Ik denk dat je gerust kunt aannemen dat de productiekosten voor de iPad 2 ruim gedaald zijn sinds de invoering; waarschijnlijk zelfs zoveel dat ook met de verlaagde prijs de winstmarges gelijk blijven, of (nog waarschijnlijker) zelfs zijn gestegen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:20 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Vind het trouwens wel een interessante strategie. Oudere producten niet uitfaseren maar tegen een lagere prijs verkopen. Zou de winstmarge gelijk blijven of zullen ze productiekosten niet of nauwelijks zijn gedaald?
Maar met de iPad kunnen ze het toch ook?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Air = dun, licht, mobiliteit, lange accuduur.
Zolang je geen retina scherm erin kan zetten zonder de MBA dikker/zwaarder te maken of de accuduur te verslechteren, zal Apple het niet doen.
Oude was ¤505, prima prijsverlaging. Het kan dus wel.quote:
Was altijd al zo. Is om te voorkomen dat mensen hun iPad binnen 7 dagen terugbrengen als ze hem online kopen. Dan vervalt die garantie namelijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:27 schreef remlof het volgende:
En:
Op elke nieuwe iPad kun je gratis een laserinscriptie laten zetten.
Mja maar hij moet ook snel genoeg blijven enzo. iPad is minder krachtig dan een laptop.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar met de iPad kunnen ze het toch ook?
Whehe.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Was altijd al zo. Is om te voorkomen dat mensen hun iPad binnen 7 dagen terugbrengen als ze hem online kopen. Dan vervalt die garantie namelijk.
Toch zal het er nog wel van komen denk ik.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mja maar hij moet ook snel genoeg blijven enzo. iPad is minder krachtig dan een laptop.
K vraag me af of je er een propje boven kan laten vliegenquote:
voor 40euro ben je hem kwijtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:29 schreef Pino112 het volgende:
Wat zal een iPad 3 Wifi 16GB uit Aug'12 opleveren? Eurootje of 350 a 375?
iPad 2 is populair omdat veel bedrijven simpelweg de goedkoopste full size iPad willen en de rest ze niet boeit. Marge op de iPad mini zal daarentegen relatief laag zijn. iPad 2 compenseert dus voor iPad mini marge.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik denk dat je gerust kunt aannemen dat de productiekosten voor de iPad 2 ruim gedaald zijn sinds de invoering; waarschijnlijk zelfs zoveel dat ook met de verlaagde prijs de winstmarges gelijk blijven, of (nog waarschijnlijker) zelfs zijn gestegen.
Check http://www.apple.com/nl/recycling/quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:29 schreef Pino112 het volgende:
Als je dat ding laat renderen kun je denk ik opnieuw je systeemplafond plaatsenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:29 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
K vraag me af of je er een propje boven kan laten vliegen
Niks. Niemand wil een oude iPad.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:29 schreef Pino112 het volgende:
218 euro.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Check http://www.apple.com/nl/recycling/
Volgens mij hoef je daar niet eens om te vragenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:28 schreef Sunri5e het volgende:
Wil iemand het melden als Mavericks te downloaden is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |