Deze vind ik niet grappig?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:11 schreef richolio het volgende:
[ [url=[ afbeelding ]
[ afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Gotta love SOAD.
ekodeal heet het ofzo. Ik krijg hem waarschijnlijk morgen binnenquote:
Ik heb altijd gedacht dat jij een arme stakker was die slecht was met geld omdat je veel dure dingen kocht (apple producten, alcohol, andere Amerken). Maar blijkbaar ben je gewoon een rijke G.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik woon thuisEn stufi er bij.
En een goede spaarrekening
Je kunt je school niet betalen met 75 euro per maandquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:13 schreef Miniem het volgende:
Ik snap dat stufi nooit. Daar betaal je toch school van. Geen andere dingen.
Ouders deden dit jaar nog collegegeld. Boeken en shit wel zelf betaaldquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:13 schreef Miniem het volgende:
Ik snap dat stufi nooit. Daar betaal je toch school van. Geen andere dingen.
iOS 7quote:
Ok nicequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ekodeal heet het ofzo. Ik krijg hem waarschijnlijk morgen binnen
rijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat jij een arme stakker was die slecht was met geld omdat je veel dure dingen kocht (apple producten, alcohol, andere Amerken). Maar blijkbaar ben je gewoon een rijke G.
Jij vriendin draagt veel makeup?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:13 schreef richolio het volgende:
TT betwijfel ik. Ligt er sterk aan wie/wat voor persoon.
Dat wordt vanavond zuipen als Celtic verliest.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb net 3 pakken appelsap gehaald
Verschrikkelijkquote:
En een fles vodka en bier.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt vanavond zuipen als Celtic verliest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk Dearest, ik heb zo. Wat denk jij, zo houden of onder ook eyeliner gebruiken of wordt t dan te zwart?
Baby darling doll face honey
Klopt, maar je betaald er we'll een deel mee. Wrm dsn besteden aan allerlei shit? Omdat mama en papa het betalenMquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je kunt je school niet betalen met 75 euro per maand..
L I M P Say it, discoverquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is een Limp Bizkit ook alweer?
Mensen moeten lekker zelf weten hoe ze hun geld uitgeven.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:15 schreef Miniem het volgende:
[..]
Klopt, maar je betaald er we'll een deel mee. Wrm dsn besteden aan allerlei shit? Omdat mama en papa het betalenM
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:15 schreef Crack_ het volgende:
Mooie pupillenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk Dearest, ik heb zo. Wat denk jij, zo houden of onder ook eyeliner gebruiken of wordt t dan te zwart?
Spatieboos
Zo houden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk Dearest, ik heb zo. Wat denk jij, zo houden of onder ook eyeliner gebruiken of wordt t dan te zwart?
i still see your shadows in my room
Ik ga het niet googlen op mijn werkquote:
Echt hè?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:15 schreef Xeor het volgende:
[..]
Vind ik ook, duidelijk voorbeeld van hoe het niet MOET.
Was je zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk Dearest, ik heb zo. Wat denk jij, zo houden of onder ook eyeliner gebruiken of wordt t dan te zwart?
![]()
Wat schatuugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk Dearest, ik heb zo. Wat denk jij, zo houden of onder ook eyeliner gebruiken of wordt t dan te zwart?
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:15 schreef Miniem het volgende:
[..]
Klopt, maar je betaald er we'll een deel mee. Wrm dsn besteden aan allerlei shit? Omdat mama en papa het betalenM
Nee, maar ik heb sterk het idee dat dit meisje ook aardig wat make-up draagt en dat vind ik helemaal niet verkeerd.quote:
Dat niet.quote:
wat een popquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:16 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb sterk het idee dat dit meisje ook aardig wat make-up draagt en dat vind ik helemaal niet verkeerd.![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het echt baggerquote:
Dat noemen ze nou photoshop.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:16 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb sterk het idee dat dit meisje ook aardig wat make-up draagt en dat vind ik helemaal niet verkeerd.![]()
[ afbeelding ]
Wenkbrauwen, foundation, mascara, eyeliner, lippenstift.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:16 schreef richolio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oké.quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:17 schreef Spatieloos het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik stufi krijg, dan kan ik alles opsparen en een huisje in een keer kopen zodat ik daarna geen maandelijkse lasten heb aan hypotheek ofzo!
Klopt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Als ik zeg dat ik met mn net binnegekomen stufi een ipad ga kopen dan moet ik alsnog mn boeken betalen maar dan doe ik dan van het geld dat ik heb verdiend
. Komt op het zelfde neer. Of ik nu met het geld dat ik verdien een ipad koop en mn stufi gebruik voor school of andersom
quote:
ik zou haar anders KNETTERHARD rakenquote:
Ja, m'n raam open gezet enzoquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:16 schreef Xeor het volgende:
[..]
Jaheb je lekker van de zon genoten vandaag
Is gewoon terecht wat ik zeg. Jij sopt toch niet op Apple hoop ik?quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik zou haar anders KNETTERHARD raken
/testosteronmomentje
dat zijn dus spatie-complimentjesquote:
Ik heb een iPhone en een MacBook.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is gewoon terecht wat ik zeg. Jij sopt toch niet op Apple hoop ik?
Kom maar mee, ze liggen in mijn busjequote:
Ik zie vaak genoeg zulke meisjes op straat lopen. Iets minder overdreven wellicht, maar toch.quote:
ach als ik beperkte keuze zou hebben zou ik d'r wel geven ja.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik zou haar anders KNETTERHARD raken
/testosteronmomentje
Ja, dat heb ik ook nooit begrepenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:18 schreef Miniem het volgende:
[..]
Klopt.
Maar mensen zeggen altijd dat ze wat kopen omdat hun stufi binnen is.
Echt belachelijk want je betaal het gwn zelf.
Het is uit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een iPhone en een MacBook.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach als ik beperkte keuze zou hebben zou ik d'r wel geven ja.
Je gaat een vuilniscontainer kopen om in te wonen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat lach je me uit, je denkt zeker dat mijn plan niet gaat werken?!
En haar dan knetterhard raken zeker?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kom maar mee, ze liggen in mijn busje
Ik wil een Nexus 5.quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:19 schreef Miniem het volgende:
[..]
En haar dan knetterhard raken zeker?
niet meer dan een 6,5/10quote:
Zo bedoel ik het dus.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook nooit begrepen.
Nee ik ga zo lang door sparen tot ik iets praktisch kan betalen!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je gaat een vuilniscontainer kopen om in te wonen?
Vind 'm niet bijzonder, maar dance is sowieso een beetje dood, ook al maakt het een comeback.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:21 schreef Crack_ het volgende:
Oh, schijnbaar zag ik van de week hardwell op tv bij ADE. Vandaag stond er een stukje in de krant da hij beste dj was ofzo. Ik vond ´m ook goed ja.
Siewosie 6 NL dj's in de top 10quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:21 schreef Crack_ het volgende:
Oh, schijnbaar zag ik van de week hardwell op tv bij ADE. Vandaag stond er een stukje in de krant da hij beste dj was ofzo. Ik vond ´m ook goed ja.
Ik weet niet zo veel van dance dus ik zou dat niet weten.. maar ik vond dat ie het goed deedquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind 'm niet bijzonder, maar dance is sowieso een beetje dood, ook al maakt het een comeback.
Siewosie?quote:
Soberso.quote:
Ik heb sowieso meer met oude house en early rave, en dan nog IBM. Autechrequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet zo veel van dance dus ik zou dat niet weten.. maar ik vond dat ie het goed deed.
nieuwe spellingsregelsquote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
nieuwe spellingsregelsNet zoals sukkelseks is siewosie een nieuwe toevoeging
Ohja!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb sowieso meer met oude house en early rave, en dan nog IBM. Autechre
Same. Been there, done thatquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:20 schreef richolio het volgende:
Macbook zou ik dan wel weer voor kiezen, als ik voor die keuze stond. De rest van Apple niet.
Prima.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:23 schreef Crack_ het volgende:
Kan iemand hier een beetje klussen eigenlijk? Ik wil een plank ophangen aan een holle muur voor wat voorraaden (rijst, verschillende soorten bloem etc) maar het is een holle muur met wat hout en een stevig randje. Weet iemand wanneer ik hier een duidelijke tekening van maak hoe ik dat kan doen?
*meest populairequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:21 schreef Crack_ het volgende:
Tsja, je moet het maar weten.quote:
Je bent niet beroemd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
hardwell is echt niet heel bijzonder.
Ik kan ook de beatpot top 10 in mijn sets draaien
doe het danquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En je bent nog steeds geen nummer 1 van de wereld. Waar ging het mis dan Va?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Beatport*quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
daar gaat het niet omquote:
Ik ben een DJ, geen fucking Jukebox. Zet anders gewoon spotify aan op een festival, heb je het zelfde effectquote:
En toch heeft hij de bitches en de money.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben een DJ, geen fucking Jukebox. Zet anders gewoon spotify aan op een festival, heb je het zelfde effect
ik ben te hipster.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
En je bent nog steeds geen nummer 1 van de wereld. Waar ging het mis dan Va?
Ben je jaloers?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
daar gaat het niet om
[..]
Ik ben een DJ, geen fucking Jukebox. Zet anders gewoon spotify aan op een festival, heb je het zelfde effect
En met die money heeft hij stemmen gekocht denk ikquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En toch heeft hij de bitches en de money.
Waarom zeiken dan?quote:
Bieber ook.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En toch heeft hij de bitches en de money.
Wat een baas, met zo weinig echt talent zo famous wordenquote:
Als de meeste mensen voor wilders gaan stemmen, is hij dan de beste premier? Nope. Mensen interpreteren de lijst verkeerd. James Zabiela is vele malen technischer dan hardwellquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Soms zou het mensen sieren om respect te tonen voor succesvolle mensen in plaats van afgunst te tonen en zichzelf zo belachelijk te maken.
Je bent gewoon jaloers!!!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:30 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind het alleen jammer dat Justin Bieber "succesvol" is.
Hipstersquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ben te hipster.
En het is een populairiteitdingetje
Meh. Alleen jammer.quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:32 schreef Fok-it het volgende:
Hardwell
Alesso
Sébastian Ingrosso
Avicii
Showtek
Calvin Harris'
W&Wquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:32 schreef Fok-it het volgende:
Hardwell
Alesso
Sébastian Ingrosso
Avicii
Showtek
Calvin Harris'
Dat noemen ze geluk hebben! Daar is niks baas aan!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat een baas, met zo weinig echt talent zo famous worden
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat noemen ze geluk hebben! Daar is niks baas aan!
Ik moest lachen.quote:
Niks mis mee.quote:
quote:
Lil' Kleinequote:
Laat dit Tjacka maar niet horenquote:
quote:
quote:
Wat? Hebben best goeie nummers.quote:
quote:
Haten op Linkin Parkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Nickelback is echt van het niveau Linkin park
voor 12 jarigen die muziek willen over hoe zwaar het leven in de brugklas is![]()
Meh.quote:
Ohjaquote:
Nee dat is Simple Plan en Evanescencequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Nickelback is echt van het niveau Linkin park
voor 12 jarigen die muziek willen over hoe zwaar het leven in de brugklas is![]()
quote:
Nickelback is echt kwalitatief weinig soeps.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:36 schreef Crack_ het volgende:
Nee, nickelback is een band die gewoon normale, leuke muziek maakt maar die veel geluisterd word door minderjarige en daarom vinden de oudere het ineens kut.
Simple Planquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat is Simple Plan en Evanescence
Ja, ik zeg ook gewoon neutrale muziekquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nickelback is echt kwalitatief weinig soeps.
Maar wel succesvol, dus ze moeten enig talent hebben
Meer de onbekendere nummers.quote:
Ja die dus nietquote:
#no.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:38 schreef Insomnia_ het volgende:
THIS IS WHERE I WENT TO SCHOOL
MOST OF THE TIMES I HAD BETTER THINGS TO DO
#TRUTH
#REBLOG
#RETWEET
#SHARE
#NOTE
#NOTE.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:38 schreef Insomnia_ het volgende:
THIS IS WHERE I WENT TO SCHOOL
MOST OF THE TIMES I HAD BETTER THINGS TO DO
#TRUTH
#REBLOG
#RETWEET
#SHARE
#NOTE
Nostalgiequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:38 schreef Crack_ het volgende:
Haha, ik kwam deze weer tegen van simple plan![]()
![]()
![]()
![]()
Mag ik komen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:39 schreef richolio het volgende:
[..]
Ok.Gewoon in het stadhuis of wil je een grote bruiloft?
Zeker ook gek van dat nieuwe nummerquote:
Perfectquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:38 schreef Crack_ het volgende:
Haha, ik kwam deze weer tegen van simple plan![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind een nummer van Bieber leuk. Wat moet ik doen?
Treinkoppenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Tuurlijk.quote:
Helaas, niks meer aan te doen, je zult jezelf moeten verwijderen van onze maatschappij en je bij de beliebers voegenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Niks. Het is maar een nummer, gewoon luisteren wat je leuk vind. De artiest maakt niet uit, als jij het maar leuk vindt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Wat een aids zeikstem heeft die gast.quote:
Staan al op m'n mobielquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker ook gek van dat nieuwe nummer
Van Austin Mahone?
Spatie pls.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niks. Het is maar een nummer, gewoon luisteren wat je leuk vind. De artiest maakt niet uit, als jij het maar leuk vindt.
Ik ben teleurgesteld in je.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:40 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:
Je dacht dat ik champion niet wist te spellen hequote:
Welke artiesten zijn dat zoal?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:43 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga op een muziektour van muziek die ik als 12 jairgel uisterde
Wat?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:44 schreef xcachet het volgende:
AND ALLLLLL I NEEEED. IS A BEAUTY AND A BEAT. WHO CAN MAKE MY LIFE COMPLEEEETE.
slipknot, breaking benjamin, system of a down zulke troepquote:
HAHAHA GOEIE GRAP XDquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je dacht dat ik champion niet wist te spellen heHAHAHA gefopt hihi
System Of A Down troep vindenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
slipknot, breaking benjamin, system of a down zulke troep
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:44 schreef xcachet het volgende:
AND ALLLLLL I NEEEED. IS A BEAUTY AND A BEAT. WHO CAN MAKE MY LIFE COMPLEEEETE.
Echt wat een zaadmuziek is datquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
System Of A Down troep vinden
Bitterlemon
Ohquote:
Ze heeft weer nieuw nummer hequote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:46 schreef Insomnia_ het volgende:
dit niet luisteren als je dronken bent
Koop een touw ktnxbaiquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:
cause nothing feels like home, you're a thousand miles away
and the hardest part of living is just taking breaths to stay
Precies zulke shizzle luisterde ik vroeger. Mayday Parade, Three Days Grace, You me at six, cute is what we aim forquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:46 schreef Insomnia_ het volgende:
dit niet luisteren als je dronken bent
I understand sweetie. We will be together soon.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:47 schreef Insomnia_ het volgende:
i can live without you, but without you i'll be miserable at best![]()
'Vroeger' ? You me at six is toch niet zo oud?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Precies zulke shizzle luisterde ik vroeger. Mayday Parade, Three Days Grace, You me at six, cute is what we aim for
Nooit te vroegquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind het nog te vroeg om vodka in te schenken.
wattesquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
no mang ben mezelf limieten aan het stellen
Vraag het aan je vriendje.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:49 schreef Crack_ het volgende:
K&W / Hoe plank bevestigen?
Heb er maar een topic van gemaakt LB
Nja vroeger.. vroeger.. Voor mij is dat dan 6 jaar geleden ofzoiets. Rond dat ik 11/12 was. Zo oud ben ik nog niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
'Vroeger' ? You me at six is toch niet zo oud?
Dit slaat op mijquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:53 schreef Fok-it het volgende:
You wanna...
You wanna...
You wanna hot body
You wanna Bugatti
You wanna Maseratti
You better work bitch
You wanna Lamborghini
Sip martinis
Look hot in a bikini
You better work bitch
Hoogstaande teksten ook weer
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:53 schreef xcachet het volgende:
M'n hossels werken niet bij jou he inso
6 jaar geleden. Hm wat luisterde ik toen..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:53 schreef richolio het volgende:
[..]
Nja vroeger.. vroeger.. Voor mij is dat dan 6 jaar geleden ofzoiets. Rond dat ik 11/12 was. Zo oud ben ik nog niet.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:53 schreef Fok-it het volgende:
You wanna...
You wanna...
You wanna hot body
You wanna Bugatti
You wanna Maseratti
You better work bitch
You wanna Lamborghini
Sip martinis
Look hot in a bikini
You better work bitch
Hoogstaande teksten ook weer
Look hot in A bikini ja?quote:
Leo Blokhuisquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:54 schreef richolio het volgende:
We lijken wel Matthijs van Nieuwkerk en Leo Blokhuis.
Alleen dat met wat interessantere nummers.
50 views, 1 reactiequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:49 schreef Crack_ het volgende:
K&W / Hoe plank bevestigen?
Heb er maar een topic van gemaakt LB
mijnes moeten tegen kou kunnenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:56 schreef richolio het volgende:
Ik moet ook nog een winterjas en winterschoenen kopen
Ja, ik zit ook al te kijken van godverdomme, reageer dan!quote:
Muur loopt scheefquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waarom niet de plank aan de muur ?
En dat.quote:
Ik klikte alleen omdat ik overal op klikquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook al te kijken van godverdomme, reageer dan!![]()
Bedoel, mensen die op dat topic klikken die weten toch wel iets van plankjes ofzo anders klik je er toch niet op1?
Hoiquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:57 schreef Omdatappel het volgende:
JOEHOE!
Dat was het eigenlijk al, einde bericht.
Kusjes.
Waarom?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leo Blokhuisomhooggevallen figuur is dat zeg
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik klikte alleen omdat ik overal op klik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |