk land anders eigenlijk? misschien vind een chinees juist duits weer veel moeilijker ofzo?
Ik dacht dat slavische talen daar onder vielen en dat is niet alleen pools. Dan kon het weleens kloppen wat je zegt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:32 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
zou best kunnen, heb eens gelezen hier of daar dat Pools het lastigst wasMaar ja, ook geen enkele ambitie om ooit Pools te kunnen spreken
Ze vinden me daar wel allemaal aardig ja.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze zullen je wel mogen daar.
"Wat een lieve jongen, zo beschaafd, en maakt nergens een probleem van"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Lieve FOK! vrinden,
Na een fractievergadering waarbij ik mijn laptop nodig had, ben ik met mijn
apparatuur in de kroeg beland.
Er rees opeens een idee op. Ik wil graag FOK!-troepen gaan organiseren.
Ieder die FOK! lief is, zal een tattoo moeten laten zetten in zijn nek,
of rechts boven op de borst. FOK! op je hart.
Resultaat: Eenheid van FOK!vrinden. Genegenheid en ultieme chillings.
U zijt gezegend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja joh.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Om bij jou verwachtingen te hebben moet je wel heel naïef zijn
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Lieve FOK! vrinden,
Na een fractievergadering waarbij ik mijn laptop nodig had, ben ik met mijn
apparatuur in de kroeg beland.
Er rees opeens een idee op. Ik wil graag FOK!-troepen gaan organiseren.
Ieder die FOK! lief is, zal een tattoo moeten laten zetten in zijn nek,
of rechts boven op de borst. FOK! op je hart.
Resultaat: Eenheid van FOK!vrinden. Genegenheid en ultieme chillings.
U zijt gezegend
Kunnen we vanaf 2015 niet gewoon ons gezicht schminken een paar gouden oorbellen indoen en wat takjes in een bundel knopen en aan onze broek hangen als herkenningspunt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als je elkaar tegenkomt op straat brullen als een tijger.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Ook een ideequote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kunnen we vanaf 2015 niet gewoon ons gezicht schminken een paar gouden oorbellen indoen en wat takjes in een bundel knopen en aan onze broek hangen als herkenningspunt?
En als je elkaar tegenkomt op straat brullen als een tijger.
Alvast een ode aan jou, Mur en Mono zodat we straks ladderzat en luidkeels mee kunnen zingen in Groningen. Als dit lukt komt die tattoo vanzelf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die text zitten wat schoonheidsfoutjes in
[ Bericht 1% gewijzigd door Sardu op 23-10-2013 17:56:46 (copypastetekstmetfouten.) ]I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Alvast een ode aan jou, Mur en Mono zodat we straks ladderzat en luidkeels mee kunnen zingen in Groningen. Als dit lukt komt die tattoo vanzelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We gaan hooivork darten en klompengolf spelen
En ' tepelkniep'm ' oftewel, koeien melkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]We gaan hooivork darten en klompengolf spelen
En ' tepelkniep'm ' oftewel, koeien melkenHoewel ik een mooi gevormde vrouwentepel voor me zag, wist ik wel meteen wat je bedoelde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Er schuilt een waar boer in u vrindquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hoewel ik een mooi gevormde vrouwentepel voor me zag, wist ik wel meteen wat je bedoelde.
Ik ka zelfs wel 'n eend plat kuier'n.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Er schuilt een waar boer in u vrind![]()
Goist met trekkerscheur'n ?
![]()
![]()
![]()
Schier schierquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ka zelfs wel 'n eend plat kuier'n.
Zal ik je eendje lekker vullenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:14 schreef Murdera het volgende:
Snap Hm niet maar wel trek in eend nu
500, niet meer niet minder. Ik ben al druk bezig om een OP pic te vergaren met 500 konten. Zal uiteindelijk wel een ban worden maar worth it.quote:
Meh is ook niet echt origineelquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:49 schreef Amarantha het volgende:
Nee dat is toch wat saai. Misschien iets van: Waar we de 500 hebben gered
Jij en je onzinprulletjesquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:53 schreef Amarantha het volgende:
Mijn aansteker is vandaag binnen gekomen
[ afbeelding ]
Iets met "die ene hersencel? Die maakt dan ook niet meer uit 500!"quote:
Vegeta zal niet onder de indruk zijn.quote:
Oh.. nou.. Dan ga ik maar even wat broodjes schnitzel maken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vegeta zal niet onder de indruk zijn.![]()
Met dikke vette mayoquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh.. nou.. Dan ga ik maar even wat broodjes schnitzel maken.
Gaan wij dit topic volspammen?quote:
Sorry, ik wa alvast 500 konten aan het zoeken voor de OP.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
Nou?
sardientju? komt er nog wat van
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Sorry, ik wa alvast 500 konten aan het zoeken voor de OP.
Bbmwatte?quote:
Blackberry messenger jwzquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Bbmwatte?
Optellen met plaatjes dacht ik.![]()
[ afbeelding ]
Euh nee dat heb ik niet. Ik spreek ze in het echt aan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Blackberry messenger jwz
pingen met mn chimi's
kan nu wel gewoon om ping vragen bij meisjes
ik spreek meisjes niet aan. kom niet buiten namelijkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Euh nee dat heb ik niet. Ik spreek ze in het echt aan.De rest een beetje onderhouden met die social media rommel whatsapp en email.
Deed ik ook altijd. Maar binnen zat Vas en toen bedacht ik me dat het buiten misschien wel helemaal niet zo erg kon zijn.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik spreek meisjes niet aan. kom niet buiten namelijk
want dat is eng
yolo.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Deed ik ook altijd. Maar binnen zat Vas en toen bedacht ik me dat het buiten misschien wel helemaal niet zo erg kon zijn.![]()
En nu ontmoet ik pissende vrouwen zonder dat ik er echt op zit te wachten.
Eh niet zo subtiele botterik.quote:
stage sinds 2 weken ofzo en gaat lekker.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Euj, hoe staan de zaken?
[..]subtiel is een eigenschap die ik wel schijn te bezitten ergens
Dat is wel beterquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
stage sinds 2 weken ofzo en gaat lekker.
Deze is wel beter. zit in het centrum van utreg dus genoeg te doen en goeie sfeer enzoquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is wel beterer zijn ook stages waar je niets mee kan
Relaxed! Kun je na het werk/tijdens lunch tenminste nog de stad inquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Deze is wel beter. zit in het centrum van utreg dus genoeg te doen en goeie sfeer enzo
Afstand van bed naar werk is het belangrijkst.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Relaxed! Kun je na het werk/tijdens lunch tenminste nog de stad inlocatie is alles jeweet.
heb geen vaste lunchtijd. kan gewoon onder het werkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Relaxed! Kun je na het werk/tijdens lunch tenminste nog de stad inlocatie is alles jeweet.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:23 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ga maar in de modder rollen smeerpijp
quote:
Zoiets?quote:You know I never, I've never seen you look so good
You never act the way you should but I like it
And I know you like it too the way that I want you
I've gotta have you, oh yes I do
I never, I never ever stay out late
But you know that I can hardly wait just to see you
And I know you cannot wait, wait to see me too
I've gotta touch you
'Cause baby we'll be at the drive-in in the old man's Ford
Behind the bushes until I'm screamin' for more
Down in the basement we'll lock the cellar door
And baby talk dirty to me
Ah, een kennerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat liedje ken ik. Poison toch,de band?
Best grappig liedjequote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, een kenner![]()
Klopt is van Poison.
Beter dan dat huidige hitje.quote:
Zal kijken of ik de Ford kan lenen.quote:
Dat is the lost boys maar dan in 2013?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:32 schreef Amarantha het volgende:
Zo weer The Vampire Diaries kijken. *verslaafd*
Ben trots op Snowiequote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
kan je niks aardigs zeggen gnome?
Als je het maar laat.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Is geen reclame.![]()
*insertpicvanVasmetjoint*
Ff zoeken.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Is geen reclame.
Dit is een echte stonerwaarheidSPOILER: found it!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ff zoeken.![]()
Fuck the EBU.
Nee, dat is Vas, een ware stoner.quote:
Niks geks, iedereen is hetzelfde gebleven.quote:
Die zeikt gewoon onder je bed of in een ander donker hoekje.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:18 schreef Moira. het volgende:
En wij vragen ons af hoe vaak een kat per dag eigenlijk moet pissen?
Burnsy heeft bijna de hele dag boven gezeten en gaat nu net pas naar beneden
Neh want dat ruik je hier gelijkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die zeikt gewoon onder je bed of in een ander donker hoekje.
Het waarnemen van een geur.quote:
Ik heb gewoon iemand die dat voor mij doetquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:33 schreef Crack_ het volgende:
Die joint roller die ik heb gekocht werkt dus echt goed he. Heb nog nooit zo'n mooi jointje uit mn handen gekregen!
Ik wist niet dat jij blowdequote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:33 schreef Crack_ het volgende:
Die joint roller die ik heb gekocht werkt dus echt goed he. Heb nog nooit zo'n mooi jointje uit mn handen gekregen!
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon iemand die dat voor mij doet
Ja, ik ook maar daar wil ik toch niet afhankelijk van zijn zegquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon iemand die dat voor mij doet
Oh, ja wie doet dat nou nietquote:
But how!?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:33 schreef Crack_ het volgende:
kan het wel zelf.quote:
Blow altijd bij vrienden. is veel gezellig en als ik zelf een joint draai krijg ik op mn flikkerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik ook maar daar wil ik toch niet afhankelijk van zijn zeg. Als ik wil blowen dat wil ik dat en niet eerst telefoontjes en shit moeten plegen. En de enige die hier in dit huis woont samen met mij is mn konijn, die kan ook niet zo goed rollen.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:36 schreef Sardu het volgende:
Ik kan prima een joint draaien. Met m'n ogen dicht en onder invloed van wat dan ook
Hoe kan dát nou weer niet?! Ik heb drie pogingen gedaan voordat ik de perfecte hadquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
But how!?![]()
Ik kan prima een joint draaien. Met m'n ogen dicht en onder invloed van wat dan ook.. maar ik kan absoluut niet met zo'n roller overweg.
Oh, ik blow juist altijd thuis. Gewoon lekker op de bank of op bedquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
kan het wel zelf.
[..]
Blow altijd bij vrienden. is veel gezellig en als ik zelf een joint draai krijg ik op mn flikker
blowen met meerder is veel gezelligerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik blow juist altijd thuis. Gewoon lekker op de bank of op bed.
Ahja, ieder zn eigen ding.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
blowen met meerder is veel gezelliger
vooral met mijn vriendengroep. altijd wel iemand die een domme opmerking maakt ofzo
We hebben het over dit ding toch?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe kan dát nou weer niet?! Ik heb drie pogingen gedaan voordat ik de perfecte had. En dat was alleen kijken hoeveel shit er nou in moest en aan welke kant het plakrandje moest.
Buiten onder een heldere hemel en dan sterren en shit kijken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik blow juist altijd thuis. Gewoon lekker op de bank of op bed.
Jup zo één.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
We hebben het over dit ding toch?
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n ding hier liggen (had je wel mogen hebben trouwens) maar ik heb daar nog nooit een rookbaar product uitgekregen.
Ja, vroegah toen ik nog in brabant tussen de koeien woondequote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Buiten onder een heldere hemel en dan sterren en shit kijken.
Mijn ex kon in het begin niet draaien en omdat ik het wel handig vond voor op het strand oid als er veel wind staat. Maarja dat werkte dus niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jup zo één.
Oh, nouja jij hebt 'm toch niet nodig dus. Of waarvoor heb je 'm überhaupt
Nee dat gaat inderdaad niet lukken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, vroegah toen ik nog in brabant tussen de koeien woonde. Den Haag en sterren kijken, nah..
Ja, dat leek me ook welquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mijn ex kon in het begin niet draaien en omdat ik het wel handig vond voor op het strand oid als er veel wind staat. Maarja dat werkte dus niet.![]()
Toen maar zo'n fietsrepareer blikje gekocht met 2 magneten en nooit meer wegwaaiende vloei.![]()
Tevens mooi bakje om alles in te bewaren.
[ afbeelding ]
Ik draai nooit van die knoeperds met heel veel tabak. Vaak mooie dunne jointjes met weinig tabak en veel wiet. Als ik dat in zo'n ding stopte dan zat het vaak veel te los bij de tip. Enige oplossing was meer tabak en dat wil ik juist niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat leek me ook wel. Wat lukt er niet dan?
4 uur, godsammequote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:48 schreef Studeur het volgende:
Wat een hoerendag. Verslapen voor college, pas om 4 uur mn nest uit, moeder boos daarom en geen eten en preek als straf. Ik moet vroeger op gaan staan anders zet ze me het huis uit zegt ze
Kraakpandje zoeken, zelf initiatief nemen en haar mooi op haar neus laten kijken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:48 schreef Studeur het volgende:
Wat een hoerendag. Verslapen voor college, pas om 4 uur mn nest uit, moeder boos daarom en geen eten en preek als straf. Ik moet vroeger op gaan staan anders zet ze me het huis uit zegt ze
3 uur ofzo en was best wel dronken zonder redenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
4 uur, godsammeHoe laat ging je slapen?
Oh, ja dat had ik op het begin ook.. En daar zit ik ook nog wel een beetje mee en ik heb het deels opgelost door mn tipje weet ik veel hoe vaak te vouwen maar dan word je jointje op het einde zo viesquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik draai nooit van die knoeperds met heel veel tabak. Vaak mooie dunne jointjes met weinig tabak en veel wiet. Als ik dat in zo'n ding stopte dan zat het vaak veel te los bij de tip. Enige oplossing was meer tabak en dat wil ik juist niet.
Ja waar vind je tegenwoordig een kraakpand, zou dat dolgraag willen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kraakpandje zoeken, zelf initiatief nemen en haar mooi op haar neus laten kijken.![]()
En iets meer voor school doen kan vast geen kwaad.
En toen ging je er nog vanuit dat je college de volgende dag wel ging halen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:49 schreef Studeur het volgende:
[..]
3 uur ofzo en was best wel dronken zonder reden
Mwa niet echt, ben gewoon in mn bed gaan liggen zonder daar over na te denken en werd te laat wakker.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En toen ging je er nog vanuit dat je college de volgende dag wel ging halen?
Goed zoeken, er zijn er genoeg. Anders gewoon de feestjes aflopen en contacten leggen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:49 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ja waar vind je tegenwoordig een kraakpand, zou dat dolgraag willen.
Geen kraakgroep daar die je kunt vragen voor advies?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:49 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ja waar vind je tegenwoordig een kraakpand, zou dat dolgraag willen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Goed zoeken, er zijn er genoeg. Anders gewoon de feestjes aflopen en contacten leggen.![]()
Of zelf kraken.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen kraakgroep daar die je kunt vragen voor advies?Maar kraken mag toch helemaal niet meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
Dat zal sowieso moeten denk ik.. Bestaande kraakpanden kom je vaak niet zomaar in qua wonen. Wel staan vaak hun deuren open voor feestjes dus als ze feestjes hebben ga een aantal keer langs en maak wat vrienden in dat 'wereldje'.quote:
Klopt maar als je weet in welke stad je wel kunt kraken zonder al teveel problemen dan kan het wel. Sommige steden gedogen het nog steeds en geven er weinig om zolang er maar niet teveel overlast is.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:53 schreef Studeur het volgende:
[..]
[..]
Maar kraken mag toch helemaal niet meer?
Mijn tipje is door de jaren heen zo'n mooi bouwerk geworden dat ik daar niet meer vanaf wil stappen. Ach en ik kan me ook prima zonder zo'n roller redden dus is ook niet echt meer nodig. Nog ongelukkigen in jouw omgeving die graag zo'n ding willen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja dat had ik op het begin ook.. En daar zit ik ook nog wel een beetje mee en ik heb het deels opgelost door mn tipje weet ik veel hoe vaak te vouwen maar dan word je jointje op het einde zo vies.
Dat weet ik niet. Genoeg aanbiedingen gehad als ik weer eens op een feestje was, dus lijkt me geen onmogelijke zaak. Gewoon een kwestie van wat biertjes drinken met die lui, vaak je gezicht laten zien en niet de moeilijkste zijn. of stiekem toch krullenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat zal sowieso moeten denk ik.. Bestaande kraakpanden kom je vaak niet zomaar in qua wonen. Wel staan vaak hun deuren open voor feestjes dus als ze feestjes hebben ga een aantal keer langs en maak wat vrienden in dat 'wereldje'.
Dat zeg ik.. Vrienden maken met hunquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Genoeg aanbiedingen gehad als ik weer eens op een feestje was, dus lijkt me geen onmogelijke zaak. Gewoon een kwestie van wat biertjes drinken met die lui, vaak je gezicht laten zien en niet de moeilijkste zijn. of stiekem toch krullen![]()
Lijkt me sowieso wel handig met huisgenoten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat zeg ik.. Vrienden maken met hun
En aan het eind hele stukken door dat grote gat zuigen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:01 schreef Amarantha het volgende:
Gewoon een spiraaltje draaien met een tipje
Als je een mooi spiraaltje draait dan kunnen er geen stukken doorheen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
En aan het eind hele stukken door dat grote gat zuigen.![]()
Nah, mooi emmetje en 2 keer rollen zodat je m kwijt kan raken maar toch zijn vorm blijft houden.
Noooohquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:02 schreef Amarantha het volgende:
Zo maar weer even beneden kijken in de kelder. Filmavond
hehehequote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:04 schreef Viro het volgende:
oh ben high, was in totaal 3 weken nuchter geweest
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:04 schreef Viro het volgende:
oh ben high, was in totaal 3 weken nuchter geweest
Neh, maar ik blijf me verbazen welke gaten ik soms in kijk als ik een joint krijg aangereikt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:01 schreef Amarantha het volgende:
Gewoon een spiraaltje draaien met een tipje
Ik doe gewoon altijd in m'n pakje vloei. Met één vinger links (als je rechts draait) beethouden, wiet er in donderen, tippie er bij, likje er an en gaanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mijn ex kon in het begin niet draaien en omdat ik het wel handig vond voor op het strand oid als er veel wind staat. Maarja dat werkte dus niet.![]()
Toen maar zo'n fietsrepareer blikje gekocht met 2 magneten en nooit meer wegwaaiende vloei.![]()
Tevens mooi bakje om alles in te bewaren.
[ afbeelding ]
Ik heb natuurlijk een mooie bazencruncher maar no-way dat daar tabak in gaat. In vloeiboekje wil ook wel maar blikje en magneet werkt altijd. Of gewoon op je telefoon leggen want die is toch langer dan een vloeitje.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:37 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik doe gewoon altijd in m'n pakje vloei. Met één vinger links (als je rechts draait) beethouden, wiet er in donderen, tippie er bij, likje er an en gaanKun je hem ook snel dichthouden als er opeens een windvlaag komt. En wiet en tabak mixen doe ik in m'n crusher. eerst wiet crushen en dan tabak er bij gooien en schudden, werkt wel alleen als je zo'n 3 of 4 delige crusher hebt
Of gewoon binnen rollenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk een mooie bazencruncher maar no-way dat daar tabak in gaat. In vloeiboekje wil ook wel maar blikje en magneet werkt altijd. Of gewoon op je telefoon leggen want die is toch langer dan een vloeitje.
Zware buitenleventje.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:41 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Of gewoon binnen rollenspeaking of ..... ik ga er eentje rollen
true true. Strand is wel irritant trouwens, vaak stevig windje daar. Afgelopen zomer genoeg meegemaakt in scheveningen...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zware buitenleventje.![]()
Niet echt een optie als je op het station zit oid, mevrouw van de kiosk vind niet zo leuk als je voor de suiker en melk gaat staan een joint draaien.festival, strand en kan nog wel gekkere momenten bedenken dat ik er buiten 1 wil draaien.
stormaansteker kopenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:47 schreef Trollscience het volgende:
op het strand krijg ik mijn aanstekers niet eens lang genoeg aan om een peuk op te steken
Zo'n halve creme brulee brander kopen. Je hebt van die aanstekers met zo'n vlam en dat werkt als een tiet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:47 schreef Trollscience het volgende:
op het strand krijg ik mijn aanstekers niet eens lang genoeg aan om een peuk op te steken
quote:
Groe(n)ten aan je onderbuurman.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:51 schreef OllieWilliams het volgende:
zo, ik ga dit fabricaat even oproken op m'n balkon
Hehe, ga binnenkort eens vragen of hij zin heeft om een keer te chillenquote:
Gewoon doen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:53 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hehe, ga binnenkort eens vragen of hij zin heeft om een keer te chillenVorige keer wel ff kort gesproken, maar verder niet echt
Inderdaadquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gewoon doen.![]()
Als het tegenvalt dan weet je dat, als het goed valt kan je er nog wel een heel wat aan hebben.
inddquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stormaanstekers zijn echt zo chill
Ik heb er momenteel geen één meer, ga zo eens kijken op Ebayquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:30 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
inddheb er eentje van ¤7,50 ofzo, die gaat al een half jaar mee. normaal heb ik er dan zeker 20 aanstekers door :p
heb mijne van azariusquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb er momenteel geen één meer, ga zo eens kijken op Ebay
Ik heb vrienden en teveel feestjes voor een degelijke aansteker.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:30 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
inddheb er eentje van ¤7,50 ofzo, die gaat al een half jaar mee. normaal heb ik er dan zeker 20 aanstekers door :p
wow Jezus ama doe ff rustig dan gelijk in rep en roer en alles en iedereen is ff rustig xhillen jij gelijk paniek nu alles opeens helemaal para fuckquote:
Wat?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
wow Jezus ama doe ff rustig dan gelijk in rep en roer en alles en iedereen is ff rustig xhillen jij gelijk paniek nu alles opeens helemaal para fuck
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
wow Jezus ama doe ff rustig dan gelijk in rep en roer en alles en iedereen is ff rustig xhillen jij gelijk paniek nu alles opeens helemaal para fuck
Hij fucked met zijn wodka.quote:
Enjoyquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:33 schreef OllieWilliams het volgende:
ik ga er nog eentje rollen, morgen hele dag studeren
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet de container doen morgenvroeg, om 6 uur eruit en dat ding aan straat zetten.alsof je verder wat te doen hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet de container doen morgenvroeg, om 6 uur eruit en dat ding aan straat zetten.WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is een hele taak voor een stoner dat vroeg opstaan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
alsof je verder wat te doen hebt
heel de week geen verplichtingen niks en dan zeiken omdat je de container buiten moet zettenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Is een hele taak voor een stoner dat vroeg opstaan.![]()
Ik zeg niks vreemds hoorquote:
Het gaat me meer om het feit dat die heel groot is en vol en dus zwaar.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
heel de week geen verplichtingen niks en dan zeiken omdat je de container buiten moet zetten![]()
En morgen alsnog verzaken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
heel de week geen verplichtingen niks en dan zeiken omdat je de container buiten moet zetten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |