Inderdaad. Hoe kut office ook isquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:51 schreef Pino112 het volgende:
De autist in mij kan niet overstappen van Office naar iWork.
OS X Mavericks gratis vanavond, nieuwe MBP's vanavond, Mac Pro in december. iLife gratis en nieuw.quote:
En apple is erop.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
OS X Mavericks gratis vanavond, nieuwe MBP's vanavond, Mac Pro in december. iLife gratis en nieuw.
iLife = iMovie, GarageBand, iPhotoquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:54 schreef Sala-adin het volgende:
Wat is het verschil tussen ilife en iworks
Nieuwe OSXquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
OS X Mavericks gratis vanavond, nieuwe MBP's vanavond, Mac Pro in december. iLife gratis en nieuw.
iLife alleen gratis nieuw op nieuwe Macs toch?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
iLife = vrijetijdsbestedingquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
iLife = iMovie, GarageBand, iPhoto
iWork = Numbers, Pages, Keynote
Ja, of iOS-device. Maargoed, als je toch een nieuwe MBP koopt..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:55 schreef Rickario het volgende:
[..]
iLife alleen gratis nieuw op nieuwe Macs toch?
Bij een update niet. (en dat is kut)quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, of iOS-device. Maargoed, als je toch een nieuwe MBP koopt..
Dank!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://apple.com/apple-events/october-2013/
Klopt. Even wachten en dan staat ie wel onlinequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
Bij een update niet. (en dat is kut)
Als je een nieuwe koopt ja. Anders niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:58 schreef Sala-adin het volgende:
iWorks is dus ook gratis als ik een MBP heb?
yup, gratis.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:57 schreef Qunix het volgende:
Mag ik dan eindelijk afscheid nemen van Lion.
lame.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je een nieuwe koopt ja. Anders niet.
Usages. Niet marketshare. Daar is dat mooie verhaaltje van mij weer goed voor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:01 schreef remlof het volgende:
iPad 81% marketshare op de tabletmarkt?
Daar wil ik wel een bron van zien inderdaad.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:01 schreef remlof het volgende:
iPad 81% marketshare op de tabletmarkt?
Ah ok, maar een iPad werkt ook veel fijner dan zo'n Androidgedrocht.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Usages. Niet marketshare. Daar is dat mooie verhaaltje van mij weer goed voor.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb je al gezocht naast of onder je televisie?
Dit bedoel ik dus:quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah ok, maar een iPad werkt ook veel fijner dan zo'n Androidgedrocht.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:58 schreef Dimens het volgende:
Mensen die zulke troep kopen, snappen het doel van een tablet niet. Dat zijn ook dezelfde mensen die naderhand zeggen dat een tablet een nutteloos apparaat is omdat ze hem allang in de kast hebben gelegd omdat het gebruiken ervan niet leuk is.
Een tablet is gemaakt om te consumeren. Als je gaat consumeren, moet je er plezier aan kunnen beleven want anders is het consumeren niet leuk.
Een van de grootste ergernissen wanneer men een apparaat heeft, is dat het traag en niet goed werkt. Wie heeft er nou niet een hekel aan een trage computer? Maar de meeste mensen moeten met een trage computer werken omdat ze ermee moeten creëren en niet consumeren.
Voor een goedkope tablet geldt dit ook. Een trage en niet goed werkende tablet, daar kun je niet mee consumeren. Er ontstaan ergernissen want 9 van de 10 keer wilt dat apparaat niet reageren, gaat het browsen ontzettend traag of kun je het spel niet installeren omdat de hardware niet goed genoeg is. De irritaties lopen op en uiteindelijk wordt dat ding in de kast gegooid waar het stof gaat happen, want je vindt het niet leuk meer om te gebruiken.
Weggegooid geld terwijl je voor meer geld iets had kunnen kopen waar je ook echt iets aan hebt. Iets wat leuk is om te consumeren en wat niet na een maand in de kast verdwijnt.
quote:
Ja, met DVD-spelerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:08 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
... Betekent dat dat er een iPad pro komt?
quote:
2 hier met een screenprotector om het scherm bij elkaar te houdenquote:
Je had de stream op pauze gezet?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kom net terug van het avondeten, zie ik nog steeds Tim Cook..
Met best wel goed nieuws denk ik...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kom net terug van het avondeten, zie ik nog steeds Tim Cook..
Ik bied 20 euroquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:11 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik heb m'n iPad al in geen maanden aangeraakt
9.7-inch Retina display with a smaller bezel. 43 percent thinner.quote:
Niet dus.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:10 schreef Sunri5e het volgende:
waarschijnlijk een mindere batterij heeft.
Nee, gewoon door laten lopen. Maar ik heb alleen gratis OS X MAvericks en iWork en iLife gemist dus?quote:
Ok, tof! 499.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:12 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
9.7-inch Retina display with a smaller bezel. 43 percent thinner.
van the verge stream
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 07:53 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Seems legit, maar de iPad 2 gaat er wel uit hoor
30 euro. Ei moeve to joe, joe moeve toe miequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:12 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Nu nog even een heel nieuw product...
quote:
Had die van mij een twee maanden en toen kwam de 4 alquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heb ik, de eerste Retina iPad. Is maar een half jaar te koop geweest.
Kunnen die iPhones ook zo goed tegenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:14 schreef Rickario het volgende:
Jaa, ja, doe dat thuis maar eens na, je iPad laten stuiteren
Hij heeft al deze apparaten 2 jaar geleden al ontworpen, heeft toen die filmpjes opgenomen en is lekker op het strand gaan liggen.quote:
Ik heb er nog niets te klagen over. Maar de volgende wordt wel zo'n iPad Airquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Had die van mij een twee maanden en toen kwam de 4 al
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heb ik, de eerste Retina iPad. Is maar een half jaar te koop geweest.
ja mooi genaaid toenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Had die van mij een twee maanden en toen kwam de 4 al
x40 miljoenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:14 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]! Hoeveel zou een extra 16GB chipje Apple kosten? 5 euro?
30% lichter is een flink eind in de goede richting.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb een iPad 4 van de baasch. Maar die vind ik te groot en te zwaar om als ereader en game device te gebruiken.
Dan loop je zo'n 5 minuten achter.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zit pas bij de vergelijking net ipad2 en iPad Air.
Sinterklaas en zijn niet nader te noemen knechten krijgen het druk in decemberquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:19 schreef Pino112 het volgende:
299 voor de oude iPad Mini, netjes toch?
in Chinaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
Idd.... belachelijk en toch koopt iedereen het
A lot of adsquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:21 schreef Dimens het volgende:
Dat is die "We have a lot to cover". A lot of money.
Hopelijk niet. Het formaat van de iPhone 5 is eigenlijk al net een ietsje pietsje te groot.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:22 schreef o.us2.0 het volgende:
Als er een iPhone komt met een 5-inch scherm dan grijp ik meteen naar mijn spaarrekening. Al is dat toekomstmuziek.
Ik snap ook niet dat er nog steeds geen MBA is met Retina.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:24 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Lekker verwarrend ook. Ja een iPad 2 heeft geen retina display maar de iPad Air (wtf die wel een hoofdletter) wel maar dat is eigenlijk een iPad 5 want een MacBook Air heeft dan weer geen retina maar de MacBook pro wel maar een iPad pro is er niet.
Ik vind mijn iPhone 4S juist weer te kleinquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Het formaat van de iPhone 5 is eigenlijk al net een ietsje pietsje te groot.
Bij mij liep het geluid niet synchroon met de beeldenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:24 schreef Pino112 het volgende:
Cook praat
BUFFER BUFFER
Keynote afgelopen.
Air = dun, licht, mobiliteit, lange accuduur.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:24 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Lekker verwarrend ook. Ja een iPad 2 heeft geen retina display maar de iPad Air (wtf die wel een hoofdletter) wel maar dat is eigenlijk een iPad 5 want een MacBook Air heeft dan weer geen retina maar de MacBook pro wel maar een iPad pro is er niet.
Air = dun, licht, mobiliteit, lange accuduur.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat er nog steeds geen MBA is met Retina.
Ik denk dat je gerust kunt aannemen dat de productiekosten voor de iPad 2 ruim gedaald zijn sinds de invoering; waarschijnlijk zelfs zoveel dat ook met de verlaagde prijs de winstmarges gelijk blijven, of (nog waarschijnlijker) zelfs zijn gestegen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:20 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Vind het trouwens wel een interessante strategie. Oudere producten niet uitfaseren maar tegen een lagere prijs verkopen. Zou de winstmarge gelijk blijven of zullen ze productiekosten niet of nauwelijks zijn gedaald?
Maar met de iPad kunnen ze het toch ook?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Air = dun, licht, mobiliteit, lange accuduur.
Zolang je geen retina scherm erin kan zetten zonder de MBA dikker/zwaarder te maken of de accuduur te verslechteren, zal Apple het niet doen.
Oude was ¤505, prima prijsverlaging. Het kan dus wel.quote:
Was altijd al zo. Is om te voorkomen dat mensen hun iPad binnen 7 dagen terugbrengen als ze hem online kopen. Dan vervalt die garantie namelijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:27 schreef remlof het volgende:
En:
Op elke nieuwe iPad kun je gratis een laserinscriptie laten zetten.
Mja maar hij moet ook snel genoeg blijven enzo. iPad is minder krachtig dan een laptop.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar met de iPad kunnen ze het toch ook?
Whehe.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Was altijd al zo. Is om te voorkomen dat mensen hun iPad binnen 7 dagen terugbrengen als ze hem online kopen. Dan vervalt die garantie namelijk.
Toch zal het er nog wel van komen denk ik.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mja maar hij moet ook snel genoeg blijven enzo. iPad is minder krachtig dan een laptop.
K vraag me af of je er een propje boven kan laten vliegenquote:
voor 40euro ben je hem kwijtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:29 schreef Pino112 het volgende:
Wat zal een iPad 3 Wifi 16GB uit Aug'12 opleveren? Eurootje of 350 a 375?
iPad 2 is populair omdat veel bedrijven simpelweg de goedkoopste full size iPad willen en de rest ze niet boeit. Marge op de iPad mini zal daarentegen relatief laag zijn. iPad 2 compenseert dus voor iPad mini marge.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik denk dat je gerust kunt aannemen dat de productiekosten voor de iPad 2 ruim gedaald zijn sinds de invoering; waarschijnlijk zelfs zoveel dat ook met de verlaagde prijs de winstmarges gelijk blijven, of (nog waarschijnlijker) zelfs zijn gestegen.
Check http://www.apple.com/nl/recycling/quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:29 schreef Pino112 het volgende:
Als je dat ding laat renderen kun je denk ik opnieuw je systeemplafond plaatsenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:29 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
K vraag me af of je er een propje boven kan laten vliegen
Niks. Niemand wil een oude iPad.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:29 schreef Pino112 het volgende:
218 euro.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Check http://www.apple.com/nl/recycling/
Volgens mij hoef je daar niet eens om te vragenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:28 schreef Sunri5e het volgende:
Wil iemand het melden als Mavericks te downloaden is?
ik vind de 15" MBP dan wel weer erg prijzig.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:39 schreef Qunix het volgende:
Ik denk een nieuwe MacBook te kopen, denk een retina... Eerst de presentatie zien en dan de specs + prijs.
Geen Amerikaans account?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:41 schreef Dimens het volgende:
Via de Apple website kun je wel naar de Upgrade van Mavericks toe gaan. Helaas krijg je dan een melding dat je moet veranderen van store omdat Mavericks nog niet beschikbaar is in Nederland.
En dan krijg ik nog steeds no updates available. Zal wel even duren.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:41 schreef Dimens het volgende:
Via de Apple website kun je wel naar de Upgrade van Mavericks toe gaan. Helaas krijg je dan een melding dat je moet veranderen van store omdat Mavericks nog niet beschikbaar is in Nederland.
Och, komt vanzelf. Het is leuk maar heb er geen haast mee. Kan volgende week ook wel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:41 schreef Dimens het volgende:
Ik niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:42 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Och, komt vanzelf. Het is leuk maar heb er geen haast mee. Kan volgende week ook wel.
Zie mijn editquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zoveel moeite voor die paar minuten eerder dat ik Mavericks heb ga ik niet doen.
Wel iets gezien ja.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:42 schreef Litpho het volgende:
Is de eerste "maar bij Windows zijn de Service Packs óók gratis"-idioot al langs geweest?
Mavericks en de iPad Air zijn toch wel de hoogtepunten van de keynote. De batterijduur van de pro retina's vallen me toch wel mee in vergelijking met de MBA. Je krijgt er wel een retina scherm mee.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:37 schreef o.us2.0 het volgende:
Nu maar even de Mac App Store in de gaten houden voor MavericksAl kan ik er beter een nachtje over slapen voordat hij er daadwerkelijk is.
Yep, vanaf 10.6 en hogerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:43 schreef Rickario het volgende:
Kan ik van Snow Leopard ook gratis upgraden naar Mavericks?
Als je de bronnen mag geloven lag/ligt de winstmarge voor de iPad mini rond de 25 - 30%. Toegegeven, dat is minder dan de reguliere 40% die ze normaliter hanteren, maar of je dan van 'relatief laag' kunt spreken? Compensatie lijkt me dan ook het niet het juiste woord, zeker niet gezien de lifecycle van de iPad 2.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
iPad 2 is populair omdat veel bedrijven simpelweg de goedkoopste full size iPad willen en de rest ze niet boeit. Marge op de iPad mini zal daarentegen relatief laag zijn. iPad 2 compenseert dus voor iPad mini marge.
Ja dat doet het dus niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:43 schreef Pino112 het volgende:
https://itunes.apple.com/app/os-x-mavericks/id675248567?mt=12
Sorry, je kan er nog zoveel woorden aan wijden, maar een iPad 4 zal altijd een duurdere BOM hebben dan een iPad 2, klaar. Dat is gewoon de reden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Als je de bronnen mag geloven lag/ligt de winstmarge voor de iPad mini rond de 25 - 30%. Toegegeven, dat is minder dan de reguliere 40% die ze normaliter hanteren, maar of je dan van 'relatief laag' kunt spreken? Compensatie lijkt me dan ook het niet het juiste woord, zeker niet gezien de lifecycle van de iPad 2.
Dat ding is alweer 2,5 jaar oud zonder (noemenswaardige) wijziging, de marge ten tijde van de introductie werd geschat op 55%. Als je de prijsverlaging van 70% sinds de introductie doorberekent op de kostprijs, dan zouden ze voor dezelfde winstmarge per iPad (die 55%) een kostenbesparing moeten hebben kunnen realiseren van ongeveer ¤ 40. Met de snelle ontwikkelingen in hardware en efficiëntere productiemethodes lijkt me dat geen onhaalbare kaart.
twitter:IsTheStoreDown twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 20:46:13Apple released new iOS Firmware! iPhone 4 (GSM): iOS 7.0.3, iPhone 4 (GSM) (2012): iOS 7.0.3 and more. http://t.co/UW85MIxDiy reageer retweet
Waar heb ik het over een iPad 4quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Sorry, je kan er nog zoveel woorden aan wijden, maar een iPad 4 zal altijd een duurdere BOM hebben dan een iPad 2, klaar. Dat is gewoon de reden.
Standaard reactie van mij als iemand scriptie roept:quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:50 schreef Rickario het volgende:
[..]
Nice, Als mn scriptie af is mezelf maar eens belonen met een update
quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:43 schreef Pino112 het volgende:
https://itunes.apple.com/app/os-x-mavericks/id675248567?mt=12
Oh idd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Waar heb ik het over een iPad 4Volgens mij praten we langs elkaar heen.
Ben benieuwd of het slim is om Maverics op een oude imac uit 2008 te draaien...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:53 schreef Aaargh! het volgende:
Mavericks draait als een tiet trouwens, heb 't sinds vorige week draaien (via mac dev. program)
¤ 1.658,00 incl. BTWquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:45 schreef Qunix het volgende:
¤ 1.758,01 incl. BTW
Hmm... Ik had meer verwacht. Dus de twijfel is nu minder. En retina!
256quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
¤ 1.658,00 incl. BTW
Verschil is 128GB of 256GB
100 euro.
Het bestand van Mavericks is 5,29 GB. Ik vraag me af hoe lang het downloaden duurt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:54 schreef Dimens het volgende:
En eindelijk eens met een fatsoenlijke snelheid die wel meteen mijn hele netwerk plat legt.
Ik heb al 1GB binnen en download met ca. 1MB/s. Sneller trekt mijn netwerk ook niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:57 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Het bestand van Mavericks is 5,29 GB. Ik vraag me af hoe lang het downloaden duurt.
Schommelt hier tussen nog 1 uur en 3 uur. Zal wel druk zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:57 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Het bestand van Mavericks is 5,29 GB. Ik vraag me af hoe lang het downloaden duurt.
Ouwe hardware en nieuwe software zorgt vaak voor trager systeem.quote:
Haha bij dat stukje ben ik nu ook.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:04 schreef Qunix het volgende:
Oh, dat is vet!
Notification door een site!
schijnbaar is er iets op de achtergrond gebeurd waardoor hij sneller aan moet voelen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:03 schreef freud het volgende:
[..]
Ouwe hardware en nieuwe software zorgt vaak voor trager systeem.
Livestream opnieuw kijken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:05 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Haha bij dat stukje ben ik nu ook.
Zou wel mooi zijn als FOK! dat zou implementeren.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:04 schreef Qunix het volgende:
Oh, dat is vet!
Notification door een site!
Begon om 19u dus zoveel heb je niet gemist.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:06 schreef Qunix het volgende:
L
[..]
Livestream opnieuw kijken.
(ik mistte de eerste paar uren geloof ik )
Precies!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als FOK! dat zou implementeren.
Ik keek hier om 20:20 ongeveer....quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Begon om 19u dus zoveel heb je niet gemist.
Ik download hem, iPad ook aan het updaten ( 7.0.3 )quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:09 schreef Qunix het volgende:
Vet. Free en voor oudere versie en nu.
Ik download hem morgen wel.
De iconen zijn FIREquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:57 schreef Studiotje het volgende:
Waar blijven die iLife, iWork updates? Ik wil kwijlen op die lelijke iconen
Jup, nu Retina only.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:13 schreef Shogo het volgende:
Oh de gewone MacBook Pro 15 inch is er nu zelfs uitgehaald.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |