Je weet toggggquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Chinese goederen hosselen via AliBaba?
Dikke gains op je vingerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:41 schreef Intentiion het volgende:
Dumbell op me vinger gekomen door niet goed uit te kijken... Enorme bloedbaar
No Pain No Gain![]()
Wel goede squatsessie gehad![]()
Ah, daar is het zeker al bijna zomer, right.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:43 schreef star_gazer het volgende:
Cut verloopt lekker. Zit op een tempo van ongeveer 300g/week. Lijkt langzaam, maar de vorige keer ben ik teveel spiermassa verloren, dus pak het rustig aan
Jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah, daar is het zeker al bijna zomer, right.
Bitcoinsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:57 schreef ZetaOS het volgende:
Zo weer 1.2Btc er bij dankzij mining in de cloud
Hmmmmmm ja, jammer. Keertje overslaan dan maar.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:19 schreef star_gazer het volgende:
Daar kunnen we hier weinig over zeggen denk ik. Luister naar je lichaam.
Wellicht licht gewicht met hogere reps proberen?
Hoe lang was je daarmee bezig?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:57 schreef ZetaOS het volgende:
Zo weer 1.2Btc er bij dankzij mining in de cloud
Better safe than sorryquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:24 schreef esv7 het volgende:
[..]
Hmmmmmm ja, jammer. Keertje overslaan dan maar.
Als deadliften geen klachten veroorzaakt of verergert waarom zou je het dan laten?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:13 schreef esv7 het volgende:
Ik heb zinds een aantal dagen last van een plek net onder mijn linker knie, als ik hierop zoek krijg ik dat het een springers knie kan zijn. Deze week al legg day geskipt, maar morgen staat deadlift op het programma. Kan ik de deadlift beter overslaan morgen of kan dit wel gewoon, vorige keer gewoon gedeadlift toen ik ook al last van mijn knie had en toen voelde ik er niks van.
Ik maak ongeveer 0.1878BTC per dag.quote:
Cell-tech misschien op BMRquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:51 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Waarom![]()
Ik koop er toch whey en creatine van?
Hoe werkt dat? Heb jij zo'n ASIC ding ofzo?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:54 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik maak ongeveer 0.1878BTC per dag.
Hashing is de cloud zeg maar, heb zelf alle miners hier zo beetje wel verkocht.
Moest dat nou ?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 03:46 schreef star_gazer het volgende:
Tsja...
Hier mogen wij als vlees grootverbruikers best wel eventjes bij stilstaan vind ik. Ik ben geen vega en zal het nooit worden, maar een beetje meer geld uitgeven voor scharrelvlees enz vind ik het wel waard als je dit zo ziet.
Ik heb wel een TRX voor je die ik een maandje kan missenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Min of meer. Ik ben in ieder geval een week om en nabij Auckland. Daar woont m´n zwager waarvan ik een pas kan lenen voor zijn gym. Na die week blijf ik niet echt lang op 1 plek omdat we met een campervan het noord eiland rondreizen. Dus dan zal het een beetje van geluk afhangen, en een hoop BW werk.
Thanks. Maar m'n koffer is waarschijnlijk al vol genoeg.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb wel een TRX voor je die ik een maandje kan missenVoorlopig toch niet nodig
![]()
Arme kipjes.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 03:46 schreef star_gazer het volgende:
Tsja...
Hier mogen wij als vlees grootverbruikers best wel eventjes bij stilstaan vind ik. Ik ben geen vega en zal het nooit worden, maar een beetje meer geld uitgeven voor scharrelvlees enz vind ik het wel waard als je dit zo ziet.
Ik dacht dat ik het beter wat rust kan geven.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:48 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Als deadliften geen klachten veroorzaakt of verergert waarom zou je het dan laten?
dat soort shit kan ik echt niet kijken.. mentaal kruipt dat in mn hoofd dan.quote:
Ik kijk er ook expres niet naar. Zulke dingen wil ik niet in mijn hoofd hebben als ik een PR wil doen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:44 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dat soort shit kan ik echt niet kijken.. mentaal kruipt dat in mn hoofd dan.
gister al mijn hamstring getweaked, dus no thanks jeff lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |