Whehe.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Was altijd al zo. Is om te voorkomen dat mensen hun iPad binnen 7 dagen terugbrengen als ze hem online kopen. Dan vervalt die garantie namelijk.
Toch zal het er nog wel van komen denk ik.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mja maar hij moet ook snel genoeg blijven enzo. iPad is minder krachtig dan een laptop.
K vraag me af of je er een propje boven kan laten vliegenquote:
voor 40euro ben je hem kwijtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:29 schreef Pino112 het volgende:
Wat zal een iPad 3 Wifi 16GB uit Aug'12 opleveren? Eurootje of 350 a 375?
iPad 2 is populair omdat veel bedrijven simpelweg de goedkoopste full size iPad willen en de rest ze niet boeit. Marge op de iPad mini zal daarentegen relatief laag zijn. iPad 2 compenseert dus voor iPad mini marge.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik denk dat je gerust kunt aannemen dat de productiekosten voor de iPad 2 ruim gedaald zijn sinds de invoering; waarschijnlijk zelfs zoveel dat ook met de verlaagde prijs de winstmarges gelijk blijven, of (nog waarschijnlijker) zelfs zijn gestegen.
Check http://www.apple.com/nl/recycling/quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:29 schreef Pino112 het volgende:
Als je dat ding laat renderen kun je denk ik opnieuw je systeemplafond plaatsenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:29 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
K vraag me af of je er een propje boven kan laten vliegen
Niks. Niemand wil een oude iPad.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:29 schreef Pino112 het volgende:
218 euro.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Check http://www.apple.com/nl/recycling/
Volgens mij hoef je daar niet eens om te vragenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:28 schreef Sunri5e het volgende:
Wil iemand het melden als Mavericks te downloaden is?
ik vind de 15" MBP dan wel weer erg prijzig.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:39 schreef Qunix het volgende:
Ik denk een nieuwe MacBook te kopen, denk een retina... Eerst de presentatie zien en dan de specs + prijs.
Geen Amerikaans account?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:41 schreef Dimens het volgende:
Via de Apple website kun je wel naar de Upgrade van Mavericks toe gaan. Helaas krijg je dan een melding dat je moet veranderen van store omdat Mavericks nog niet beschikbaar is in Nederland.
En dan krijg ik nog steeds no updates available. Zal wel even duren.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:41 schreef Dimens het volgende:
Via de Apple website kun je wel naar de Upgrade van Mavericks toe gaan. Helaas krijg je dan een melding dat je moet veranderen van store omdat Mavericks nog niet beschikbaar is in Nederland.
Och, komt vanzelf. Het is leuk maar heb er geen haast mee. Kan volgende week ook wel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:41 schreef Dimens het volgende:
Ik niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:42 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Och, komt vanzelf. Het is leuk maar heb er geen haast mee. Kan volgende week ook wel.
Zie mijn editquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zoveel moeite voor die paar minuten eerder dat ik Mavericks heb ga ik niet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |