Toen werd er nog shit gedaan. Denk je dat men de piramides vrijwillig wouden maken dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:19 schreef Jellereppe het volgende:
Tja. De negers hebben 400 jaar aan slavernij achter zich, van generatie op generatie, maar jij hebt het toch zo ongelofelijk zwaar achter je scherm.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:19 schreef Jellereppe het volgende:
Tja. De negers hebben 400 jaar aan slavernij achter zich, van generatie op generatie, maar jij hebt het toch zo ongelofelijk zwaar achter je scherm.
poeh heel zwaar, maar ik moet nu achter mijn scherm vandaan van mijn meesterquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:19 schreef Jellereppe het volgende:
Nee joh we hebben maar 125 slaven gehandeldquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:19 schreef Jellereppe het volgende:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:20 schreef Rezania het volgende:
Alleen blanken kunnen racistisch zijn, dat is niet racistisch, dat is een feit. Duh.
ditquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:55 schreef LXIV het volgende:
Het gaat niet eens om Sinterklaas en Zwarte Piet an sich.
Het gaat erom dat wij het hier in Nederland heel goed voor elkaar hadden met z'n allen. En dat er toen ONGEVRAAGD miljoenen kleurlingen naar dit land kwamen, die -op z'n zachtst gezegd- nu niet direct een positieve bijdrage aan dit land geleverd hebben.
En vervolgens gaan ze ook nog eens op hoge toon eisen dat wij nu onze identiteit en tradities overboord gaan gooien. Omdat zij zich gekwetst voelen!
Het interesseert me echt niks wat ze denken. Ga maar terug naar Afrika als je denkt dat het daar beter geregeld wordt door je rasgenoten. Wij hebben hier in Nederland echt geen enkele verontwaardigde neger nodig. Nul.
Beter steken de negers hun hand in eigen boezem en gaan ze eens proberen om meer aan studie te doen, minder afhankelijk te worden van (blanke) bijstand en betere vaders en ouders te zijn voor hun kinderen. Voordat ze met hun zwarte vingertjes naar ons wijzen.
Honderdduizenden kleurlingen waren Nederlander nadat Nederland had besloten dat het leuk was ergens anders een onderdeel van het rijk te stichten. Die honderdduizenden kleurlingen zijn naar Nederland gekomen toen hun land nog onderdeel was van Nederland. Ze zijn dus altijd Nederlander geweest en de generaties voor ze ook.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:55 schreef LXIV het volgende:
Het gaat erom dat wij het hier in Nederland heel goed voor elkaar hadden met z'n allen. En dat er toen ONGEVRAAGD miljoenen kleurlingen naar dit land kwamen, die -op z'n zachtst gezegd- nu niet direct een positieve bijdrage aan dit land geleverd hebben.
En vervolgens gaan ze ook nog eens op hoge toon eisen dat wij nu onze identiteit en tradities overboord gaan gooien. Omdat zij zich gekwetst voelen!
Het interesseert me echt niks wat ze denken. Ga maar terug naar Afrika als je denkt dat het daar beter geregeld wordt door je rasgenoten. Wij hebben hier in Nederland echt geen enkele verontwaardigde neger nodig. Nul.
Beter steken de negers hun hand in eigen boezem en gaan ze eens proberen om meer aan studie te doen, minder afhankelijk te worden van (blanke) bijstand en betere vaders en ouders te zijn voor hun kinderen. Voordat ze met hun zwarte vingertjes naar ons wijzen.
Als er 1 ding goed is aan de Zwarte Pieten-discussie, is dat nog meer figuren, zoals jij, hun ware aard laten zien. Ook al zal je jezelf waarschijnlijk verschuilen onder een 'joh ik was alleen maar aan het trollen'.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:08 schreef Zelfinductiecoefficient het volgende:
Ze hebben een minderwaardigheidsgevoel.
En terecht, want het blanke ras is superieur.
Dus gun ze nog het beetje zelfrespect dat ze hebben.
Zie je weer ergens de kans om je racistische bullshit te verspreiden, ja? Beter blijf je gewoon in nws, retard.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:55 schreef LXIV het volgende:
bewijs maar het tegendeelquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zie je weer ergens de kans om je racistische bullshit te verspreiden, ja? Beter blijf je gewoon in nws, retard.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:19 schreef Jellereppe het volgende:
Nee hoor ik troll niemand.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:17 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Als er 1 ding goed is aan de Zwarte Pieten-discussie, is dat nog meer figuren, zoals jij, hun ware aard laten zien. Ook al zal je jezelf waarschijnlijk verschuilen onder een 'joh ik was alleen maar aan het trollen'.
Het tegendeel van wat? Dat miljoenen "kleurlingen" "op z'n zachtst gezegd geen positieve bijdrage leveren" of waar heb je het over?quote:
Is er überhaupt ook maar één kind in Nederland bang voor Zwarte Piet? Zwarte Piet leert ons juist dat onze zwarte medemens ook gewoon bazen kunnen zijn. Zwarte Piet heeft mij iig. als klein Jochempje geleerd dat je niet bang voor niet-blanke mensen hoeft te zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:31 schreef Joe-Momma het volgende:
Verdiep je nou eerst eens in de geschiedenis van Sinterklaas. Die beste man kwam niet met negerslaven naar Nederland. Dat is iets wat ergens in de 17de eeuw door een auteur is verzonnen.
Mij hoor je niets zeggen over het Sinterklaas feest. Leuke traditie zelfs maar als je dan zonodig een schoorsteenveger erbij wilt. Laat die dan ook op een schoorsteenveger lijken en niet op een soort stereotype neger met rode lippen, grote oorbellen en een afro.
Waar zijn de voorstanders nou zou trots op? Op het slavernij verleden?? Op het feit dat ze 100den jaren negers hebben verhandeld en uitgebuit? Als dat zo is wees dan ook zo stoer om het toe te geven ipv van met zwakke tegen argumenten te komen zoals: schoorsteenveger of het is een kinderfeestje bla bla bla. Waarom zou je je kind in een multicultureel land bang willen maken voor donkere mensen?? Waarom??
Ja, want wanneer mensen het tijdens een discussie niet met elkaar eens worden is dit het bewijs bij uitstek dat de samenleving is gefaaldquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:39 schreef boeraap het volgende:
De multiculturele samenleving faalt keihard, en dat is deze dagen maar weer gebleken.
En nu vieren ze allemaal constant vakantie op kosten van de staat.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:19 schreef Jellereppe het volgende:
De maatschappij is naar mijn idee ook niet racistisch. Het zijn hooguit bepaalde mensen die racistisch zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:44 schreef smitjew het volgende:
Ik snap ook niet wat er racistisch is aan de hedendaagse Nederlandse maatschappij ?
Groen randjequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:55 schreef LXIV het volgende:
Ze hadden de slavernij nooit af moeten schaffen, dan hadden we heel dit gezeur nooit gehad..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:19 schreef Jellereppe het volgende:
Ook een standaard reactie. Als wij niet meteen op onze rug gaan liggen als een minderheid binnen een minderheid piept dat wij onze tradities overboord moeten gooien, zijn wij meteen racist.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zie je weer ergens de kans om je racistische bullshit te verspreiden, ja? Beter blijf je gewoon in nws, retard.
Misschien moet je proberen een gesprek met de heer Gario te krijgen, 'blanke heer'. Ik denk dat je niet de stereotype donkere man tegenover je krijgt en dat je een goede, maar wel zware gesprekspartner aan hem kunt hebben. Wel makkelijk om te schreeuwen op FOK! waar je voor het merendeel blanken vindt en dus geen repliek krijgt. Dit is een discussieforum, maar wat betreft Zwarte Piet schiet dit forum toch te kort, omdat er weinig donkere medemensen hier zitten die bijvoorbeeld op jouw soms toch ietswat verwerpelijke posts kunnen reageren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ook een standaard reactie. Als wij niet meteen op onze rug gaan liggen als een minderheid binnen een minderheid piept dat wij onze tradities overboord moeten gooien, zijn wij meteen racist.
Op die manier zijn jarenlang alle discussies de mond gesnoerd en zijn we in de huidige toestand terecht gekomken.
Uiteraard. Als jij en jouw familie maar niet tot slaaf gemaakt worden en 12 uur per dag zware arbeid moeten uitvoeren en als minder dan ongedierte worden behandeld, dan zal het jou niet zoveel boeien, laat miljoenen mensen maar wegrotten als slaaf. Je bent een rot mannetje.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 07:52 schreef Funkel het volgende:
[..]
Ze hadden de slavernij nooit af moeten schaffen, dan hadden we heel dit gezeur nooit gehad..
Geen van de paupers die er nu om zeurt heeft ooit last gehad van de slavenhandel... Geen van de mensen die zich schuldig maakte aan slavenhandel leeft nog (Behalve Ruttequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:19 schreef Jellereppe het volgende:
Nee. De mensen die de zwarte pieten discussie starten laten hun ware aard zien. Nederland is tolerant genoeg naar andere culturen. Tijd dat wij dat ook terug ontvangenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:17 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Als er 1 ding goed is aan de Zwarte Pieten-discussie, is dat nog meer figuren, zoals jij, hun ware aard laten zien. Ook al zal je jezelf waarschijnlijk verschuilen onder een 'joh ik was alleen maar aan het trollen'.
Werkt 2 kanten op:quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:49 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Geen van de paupers die er nu om zeurt heeft ooit last gehad van de slavenhandel... Geen van de mensen die zich schuldig maakte aan slavenhandel leeft nog (Behalve Rutte).
Dit gezeik omtrend het Sinterklaasfeest laat juist mijn respect naar mijn gekleurde medemens verliezen, wat een zielig zooitje zeg..
Je bent echt dom, de negers van nu weten waarschijnlijk niet eens wat slavernij is. Maar als ze ooit ruzie hebben met een blanke is het: 'je bent een racist van jouw opa had mijn opa als slaafquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:19 schreef Jellereppe het volgende:
Alsof ze dat ooit echt tegen jou hebben gezegd ander dan dat je het wel eens hebt horen zeggen tijdens een internetdiscussiequote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:53 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Je bent echt dom, de negers van nu weten waarschijnlijk niet eens wat slavernij is. Maar als ze ooit ruzie hebben met een blanke is het: 'je bent een racist van jouw opa had mijn opa als slaaf![]()
![]()
![]()
'
Ho eens even... dus je mag alleen kritiek op iets hebben wanneer anderen het eens zijn met de kritiek?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:51 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Nee. De mensen die de zwarte pieten discussie starten laten hun ware aard zien. Nederland is tolerant genoeg naar andere culturen. Tijd dat wij dat ook terug ontvangen
Nee! Ik raak een gevoelige snaar. NL is vol van zichzelf en komt vaak genoeg met praatjes als 'het is tijd om de offerfeest aan te passen aan de 21ste eeuw, want ritueel slachten is niet meer van deze tijd'. Nu krijgen jullie de bal terug op jullie blanke neuzen en ik moet zeggen als toeschouwer het is genieten om al die emoties te zien. Tevens leuk geprobeerd, maar 400 jaar slavernij, praat je op deze manier niet goed.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:53 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Je bent echt dom, de negers van nu weten waarschijnlijk niet eens wat slavernij is. Maar als ze ooit ruzie hebben met een blanke is het: 'je bent een racist van jouw opa had mijn opa als slaaf![]()
![]()
![]()
'
Ik ben mijn respect voor de gemiddelde Nederlander al tijden geleden verloren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:49 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Geen van de paupers die er nu om zeurt heeft ooit last gehad van de slavenhandel... Geen van de mensen die zich schuldig maakte aan slavenhandel leeft nog (Behalve Rutte).
Dit gezeik omtrend het Sinterklaasfeest laat juist mijn respect naar mijn gekleurde medemens verliezen, wat een zielig zooitje zeg..
En waarom zouden daden uit het verleden betekenen dat als je in het heden mensen zwart verft het racisme is?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:00 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ho eens even... dus je mag alleen kritiek op iets hebben wanneer anderen het eens zijn met de kritiek?
En ook eens wat terugontvangen? Naar welke culturen is Nederland tolerant geweest en wanneer en op welke manier? En wat hebben de mensen die klagen over de Zwarte Piet hiermee te maken?
En waarom zouden daden uit het verleden betekenen dat je in het heden wat terug moet ontvangen?
Laten we eerlijk wezen. Nederland doet meer voor buitenlandse culturen dan welk land dan ook zou doen denk ik. Wij geven andere culturen de voorzieningen die zij nodig hebben om hun cultuur ook in Nederland in stand te kunnen laten houden, iets wat niet de bedoeling zou moeten zijn als je naar een ander land imigreert. Dan zal je je normaal gesproken aan moeten passen ten alle tijden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Werkt 2 kanten op:
Aan de hand van deze discussie wordt het opeens heel mooi duidelijk wat voor volk hier rondloopt. Niet dat het helemaal nieuw voor me is hoor.
Besef je hoe dom je nu doet? Ritueel slachten is iets anders dan dit, want wij laten geen negers voor een huifkar lopen. En daarnaast hoef ik helemaal niks goed te praten, aangezien ik niet mee heb gedaan aan die slavernij.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:02 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee! Ik raak een gevoelige snaar. NL is vol van zichzelf en komt vaak genoeg met praatjes als 'het is tijd om de offerfeest aan te passen aan de 21ste eeuw, want ritueel slachten is niet meer van deze tijd'. Nu krijgen jullie de bal terug op jullie blanke neuzen en ik moet zeggen als toeschouwer het is genieten om al die emoties te zien. Tevens leuk geprobeerd, maar 400 jaar slavernij, praat je op deze manier niet goed.
De afgelopen maanden hebben de hypocrisie van veel Nederlanders zo pijnlijk blootgelegd. Kijk alleen al naar de recente incidenten met Rusland.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:02 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee! Ik raak een gevoelige snaar. NL is vol van zichzelf en komt vaak genoeg met praatjes als 'het is tijd om de offerfeest aan te passen aan de 21ste eeuw, want ritueel slachten is niet meer van deze tijd'. Nu krijgen jullie de bal terug op jullie blanke neuzen en ik moet zeggen als toeschouwer het is genieten om al die emoties te zien. Tevens leuk geprobeerd, maar 400 jaar slavernij, praat je op deze manier niet goed.
Genieten, en dat doe ik met volle teugen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:07 schreef Piye het volgende:
[..]
De afgelopen maanden hebben de hypocrisie van veel Nederlanders zo pijnlijk blootgelegd. Kijk alleen al naar de recente incidenten met Rusland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |