ahquote:
waarom niet?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:18 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
ben zelf geen fan van chili con carne
ik?quote:
We proberen jullie de drank drugs en gruwelijke seksverhalen te besparen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:18 schreef Sardu het volgende:
Telkens als het om Mur en Vas gaat dan komt er maar 1 avond ter sprake, die van de scary movie en mixed grill. Jullie zijn maar 1 avond uit geweest samen?
stoer manquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
We proberen jullie de drank drugs en gruwelijke seksverhalen te besparen.
Klinkt wel vrij monogaam.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja de rest van de dagen zaten we FOK!kend in dat kleine kuthuisje van hem, hij op de computer en ik op de laptop.
Wil sowieso nog een keer naar Zuid-Amerika. Maar dan het liefst een half jaar oid, en eerst Spaans (en Portugees) lerenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:19 schreef Monopoly het volgende:
Wil wel nog een keer road trippen in Chili. Van noord naar zuid ofzo. Lijkt me echt epic
dos cervezas por favor.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:21 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wil sowieso nog een keer naar Zuid-Amerika. Maar dan het liefst een half jaar oid, en eerst Spaans (en Portugees) leren
Pics/tapes oder nicht passiert.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
We proberen jullie de drank drugs en gruwelijke seksverhalen te besparen.
Hehequote:
quote:
Ik vond spaans klote om te leren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:23 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hehealleen spreken de dames (uberhaupt de mensen daar maar enkel de dames zijn belangrijk uiteraard) geen engels
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:21 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wil sowieso nog een keer naar Zuid-Amerika. Maar dan het liefst een half jaar oid, en eerst Spaans (en Portugees) leren
"Tiene un bueno culo."quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:23 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hehealleen spreken de dames (uberhaupt de mensen daar maar enkel de dames zijn belangrijk uiteraard) geen engels
Ajoh, spaans is nog best te doen. Ik vorder niet zo rap, maar moeilijk is het ook niet echt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
We hebben wel een keer elkaars hand vastgehouden.
[..]
Ik vond spaans klote om te leren.geen aanrader.
Ik stroomde ook het 2e jaar pas in, dus het ging niet echt lekker.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ajoh, spaans is nog best te doen. Ik vorder niet zo rap, maar moeilijk is het ook niet echt.
Schijnbaar is Pools het lastigst om te leren voor een niet-Pool, moeilijker nog dan chineesquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
We hebben wel een keer elkaars hand vastgehouden.
[..]
Ik vond spaans klote om te leren.geen aanrader.
Mjah ik krijg van mijn spaanse pool les in ruil tegen engels lessen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik stroomde ook het 2e jaar pas in, dus het ging niet echt lekker.
is dat niet voor elk land anders eigenlijk? misschien vind een chinees juist duits weer veel moeilijker ofzo?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:26 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Schijnbaar is Pools het lastigst om te leren voor een niet-Pool, moeilijker nog dan chinees
Oh, ook nog eens door de regen blijkbaarquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:22 schreef Moira. het volgende:
wheee kutje, over half uurtje de deur uit voor huisarts. zo'n pokke eind weg en niet bereikbaar met ov
Regiotaxi bellenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh, ook nog eens door de regen blijkbaarMatig
Dit klinkt meer waarschijnlijk. Ik ken genoeg nederlanders die pools hebben leren spreken en nu ook gesprekken kunnen voeren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
is dat niet voor elk land anders eigenlijk? misschien vind een chinees juist duits weer veel moeilijker ofzo?
Tot zooooquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:30 schreef Monopoly het volgende:
Stap zo uit op Amersfoort en dan over op zo'n kak trein zonder internet_!
Laters![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |