Tsss, jullie NL'ers zijn goed in rellen en vol van jullie zelf: de fout zit altijd bij de wederpartij. Afgelopen maanden een diplomatieke rel met Rusland, dan weer de negers en dan weer andere minderheden. Zelf zitten we altijd goed. Keep dreaming, kerel.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:12 schreef Redbullkid het volgende:
Ik zit in elk geval te wachten op het punt dat het word afgeschaft of veranderd. In dat geval ga ik ook geen respect meer hebben voor andere culturen. Zal mij dan ook een zorg wezen dan. Geen respect voor onze cultuur dan heb ik zeker geen respect voor jouw cultuur in mijn eigen land.
Moet toch gvd niet gekker worden..
Nederland doet geen fuck. Het beeld van Nederland als "tolerant" land is ontstaan vanuit het idee dat ze het allemaal maar lekker zelf moeten weten, zolang jullie het niet zien. Daarbij was het altijd erg nuttig dat de meeste allochtonen toch redelijk afgezonderd van autochtonen leven. En de laatste 15 jaar rollen autochtonen over elkaar heen om te roepen dat ze eigenlijk een hekel hebben aan zo'n beetje elke allochtone groep die hier leeft "maar ik ben geen racist hoor, ik heb ook een Surinaamse vriend".quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:06 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Laten we eerlijk wezen. Nederland doet meer voor buitenlandse culturen dan welk land dan ook zou doen denk ik. Wij geven andere culturen de voorzieningen die zij nodig hebben om hun cultuur ook in Nederland in stand te kunnen laten houden, iets wat niet de bedoeling zou moeten zijn als je naar een ander land imigreert. Dan zal je je normaal gesproken aan moeten passen ten alle tijden.
Maar liever wilden onze medelanders dat wij onze omgeving en normen en waarden aan gingen passen aan hen, ten behoeve van hun cultuur. Dit hebben wij gedaan. Anderzijds word er nog altijd racisme in onze schoenen geschoven, terwijl wij dit allemaal toelaten en voor onze medelanders doen. Het voelt ondankbaar en een steek in de rug, ik zag persoonlijk zwarte piet nooit als dezelfde persoon als een neger. Niet toen ik klein was, en nu nog altijd niet.
Toch moet ik toegeven dat ik me toch wel een beetje begin te ergeren aan het feit dan juist de groep die wil dat wij ons aanpassen aan hen (wat normaal gesproken andersom hoort te zijn), nu juist onze eigen huisculturen gaat linken aan racisme en het wil afschaffen/veranderen. Daarnaast worden mensen die het feest vieren in eigen land nog bedreigd door deze groep ook.
Sorry dit vind ik ongepast, asociaal en zeer onrespectvol naar de gastvrijheid die Nederland geeft. Dat mijn mede Nederlanders boos zijn, vind ik zeer terrecht. Als je denkt dat het in je thuisland beter is snap ik niet wat je hier nog doet. Flikker toch op man -_-.
Jij doet alsof er in Nederland niet in elke stad een moskee staat, niet het overgrote deel van de allochtonen in de Bijlmer, schilderswijk etc. woont en dat de allochtonen niet de grootste groep misdadigers en werkelozen zijn in Nederland. Kom eens van je zolderkamer af johquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:17 schreef Piye het volgende:
[..]
Nederland doet geen fuck. Het beeld van Nederland als "tolerant" land is ontstaan vanuit het idee dat ze het allemaal maar lekker zelf moeten weten, zolang jullie het niet zien. Daarbij was het altijd erg nuttig dat de meeste allochtonen toch redelijk afgezonderd van autochtonen leven. En de laatste 15 jaar rollen autochtonen over elkaar heen om te roepen dat ze eigenlijk een hekel hebben aan zo'n beetje elke allochtone groep die hier leeft "maar ik ben geen racist hoor, ik heb ook een Surinaamse vriend".
En ook jouw post is weer een mooi voorbeeld van m'n punt over de ware aard. Mensen die hier geboren zijn, de Nederlandse taal goed beheersen (vaak beter dan de autochtonen die het hardst zeuren), een opleding volgen en/of een baan hebben en hier leven met het idee dat dit hun land is, worden gedegradeerd tot gasten die iedere autochtone Nederlander op hun blote knietjes mogen bedanken dat ze niet dagelijks met brandende fakkels opgejaagd worden. Wanneer zo iemand iets presteert, staan jullie als eerste klaar om te roepen dat dit wel een Nederlander is en de invloed die de Nederlandse samenleving op hem/haar heeft gehad te benadrukken. Maar als diezelfde persoon stelt dat hij/zij het wel degelijk enigszins racistisch vindt om je elk jaar als een negerkarikatuur te schminken, is hij opeens een indringer en een vijand. Want je mag hier wonen, je mag meedoen met de samenleving, je mag belastinggeld betalen, maar waag het niet om je bek open te trekken, want dan is de goedaardigheid van de Nederlanders opeens flinterdun.
En als ze niet werkeloos zijn dan gaan de Nederlanders klagen dat de mensen uit Oost Europa de banen hier komen inpikkenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:19 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Jij doet alsof er in Nederland niet in elke stad een moskee staat, niet het overgrote deel van de allochtonen in de Bijlmer, schilderswijk etc. woont en dat de allochtonen niet de grootste groep misdadigers en werkelozen zijn in Nederland. Kom eens van je zolderkamer af joh
Je doet net alsof NL'ers alles accepteren en heel verdraagzaam zijn. Je moet eens weten wat er op social media wordt geschreven over andere feesten. Aan alles mag getornd worden en kan bijgetornd worden zodat het weer voldoet aan de normen van de 21ste eeuw, maar als het gaat om de eigen Germaanse tradities, dan vliegt het speeksel in de rondte. Je wilt niet weten hoe je landgenoten tekeer gaan op het internet. Kun je een mooi boekwerk van maken. Ze maken zichzelf alleen maar belachelijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:16 schreef Redbullkid het volgende:
Het gaat mij gewoon om het principe en het feit dat ze gewoon maar te accepteren hebben dat wij ook onze cultuurdingetjes hebben net zoals zij dat zelf hebben. En wij moeten tolerant zijn naar hen, dus verwacht ik gewoon hetzelfde terug. Zo niet, moet je ook niet huilen als je geen respect meer terug ga krijgen.
Misschien moet je eerst eens beseffen dat de wij-zij groepen die jij maakt (als in autochtonen vs medelanders) niet bestaan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:06 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Laten we eerlijk wezen. Nederland doet meer voor buitenlandse culturen dan welk land dan ook zou doen denk ik. Wij geven andere culturen de voorzieningen die zij nodig hebben om hun cultuur ook in Nederland in stand te kunnen laten houden, iets wat niet de bedoeling zou moeten zijn als je naar een ander land imigreert. Dan zal je je normaal gesproken aan moeten passen ten alle tijden.
Maar liever wilden onze medelanders dat wij onze omgeving en normen en waarden aan gingen passen aan hen, ten behoeve van hun cultuur. Dit hebben wij gedaan. Anderzijds word er nog altijd racisme in onze schoenen geschoven, terwijl wij dit allemaal toelaten en voor onze medelanders doen. Het voelt ondankbaar en een steek in de rug, ik zag persoonlijk zwarte piet nooit als dezelfde persoon als een neger. Niet toen ik klein was, en nu nog altijd niet.
Toch moet ik toegeven dat ik me toch wel een beetje begin te ergeren aan het feit dan juist de groep die wil dat wij ons aanpassen aan hen (wat normaal gesproken andersom hoort te zijn), nu juist onze eigen huisculturen gaat linken aan racisme en het wil afschaffen/veranderen. Daarnaast worden mensen die het feest vieren in eigen land nog bedreigd door deze groep ook.
Sorry dit vind ik ongepast, asociaal en zeer onrespectvol naar de gastvrijheid die Nederland geeft. Dat mijn mede Nederlanders boos zijn, vind ik zeer terrecht. Als je denkt dat het in je thuisland beter is snap ik niet wat je hier nog doet. Flikker toch op man -_-.
Zwarte Piet!quote:
Nee, want die banen hebben ze allemaal al.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En als ze niet werkeloos zijn dan gaan de Nederlanders klagen dat de mensen uit Oost Europa de banen hier komen inpikken
Dit.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:10 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Geen idee. Naar mijn idee is de Zwarte Piet ook geen racisme. Je kunt hooguit stellen dat het uiterlijk v/d Zwarte Piet is gebaseerd op een karikatuur van de neger in knechtenpak.
Dat men de karikatuur van de neger gebruikte is hoogstwaarschijnlijk wel te wijten aan het beeld dat men toentertijd van de neger had. En dat beeld dat men toen had, kwam natuurlijk voort uit de tijdsgeest van toen, waarin racisme (in de zin van minachting jegens het andere ras) juist de normale manier van denken was.
De racistische gedachte erachter is nu over het algemeen verdwenen. Voor sommigen een reden om te zeggen "het gaat toch om de huidige gedachte". Anderen zullen zeggen: "het gaat niet alleen om de huidige gedachte, door de karikatuur te blijven gebruiken, neem je niet expliciet afstand van het gedachtegoed van toen". Ik kan beide argumenten begrijpen. Naast deze in mijn ogen valide argumenten zijn er echter ook een hoop onzin argumenten die feitelijk onjuist zijn.
Je bent zelf ook een Nederlander knuppel, dit is ook jouw cultuur.. Zwarte Piet word door de Nederlander niet gezien als een neger maar als een soort sprookjespersoon, een niet echt persoon als het ware. En mensen gaan een kinderverhaal helemaal ontleden en elk mogelijk ding dat je racistisch kan zien als racistisch bestempelen samen met de mensen die het zelf vieren. Erg onrespectvol..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:15 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tsss, jullie NL'ers zijn goed in rellen en vol van jullie zelf: de fout zit altijd bij de wederpartij. Afgelopen maanden een diplomatieke rel met Rusland, dan weer de negers en dan weer andere minderheden. Zelf zitten we altijd goed. Keep dreaming, kerel.
De geloofsvrijheid in Nederland heeft niks met aanpassing te maken, want die is op deze manier verankerd in de grondwet sinds de 19e eeuw. Het feit dat het overgrote deel van de allochtonen in deze wijken woont, past precies binnen mijn verhaal. En als je denkt dat autochtonen de grootste groep misdadigers en werklozen zijn, snap je het verschil niet tussen absolute en relatieve meerderheid. Maar dat neem ik je niet kwalijk, mijn verwachtingen worden met de dag lager in dit land waar de telegraaf de meest verkochte krant is.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:19 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Jij doet alsof er in Nederland niet in elke stad een moskee staat, niet het overgrote deel van de allochtonen in de Bijlmer, schilderswijk etc. woont en dat de allochtonen niet de grootste groep misdadigers en werkelozen zijn in Nederland. Kom eens van je zolderkamer af joh
En dit ook ja, bij Oost-Europeanen zie je de hypocrisie pas echt erg. Werken ze niet, zijn het dronken profiteurs, werken ze wel zijn het banendieven.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En als ze niet werkeloos zijn dan gaan de Nederlanders klagen dat de mensen uit Oost Europa de banen hier komen inpikken
Ik wil graag uitgebreid op je reageren, maar moet dringend weg. Misschien kunnen we een andere keer spelen. Short in time, jwz.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:26 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Je bent zelf ook een Nederlander knuppel, dit is ook jouw cultuur.. Zwarte Piet word door de Nederlander niet gezien als een neger maar als een soort sprookjespersoon, een niet echt persoon als het ware. En mensen gaan een kinderverhaal helemaal ontleden en elk mogelijk ding dat je racistisch kan zien als racistisch bestempelen samen met de mensen die het zelf vieren. Erg onrespectvol..
De blanke Nederlanders zijn echt niet meer de grootste racisten in dit land hoor. De meesten vinden alles wel best, net als ik. Maar als je aan de andere kant geen respect kan hebben voor ons cultuur, moet je ook niet huilen als het respect van onze kant ook verdwijnt.
Deze traditie kan je ook de andere kant op zien. Een oude blanke man die cadeau's geeft aan kinderen, de oude man kan dit uiteraard niet in zijn eentje. Dus helpen de zwarte pieten hem dit wel te kunnen doen. Niemand zegt dat zwarte piet een neger is, niemand zegt dat hij een slaaf is behalve de negers die dat zichzelf aangepraat hebben. Uiteindelijk gaat het om een feest voor de kinderen.
In de meeste dingen sta ik juist niet achter Nederland en haar keuzes. Maar ikzelf hecht veel waarde aan het leven en laten leven principe. Laat ieder zijn eigen ding doen waar hij zich prettig bij voelt, maar gun het ook de ander. Dit betekend dus dat ik geen probleem heb met welk andere cultuur dan ook. Maar voor mij voelt het nu net alsof enkel wij ons maar aan moeten passen en het andersom niet het geval is. Terwijl deze initiatief toch echt bij de integreerders horen te liggen, en niet bij de mensen die hier al wonen. Dat dat gedaan word is alleen maar fijn voor hen. Toch?
Vandaar dat als ze dit feest zouden afschaffen of veranderen ik dit zeer belachelijk vinden.
Daarnaast ben jij echt een kutuser, sorry. Welke aannames jij maakt en de bullshit die je schrijft zijn erg ergelijk.
Wat hebben jullie zelf te bieden dan joh idioot? Jullie maken alleen een kankerzooi van ons land, en kunnen alleen maar zeuren dat het niet genoeg is. Zoals ik al zei, als je vind dat Nederland niet goed genoeg is. Wat doe je hier dan nog? Flikker dan gewoon op? Dan hoef je je ook geen zorgen te maken over Sinterklaasquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:17 schreef Piye het volgende:
[..]
Nederland doet geen fuck. Het beeld van Nederland als "tolerant" land is ontstaan vanuit het idee dat ze het allemaal maar lekker zelf moeten weten, zolang jullie het niet zien. Daarbij was het altijd erg nuttig dat de meeste allochtonen toch redelijk afgezonderd van autochtonen leven. En de laatste 15 jaar rollen autochtonen over elkaar heen om te roepen dat ze eigenlijk een hekel hebben aan zo'n beetje elke allochtone groep die hier leeft "maar ik ben geen racist hoor, ik heb ook een Surinaamse vriend".
En ook jouw post is weer een mooi voorbeeld van m'n punt over de ware aard. Mensen die hier geboren zijn, de Nederlandse taal goed beheersen (vaak beter dan de autochtonen die het hardst zeuren), een opleding volgen en/of een baan hebben en hier leven met het idee dat dit hun land is, worden gedegradeerd tot gasten die iedere autochtone Nederlander op hun blote knietjes mogen bedanken dat ze niet dagelijks met brandende fakkels opgejaagd worden. Wanneer zo iemand iets presteert, staan jullie als eerste klaar om te roepen dat dit wel een Nederlander is en de invloed die de Nederlandse samenleving op hem/haar heeft gehad te benadrukken. Maar als diezelfde persoon stelt dat hij/zij het wel degelijk enigszins racistisch vindt om je elk jaar als een negerkarikatuur te schminken, is hij opeens een indringer en een vijand. Want je mag hier wonen, je mag meedoen met de samenleving, je mag belastinggeld betalen, maar waag het niet om je bek open te trekken, want dan is de goedaardigheid van de Nederlanders opeens flinterdun.
Dit, had enkel geen zin dit weer te moeten aankaarten. Dank.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:19 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Je weet niet waar je over praat, heb ik het ideequote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:27 schreef Piye het volgende:
[..]
De geloofsvrijheid in Nederland heeft niks met aanpassing te maken, want die is op deze manier verankerd in de grondwet sinds de 19e eeuw. Het feit dat het overgrote deel van de allochtonen in deze wijken woont, past precies binnen mijn verhaal. En als je denkt dat autochtonen de grootste groep misdadigers en werklozen zijn, snap je het verschil niet tussen absolute en relatieve meerderheid. Maar dat neem ik je niet kwalijk, mijn verwachtingen worden met de dag lager in dit land waar de telegraaf de meest verkochte krant is.
Ik ben hier geboren en daar baal ik met de dag meer van. Wees dus maar niet bang, oprotten zal ik zeker. Fijn dat je nog even gauw laat zien hoe tolerant je bent, je bent het perfecte prototype voor "de Nederlander".quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:29 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Wat hebben jullie zelf te bieden dan joh idioot? Jullie maken alleen een kankerzooi van ons land, en kunnen alleen maar zeuren dat het niet genoeg is. Zoals ik al zei, als je vind dat Nederland niet goed genoeg is. Wat doe je hier dan nog? Flikker dan gewoon op? Dan hoef je je ook geen zorgen te maken over Sinterklaas
Duidelijk weer een voorbeeld van iemand die zijn ware aard laat zienquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:29 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Wat hebben jullie zelf te bieden dan joh idioot? Jullie maken alleen een kankerzooi van ons land, en kunnen alleen maar zeuren dat het niet genoeg is. Zoals ik al zei, als je vind dat Nederland niet goed genoeg is. Wat doe je hier dan nog? Flikker dan gewoon op? Dan hoef je je ook geen zorgen te maken over Sinterklaas
Kritiek hebben op iets, en eisen/doorgaan tot dit veranderd is terwijl je te gast ben in dit land is heel wat anders..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:21 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je doet net alsof NL'ers alles accepteren en heel verdraagzaam zijn. Je moet eens weten wat er op social media wordt geschreven over andere feesten. Aan alles mag getornd worden en kan bijgetornd worden zodat het weer voldoet aan de normen van de 21ste eeuw, maar als het gaat om de eigen Germaanse tradities, dan vliegt het speeksel in de rondte. Je wilt niet weten hoe je landgenoten tekeer gaan op het internet. Kun je een mooi boekwerk van maken. Ze maken zichzelf alleen maar belachelijk.
Jongen, begin alsjeblieft niet. Autochtone Nederlanders proberen dit wel vaker bij mij, maar ik begrijp dit land, haar normen en waarden en het ontstaan ervan beter dan 99% van het simpele volk dat denkt dat ik het "gewoon niet snap" omdat ik een neger ben.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:31 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Je weet niet waar je over praat, heb ik het idee
Dat boeit je wel, anders had je nooit zo gereageerd op Piye, hypocriet die je er bentquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:34 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Het boeit me geen flikker of je een neger, marokkaan, nederlander of wat dan ook ben.
Dan begrijp je ook dat wat je eerder hebt gezegd kant noch wal raakt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Jongen, begin alsjeblieft niet. Autochtone Nederlanders proberen dit wel vaker bij mij, maar ik begrijp dit land, haar normen en waarden en het ontstaan ervan beter dan 99% van het simpele volk dat denkt dat ik het "gewoon niet snap" omdat ik een neger ben.
Niet nodig, je bent een pauperuser in elke reactie die ik tot zover van je gelezen heb in de topics zover. Dus praat maar met een anderquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:27 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik wil graag uitgebreid op je reageren, maar moet dringend weg. Misschien kunnen we een andere keer spelen. Short in time, jwz.
Ik ben niet tolerant voor andere culturen die mijn cultuur in mijn eigen land aan wil laten passen. Dat heb je inderdaad goed begrepen. Dus gelieve zo snel mogelijk op te kankeren naar waar je wilt zijnquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben hier geboren en daar baal ik met de dag meer van. Wees dus maar niet bang, oprotten zal ik zeker. Fijn dat je nog even gauw laat zien hoe tolerant je bent, je bent het perfecte prototype voor "de Nederlander".
Snotaap. Je hebt het hoog in je bol zitten. Als je uitgebreid wilt discusseren, op jouw slinkse vieze toontje, dan heb ik morgenavond veel tijd voor je. Ik zal je dan snel een toontje lager laten zingen, vieze snotaap. Als dit het toonbeeld is van de gemiddelde Nederlander, dan is dat zum kotsen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:36 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Niet nodig, je bent een pauperuser in elke reactie die ik tot zover van je gelezen heb in de topics zover. Dus praat maar met een ander
Weet je wat een prototype is? Oh, en wanneer ga je? Ik wil je wel komen uitzwaaien.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben hier geboren en daar baal ik met de dag meer van. Wees dus maar niet bang, oprotten zal ik zeker. Fijn dat je nog even gauw laat zien hoe tolerant je bent, je bent het perfecte prototype voor "de Nederlander".
Je moest toch weg? Oh, en hier zien we trouwens de houding van de typische allochtoon weer als het 'm te zwaar wordt: JE GAAT ZIEN WOLLAH IK WEET WAAR JE HUIS WOONTquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:38 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Snotaap. Je hebt het hoog in je bol zitten. Als je uitgebreid wilt discusseren, op jouw slinkse vieze toontje, dan heb ik morgenavond veel tijd voor je. Ik zal je dan snel een toontje lager laten zingen, vieze snotaap. Als dit het toonbeeld is van de gemiddelde Nederlander, dan is dat zum kotsen.
Smartphone. Ik zit kort in de tijd om uitgebreid te gaan reageren op posts. Er zijn op het moment belangrijkere dingen die mijn aandacht vergen, dan mijn tijd te steken in een of debiele Nederlander die denkt dat hij het gelijk achter zich heeft en elke user die er een andere mening op na houdt belachelijk maakt met 'ik denk dat je niet kunt lezen en je bent dom'. Het laat alleen maar zien dat het een gefrustreerd mannetje is die op zijn ballen is getrapt door deze sinterklaasdiscussie. Net goed! Kortom genieten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:40 schreef HCFeestbeest het volgende:
Je moest toch weg? Oh, en hier zien we trouwens de houding van de typische allochtoon weer als het 'm te zwaar wordt: JE GAAT ZIEN WOLLAH IK WEET WAAR JE HUIS WOONT
Oke zeg eens welk deel niet klopt? Dat de geloofsvrijheid al is verankerd een eeuw voor de eerste islamitische gastarbeider hier voet aan de grond zette? Dat de overgrote meerderheid van de autochtonen zich jarenlang op de borst klopte voor het tolereren van mensen waar ze in principe nooit mee in aanraking kwamen? Of het deel dat jij niet snapt wat een relatieve meerderheid inhoudt?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:35 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Dan begrijp je ook dat wat je eerder hebt gezegd kant noch wal raakt.
Doe je toch echt zelf. Dit heeft niks met je afkomst of huidskleur te maken. Je bent gewoon een pauper en je kent geen normen en waarden. Blijkbaar ken je ook al geen Nederlands lezen of het in elk geval niet begrijpen. Ik ken helaas niet tegen een Nederlander zeggen dat hij naar zijn eigen land moet gaan, ik ken wel jou aanraden het land te verlaten als je denkt dat je het elders beter heb is ook best wel een acceptabele mening aangezien dat de best oplossing is voor het probleem dat jij hebtquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Duidelijk weer een voorbeeld van iemand die zijn ware aard laat zien![]()
"Julile maken een kankerzooi van ons land"
Wauw. Ja ja, "we zijn altijd zo goed voor die allochtonen". Vandaar dat we een normale user, die gewoon een mooie studie doet, bijdrage zal leveren aan de maatschappij, aanspreek alsof hij een smerige uitvreter is.
Goed bezig Redbullkid![]()
Je gaat weg, lekker op smartphone doorquote:
Bullshit, ik vorm mijn mening en reactie op basis van zijn tekst. En hij praat onzin in de hoogste vorm. Jij ook trouwens. Ik verwijs je naar bericht #95 voor uitlegquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:35 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat boeit je wel, anders had je nooit zo gereageerd op Piye, hypocriet die je er bent
Oh? Wil je vechten ofzo? Kan ook hoor, wel een beetje barbaarse manier van afhandelen, ook aangezien dit de discussie niet oplost. Maar goed..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:38 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Snotaap. Je hebt het hoog in je bol zitten. Als je uitgebreid wilt discusseren, op jouw slinkse vieze toontje, dan heb ik morgenavond veel tijd voor je. Ik zal je dan snel een toontje lager laten zingen, vieze snotaap. Als dit het toonbeeld is van de gemiddelde Nederlander, dan is dat zum kotsen.
Ja, inderdaad want ik ben het niet met jou eens dus maak ik een kankerzooi van jouw land. En ik heb je nog niet eens bedankt dat jij m'n bijstand hebt betaald.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:44 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Bullshit, ik vorm mijn mening en reactie op basis van zijn tekst. En hij praat onzin in de hoogste vorm. Jij ook trouwens. Ik verwijs je naar bericht #95 voor uitleg
Wauw, volgens mij ben je niet echt een al te groot licht. Ik heb nergens het woord racist in de mond genomen. Ik heb het over 'jouw ware aard laten zien', dit in het kader van de tolerantie waar je het zo mooi over had.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:42 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Doe je toch echt zelf. Dit heeft niks met je afkomst of huidskleur te maken. Je bent gewoon een pauper en je kent geen normen en waarden. Blijkbaar ken je ook al geen Nederlands lezen of het in elk geval niet begrijpen. Ik ken helaas niet tegen een Nederlander zeggen dat hij naar zijn eigen land moet gaan, ik ken wel jou aanraden het land te verlaten als je denkt dat je het elders beter heb is ook best wel een acceptabele mening aangezien dat de best oplossing is voor het probleem dat jij hebt.
Dat jij denkt dat ik een racist ben omdat je zwart (denk ik?) ben, ben je echt nog dommer dan ik dacht. Je bent gewoon een idioot en je bent toevallig zwart. Dus kan ik je beter aanraden dan terug te gaan waar het beter is, dan dit slechte intolerante land die o zo slecht is voor de allochtoon, niet?
Ik ben niet van mening dat de allochtone medemens niet werkt. Wel ben ik van mening dat zij erg veeleisend zijn en daartegenover helemaal niks willen terug doen. Dat vind ik welquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja, inderdaad want ik ben het niet met jou eens dus maak ik een kankerzooi van jouw land. En ik heb je nog niet eens bedankt dat jij m'n bijstand hebt betaald.
Zelfs na eerdere uitleg van mij lukt het je echt niet om af te stappen van dat 'wij-zij'-denken he? Zelfs niet voor eventjes?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:48 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik ben niet van mening dat de allochtone medemens niet werkt. Wel ben ik van mening dat zij erg veeleisend zijn en daartegenover helemaal niks willen terug doen. Dat vind ik wel
Inderdaad, een goed geïntegreerde Nederlander die haat op andere Nederlanders en het liefst zo snel mogelijk weg wilquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:47 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wauw, volgens mij ben je niet echt een al te groot licht. Ik heb nergens het woord racist in de mond genomen. Ik heb het over 'jouw ware aard laten zien', dit in het kader van de tolerantie waar je het zo mooi over had.
Maar als het je even niet uitkomt spreek je een normale eerlijk medelander aan met een "jullie maken een kankerzooi van ons land". En dan durf jij nog te beweren dat 'men' zo goed is voor alle andere culturen?
Man, zelfs een goed geïntegreerde medelander als Piye, die gewoon inhoudelijk de discussie aangaat, wordt door jou aangevallen op basis van misdragingen van andere medelanders omdat jij, of het niet eens bent met zijn punten, of deze simpelweg niet begrijpt?
Je ziet volgens mij echt niet in hoe hypocriet je bezig bent he?
Jouw huis?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:29 schreef HCFeestbeest het volgende:
Jongens, jullie kunnen hoog of laag springen, maar zwarte piet wordt niet afgeschaft, en de gedachte erachter wordt ook niet veranderd (niet in mijn huis althans). Het moet er nou eens om draaien dat wij degenen zijn aan wie jullie je moeten aanpassen, niet andersom. Ik zou zeggen, als jullie Nederlanders niet kunnen uitstaan, dan gaan jullie maar terug heMaar dat gaat waarschijnlijk niet gebeuren, want die uitkering is veel te hoog om te laten zitten he
Amenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:42 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Doe je toch echt zelf. Dit heeft niks met je afkomst of huidskleur te maken. Je bent gewoon een pauper en je kent geen normen en waarden. Blijkbaar ken je ook al geen Nederlands lezen of het in elk geval niet begrijpen. Ik ken helaas niet tegen een Nederlander zeggen dat hij naar zijn eigen land moet gaan, ik ken wel jou aanraden het land te verlaten als je denkt dat je het elders beter heb is ook best wel een acceptabele mening aangezien dat de best oplossing is voor het probleem dat jij hebt.
Dat jij denkt dat ik een racist ben omdat je zwart (denk ik?) ben, ben je echt nog dommer dan ik dacht. Je bent gewoon een idioot en je bent toevallig zwart. Dus kan ik je beter aanraden dan terug te gaan waar het beter is, dan dit slechte intolerante land die o zo slecht is voor de allochtoon, niet?
Goeie comeback manquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:54 schreef Wootism het volgende:
[..]
Jouw huis?
Het huis van je papa en je mama bedoel je?
Dat doen de mensen die deze zwarte pieten discussie beginnen toch echt zelf..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:49 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Zelfs na eerdere uitleg van mij lukt het je echt niet om af te stappen van dat 'wij-zij'-denken he? Zelfs niet voor eventjes?
Ik hoef inderdaad niet zo graag als goed geintegreerd beschouwd te worden. Ik hou het liever op allochtoon die iets te veel ervaring heeft met de tolerantie van autochtonen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:50 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Inderdaad, een goed geïntegreerde Nederlander die haat op andere Nederlanders en het liefst zo snel mogelijk weg wilWie is hier nou hypocriet?
Comeback?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:54 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Goeie comeback man![]()
Met mij wil je niet in discussie gaan
Wat is er mis met kritiek op BEPAALDE GROEPEN Nederlanders? Piye heeft volgens mij ook vaak genoeg kritiek op BEPAALDE GROEPEN medelanders.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:50 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Inderdaad, een goed geïntegreerde Nederlander die haat op andere Nederlanders en het liefst zo snel mogelijk weg wil
Dus, wanneer vertrok je nou? Volgende week? Of moet je eerst nog bij Job je maandelijkse uitkering op gaan halen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:56 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik hoef inderdaad niet zo graag als goed geintegreerd beschouwd te worden. Ik hou het liever op allochtoon die iets te veel ervaring heeft met de tolerantie van autochtonen.
En Piye is volgens jou de Zwarte Pieten discussie gestart en hij is volgens jou voor het afschaffen v/d Zwarte Piet? En hij verdient het daarom om ook zo behandeld te worden?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:54 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Dat doen de mensen die deze zwarte pieten discussie beginnen toch echt zelf..
Comeback als in beledigd zijn door mijn post en daarom mij terugpakken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:56 schreef Wootism het volgende:
[..]
Comeback?
Dat was mijn eerste post in dit topic.
Daarnaast weet je niet wat discussie voeren is, dus dat wil ik inderdaad niet.
Heel laf dit. Dat gelul over uitkeringen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:57 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Dus, wanneer vertrok je nou? Volgende week? Of moet je eerst nog bij Job je maandelijkse uitkering op gaan halen?
Piye wil ook niet gezien worden als een Nederlander, dat zegt ie net zelf.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat is er mis met kritiek op BEPAALDE GROEPEN Nederlanders? Piye heeft volgens mij ook vaak genoeg kritiek op BEPAALDE GROEPEN medelanders.
Waarom zou je mensen niet mogen bekritiseren, bijvoorbeeld op basis van hun gedrag. Dat slaat tenminste ergens op en is stukken beter dan wat bijv. Redbullkid doet. Die spreekt namelijk individuen aan op basis van het gedrag van EEN GROEP, terwijl dat individu geen zak met dat gedrag te maken heeft.
En ja, ik kan begrijpen dat iemand het even zat wordt en zegt dat hij zo snel mogelijk weg wil wanneer mensen hem blijkbaar niet als Nederlander zien.
Sorry hoor HCFeestbeest, maar wanneer jij je gewoon goed gedraagt, hard werkt, studeert of een goede baan hebt, maar zodra jij een mening hebt die de ander niet bevalt, begint de ander jou meteen aan te spreken op jouw afkomst... overal om je heen zie je negatieve reacties over 'die zeiknegers' en zelfs in een normale discussie word jij aangevallen met een "JULLIE maken een kankerzooi van ons land"... kun je je dan echt niet voorstellen dat iemand zich dan op een gegeven moment best niet-welkom kanvoelen?
Ik moet eerst nog even cashen ja. Herstelbetalingen die de Nederlandse samenleving mij schuldig is.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:57 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Dus, wanneer vertrok je nou? Volgende week? Of moet je eerst nog bij Job je maandelijkse uitkering op gaan halen?
Ik ben niet tolerant, het overgrote deel van de Nederlanders wel.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:59 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Heel laf dit. Dat gelul over uitkeringen.
"Oh wij zijn zo tolerant"
Maar wanneer het even uitkomt vallen we een hardwerkende medelander wel lekker met onzin over uitkeringen aan. "Want al die medelanders hebben toch een uitkering". Te laf voor woorden.
Ik hoop dat 't de leeftijd is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |