Toen werd er nog shit gedaan. Denk je dat men de piramides vrijwillig wouden maken dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:19 schreef Jellereppe het volgende:
Tja. De negers hebben 400 jaar aan slavernij achter zich, van generatie op generatie, maar jij hebt het toch zo ongelofelijk zwaar achter je scherm.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:19 schreef Jellereppe het volgende:
Tja. De negers hebben 400 jaar aan slavernij achter zich, van generatie op generatie, maar jij hebt het toch zo ongelofelijk zwaar achter je scherm.
poeh heel zwaar, maar ik moet nu achter mijn scherm vandaan van mijn meesterquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:19 schreef Jellereppe het volgende:
Nee joh we hebben maar 125 slaven gehandeldquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:19 schreef Jellereppe het volgende:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:20 schreef Rezania het volgende:
Alleen blanken kunnen racistisch zijn, dat is niet racistisch, dat is een feit. Duh.
ditquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:55 schreef LXIV het volgende:
Het gaat niet eens om Sinterklaas en Zwarte Piet an sich.
Het gaat erom dat wij het hier in Nederland heel goed voor elkaar hadden met z'n allen. En dat er toen ONGEVRAAGD miljoenen kleurlingen naar dit land kwamen, die -op z'n zachtst gezegd- nu niet direct een positieve bijdrage aan dit land geleverd hebben.
En vervolgens gaan ze ook nog eens op hoge toon eisen dat wij nu onze identiteit en tradities overboord gaan gooien. Omdat zij zich gekwetst voelen!
Het interesseert me echt niks wat ze denken. Ga maar terug naar Afrika als je denkt dat het daar beter geregeld wordt door je rasgenoten. Wij hebben hier in Nederland echt geen enkele verontwaardigde neger nodig. Nul.
Beter steken de negers hun hand in eigen boezem en gaan ze eens proberen om meer aan studie te doen, minder afhankelijk te worden van (blanke) bijstand en betere vaders en ouders te zijn voor hun kinderen. Voordat ze met hun zwarte vingertjes naar ons wijzen.
Honderdduizenden kleurlingen waren Nederlander nadat Nederland had besloten dat het leuk was ergens anders een onderdeel van het rijk te stichten. Die honderdduizenden kleurlingen zijn naar Nederland gekomen toen hun land nog onderdeel was van Nederland. Ze zijn dus altijd Nederlander geweest en de generaties voor ze ook.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:55 schreef LXIV het volgende:
Het gaat erom dat wij het hier in Nederland heel goed voor elkaar hadden met z'n allen. En dat er toen ONGEVRAAGD miljoenen kleurlingen naar dit land kwamen, die -op z'n zachtst gezegd- nu niet direct een positieve bijdrage aan dit land geleverd hebben.
En vervolgens gaan ze ook nog eens op hoge toon eisen dat wij nu onze identiteit en tradities overboord gaan gooien. Omdat zij zich gekwetst voelen!
Het interesseert me echt niks wat ze denken. Ga maar terug naar Afrika als je denkt dat het daar beter geregeld wordt door je rasgenoten. Wij hebben hier in Nederland echt geen enkele verontwaardigde neger nodig. Nul.
Beter steken de negers hun hand in eigen boezem en gaan ze eens proberen om meer aan studie te doen, minder afhankelijk te worden van (blanke) bijstand en betere vaders en ouders te zijn voor hun kinderen. Voordat ze met hun zwarte vingertjes naar ons wijzen.
Als er 1 ding goed is aan de Zwarte Pieten-discussie, is dat nog meer figuren, zoals jij, hun ware aard laten zien. Ook al zal je jezelf waarschijnlijk verschuilen onder een 'joh ik was alleen maar aan het trollen'.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:08 schreef Zelfinductiecoefficient het volgende:
Ze hebben een minderwaardigheidsgevoel.
En terecht, want het blanke ras is superieur.
Dus gun ze nog het beetje zelfrespect dat ze hebben.
Zie je weer ergens de kans om je racistische bullshit te verspreiden, ja? Beter blijf je gewoon in nws, retard.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:55 schreef LXIV het volgende:
bewijs maar het tegendeelquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zie je weer ergens de kans om je racistische bullshit te verspreiden, ja? Beter blijf je gewoon in nws, retard.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:19 schreef Jellereppe het volgende:
Nee hoor ik troll niemand.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:17 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Als er 1 ding goed is aan de Zwarte Pieten-discussie, is dat nog meer figuren, zoals jij, hun ware aard laten zien. Ook al zal je jezelf waarschijnlijk verschuilen onder een 'joh ik was alleen maar aan het trollen'.
Het tegendeel van wat? Dat miljoenen "kleurlingen" "op z'n zachtst gezegd geen positieve bijdrage leveren" of waar heb je het over?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |