De KL heeft begin jaren 90 in al zijn bezuinigingswijsheid besloten dat de plichtigen geen DT meer verstrekt kregen. Toen is ook de regeling vervallen dat het reizen in DT diende te gebeuren en dat is zo gebleven.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:59 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Afijn, dat is een verschil tussen de KL en KM. Ik heb nooit, en zal nooit in GVT in het OV zitten. Als het me niet uitkomt om mij om te kleden voor ik in de auto stap trek ik m'n jasje uit zodat ik in een tshirt zichtbaar ben.
En ja, dat komt door mijn opleiding, en door de mentaliteit die er heerst binnen de KM.
Hoe de KL het regelt moeten zij weten, maar įls je dan in GVT loopt, zorg dat je er dan ook staat. Als ik op Utrecht CS loop en ik zie een pleun met de mayonaiseresten op z'n ongeschoren kin omdat hij een grote puntzak friet weg staat te kanen komt het ook lekker over...
Maar goed, dat is mijn mening.
Straks gaan de eieren ook nog haten op de paashaasquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:22 schreef Pumatje het volgende:
Oh geniaal! De dwergen beginnen nu op de kerstman te haten op het nieuws.! hahaaa dit is toch grandioos
Stel je de geschiedenisboeken voor. Rellen in de VN over zwarte piet en de kerstman![]()
![]()
![]()
![]()
Godnondju dit worden mooie verhalen voor mijn kleinkinderen
Pas maar op, straks staat er een cohort Chiquita's voor je deur...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Straks gaan de eieren ook nog haten op de paashaas
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Pas maar op, straks staat er een cohort Chiquita's voor je deur...
Huh? Ben jij dan een officier?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:03 schreef AchJa het volgende:
Speciaal voor Jitzzze:
[ afbeelding ]
De PDF
Neen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:18 schreef BredeBroeder het volgende:
Gebruikt de KM met KMarns ook gwn het HAMIL?
Handboek KL militair...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:18 schreef BredeBroeder het volgende:
Gebruikt de KM met KMarns ook gwn het HAMIL?
Ja, die had ik ook gezien.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:51 schreef Pumatje het volgende:
![]()
1356. Wil men van tafeltje verwisselen, dan neemt men bij het verhuizen niet zelf een kopje of glas mede, doch roept men de hulp van het bedienende personeel in.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |