Bbmwatte?quote:
Blackberry messenger jwzquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Bbmwatte?
Optellen met plaatjes dacht ik.![]()
[ afbeelding ]
Euh nee dat heb ik niet. Ik spreek ze in het echt aan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Blackberry messenger jwz
pingen met mn chimi's
kan nu wel gewoon om ping vragen bij meisjes
ik spreek meisjes niet aan. kom niet buiten namelijkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Euh nee dat heb ik niet. Ik spreek ze in het echt aan.De rest een beetje onderhouden met die social media rommel whatsapp en email.
Deed ik ook altijd. Maar binnen zat Vas en toen bedacht ik me dat het buiten misschien wel helemaal niet zo erg kon zijn.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik spreek meisjes niet aan. kom niet buiten namelijk
want dat is eng
yolo.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Deed ik ook altijd. Maar binnen zat Vas en toen bedacht ik me dat het buiten misschien wel helemaal niet zo erg kon zijn.![]()
En nu ontmoet ik pissende vrouwen zonder dat ik er echt op zit te wachten.
Eh niet zo subtiele botterik.quote:
stage sinds 2 weken ofzo en gaat lekker.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Euj, hoe staan de zaken?
[..]subtiel is een eigenschap die ik wel schijn te bezitten ergens
Dat is wel beterquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
stage sinds 2 weken ofzo en gaat lekker.
Deze is wel beter. zit in het centrum van utreg dus genoeg te doen en goeie sfeer enzoquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is wel beterer zijn ook stages waar je niets mee kan
Relaxed! Kun je na het werk/tijdens lunch tenminste nog de stad inquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Deze is wel beter. zit in het centrum van utreg dus genoeg te doen en goeie sfeer enzo
Afstand van bed naar werk is het belangrijkst.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Relaxed! Kun je na het werk/tijdens lunch tenminste nog de stad inlocatie is alles jeweet.
heb geen vaste lunchtijd. kan gewoon onder het werkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Relaxed! Kun je na het werk/tijdens lunch tenminste nog de stad inlocatie is alles jeweet.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:23 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ga maar in de modder rollen smeerpijp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |