Komt 'ie nu....quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:14 schreef Shogo het volgende:
[..]
Dan heb ik een goed excuus met m'n volgende upgrade.
Zo en hoe. nog 3 kwartier zegt die.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:16 schreef Sunri5e het volgende:
Nieuwe Safari geïnstalleerd!
Nu Mavericks aan het downloaden! Snelheid valt me mee. 1mb download per seconden. Met IOS updates ben ik andere snelheden gewend tijdens de release.
Oke vertel, ik kan het nog aanpassen toch??quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:17 schreef Dimens het volgende:
De OP mag wel weer eens aangepast worden.
Die niet beter weten en vooral niet technisch zijn of geen geld hebben maar wel erbij willen horen.quote:
Nieuw tof fototje.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:17 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Oke vertel, ik kan het nog aanpassen toch??
iPhone 3GSquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:17 schreef Dimens het volgende:
Heel veel linkjes werken bijvoorbeeld al niet meer en de foto van iOS 7 mag er ook wel weer uit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:19 schreef Qunix het volgende:
MacPro is tof. Niet te betalen, wel tof voor bedrijven.
verkeerde gequote, maar hoe maak je linkjes mt tekst erin?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heel veel linkjes werken bijvoorbeeld al niet meer en de foto van iOS 7 mag er ook wel weer uit.
De topfoto mag ook wel veranderd worden naar iets leuks zoals bijvoorbeeld een foto van het nieuwe gebouw wat eraan zit te komen of een andere mooie foto.
Inderdaad, de OP is zwaar verouderd voor een topic met revolutionaire producten!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:17 schreef Dimens het volgende:
Ik zal wel even de OP aanpassen en vervolgens de code hier neerzetten. Dan hoef je die code alleen maar te kopiëren en in de OP te zetten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:22 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
verkeerde gequote, maar hoe maak je linkjes mt tekst erin?
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:25 schreef nietzman het volgende:
Per ongeluk net een nieuwe macbook besteld.
Jeetje, vervelend.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:25 schreef nietzman het volgende:
Prima!!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zal wel even de OP aanpassen en vervolgens de code hier neerzetten. Dan hoef je die code alleen maar te kopiëren en in de OP te zetten.
Wat vervelend...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:25 schreef nietzman het volgende:
Ja, kutdag. Ook nog eens per ongeluk allemaal opties aangeklikt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:26 schreef Junkie het volgende:
Jeetje, vervelend.
Je hand schoot uit na je een hapje kaviaar nam?
Bijna 4GB binnen ondertussen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:26 schreef boem-dikkie het volgende:
1.3GB in 27 minuten. Op zich prima.
Hoe voelt het... Je portemonnee ondersteboven?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:27 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja, kutdag. Ook nog eens per ongeluk allemaal opties aangeklikt.
Zet de code op de wiki, dan kan iedereen die er tijd in wil steken een mooie uitgebreide post makenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zal wel even de OP aanpassen en vervolgens de code hier neerzetten. Dan hoef je die code alleen maar te kopiëren en in de OP te zetten.
Allemaal van de zakelijke rekening maar alsnog daar ook een flinke slok op de borrel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:28 schreef Qunix het volgende:
Hoe voelt het... Je portemonnee ondersteboven?
Mazzel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:29 schreef nietzman het volgende:
[..]
Allemaal van de zakelijke rekening maar alsnog daar ook een flinke slok op de borrel.
Mja, het is veel geld, maar als het je werk is, idd redelijk snel terugverdiend.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:19 schreef Qunix het volgende:
MacPro is tof. Niet te betalen, wel tof voor bedrijven.
Ik vind 'm nog niet eens in de appstore..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:33 schreef Vlaggenroof het volgende:
waarom krijg ik mavericks niet meer aan de download?!
Ik wel, ik had 1.52 van de 5 zovel binnen. maar toen viel internet weg en nu blijft die uit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:35 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Ik vind 'm nog niet eens in de appstore..
Dat komt allemaal nog wel. Nu is alles nog ff via linkjes doen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:35 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Ik vind 'm nog niet eens in de appstore..
Ik wil ze best wel in de nieuwe iOS-stijl ontwerpenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:37 schreef Dimens het volgende:
Wie heeft die bar gemaakt bij de producten in de OP? Er zou ook wel een iPad tussen mogen komen. Of is er iemand die ze opnieuw wil ontwerpen?
Zou top zijn. En ook met een resolutie van 640 x XX pixels graag. Nu zijn ze te kort.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:38 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik wil ze best wel in de nieuwe iOS-stijl ontwerpen
OH hheld, nu doet die het weer.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:36 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dat komt allemaal nog wel. Nu is alles nog ff via linkjes doen.
https://itunes.apple.com/app/os-x-mavericks/id675248567?mt=12
Naar de launcher gaan. Daar staat hij waarschijnlijk nu tussen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
Hmm, bij mij doet de "downloaden" knop niks in de App Store.
mecri; maar ik ga m later deze week wel downloaden. Nu zal het wel druk zijnquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:36 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dat komt allemaal nog wel. Nu is alles nog ff via linkjes doen.
https://itunes.apple.com/app/os-x-mavericks/id675248567?mt=12
Ik heb hem ondertussen alweer bijna binnen gehaald.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:39 schreef Borizzz het volgende:
[..]
mecri; maar ik ga m later deze week wel downloaden. Nu zal het wel druk zijn
Gaat nog redelijk goed hier. Na 39min zit ik op 2,6Gb van de 5,29Gb. En de snelheid schommelt tussen de 500kb/s en de 2,5mb/s.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:39 schreef Borizzz het volgende:
[..]
mecri; maar ik ga m later deze week wel downloaden. Nu zal het wel druk zijn
Ah.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:42 schreef J.Appleseed het volgende:
Ja, want ik wil een clean install
http://9to5mac.com/2013/0(...)l-app-store-package/
En je apps dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:42 schreef J.Appleseed het volgende:
Ja, want ik wil een clean install
http://9to5mac.com/2013/0(...)l-app-store-package/
Die installeer ik later opnieuw. Even een screenshotje van mijn Launchpad en dan kijk ik welke apps ik écht gebruik. Blijft mijn SSD ook weer een beetje leeg.quote:
Je kunt via de browser ook met iWork werken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:43 schreef J.Appleseed het volgende:
Hmm, wat zou ik nu doen? Voor een tientje Office for Mac via Surfspot kopen of de nieuwe iWork apps voor, wat is het, 45 euro? Wil nl. wel zo goed mogelijke Windows-compatibliteit.
Lijkt me inderdaad erg interessant nu met Iris (Siri omgedraaid, hihi!) en de prijsdaling van 200 euro.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:44 schreef Qunix het volgende:
En heb nu alles gezien.
Jup, de 13" gaat hem worden.
Klopt, vandaar dat ik twijfelquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je kunt via de browser ook met iWork werken.
iBeide. En als je een iWorksbestand op een Windowsmachine wilt uitprinten, gewoon exporteren als PDF.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:43 schreef J.Appleseed het volgende:
Hmm, wat zou ik nu doen? Voor een tientje Office for Mac via Surfspot kopen of de nieuwe iWork apps voor, wat is het, 45 euro? Wil nl. wel zo goed mogelijke Windows-compatibliteit.
Ik ga voor een clean install. Mag ook wel eens na 3 jaarquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:44 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik twijfel tussen clean install en upgrade.
Ik wil eigenlijk ook wel een clean install gaan doen op mijn Macbook Air 2011, buiten de bootable usb, wat moet ik nog meer allemaal noteren?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:50 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ik ga voor een clean install. Mag ook wel eens na 3 jaar
Ik ben ontzettend blij dat ik minimaal voor de 32GB ben gegaan. Gebruik niet al te veel apps, maar apps worden steeds groter en ben blij dat ik dan op zijn minst wat speelruimte heb.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:52 schreef Funkel het volgende:
Zal ik de ipad 16, 32, 64 of 128 GB halen? Ben in dubio..
Ligt er maar net aan hoeveel je nodig hebt en hoeveel geld je hebt he.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:52 schreef Funkel het volgende:
Dat allemaal ja. En Growl en NTFS staan wss in je Preference Panel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:53 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook wel een clean install gaan doen op mijn Macbook Air 2011, buiten de bootable usb, wat moet ik nog meer allemaal noteren?
Geïnstalleerde apps? (staan die allemaal op 1 plek? Op mijn launchpad staat bv "ntfs for mac" en "growl" niet)
Muziek & foto's & films op een externe drive zetten?
....?
Tips?
Nja, beter 3 uur dan 11 (gaf mijn iPad aan bij iOS 7quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:54 schreef o.us2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
En hij springt elke keer van 14 uur, naar een dag, naar 3 uur.
Ja, die miste ik op mijn iPad indd. ja!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:54 schreef Vlaggenroof het volgende:
Foutmelding 3 in mavericks, gaat goed. Overigens, die 7.0.3 brengt ook zoeken in internet terug in spotlight. :p
Oeh, dat miste ik idd! Ben alleen bang dat 7.0.3 niet te jailbreaken zal zijn, mocht dat binnenkort uitkomen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:54 schreef Vlaggenroof het volgende:
Foutmelding 3 in mavericks, gaat goed. Overigens, die 7.0.3 brengt ook zoeken in internet terug in spotlight. :p
Hoelang duurde t bij jou?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:57 schreef Dimens het volgende:
Ik ben alweer bijna klaar met installeren.
Très bien.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ben nu zo'n kwartier onderweg en moet nog 8 minuten volgens de indicator.
- Apps lijstje makenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:53 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook wel een clean install gaan doen op mijn Macbook Air 2011, buiten de bootable usb, wat moet ik nog meer allemaal noteren?
Geïnstalleerde apps? (staan die allemaal op 1 plek? Op mijn launchpad staat bv "ntfs for mac" en "growl" niet)
Muziek & foto's & films op een externe drive zetten?
....?
Tips?
Als je het geld kan missen, 32 GB minimaal. Zowel mijn iPhone als iPad zijn 16 GB en beide zitten altijd vol.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:52 schreef Funkel het volgende:
Thnx!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:59 schreef Junkie het volgende:
[..]
- Apps lijstje maken
- Vergeet de syspref apps en menubalk apps niet.
- Wachtwoorden noteren (Keychain, kan je die eigenlijk exporteren?)
- Je foto's, video's uit iMovie, iPhoto en alle documenten opslaan op externe schijf.
- Bookmarks en browser apps (Met de meeste browsers kan je die syncen naar de cloud)
- Emails in Mail (Die kan je exporteren naar een Mailbox bestand)
Ik had een 32GB privé iPhone en toen kreeg ik er een van mijn werk. Met 16GB. Ik mis de ruimte nog steeds. De abonnementskosten niet, toegegeven.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als je het geld kan missen, 32 GB minimaal. Zowel mijn iPhone als iPad zijn 16 GB en beide zitten altijd vol.
Absoluut geen 16.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:52 schreef Funkel het volgende:
Druk ff in je finder op cmd ~. Staat er wel een popup met installer.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:05 schreef Vlaggenroof het volgende:
Waar de fuck staat dat ik hem kan installerenIn de app store stat gedownload, in launchpad ook.
Safely Move Keychain Files From Your Old Mac To A New One [OS X Tips]quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:01 schreef Saninl het volgende:
[..]
Thnx!
Zoiets zocht ik
Mail gebruik is niet (ik gebruik gewoon gmail.com) dus dat scheelt, alleen moet ik mijn documenten enzo ook meenemen
Thnx voor het overzicht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |