Nee nog steeds niet sorry.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Godverdegodgloeiende stel kieskeurige zolderkamer fapperts.... Zo beter? Keuze uit 2 en 1 meisje voor de lief.
Ja jonge ga jij maar lekker steak eten in je Argentijnse restaurantquote:
Kom nu naar me toe en ik wine and dine je.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat kon ik niet weten
Samen een keer romantisch uit eten midden in de nacht dan ?![]()
u jelly.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja jonge ga jij maar lekker steak eten in je Argentijnse restaurant![]()
Van jou kan ik het me voorstellen sinds je over mij droomde gisternacht.quote:
Morgenochtend begravenis in de tuin, en vanavond een nachtwake met drank en wiet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kom nu naar me toe en ik wine and dine je.
[..]
u jelly.
Eh eh eh, niet zo he.quote:
Want jij bent een vrouw? Ok.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Van jou kan ik het me voorstellen sinds je over mij droomde gisternacht.![]()
Nu wil je nooit meer wat anders.
Mag niet want...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van dit soort opmerkingen begin ik altijd wel een beetje bang te worden. Zou wiet dan echt hersencellen wegvreten of weet je niet beter?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eh eh eh, niet zo he.
[..]
Want jij bent een vrouw? Ok.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mag niet want...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie koos er voor om daar maar gewoon te kijken wat ze hadden?
Ik.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:13 schreef Murdera het volgende:
[..]Wie koos er voor om daar maar gewoon te kijken wat ze hadden?
Hoe denk je dat ze in die situatie terecht is gekomen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:13 schreef OllieWilliams het volgende:
vind de bovenste in de onderste foto er echt uit zien als een wijf dat nog niet tot 3 kan tellen
Moet een traantje wegpinken als ik weer terugdenk aan die mooie nachtquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:14 schreef Monopoly het volgende:
Vas heeft mij ooit eens meegenomen naar de discotheek. Nadat ze mij 10 shots absinth had gegeven wilde ze dat ik op zoek ging naar de schat in het Vondelpark.
Na een uur graven vonden wij een kist met daar in een half miljoen in cash.
Zelfde avond is dat nog op gegaan aan drank, drugs, hoeren, strippers, hotel, eten en een hitman.
Het was prachtig.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet een traantje wegpinken als ik weer terugdenk aan die mooie nacht
Ja de rest van de dagen zaten we FOK!kend in dat kleine kuthuisje van hem, hij op de computer en ik op de laptop.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:18 schreef Sardu het volgende:
Telkens als het om Mur en Vas gaat dan komt er maar 1 avond ter sprake, die van de scary movie en mixed grill. Jullie zijn maar 1 avond uit geweest samen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |