Komt 'ie nu....quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:14 schreef Shogo het volgende:
[..]
Dan heb ik een goed excuus met m'n volgende upgrade.
Zo en hoe. nog 3 kwartier zegt die.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:16 schreef Sunri5e het volgende:
Nieuwe Safari geïnstalleerd!
Nu Mavericks aan het downloaden! Snelheid valt me mee. 1mb download per seconden. Met IOS updates ben ik andere snelheden gewend tijdens de release.
Oke vertel, ik kan het nog aanpassen toch??quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:17 schreef Dimens het volgende:
De OP mag wel weer eens aangepast worden.
Die niet beter weten en vooral niet technisch zijn of geen geld hebben maar wel erbij willen horen.quote:
Nieuw tof fototje.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:17 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Oke vertel, ik kan het nog aanpassen toch??
iPhone 3GSquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:17 schreef Dimens het volgende:
Heel veel linkjes werken bijvoorbeeld al niet meer en de foto van iOS 7 mag er ook wel weer uit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:19 schreef Qunix het volgende:
MacPro is tof. Niet te betalen, wel tof voor bedrijven.
verkeerde gequote, maar hoe maak je linkjes mt tekst erin?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heel veel linkjes werken bijvoorbeeld al niet meer en de foto van iOS 7 mag er ook wel weer uit.
De topfoto mag ook wel veranderd worden naar iets leuks zoals bijvoorbeeld een foto van het nieuwe gebouw wat eraan zit te komen of een andere mooie foto.
Inderdaad, de OP is zwaar verouderd voor een topic met revolutionaire producten!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:17 schreef Dimens het volgende:
Ik zal wel even de OP aanpassen en vervolgens de code hier neerzetten. Dan hoef je die code alleen maar te kopiëren en in de OP te zetten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:22 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
verkeerde gequote, maar hoe maak je linkjes mt tekst erin?
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:25 schreef nietzman het volgende:
Per ongeluk net een nieuwe macbook besteld.
Jeetje, vervelend.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:25 schreef nietzman het volgende:
Prima!!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zal wel even de OP aanpassen en vervolgens de code hier neerzetten. Dan hoef je die code alleen maar te kopiëren en in de OP te zetten.
Wat vervelend...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:25 schreef nietzman het volgende:
Ja, kutdag. Ook nog eens per ongeluk allemaal opties aangeklikt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:26 schreef Junkie het volgende:
Jeetje, vervelend.
Je hand schoot uit na je een hapje kaviaar nam?
Bijna 4GB binnen ondertussen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:26 schreef boem-dikkie het volgende:
1.3GB in 27 minuten. Op zich prima.
Hoe voelt het... Je portemonnee ondersteboven?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:27 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja, kutdag. Ook nog eens per ongeluk allemaal opties aangeklikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |