Wauw, volgens mij ben je niet echt een al te groot licht. Ik heb nergens het woord racist in de mond genomen. Ik heb het over 'jouw ware aard laten zien', dit in het kader van de tolerantie waar je het zo mooi over had.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:42 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Doe je toch echt zelf. Dit heeft niks met je afkomst of huidskleur te maken. Je bent gewoon een pauper en je kent geen normen en waarden. Blijkbaar ken je ook al geen Nederlands lezen of het in elk geval niet begrijpen. Ik ken helaas niet tegen een Nederlander zeggen dat hij naar zijn eigen land moet gaan, ik ken wel jou aanraden het land te verlaten als je denkt dat je het elders beter heb is ook best wel een acceptabele mening aangezien dat de best oplossing is voor het probleem dat jij hebt.
Dat jij denkt dat ik een racist ben omdat je zwart (denk ik?) ben, ben je echt nog dommer dan ik dacht. Je bent gewoon een idioot en je bent toevallig zwart. Dus kan ik je beter aanraden dan terug te gaan waar het beter is, dan dit slechte intolerante land die o zo slecht is voor de allochtoon, niet?
Ik ben niet van mening dat de allochtone medemens niet werkt. Wel ben ik van mening dat zij erg veeleisend zijn en daartegenover helemaal niks willen terug doen. Dat vind ik welquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja, inderdaad want ik ben het niet met jou eens dus maak ik een kankerzooi van jouw land. En ik heb je nog niet eens bedankt dat jij m'n bijstand hebt betaald.
Zelfs na eerdere uitleg van mij lukt het je echt niet om af te stappen van dat 'wij-zij'-denken he? Zelfs niet voor eventjes?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:48 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik ben niet van mening dat de allochtone medemens niet werkt. Wel ben ik van mening dat zij erg veeleisend zijn en daartegenover helemaal niks willen terug doen. Dat vind ik wel
Inderdaad, een goed geïntegreerde Nederlander die haat op andere Nederlanders en het liefst zo snel mogelijk weg wilquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:47 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wauw, volgens mij ben je niet echt een al te groot licht. Ik heb nergens het woord racist in de mond genomen. Ik heb het over 'jouw ware aard laten zien', dit in het kader van de tolerantie waar je het zo mooi over had.
Maar als het je even niet uitkomt spreek je een normale eerlijk medelander aan met een "jullie maken een kankerzooi van ons land". En dan durf jij nog te beweren dat 'men' zo goed is voor alle andere culturen?
Man, zelfs een goed geïntegreerde medelander als Piye, die gewoon inhoudelijk de discussie aangaat, wordt door jou aangevallen op basis van misdragingen van andere medelanders omdat jij, of het niet eens bent met zijn punten, of deze simpelweg niet begrijpt?
Je ziet volgens mij echt niet in hoe hypocriet je bezig bent he?
Jouw huis?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:29 schreef HCFeestbeest het volgende:
Jongens, jullie kunnen hoog of laag springen, maar zwarte piet wordt niet afgeschaft, en de gedachte erachter wordt ook niet veranderd (niet in mijn huis althans). Het moet er nou eens om draaien dat wij degenen zijn aan wie jullie je moeten aanpassen, niet andersom. Ik zou zeggen, als jullie Nederlanders niet kunnen uitstaan, dan gaan jullie maar terug heMaar dat gaat waarschijnlijk niet gebeuren, want die uitkering is veel te hoog om te laten zitten he
Amenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:42 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Doe je toch echt zelf. Dit heeft niks met je afkomst of huidskleur te maken. Je bent gewoon een pauper en je kent geen normen en waarden. Blijkbaar ken je ook al geen Nederlands lezen of het in elk geval niet begrijpen. Ik ken helaas niet tegen een Nederlander zeggen dat hij naar zijn eigen land moet gaan, ik ken wel jou aanraden het land te verlaten als je denkt dat je het elders beter heb is ook best wel een acceptabele mening aangezien dat de best oplossing is voor het probleem dat jij hebt.
Dat jij denkt dat ik een racist ben omdat je zwart (denk ik?) ben, ben je echt nog dommer dan ik dacht. Je bent gewoon een idioot en je bent toevallig zwart. Dus kan ik je beter aanraden dan terug te gaan waar het beter is, dan dit slechte intolerante land die o zo slecht is voor de allochtoon, niet?
Goeie comeback manquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:54 schreef Wootism het volgende:
[..]
Jouw huis?
Het huis van je papa en je mama bedoel je?
Dat doen de mensen die deze zwarte pieten discussie beginnen toch echt zelf..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:49 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Zelfs na eerdere uitleg van mij lukt het je echt niet om af te stappen van dat 'wij-zij'-denken he? Zelfs niet voor eventjes?
Ik hoef inderdaad niet zo graag als goed geintegreerd beschouwd te worden. Ik hou het liever op allochtoon die iets te veel ervaring heeft met de tolerantie van autochtonen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:50 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Inderdaad, een goed geïntegreerde Nederlander die haat op andere Nederlanders en het liefst zo snel mogelijk weg wilWie is hier nou hypocriet?
Comeback?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:54 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Goeie comeback man![]()
Met mij wil je niet in discussie gaan
Wat is er mis met kritiek op BEPAALDE GROEPEN Nederlanders? Piye heeft volgens mij ook vaak genoeg kritiek op BEPAALDE GROEPEN medelanders.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:50 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Inderdaad, een goed geïntegreerde Nederlander die haat op andere Nederlanders en het liefst zo snel mogelijk weg wil
Dus, wanneer vertrok je nou? Volgende week? Of moet je eerst nog bij Job je maandelijkse uitkering op gaan halen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:56 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik hoef inderdaad niet zo graag als goed geintegreerd beschouwd te worden. Ik hou het liever op allochtoon die iets te veel ervaring heeft met de tolerantie van autochtonen.
En Piye is volgens jou de Zwarte Pieten discussie gestart en hij is volgens jou voor het afschaffen v/d Zwarte Piet? En hij verdient het daarom om ook zo behandeld te worden?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:54 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Dat doen de mensen die deze zwarte pieten discussie beginnen toch echt zelf..
Comeback als in beledigd zijn door mijn post en daarom mij terugpakken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:56 schreef Wootism het volgende:
[..]
Comeback?
Dat was mijn eerste post in dit topic.
Daarnaast weet je niet wat discussie voeren is, dus dat wil ik inderdaad niet.
Heel laf dit. Dat gelul over uitkeringen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:57 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Dus, wanneer vertrok je nou? Volgende week? Of moet je eerst nog bij Job je maandelijkse uitkering op gaan halen?
Piye wil ook niet gezien worden als een Nederlander, dat zegt ie net zelf.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat is er mis met kritiek op BEPAALDE GROEPEN Nederlanders? Piye heeft volgens mij ook vaak genoeg kritiek op BEPAALDE GROEPEN medelanders.
Waarom zou je mensen niet mogen bekritiseren, bijvoorbeeld op basis van hun gedrag. Dat slaat tenminste ergens op en is stukken beter dan wat bijv. Redbullkid doet. Die spreekt namelijk individuen aan op basis van het gedrag van EEN GROEP, terwijl dat individu geen zak met dat gedrag te maken heeft.
En ja, ik kan begrijpen dat iemand het even zat wordt en zegt dat hij zo snel mogelijk weg wil wanneer mensen hem blijkbaar niet als Nederlander zien.
Sorry hoor HCFeestbeest, maar wanneer jij je gewoon goed gedraagt, hard werkt, studeert of een goede baan hebt, maar zodra jij een mening hebt die de ander niet bevalt, begint de ander jou meteen aan te spreken op jouw afkomst... overal om je heen zie je negatieve reacties over 'die zeiknegers' en zelfs in een normale discussie word jij aangevallen met een "JULLIE maken een kankerzooi van ons land"... kun je je dan echt niet voorstellen dat iemand zich dan op een gegeven moment best niet-welkom kanvoelen?
Ik moet eerst nog even cashen ja. Herstelbetalingen die de Nederlandse samenleving mij schuldig is.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:57 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Dus, wanneer vertrok je nou? Volgende week? Of moet je eerst nog bij Job je maandelijkse uitkering op gaan halen?
Ik ben niet tolerant, het overgrote deel van de Nederlanders wel.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:59 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Heel laf dit. Dat gelul over uitkeringen.
"Oh wij zijn zo tolerant"
Maar wanneer het even uitkomt vallen we een hardwerkende medelander wel lekker met onzin over uitkeringen aan. "Want al die medelanders hebben toch een uitkering". Te laf voor woorden.
Ik hoop dat 't de leeftijd is...
Waarschijnlijk gaat hij tegelijk met Jellereppe, die roept ook al jaren dat hij zo snel mogelijk vertrekt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:57 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Precies want jij eert ons met jouw bezoek, en we kunnen erg veel leren van jullie dus daarom is een fikse uitbetaling op z'n plaatsquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog even cashen ja. Herstelbetalingen die de Nederlandse samenleving mij schuldig is.
Nah, dat heb je niet zo goed begrepen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:59 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Comeback als in beledigd zijn door mijn post en daarom mij terugpakken.
Vind je het gek dat hij zo'n opmerking maakt, nadat jullie op zo'n schofterig manier op zijn posts reageren. Ik vind het echt schandalig zo'n manier van reageren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:00 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Piye wil ook niet gezien worden als een Nederlander, dat zegt ie net zelf.
Je wou toch geen discussie met me aangaan?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:01 schreef Wootism het volgende:
[..]
Nah, dat heb je niet zo goed begrepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |