Die URL moet eigenlijk in de OP, samen met een halve zin uitleg dat je Whey en Casseine moet mixen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
Yeah. Ik mix het altijd zelf.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23343671
[..]
De reden waarom ik zulke goedkope nep converses haal(10 euro), is omdat na 3 maanden trainen in converses die dingen echt ruiken naar een dode hond. Dus iedere 3 maand een fresh paartjevind ik zelf persoonlijk fijn. Dat probleem heb ik niet met leren/suede schoenen, maar ik vind de platte zool van deze fake converses zeer fijn om in te liften.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:57 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat is je straf voor het naar zo'n pauperzaak te gaan.
Daarnaast: geen idee wat deze meuk daar kost, maar: zijn een paar goede schoenen die langer meegaan niet uiteindelijk goedkoper?
(wel erg LOL uiteraard).
Sinds die tijd zijn er een hoop smaken bijgekomen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:58 schreef D. het volgende:
[..]![]()
Mijn favoriete smaak staat er niet bij trouwens: bosvruchten
Er kan nog wel meer in de OP.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:00 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Die URL moet eigenlijk in de OP, samen met een halve zin uitleg dat je Whey en Casseine moet mixen.
Dat is de prijs die je betaalt voor de meest lekkere shakequote:
Ik heb deze.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:02 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
De reden waarom ik zulke goedkope nep converses haal(10 euro), is omdat na 3 maanden trainen in converses die dingen echt ruiken naar een dode hond. Dus iedere 3 maand een fresh paartjevind ik zelf persoonlijk fijn. Dat probleem heb ik niet met leren/suede schoenen, maar ik vind de platte zool van deze fake converses zeer fijn om in te liften.
40 euro op jaarbasis is niet slecht, beetje dure schoenen zijn al gauw 120 euro, daar kan ik 3 jaar lang iedere 3 maand verse nep converses voor halen. 3 jaar doe ik niet met 1 paar schoenen.. al zijn ze van Gucci(bij wijze van)
Zulke zat ik laatst ook al aan te denken ja, die lijken me dan wel weer heel relaxed zitten.. die zool lijkt me ook perfect.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb deze.
[ afbeelding ]
Echt een fijne schoen die je voet niet afsluit, dus ook niet gaat stinken. Ik zie online zo snel even niet een goeie prijs. Ik koop ze in Spanje voor 45 euro.
https://www.google.nl/sea(...)10&es_sm=93&ie=UTF-8
Maakt het kiezen niet gemakkelijkerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sinds die tijd zijn er een hoop smaken bijgekomen.
Lol, boksschoenen, nice. Kai Greene draagt ze ook.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb deze.
[ afbeelding ]
Echt een fijne schoen die je voet niet afsluit, dus ook niet gaat stinken. Ik zie online zo snel even niet een goeie prijs. Ik koop ze in Spanje voor 45 euro.
https://www.google.nl/sea(...)10&es_sm=93&ie=UTF-8
Ben ik het mee eens inderdaad. B&F heeft een veel beter aanbod wat smaak betreft.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Maakt het kiezen niet gemakkelijker
Ik heb van XXL het samplepack geprobeerd, maar de meeste smaken zijn 'leuk voor een keertje', maar niet om dagelijks naar binnen te gieten
Ow, het prijsverschil doelde je op. Nee, da's geen ramp, ik betaal graag iets meer voor een lekkerder productquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:07 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Dat is de prijs die je betaalt voor de meest lekkere shake
Het is bijna alsof je op je sokken loopt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:09 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Zulke zat ik laatst ook al aan te denken ja, die lijken me dan wel weer heel relaxed zitten.. die zool lijkt me ook perfect.
Ik zal ook eens een samplepack van B&F bestellenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens inderdaad. B&F heeft een veel beter aanbod wat smaak betreft.
Ow, als je ze al wil kopen, betaal er ajb niet teveel voor. Online zie ik ze voor 50 GBP of bijna 80 USD.Dat is echt teveel. Ik kan altijd een paar uit Spanje meenemen voor je,quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:09 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Zulke zat ik laatst ook al aan te denken ja, die lijken me dan wel weer heel relaxed zitten.. die zool lijkt me ook perfect.
275 dollar voor een squatsessie van 4 uur? Als je het geld hebt...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:45 schreef slacker_nl het volgende:
Is deze al gepost? http://aasgaardco.com/sto(...)4&action=show_detail
Ok!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow, als je ze al wil kopen, betaal er ajb niet teveel voor. Online zie ik ze voor 50 GBP of bijna 80 USD.Dat is echt teveel. Ik kan altijd een paar uit Spanje meenemen voor je,
Neem je tijd. Ik ben begin volgend jaar pas weer in Spanje.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:18 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ok!
Ik ga eerst even in een winkel kijken en ze passen, gewoon voor het gevoel. Daarna kijk ik rond op ebay, en anders spreek ik jou aan.. thanks!
1. Het is me niet geheel duidelijk wat je nou precies voor 275 dollar krijgt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:45 schreef slacker_nl het volgende:
Is deze al gepost? http://aasgaardco.com/sto(...)4&action=show_detail
Het zijn amerikanen, dus het is dollar dollar, niet euro dollar.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:28 schreef CarbonC het volgende:
(daarnaast: wie wil er nou nog dollars? die koers gaat echt down the drain).
lekker aan het overwinteren in Nederlandquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neem je tijd. Ik ben begin volgend jaar pas weer in Spanje.
Neuh, eind november ga ik een maand naar Nieuw-Zeeland.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:36 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lekker aan het overwinteren in Nederland
Alsof we Amerikanen nodig hebben in NL om het squatten uit te leggen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het zijn amerikanen, dus het is dollar dollar, niet euro dollar.
Heb je je gyms nu al geregeld?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neuh, eind november ga ik een maand naar Nieuw-Zeeland.
poeh, jaloersquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neuh, eind november ga ik een maand naar Nieuw-Zeeland.
Min of meer. Ik ben in ieder geval een week om en nabij Auckland. Daar woont m´n zwager waarvan ik een pas kan lenen voor zijn gym. Na die week blijf ik niet echt lang op 1 plek omdat we met een campervan het noord eiland rondreizen. Dus dan zal het een beetje van geluk afhangen, en een hoop BW werk.quote:
Genoeg goede gyms daar, komt goed.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Min of meer. Ik ben in ieder geval een week om en nabij Auckland. Daar woont m´n zwager waarvan ik een pas kan lenen voor zijn gym. Na die week blijf ik niet echt lang op 1 plek omdat we met een campervan het noord eiland rondreizen. Dus dan zal het een beetje van geluk afhangen, en een hoop BW werk.
Precies. En wel lekker om wat rust te hebben om volgend jaar weer fris met een nieuw schema aan de slag te gaan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:48 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Genoeg goede gyms daar, komt goed.
Zal wel ff lekker zijn ja, frisse geest en fris lichaamquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Precies. En wel lekker om wat rust te hebben om volgend jaar weer fris met een nieuw schema aan de slag te gaan.
Om een paar redenen. Ik neem bijna nooit een week lift vrij of deload, het reset me goed om een nieuw (PL) schema te beginnen. En ik doe allerlei ander sporten. Duiken, wildwaterraften en kanoeen, branding en zee kanoeen. Ik ben druk genoeg met andere dingen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:01 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Zal wel ff lekker zijn ja, frisse geest en fris lichaam
klinkt zeer goed, paradijsje!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Om een paar redenen. Ik neem bijna nooit een week lift vrij of deload, het reset me goed om een nieuw (PL) schema te beginnen. En ik doe allerlei ander sporten. Duiken, wildwaterraften en kanoeen, branding en zee kanoeen. Ik ben druk genoeg met andere dingen.
gewoon een dubbel 18 pakken met duiken, meteen een goede workoutquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Om een paar redenen. Ik neem bijna nooit een week lift vrij of deload, het reset me goed om een nieuw (PL) schema te beginnen. En ik doe allerlei ander sporten. Duiken, wildwaterraften en kanoeen, branding en zee kanoeen. Ik ben druk genoeg met andere dingen.
Volgens mij 28. Het is sowieso niet verkeerde om een samplepack aan te schaffen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zal ook eens een samplepack van B&F bestellen
Hoeveel grams zakjes zijn dat?
Dat vond ik ook al raar bij XXL.
Op de grote verpakkingen staat dat je per shake 40 gram in je melk (of water) gooit.
En dan maken ze sample-zakjes van 30 gram, een net-niet shake dus

quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:48 schreef Sapstengel het volgende:
Craze was het toch?
http://thechart.blogs.cnn(...)-meth-like-chemical/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2013 01:03:42 ]
kijk, dat is het goede spul, waar is het nog te krijgen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:47 schreef ZetaOS het volgende:
Ik kreeg net een mailtje van powersupplements:
Harddrug in supplementen
Harddrug gevonden in afslank- en preworkoutsupplementen
[ afbeelding ]
Misschien heb je er al over gelezen via diverse fora of blogs op het internet: twee populaire Amerikaanse voedingssupplementen bevatten een stof die als harddrug aangemerkt kan worden.
Ook in Nederland en België zijn deze twee supplementen tot voor kort op grote schaal verkocht. Het gaat om een afslanksupplement en een pre-workoutsupplement. De supplementen zijn nu nog te vinden in internetshops maar zijn ‘tijdelijk niet leverbaar’ of ‘uitverkocht’. Het vermoeden bestaat echter dat nog veel meer supplementen de ‘harddrug’ bevatten.
De stof heet voluit N,alpha-di-ethylphenyl- ethylamine of kortweg N,a-DEPEA. Hij lijkt op amfetamine en neemt pijn en vermoeidheid weg. Dat klinkt goed, maar dit ingrediënt is zwaar verslavend en zeer waarschijnlijk een groot gevaar voor de gezondheid. N,a-DEPEA is sterker dan het al eerder van de markt gehaalde efedrine.
Niet de eerste keer en
helaas vast niet de laatste
N,a-DEPEA is slechts de meest recente affaire in een lange reeks incidenten. Overheden hebben vanaf 2000 al meerdere malen gevaarlijke supplementen van de markt gehaald. Het ging onder meer om DMAA/Geranamine, DNP en een hele reeks synthetische ‘pro-hormonen’.
In het geval van DMAA/Geranamine moesten eerder dit jaar 11 Nederlandse webshops op last van de Voedsel- en Warenautoriteit producten met dit ingrediënt uit hun assortiment halen. Die werden verkocht ondanks de soms alarmerende reviews die klanten erbij hadden geschreven. In het verleden kwam het overheidsingrijpen voor sommigen te laat. Sporters hebben er beschadigde organen aan overgehouden of zijn zelfs overleden.
Er zijn meerdere categorieën supplementen waarin het gevaar schuilt. Afslankmiddelen, pep-supplementen, potentieverhogende supplementen en spieropbouwende preparaten zijn de voornaamste. Lees onderaan deze nieuwsbrief onze tips voor het veilig kopen van supplementen.
Power Supplements heeft zich vanaf haar oprichting kritisch opblablabla..
Welk Pre-workout supplement had dit fijne stofje? iemand ervaring mee? Was het net zo goed als DMAA (RIP).
[ afbeelding ]
Ebay 300 dollar.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kijk, dat is het goede spul, waar is het nog te krijgen?
Sta er niet van te kijken haha.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker mixen met echte DMAA JACK3D en busje Agent Orange uit 1983!
Die kent Snakey nog wel!
(Voor de gene die het niet kennen, dit was de moeder van alle pre-workouts, sterker is er nooit meer gekomen)
Bron:http://www.bodybuildingdu(...)mate-orange-1-a.html
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2013 01:28:31 ]
Deze man.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:23 schreef ZetaOS het volgende:
Net een mailtje naar Powersupplements verstuurd voor de Lulz.
Beste Powersupplements,
Bedankt voor uw productbeschrijving, ik en mijn trainingspartner zijn er dolenthousiast van geworden en willen het graag uit proberen.
Graag zou ik 1 potje Craze bij u bestellen. Tevens zou ik graag een busje Ultimate Orange mee bestellen (Cadeautje voor mijn zoon voor Sinterklaas)
Graag het totaalbedrag en rekeningnummer zodat ik de betaling rond kan maken,
Met vriendelijke groet,
Patrick Arnold
Stuur gerust ook een mailtje naar die lulletjesrozenwater onder de Supplementenwinkels
info@powersupplements.nl
Ik heb thuis nog zo'n paar zeg je danquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:45 schreef Travel. het volgende:
[..]
En dan zegt die vrouw : He, dit zijn twee verschillende, die mag u niet meenemen![]()
Dat dooie hond heb ik altijd bij m'n wrist wraps. Die zijn gedeeltelijk van rubber achterig materiaal, nou de aroma komt je soms tegemoed als ik ze af doe tussen sets om ff m'n handen door te laten stromen wooofquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:02 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
De reden waarom ik zulke goedkope nep converses haal(10 euro), is omdat na 3 maanden trainen in converses die dingen echt ruiken naar een dode hond. Dus iedere 3 maand een fresh paartjevind ik zelf persoonlijk fijn. Dat probleem heb ik niet met leren/suede schoenen, maar ik vind de platte zool van deze fake converses zeer fijn om in te liften.
40 euro op jaarbasis is niet slecht, beetje dure schoenen zijn al gauw 120 euro, daar kan ik 3 jaar lang iedere 3 maand verse nep converses voor halen. 3 jaar doe ik niet met 1 paar schoenen.. al zijn ze van Gucci(bij wijze van)
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:23 schreef ZetaOS het volgende:
Net een mailtje naar Powersupplements verstuurd voor de Lulz.
Beste Powersupplements,
Bedankt voor uw productbeschrijving, ik en mijn trainingspartner zijn er dolenthousiast van geworden en willen het graag uit proberen.
Graag zou ik 1 potje Craze bij u bestellen. Tevens zou ik graag een busje Ultimate Orange mee bestellen (Cadeautje voor mijn zoon voor Sinterklaas)
Graag het totaalbedrag en rekeningnummer zodat ik de betaling rond kan maken,
Met vriendelijke groet,
Patrick Arnold
Stuur gerust ook een mailtje naar die lulletjesrozenwater onder de Supplementenwinkels
info@powersupplements.nl
Ik denk niet dat ik dat voor elkaar krijg.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:25 schreef RaymondK het volgende:
Wereld glutte/hip strecher:
[ afbeelding ]
't lijkt net alsof je heel verkeerd van je fiets gevallen bent, maar hij rekt echt goed aan je reet.
ja wel joh. Mij lukte het ook. Oke, ik lag met m'n bovenlichaam 25cm van de grond af, maar toch lol.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:00 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat voor elkaar krijg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |