quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:17 schreef Spatieloos het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik stufi krijg, dan kan ik alles opsparen en een huisje in een keer kopen zodat ik daarna geen maandelijkse lasten heb aan hypotheek ofzo!
Klopt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Als ik zeg dat ik met mn net binnegekomen stufi een ipad ga kopen dan moet ik alsnog mn boeken betalen maar dan doe ik dan van het geld dat ik heb verdiend
. Komt op het zelfde neer. Of ik nu met het geld dat ik verdien een ipad koop en mn stufi gebruik voor school of andersom
quote:
ik zou haar anders KNETTERHARD rakenquote:
Ja, m'n raam open gezet enzoquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:16 schreef Xeor het volgende:
[..]
Jaheb je lekker van de zon genoten vandaag
Is gewoon terecht wat ik zeg. Jij sopt toch niet op Apple hoop ik?quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik zou haar anders KNETTERHARD raken
/testosteronmomentje
dat zijn dus spatie-complimentjesquote:
Ik heb een iPhone en een MacBook.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is gewoon terecht wat ik zeg. Jij sopt toch niet op Apple hoop ik?
Kom maar mee, ze liggen in mijn busjequote:
Ik zie vaak genoeg zulke meisjes op straat lopen. Iets minder overdreven wellicht, maar toch.quote:
ach als ik beperkte keuze zou hebben zou ik d'r wel geven ja.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik zou haar anders KNETTERHARD raken
/testosteronmomentje
Ja, dat heb ik ook nooit begrepenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:18 schreef Miniem het volgende:
[..]
Klopt.
Maar mensen zeggen altijd dat ze wat kopen omdat hun stufi binnen is.
Echt belachelijk want je betaal het gwn zelf.
Het is uit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een iPhone en een MacBook.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach als ik beperkte keuze zou hebben zou ik d'r wel geven ja.
Je gaat een vuilniscontainer kopen om in te wonen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat lach je me uit, je denkt zeker dat mijn plan niet gaat werken?!
En haar dan knetterhard raken zeker?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kom maar mee, ze liggen in mijn busje
Ik wil een Nexus 5.quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:19 schreef Miniem het volgende:
[..]
En haar dan knetterhard raken zeker?
niet meer dan een 6,5/10quote:
Zo bedoel ik het dus.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook nooit begrepen.
Nee ik ga zo lang door sparen tot ik iets praktisch kan betalen!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je gaat een vuilniscontainer kopen om in te wonen?
Vind 'm niet bijzonder, maar dance is sowieso een beetje dood, ook al maakt het een comeback.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:21 schreef Crack_ het volgende:
Oh, schijnbaar zag ik van de week hardwell op tv bij ADE. Vandaag stond er een stukje in de krant da hij beste dj was ofzo. Ik vond ´m ook goed ja.
Siewosie 6 NL dj's in de top 10quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:21 schreef Crack_ het volgende:
Oh, schijnbaar zag ik van de week hardwell op tv bij ADE. Vandaag stond er een stukje in de krant da hij beste dj was ofzo. Ik vond ´m ook goed ja.
Ik weet niet zo veel van dance dus ik zou dat niet weten.. maar ik vond dat ie het goed deedquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind 'm niet bijzonder, maar dance is sowieso een beetje dood, ook al maakt het een comeback.
Siewosie?quote:
Soberso.quote:
Ik heb sowieso meer met oude house en early rave, en dan nog IBM. Autechrequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet zo veel van dance dus ik zou dat niet weten.. maar ik vond dat ie het goed deed.
nieuwe spellingsregelsquote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
nieuwe spellingsregelsNet zoals sukkelseks is siewosie een nieuwe toevoeging
Ohja!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb sowieso meer met oude house en early rave, en dan nog IBM. Autechre
Same. Been there, done thatquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:20 schreef richolio het volgende:
Macbook zou ik dan wel weer voor kiezen, als ik voor die keuze stond. De rest van Apple niet.
Prima.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:23 schreef Crack_ het volgende:
Kan iemand hier een beetje klussen eigenlijk? Ik wil een plank ophangen aan een holle muur voor wat voorraaden (rijst, verschillende soorten bloem etc) maar het is een holle muur met wat hout en een stevig randje. Weet iemand wanneer ik hier een duidelijke tekening van maak hoe ik dat kan doen?
*meest populairequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:21 schreef Crack_ het volgende:
Tsja, je moet het maar weten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |