Inderdaad. Hoe kut office ook isquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:51 schreef Pino112 het volgende:
De autist in mij kan niet overstappen van Office naar iWork.
OS X Mavericks gratis vanavond, nieuwe MBP's vanavond, Mac Pro in december. iLife gratis en nieuw.quote:
En apple is erop.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
OS X Mavericks gratis vanavond, nieuwe MBP's vanavond, Mac Pro in december. iLife gratis en nieuw.
iLife = iMovie, GarageBand, iPhotoquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:54 schreef Sala-adin het volgende:
Wat is het verschil tussen ilife en iworks
Nieuwe OSXquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
OS X Mavericks gratis vanavond, nieuwe MBP's vanavond, Mac Pro in december. iLife gratis en nieuw.
iLife alleen gratis nieuw op nieuwe Macs toch?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
iLife = vrijetijdsbestedingquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
iLife = iMovie, GarageBand, iPhoto
iWork = Numbers, Pages, Keynote
Ja, of iOS-device. Maargoed, als je toch een nieuwe MBP koopt..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:55 schreef Rickario het volgende:
[..]
iLife alleen gratis nieuw op nieuwe Macs toch?
Bij een update niet. (en dat is kut)quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, of iOS-device. Maargoed, als je toch een nieuwe MBP koopt..
Dank!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://apple.com/apple-events/october-2013/
Klopt. Even wachten en dan staat ie wel onlinequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
Bij een update niet. (en dat is kut)
Als je een nieuwe koopt ja. Anders niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:58 schreef Sala-adin het volgende:
iWorks is dus ook gratis als ik een MBP heb?
yup, gratis.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:57 schreef Qunix het volgende:
Mag ik dan eindelijk afscheid nemen van Lion.
lame.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je een nieuwe koopt ja. Anders niet.
Usages. Niet marketshare. Daar is dat mooie verhaaltje van mij weer goed voor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:01 schreef remlof het volgende:
iPad 81% marketshare op de tabletmarkt?
Daar wil ik wel een bron van zien inderdaad.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:01 schreef remlof het volgende:
iPad 81% marketshare op de tabletmarkt?
Ah ok, maar een iPad werkt ook veel fijner dan zo'n Androidgedrocht.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Usages. Niet marketshare. Daar is dat mooie verhaaltje van mij weer goed voor.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb je al gezocht naast of onder je televisie?
Dit bedoel ik dus:quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah ok, maar een iPad werkt ook veel fijner dan zo'n Androidgedrocht.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:58 schreef Dimens het volgende:
Mensen die zulke troep kopen, snappen het doel van een tablet niet. Dat zijn ook dezelfde mensen die naderhand zeggen dat een tablet een nutteloos apparaat is omdat ze hem allang in de kast hebben gelegd omdat het gebruiken ervan niet leuk is.
Een tablet is gemaakt om te consumeren. Als je gaat consumeren, moet je er plezier aan kunnen beleven want anders is het consumeren niet leuk.
Een van de grootste ergernissen wanneer men een apparaat heeft, is dat het traag en niet goed werkt. Wie heeft er nou niet een hekel aan een trage computer? Maar de meeste mensen moeten met een trage computer werken omdat ze ermee moeten creëren en niet consumeren.
Voor een goedkope tablet geldt dit ook. Een trage en niet goed werkende tablet, daar kun je niet mee consumeren. Er ontstaan ergernissen want 9 van de 10 keer wilt dat apparaat niet reageren, gaat het browsen ontzettend traag of kun je het spel niet installeren omdat de hardware niet goed genoeg is. De irritaties lopen op en uiteindelijk wordt dat ding in de kast gegooid waar het stof gaat happen, want je vindt het niet leuk meer om te gebruiken.
Weggegooid geld terwijl je voor meer geld iets had kunnen kopen waar je ook echt iets aan hebt. Iets wat leuk is om te consumeren en wat niet na een maand in de kast verdwijnt.
quote:
Ja, met DVD-spelerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:08 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
... Betekent dat dat er een iPad pro komt?
quote:
2 hier met een screenprotector om het scherm bij elkaar te houdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |